Enpäs nyt muista. Jonain välipäivänä ei toiminut pitkään aikaan. Ei saanut logattua.aasi kirjoitti:Ei liity, mutta milloin tää on ollut useamman tunnin kaatuneena?So Hard kirjoitti:Mulla on ollut samaa, esim. päivän uutiskatsaus meni monen sivun taakse. Liittynee lienee tilanteeseen kun kitinä oli useamman tunnin kaatuneena.
KehitysKeskustelu
-
- Kitisijä
Re: KehitysKeskustelu
Universaali disclaimer.
-
- Elämätön Kitisijä
Mä en päässyt kirjautumaan sisään 1.1. Luulin muistavani salasanan väärin, mut lopulta ei ollutkaan kyse siitä. Kännykällä jostain syystä sitten pääsin kirjautumaan, mutta koneella ei onnistunut. Seuraavana päivänä ei ollut ongelmia.
Save a horse, ride a cowboy
-
- Kitisijä
Aivan joo, tais olla uudenvuodenpäivän ilta kun säädin https://letsencrypt.org/ - sertifikaattien ja https://beta.kitina.net - testisaitin kanssa, ja siinä meni samalla keksit solmuun tavalla että kirjautuminen epäonnistui laitteelta, jolta oli jo joskus kirjauduttu. Huomasin ongelman joskus seuraavana päivänä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Tämä probleemi jatkuu. Esim. päivän uutiskatsaus hyppää aina useamman sivun taaksepäin.McJanne kirjoitti:Persetti, nyt on tullu semmonen ongelma, että kun klikkaa säikeen vieressä olevaa palluraa, se heittää jonnekkin random-sivulle siinä säikeessä, eikä uusimpaan lukemattomaan niinkuin aikaisemmin :/
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Hide my online status: Yes
Kuitenkin näyn olevan paikalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Ääni kuuluu, mutta ketään ei näy.
Nothing dramatic happens at the tipping point. That just means Amoc is then doomed and it will slowly die, but that process could take 50 to 100 years.
-
- Kitisijä
In total there are 15 users online :: 4 registered, 3 hidden and 8 guests (based on users active over the past 15 minutes)
Most users ever online was 115 on 15.01.2016 7:46
Registered users: Bing [Bot], Bluntly, Google [Bot], James Potkukelkka, McJanne
Most users ever online was 115 on 15.01.2016 7:46
Registered users: Bing [Bot], Bluntly, Google [Bot], James Potkukelkka, McJanne
-
- Kitisijä
Onko tämä nyt sitten sama ongelma vai ei, mutta kun etsi-toiminnolla hakee viestejä, ja löytää etsimänsä tulosten joukosta, niin klikkaamalla haluamaansa viestiä joutuu sitten kuitenkin useamman sivun taaksepäin siitä viestistä, johon piti hypätä.So Hard kirjoitti:Tämä probleemi jatkuu. Esim. päivän uutiskatsaus hyppää aina useamman sivun taaksepäin.McJanne kirjoitti:Persetti, nyt on tullu semmonen ongelma, että kun klikkaa säikeen vieressä olevaa palluraa, se heittää jonnekkin random-sivulle siinä säikeessä, eikä uusimpaan lukemattomaan niinkuin aikaisemmin :/
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Tätä varten on The Musta Kirja. Nää pitää vaan muistaa tai pitää omaa kirjanpitoa.urpiainen kirjoitti: Onko tämä nyt sitten sama ongelma vai ei, mutta kun etsi-toiminnolla hakee viestejä, ja löytää etsimänsä tulosten joukosta, niin klikkaamalla haluamaansa viestiä joutuu sitten kuitenkin useamman sivun taaksepäin siitä viestistä, johon piti hypätä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
No sun muistiin ei luota kukaan. Alkoi aivan äskettäin näkymään.McJanne kirjoitti:[No tota, vanhasta muistista aina näkee itsensä.
-
- Kitisijä
Voihan vehjemeisseli, en voi lukea Niban viestejä. Esim tämä ei toimi: viewtopic.php?f=12&t=3378&start=34400&p ... ow#p718642
Eli norelinkit ei toimi päivän uutiskatsauksessa.
Eli norelinkit ei toimi päivän uutiskatsauksessa.
Polar bears used to be brown but through evolution they turned white because police were shooting them.
-
- Kitisijä
Kitinan sertifikaatissa jotain vikaa, ei suostu kotoa pelaamaan vaan itkeskelee ei anna paskan kitinästä vapaana valua kotikoneen ruudulle..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Vaihdoin koemielessä reilu viikko sitten https://letsencrypt.org/ - sertifikaatin käyttöön. Minkähän käyttöjärjestelmän / selaimen kanssa tuo sitten tökkii?Niba kirjoitti:Kitinan sertifikaatissa jotain vikaa, ei suostu kotoa pelaamaan vaan itkeskelee ei anna paskan kitinästä vapaana valua kotikoneen ruudulle..
-
- Kitisijä
Upcoming Features
Certificate Compatibility with Windows XP
ETA: Before March 22, 2016
A bug in Windows XP causes parsing of our current cross-signature from IdenTrust to fail. We will be correcting this by getting new cross-signatures from IdenTrust which work on Windows XP.
Certificate Compatibility with Windows XP
ETA: Before March 22, 2016
A bug in Windows XP causes parsing of our current cross-signature from IdenTrust to fail. We will be correcting this by getting new cross-signatures from IdenTrust which work on Windows XP.
