Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

mdm kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Dumari kirjoitti:2 kassilista safkaa natsi-siwasta
Miten siwasta voi löytää kaksi kassillista ostettavaa?? :shock:
Näin ulkopuolisena sanoisin, että natsi-siwalla tarkoitetaan Lidliä.
Okei. En mä sieltäkään luulisi löytäväni kahta kassillista ostettavaa. Anteeks maalaisuuteni, tai sitten olen vaan yksinkertaisesti liian vanha ymmärtämään teidän käyttämäänne kieltä :roll:
Dumari

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bliss kirjoitti:
mdm kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Miten siwasta voi löytää kaksi kassillista ostettavaa?? :shock:
Näin ulkopuolisena sanoisin, että natsi-siwalla tarkoitetaan Lidliä.
Okei. En mä sieltäkään luulisi löytäväni kahta kassillista ostettavaa. Anteeks maalaisuuteni, tai sitten olen vaan yksinkertaisesti liian vanha ymmärtämään teidän käyttämäänne kieltä :roll:
Njessöör, täti on hyvä ja kokeilee uuzia tuotteita. Ihan melkein normaalin kokoisia muovikasseja olin joihin tungin kamat. Ihan ziis normaaleja ruokatarvikkeita ostelin. (tai normaaleja mulle :P )
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Ostin yhden paidan ja samalla mukaan tarttui myös pillifarkut (!), joita olen vastustanut koko pienen ikäni. Mutta ne sopii kyllä ihkusti kaikkien saappaiden kanssa.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Antti Tuisku kalenteri pikkusiskolle
Da Capoja kämppikselle
Meikkilaukku itselle (pitää mennä ostamaan samanlainen äiteelle)
Hopea(glitter!)mustaraidallinen neule
Tummanvioletti pitkä neulepaita

+koevitutus tipotiessään
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Kid

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hianon villakangastakin Henkkikseltä. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Meille tulee mahtava tulevaisuus yhdessä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

MULLE ostettiin PMMP:n konsertista ihanat stringit!!

Valkoiset jossa edessä mustalla teksti: OO SIELLÄ JOSSAIN MUN.

Hehkeet :h:

(ensimmäinen alusvaate jonka mies on ostanut ilman mun konsultaatiota)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

London kills me! Olen kahdessa päivässä tuhlannut hirveän määrän rahaa kaikenlaiseen hurvitteluun ja ostoksiin. Kierteeni alkoi jo lentokentällä, jossa olin kyllin hölmö ottaakseni taksin - hinta hotellilleni 65 puntaa! :shock:

Maksoin myös muutaman ravintolalaskun. Alkaa selvitä, miksi herrasmiehet ovat sukupuuttoon kuoleva laji - sehän on vain rationaalista luonnonvalintaa. Idiootti toimii näin.

Mutta erityisen hyvilläni olen vaateostoksistani. Niitä ei ollut valtavasti liikaa, mutta löysin aika lailla mitä tulin hakemaankin. Alennusmyynnitkin olivat alkaneet satunnaisesti, ilmeisesti kauppa on ollut vähän laimeaa. Palkitsin itseni mm. seuraavilla asioilla:

- musta läpikuultava v-aukkoinen kashmirvillapaita (Valentino);
- kulta-sini-vinoraitainen solmio (Valentino).

Valentino on suosikkimerkkejäni, ja kaikki oli -40 %! Ihailen suuresti heidän takkejaan ja solmioitaan, puvuissa ja paidoissa on se vika, että ne ovat setämallia ja tarkoitettu vähän mahakkaammille.

- sinisillä pystyraidoilla varustettu kauluspaita (Dolce & Gabbana).

Yritin ostaa sieltä farkutkin, kumma kyllä useimmissa merkeissä tuntuu olevan nyt se vika, että niissä on takapuolta liian vähän ja vyötäröä liian paljon (Amerika und Kanada). Sama kohtalo oli Alexander McQueenin farkuilla, jotka olivat muuten kyllä tosi hienot - McQueenillä on todella hienoja asioita, mutta joskus hinta vähän rassaa; olin kiikuttamassa kassalle solmiota, jonka hinta oli kepeät 485 puntaa. Olihan se hieno, muttei ihan niin hieno... tulin siis järkiini (luojan kiitos).

- tummansiniset farkut (Gianni Versace)

Istuvat kuin hansikas. Ei tarvitse enää siis käyttää edellistä Giannin farkkuparia, joilla on ikää jo varmaan neljä vuotta ja jotka alkavat näyttää hieman epäilyttäviltä, ei vähiten siksi, että olen hieman laihtunut Kabulissa. Kummaa sinänsä, että jotkut asiat vaan konsistentisti sopivat paremmin päälle kuin jotkut muut.

- Musta kauluspaita (Gucci)

Guccin paidat sopivat minulle oikein hyvin, koska niissä on riittävästi hartioita mutta riittävän vähän mahaa. Kokeilin myös Pradaa, mutta valitettavasti heidän mustassa kauluspaidassaan ei ollut niitä hartioita. Toi Guccikaan ei kyllä istu ihan täydellisesti, firma on muuttanut vähän leikkaustaan, ja minun näkökulmastani kehnompaan suuntaan.

