KehitysKeskustelu
Re: KehitysKeskustelu
^ Nii, saatana! Vitun nurkkiin katsominen on typerää heteropelleilyä.
Eiks tota avatarin 39kt kokorajaa vois millään kasvattaa vähän? Niinku vaikka jonneki 99kt:uun?
Onko liikaa resursseja vievää jos Kitinään lisätään blogi-osio? Itselläni ei ole aikomusta moista pitää, mutta olen huomaavinani useilla henkilöillä tarvetta siihen eli niiden ketjut voisi tunkata sinne.
Lisäksi voisi ajatella, että nykyaikaan kuuluu kehityksen idea eli keskustelupalstakin kasvaa ja kehittyy ja tämä voisi olla yksi sellainen tapa kehittää tätä palstaa.
Lisäksi voisi ajatella, että nykyaikaan kuuluu kehityksen idea eli keskustelupalstakin kasvaa ja kehittyy ja tämä voisi olla yksi sellainen tapa kehittää tätä palstaa.
"Yksikään aihe tai viesti ei vastannut hakuehtoja" ---> "Hanki elämä"
Mites ois?
Mites ois?
-
- Kitisijä
Sanahakutietokannan siivoaminen käynnissä, kestää hetken.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Käyttääköhän tuota sanahakua kukaan? Jos sen vaan poistais. Nyt jos sana esiintyy 3% viesteissä, lähtee se sanahausta. Voisin rajata sitäkin tosin alemmaksi.
Postauksen hitaus siis johtuu pelkästään tästä, FYI.
Mä käytin vähän aikaa sitten mutten löytänyt hakemaani.aasi kirjoitti:Käyttääköhän tuota sanahakua kukaan? Jos sen vaan poistais. Nyt jos sana esiintyy 3% viesteissä, lähtee se sanahausta. Voisin rajata sitäkin tosin alemmaksi.
-
- Kitisijä
Sulla ei ollut rastia kohdassa "salli aina bbcode" käyttäjäprofiilissa. EOS miksi ei ollut.elco kirjoitti:MOT.elco kirjoitti:Mun lainaukset ei vaan toimi.
Luulen, että en ole kenenkään noressa (voin toki olla väärässä), mutta en saa korjata tekstiä heti lähettämisen jälkeen. Voisiko tuon rajoituksen poistaa?
Tietysti jos rajoitus johtuu siitä, että olen jonkun noressa, niin se on ok.
Ei se oo kun sen viisi sekuntia, mutta kun mä olen niin nopea, niin menee monta sekuntia hukkaanSuvinen kirjoitti:Kuinka pitkä se sun rajoitus on? Montako sekuntia se ilmoittaa? Ilman norea se taitaa olla 5 sekuntia muistaakseni.NuoriD kirjoitti:Luulen, että en ole kenenkään noressa (voin toki olla väärässä), mutta en saa korjata tekstiä heti lähettämisen jälkeen. Voisiko tuon rajoituksen poistaa?
-
- Kitisijä
Muistaakseni joskus tuota katsoin, ja muistikuvan mukaan se on sen verran kovasti yhteydessä tuplapostausten estoon, että taitaa viiden sekunnin aika jäädä.
Voisko ignoreiden postausaikasakkoa kasvattaa? Niinku vaikka 10-kertaseks?
-
- Kitisijä
Montakos viestiä piti kirjoittaa notta pääsee tirkistelemään galleriaa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Ei ole viestirajaa. Muistaakseni.Vesper kirjoitti:Montakos viestiä piti kirjoittaa notta pääsee tirkistelemään galleriaa?
-
- Kitisijä
No saisko noi tirkistelijät sitten vaikka norata jotenkin?aasi kirjoitti:Ei ole viestirajaa. Muistaakseni.Vesper kirjoitti:Montakos viestiä piti kirjoittaa notta pääsee tirkistelemään galleriaa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Nyt pitää olla vähintään se yksi viesti.Vesper kirjoitti:No saisko noi tirkistelijät sitten vaikka norata jotenkin?aasi kirjoitti:Ei ole viestirajaa. Muistaakseni.Vesper kirjoitti:Montakos viestiä piti kirjoittaa notta pääsee tirkistelemään galleriaa?
-
- Kitisijä
I aasiaasi kirjoitti:Nyt pitää olla vähintään se yksi viesti.
-
- Kitisijä
Saiskos vastailulootaan sellaisen edistyksen, että kun tekstin kirjoittamisen jälkeen muistaakin lisätä tageja, vaikka ihan boldausta tai ii:tä tai hymiötä tai mitävaan, ne tulis siihen väliin mihin tarttee eli missä hiiren kursoria klikkaa? Eikä tekstin loppuun, josta ne pitää nyhväten kopypastata.