Niin no kiinnostaahan se toki muakin

2.9. siis klo 16 alkaen, omat juomat mukaan.
Paavi kuittaa.Dumari kirjoitti:terkkui paaville!
En mä ole minn... aaa.. Myltsiä sä tarkoititkin?Ann kirjoitti:vahinkolaukauksen kanssa
Liikanimet on joskus moniselitteisiä.huima kirjoitti: Mä olin ymmärtänyt että Myltsille sattuu niitä vahinkolaukauksia, mutta että sekin olisi sellainen?
Issekseni.ninnithequeen kirjoitti:Tuukkonää ittekses
Kokeileppa saatko loppuvuodenkin samaan syssyynLolita kirjoitti:Nyt en sitten oikeasti pääse paikalle. Kuumeilen ja sairastan kotona ja aion tehdä sitä vielä lauantainakin.
Eijei, nyt lepäät ni lauantaina pääset.Lolita kirjoitti:Nyt en sitten oikeasti pääse paikalle. Kuumeilen ja sairastan kotona ja aion tehdä sitä vielä lauantainakin.
Mä olen varma että Aarne voittaa sut löylykisassa. Se grillas mut totaalisesti viime saunaillassa.Dumari kirjoitti:Tulen paikalle ja tiputan kaikki lauteilta!
No kahtotaan ny. En oo saunonu pitkään aikaan. Voi olla että löylykunto on ihan ruosteessa...ninnithequeen kirjoitti:Mä olen varma että Aarne voittaa sut löylykisassa. Se grillas mut totaalisesti viime saunaillassa.
No ei tasan.Dumari kirjoitti:^Mitä, mitä... kuulenko jotain luovuttelemista ennen koitosta?
Vähän niinQ sen takia tulen. En aio viipyä kovin pitkään, kun olen niiiin sairas edelleen (aamulämpö tänään 37,1).ninnithequeen kirjoitti:Tuo miun fiikus si samalla