Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja huima »

swirl kirjoitti:Nyyh, pilasit mun elämäni :cry: Vatsahaava ja unettomia öitä tiedossa. Joudun istumaan haulikko kourassa meidän pyöräkellarissa kaiket yöt.
Tämä on syy minkä takia kevyt fillari on hyvä - ja olohuoneen seinä ei tarvitse mitään taideteoksia.

Koukut vaan seinälle, niin maantiefillari nousee siihen lenkin jälkeen nätisti ja hienoa insinöörityötä kehtaa ihailla vaikka koko illan.
masa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja masa »

Aika helpolla noi tavallismmat lukot kyl aukee:

http://www.youtube.com/watch?v=o-LWGJzglho
Avatar
Manzel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 13.08.2011 0:28

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Uuden navin, lehtipuhaltimen ja trimmerin. Kahdelle viimeiselle tosin sijaisostajana isukille.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja swirl »

masa kirjoitti:Aika helpolla noi tavallismmat lukot kyl aukee:

http://www.youtube.com/watch?v=o-LWGJzglho
En halua katsoa, tulee epätoivo. Olen edelleen traumatisoitunut siitä, kun mun rakas fillarini takavuosina varastettiin. En toivu varmaan koskaan.

Ostin Citydealista lahjakortin geelikynsien laittoon. Taisin joskus sanoa, että en koskaan laita mitään kynsihärpäkkeitä, mutta never say never. Omat kynnet on pitkät ja vahvat, mutta mä en jaksa lakata niitä, joten testaan tätä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

swirl kirjoitti:
masa kirjoitti:Aika helpolla noi tavallismmat lukot kyl aukee:

http://www.youtube.com/watch?v=o-LWGJzglho
En halua katsoa, tulee epätoivo. Olen edelleen traumatisoitunut siitä, kun mun rakas fillarini takavuosina varastettiin. En toivu varmaan koskaan.

Ostin Citydealista lahjakortin geelikynsien laittoon. Taisin joskus sanoa, että en koskaan laita mitään kynsihärpäkkeitä, mutta never say never. Omat kynnet on pitkät ja vahvat, mutta mä en jaksa lakata niitä, joten testaan tätä.
Lukkovalmistaja Kryptonite vaihtoikin juuri tuon lapsuksen takia lukkojansa ison kaavan mukaan pari vuotta sitten. Nykyiset kryptonitet pitäisi olla suunniteltu niin ettei tuo kynätemppu toimi enää.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Laturin, tosin en noin kovaan hintaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Muksulle puhelimen.
Ja niin vannoin, että yhtään lanttia en enää Nokiaan laita...
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kävin shoppailemassa lounasaikaan... ostin kakkutarvikkeita, maailman ohuimmat sukkahousut, vahinkolaukun, Aussien shampoon ja hoitoaineen sekä mineraalipuuterin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Oi! oon aivan unohtanu tän ketjun ja shoppasin viime viikolla ihan villinä!
swirl kirjoitti:maailman ohuimmat sukkahousut, vahinkolaukun, Aussien shampoon ja hoitoaineen
Maailman ohuimmat sukkikset? Mimmoset, miksi? mä pelkään niitä 15 den housujakin kun hajotan ne heti kun osun johonkin.
Vahinkolaukku? :D (tosi monenlaisia mielleyhtymiä täällä)
Aussien niinkö australialaisten? hä?

Mä ostin jo viikko sitten uudet stereot hajonneiden tilalle, ihan semmosta tyylikästä perussettiä joihin laitoin entisistä sterkoista paremmat kajarit. Uuden 2 hengen peiton ja siihen ihkun pussilakanan (tarjouksessa 15e) otetaan käyttöön vasta kun keli kylmenee. Maanantaina kävin piiiitkästä aikaa vaatekaupoissa joissa oli ale. Ostin pari kivaa paitapuseroa (ruskea ja flanelliruutuinen) ja semmosen ovelan mallisen lyhyen juhlapaidan josta en vielä tiedä missä ja milloin käytän sitä. Ja sukkikset ja kaulakorun! Semmosen ison ja ihanan!
Tiistaina jatkoin samaan malliin ja tuhrasin rintsikkakauppaan 200 eukkaa, sain tosi hyvät liivit sekä yhdet ratsastusliivit ja kahdet ratsastusalkkarit joita jo testasin ja oli ihan superhyvät! Löysin kaverin häihin aika jännän turkoosin värisen paidan jossa on semmonen iso kaulus ja mäihällä seppälästä löysin siihen just saman väriset kengät 7 eukalla! Ainut vika että ne on liian isot, hain niihin kenkäkaupasta kaikenmaailman täytepaloja. Pari narutoppia seppälästä myös, päätin että otan jotain muuta kuin mustaa joten mukaan lähti valkoinen ja oranssi :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Georgina kirjoitti:Maailman ohuimmat sukkikset? Mimmoset, miksi? mä pelkään niitä 15 den housujakin kun hajotan ne heti kun osun johonkin.
Vahinkolaukku? :D (tosi monenlaisia mielleyhtymiä täällä)
Aussien niinkö australialaisten? hä?
Ne on kaheksan denin sukkikset. En tahdo olla kovin lyhyessä mekossa ilman sukkiksia. Nuo menevät hyvin kesälläkin. Jos pääsen lähtemään kotoa ennen kissajengin kynsiin joutumista! Laukku oli -70% tekonahkainen kapistus... ostin viime kuussa kalliin "täydellisen" nahkalaukun sillä verukkeella, että ei tarvi ostaa uusia vuosiin. Mä kun en tykkää kertakäyttökamasta. Mutta tämä oli alle kympin ja sellainen vadelmanpunainen älyttömän söpö, joten se oli melkein pakko ostaa. Eiköhän sillekin jotain käyttöä löydy ;)