Hitsi, kohta netin käyttöaika taitaa päättyä, ja siksi näin käy raportillenikin.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ostettu /tilattu joululahjuksia:
- Jonkun ranskalaisen naisen cd
- Hiihtokoulu -kirja
- Demi -lehden vuosikerta
- Vesivärejä, pensseleitä (tai meisseleitä toivelistalla luki, arvelin sen kuitenkin tässä tapauksessa tarkoittavan ensin mainittuja) ja vesiväripaperii
- Suklaata ja joulukahvia
- Lasinalusia
- Juoksu- ja hiihto -lehden vuosikerta
- Ikkunakoristehärpäke
- 2kpl seinäkalentereita
- Koko-sarjan astioita
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

- Suomi rokkia trivia joulun iloksi
- liikaa jouluruokia (napa paukkuu)
- alkomahoolia välipäiviksi (rommiaah), jouluna ei saa humaltuna, nei.

Himottaisi vielä käydä ostamassa televisiosarjoihin perustuva trivia.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

- Ruokaa ja juomaa, kaapit natisee liitoksistaan
- 3 Kivi tuikkua
- 1 Tris
- Marc O`Polon tuoksuke
- ja paljon muuta.. lupaan olla laskematta hintoja yhteen joulunkaan jälkeen.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
ninnithequeen

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

5 pulloa mustikkaglögiä, yhden Suomi-viinapullon (broidille, yllätys) yhden kossun ja 3 litraa Vina Maipoa :h:
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja mdm »

Kylpytakin
Pyjaman
Hupparin
Toppaliivin
Lapaset
Kampaamotuotesetin
15 kpl pehmonalleja
lahjapussukoita
askartelukartonkia
namusia
fuck me I'm fabulous
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Aivan über-ihanan ja seksikkään ruskeanhohtavan yöpaidan. Jätinkin sitten muiden lahjat ostamatta kun toi oli pakko saada.
silsis

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Uuden murtsikkasuksipaketin 550 euroa. Vielä kun jaksais käydä hiihtämässä. Ei kai se ole pakollista, jos ei hotsita?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Suksi vittuun!
Rotan aivot valtasivat pääni.
silsis

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Ann kirjoitti:Suksi vittuun!
Jäivät liikkeeseen voiteluun. Vittu, ei pysty.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Ann »

silsis kirjoitti:Vittu, ei pysty.
Työnnä sinne havuja, perkele!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Alennusmyynneistä ei paljon jäänyt käteen: kaksi pitkää huivia, kaksi juhlatoppia ja miehelle pari kauluspaitaa + neulepaita.
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Farkut, neljä toppia ja villapusero.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Vesivärimaalaus harrastelijalle-opaskirja
Öljyvärimaalaus harrastelijalle-opaskirja
Piirtäminen harrastelijalle-opaskirja
Pastellivärimaalaus harrastelijalle-opaskirja

Ihanaa kun on joulu! :]
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Korkokengät.
millivanilli

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

- huivin
- ohuen neuletakin
- paidan
- kynsilakkaa
- eyelinerin
- neljää eri väriä lankaa ompelukonetta varten

... korvikset, kaulakorun, pinnejä ja korvakorujen tappeja
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Pitäisi varmaan tuntea morkkista kun taas tuli vingutettua visaa, vaikka edellinenkin lasku on maksamatta.. mutten voi, koska löysin taas ihania ja itseni näköisiä vaatteita!

- Musta samettihame, sopii ihanasti uusien tanssikenkien kanssa..! 19,90 €
- Musta kauluspaita, koska en vielä omistanut sellaista ja osui sopiva käteen, 14 €
- Raidallinen neule avaralla kaula-aukolla, omistan tällaisia jo vaikka kuinka monta mutta tämä oli alessa vaivaiset 7 euroa ja aina näitä tarvitsee.. seliseli..
Kivoja asusteita, juu. Miksi mustaa ostit niin paljon. Ei visa niin paljon vinkunut! Minkälaiset tanssikengät oot ostanna aikaisemmin? Voiko baarissa tanssia? Minkälainen tukka sulla nykyään on. Onko ruskea vai musta ja onko pitkä vai lyhyt? Meinaan, jos näen sun unessa niin tiedän sitten etten herää liian aikaisin! Lupaan pitää hyvänä!
Suvimussukka, meetkö keveisiin kysymyksiin ja vastaat kun olen varta vasten vain sulle laittanut keveän kysymyksen . jos se vielä on! :h:

Ainiin siis mun ostokseni varmaan kiinnostaa: Ne olivat tänään, siis eilen Gefilus-rasvaton piimä, rasvaton luomumaito ja kalkkunaleike.
Nyt muistin yhden hauskan Borat-jutun, kyl niitä tulee muistiin. Hauska ilme kun juusto oli tehty tissimaidosta...
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Viisi toppia, sandaalit kesäksi ja käsilaukku. Nyt loppui ale shoppimiset tältä erää.
isohaara

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lapinlahden Lintujen Ehkä Kaikki -boksin. Kohta lähtee semmonen Herra Simo liikenteeseen että...