-
- Kitisijä
Olen sanaton.exPertti kirjoitti:Sama homma.Bluntly kirjoitti:Hide my online status: Yes
-
- Kitisijä
1 pisteen vihje: kokeile toisella selaimella kirjautumatta katsoa, näytkö paikalla muille.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Munkin nikki näkyy IE:llä listassa kursivoituna ja kirjautuneiden ja bottien määrän sormin laskien kuitenkin on muilta piiloitettu.
Sellainen mielestäni positiivinen ominaisuus on, että kun ennen vanhaan kirjautuminen katkesi itsekseen joissakin minuuteissa tai tunneissa, nyt voin vaikka sulkea selaimen ja koneenkin ja tehdä venäläisen resetin, mutta silti olen valmiiksi kirjautuneena kunhan Kitinään tulen tällä läppärillä. Hyvä niin, kunhan en unohtaisi salasanaani.
Sellainen mielestäni positiivinen ominaisuus on, että kun ennen vanhaan kirjautuminen katkesi itsekseen joissakin minuuteissa tai tunneissa, nyt voin vaikka sulkea selaimen ja koneenkin ja tehdä venäläisen resetin, mutta silti olen valmiiksi kirjautuneena kunhan Kitinään tulen tällä läppärillä. Hyvä niin, kunhan en unohtaisi salasanaani.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
-KB
-
- Kitinä VIP-jäsen
Firefox näyttää nykyään jonkun varoitussivun aina kun lähetän viestin kitinään ja vasta toisella yrityksellä menee viesti läpi. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? Miten siitä pääsee eroon?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Koitin omalla Firefoxilla, en nähnyt mitään varoitusviestiä. Tuleeko viesti selaimelta vai Kitinästä? Jotain avainsanoja?
-
- Kitinä VIP-jäsen
Tälläinen viesti tulee:aasi kirjoitti:Koitin omalla Firefoxilla, en nähnyt mitään varoitusviestiä. Tuleeko viesti selaimelta vai Kitinästä? Jotain avainsanoja?
Secure Connection Failed
The connection to the server was reset while the page was loading.
The page you are trying to view cannot be shown because the authenticity of the received data could not be verified.
Please contact the website owners to inform them of this problem.
Learn more…
Report errors like this to help Mozilla identify and block malicious sites
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
Kun Kitinää katsoo olematta sisään kirjautunut, ainakin IE:llä ilmeisesti layereillä toteutetut ketjujen otsikoiden ja nikkien tekstit ovat päävalikossa osittain päällekkäin, ja itse ketjuissa avataritkin eri puolella kuin muuten. Tuskin tänne uutta väkeä saadaan, mutta ulkopuolisille tuo voi tehdä vaikutelman huonosti tehdystä foorumista.
Onnistuisiko, että rekkautumattakin näyttää ihan samalta kuin rekkautuneille ja sisäänkirjautuneille? Miinus kirjoitusoikeudet tietysti.
Onnistuisiko, että rekkautumattakin näyttää ihan samalta kuin rekkautuneille ja sisäänkirjautuneille? Miinus kirjoitusoikeudet tietysti.
-KB
-KB
-
- Kitisijä
Onnistuu. Voit vaihtaa käyttämäsi teeman ts. tyylin omista asetuksista.Gat kirjoitti:Onnistuisiko, että rekkautumattakin näyttää ihan samalta kuin rekkautuneille ja sisäänkirjautuneille? Miinus kirjoitusoikeudet tietysti.
-
- Kitisijä
Kiitos.aasi kirjoitti:Onnistuu. Voit vaihtaa käyttämäsi teeman ts. tyylin omista asetuksista.Gat kirjoitti:Onnistuisiko, että rekkautumattakin näyttää ihan samalta kuin rekkautuneille ja sisäänkirjautuneille? Miinus kirjoitusoikeudet tietysti.
Varmaan niin.
Mutta vielä koskaan rekisteröitymättömille IE:llä tulijoille ilman pääsyä vielä olemattomiin omiin asetuksiin layout vai miksisitäsanotaan, on kuitenkin hanurista. Sopisi näkyä raakana ensinäkemältä oikein.
Itse en ole "omia asetuksia" koskaan räplännyt. Se vain normalisoituu sisäänkirjautuessa ilman että olen koskaan säätänyt. Mutta jos ulkopuolisille rekkautumattomille jotka eivät voikaan saatää, oletusarvo on layereiden päällekkäisyys ja että nikit ja avatarit ovat aika erikoisesti sivun ei vasemmalla vaan oikealla puolella, ei hyvä IMHO.
Joku jankuttanee IE:stä. Eiköhän se vieläkin ole yleisin selain ja oletusselain.
-KB
-KB
-
- Kitisijä
Onko muilla ongelmia viestien lähettämisessä iPadillä? Mulla on. Jokaisen yrityksen kohdalla viestin lähetys epäonnistuu. Tässä on mennyt jo pitkä hetki, että joudun kopioimaan viestin talteen ja lähettämään sen uudestaan, että menee läpi. Rajoittaa vahvasti osallistumista, kun ei oikeastaan ikinä jaksa muistaa tallentaa kirjoittamaansa leikepöydälle ja lähettää tekstiä uudestaan.
Jos Aasia kiinnostaa, niin mulla on kuvakaappaus vikakoodista.
Jos Aasia kiinnostaa, niin mulla on kuvakaappaus vikakoodista.
Who says you need to buy a guitar?
-
- Kitisijä
Kerro toki.Diddley Bow kirjoitti:Jos Aasia kiinnostaa, niin mulla on kuvakaappaus vikakoodista.