Tällaisia Aussie-juttuja ostin. Tykkään tosi paljon :h:

Kuva
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

NuoriDaavid kirjoitti:^Jännää, että War zone on kovin turvallisuusluokitus. Luulisi, että sodassa kukaan ei kauheasti ehtisi polkupyöriä varastella :)
War zonella ehkä tarkoitetaan tilannetta, kun (muslimi)neekerighetto vajoaa anarkiaan, à la Englannin mellakat 2011, jolloin kaikki muu rikotaan, tuhotaan ja varastetaan, paitsi kirjakaupat.
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

swirl kirjoitti:
Tällaisia Aussie-juttuja ostin. Tykkään tosi paljon :h:

Kuva
Noihan on selkeesti Australiasta, näkeehän sen kengurusta!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
masa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja masa »

Iiison ruokapöydän, kahdeksan tuolia ja kahdeksan kappaletta Michelin X-Ice North renkaita.

Halpaa kuin saippua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Satasella pakastevihanneksia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Lisää autoja, tällä kertaa avomallisena.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Millon viet mut ajelulle? :D
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sola kirjoitti:^ Millon viet mut ajelulle? :D
Kunhan laitan sen tarvittavilta osilta kuntoon. Tää on tällanen lievä projekti. :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Stadinarska ei tänään taida kirjoitellakaan Kitinään mitään- päätin sen äsken juuri. Kun lähden pikku matkalle niin jätän teidät ihan keskenään, mutta vartioikaapa mainettani.

MUTTA asiaan, eli eilen ostin! Menin urheiluliikkeeseen rehvakkaan tuntuisesti aikomuksenani ostaa parhaimman laatuinen pyöräkypärä sieltä. No myyjänä oli tyttö- satumaisen makea ja ihana ääni. Rakastuminen puoleltani tapahtui sekunnissa ja sanoin että tarvitsen parhaimman laatuisen pyöräkypärän mitä vain on. En edes takellellut "kypärä" - sanassa, vaikka siinä oli sen ihanuuden kanssa todellinen riski. Tyttö sipsutteli paikkaan ja sanoi naisellisella äänellään jotain, jota en tokikaan noteerannut. Mä vain vastasin, että otan sen ilman muuta. Kuittasin siinä sitten pankkikorttikaavaketta ja sivusilmällä katsoin tyttöä ja sivusilmällä hintaa, mutta en reagoinut.

Menen vasta tänään katsomaan voiko kypärä maksaa 255 euroa? Ilmeisesti voi. Eipä silti, jos tyttö olisi sanonut haluavansa mun kanssa Hawaijille tai Uuteen Seelantiin niin liput olisi jo ostettu hehheh. Sitähän hän ei tehnyt. Että halpahan tuo reissu oli.

Mutta nyt päästelen poijaat niin lujaa pyörällä liikenteen seassa minne sattuu ja joka paikassa autojen eestä ja jalkakäytävillä mummojen ja lasten kauhuksi, jotta kypärästä olisi tarpeeksi hyötyä.

Siksikään en välttämättä tänään kirjoita.

Muistakaa, että tuo hurjastelu oli sellainen kevennys - Arska

Stadin totalsokeasti rakastunut, siitä selvinnyt, ostaja
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Sola »

Manaaja kirjoitti:
Sola kirjoitti:^ Millon viet mut ajelulle? :D
Kunhan laitan sen tarvittavilta osilta kuntoon. Tää on tällanen lievä projekti. :P
Ei kuitenkaan ikuisuusprojekti? Ko muuten maltan kyllä hetken odotella :)
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Manaaja kirjoitti:Lisää autoja, tällä kertaa avomallisena.
Ts. ostit rälläkän!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

NuoriDaavid kirjoitti:Ts. ostit rälläkän!
Kuten se yksi Jackassin skeittari rälläsi lamborghini gallardon. Tosin teki vain kattoluukun.
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Sola kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Sola kirjoitti:^ Millon viet mut ajelulle? :D
Kunhan laitan sen tarvittavilta osilta kuntoon. Tää on tällanen lievä projekti. :P
Ei kuitenkaan ikuisuusprojekti? Ko muuten maltan kyllä hetken odotella :)
No ei. Tänään vaihdoin jo kaks kuluneinta rengasta siihen. Kaks jäi vaihtamatta koska rengasliikkeessä ei ollut täyttä neljän sarjaa. Vielä pitäis loput 2 vaihtaa ja nostaa liikaa madallettua autoa vähän joko mukana tulleilla orkkisjousilla tai sitten sovitinpaloilla niin eiköhän se ala olla siinä. Kyllä sillä nytkin ajelee, mutta jouset pitäis vaihtaa ennen renkaita että mahtuis vähän isommat gummit varmasti pyörimään ilman että ottaa lokasuojiin kiinni.
masa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja masa »

Manaaja kirjoitti:auto


Ostitko auton vai lelun?
Manaaja

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

masa kirjoitti:Ostitko auton vai lelun?
Onko niillä jotain eroa? Kumpi on parempi?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Palkinnoksi salillepaluusta Swiss Diamond aamiaispannun pekonia varten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.