KHL, 1. välierä
-
- Kitinän uhri
Re: KHL, 1. välierä
Perinne velvoittaa, eli ääni Dumarille.
"I want you to get excited about your life."
-
- Kitisijä
Hitsit sinäHallusinaatio kirjoitti:Perinne velvoittaa, eli ääni Dumarille.
Äippä vs. poeka. Perheriita
The great club outshines the individual, always and forever.
Vaikea valinta! Äänestän Dumaria tasoituksen vuoksi, koska Elpalla on pari ääntä enemmän.
Eijeijeijeiii.....Nyt pistitte liian pahan.
Olen lahjottavissa. Kumpi tarjoo tuopin?
-
- Kitisijä
Tästä puhuttiin joninnithequeen kirjoitti:Eijeijeijeiii.....Nyt pistitte liian pahan.
*harjoittaa mallaslahjontaa*
Hmm..odotan Dumiksen vastinettaElppis kirjoitti:Tästä puhuttiin joninnithequeen kirjoitti:Eijeijeijeiii.....Nyt pistitte liian pahan.
-
- Kitisijä
Sillä on pippeli, ihan epäreilua.ninnithequeen kirjoitti:Hmm..odotan Dumiksen vastinettaElppis kirjoitti:Tästä puhuttiin joninnithequeen kirjoitti:Eijeijeijeiii.....Nyt pistitte liian pahan.
Onko??!!Elppis kirjoitti:Sillä on pippeli, ihan epäreilua.
No mut sulla on TISSIT!
SUN TISSIT!!
Koska omistan korkean moraalin, en sorru moiseen lahjontaan. Se on aivan törkeää vaalivilppiä! Tähän väliin voinen todeta että autossani on vain viisi istumapaikka, joten joskus varmaan saavun miittiin myös autolla. Joskus voi joutua valikoimaan kenet kyytinsä ottaaninnithequeen kirjoitti:Hmm..odotan Dumiksen vastinettaElppis kirjoitti:Tästä puhuttiin joninnithequeen kirjoitti:Eijeijeijeiii.....Nyt pistitte liian pahan.
Okei, aina vaan pahenee.
Dumiksen kyydissä on mukavaa, mutta Elpan tissit on kyllä kans pehmeät.
Kyllä on vaikea valinta!
Kyllä on vaikea valinta!
Elpan tissit on pehmeät????? Ai ne on yleiseen jakoon tarkoitettuja, mulle kanssa yksi lippu!ninnithequeen kirjoitti:Dumiksen kyydissä on mukavaa, mutta Elpan tissit on kyllä kans pehmeät.
-
- Kitisijä
no ei...Dumari kirjoitti:Elpan tissit on pehmeät????? Ai ne on yleiseen jakoon tarkoitettuja, mulle kanssa yksi lippu!ninnithequeen kirjoitti:Dumiksen kyydissä on mukavaa, mutta Elpan tissit on kyllä kans pehmeät.
Viimeksi muokannut Elppis, 15.09.2005 19:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaihdetaan lippu yhteen autokyytiinDumari kirjoitti:Elpan tissit on pehmeät????? Ai ne on yleiseen jakoon tarkoitettuja, mulle kanssa yksi lippu!ninnithequeen kirjoitti:Dumiksen kyydissä on mukavaa, mutta Elpan tissit on kyllä kans pehmeät.
Mösö kyseiset henkilöt solulimaksi ja pumppaa kohtuusi niin synnytät DULAN !! (Hieno Dumiksen ja Elpan risteytys)ninnithequeen kirjoitti:Okei, aina vaan pahenee.
Kyllä on vaikea valinta!
Joka on oleva Kityn uusi jeesus ja ikuinen runkkari. Hermafrodiitti ja kuppari.
Ja nyt väliaika, unta ja kuorsausta.
Sopii, u know ketä äänestää.ninnithequeen kirjoitti:Vaihdetaan lippu yhteen autokyytiinDumari kirjoitti:Elpan tissit on pehmeät????? Ai ne on yleiseen jakoon tarkoitettuja, mulle kanssa yksi lippu!ninnithequeen kirjoitti:Dumiksen kyydissä on mukavaa, mutta Elpan tissit on kyllä kans pehmeät.
En muuten tiedä.Dumari kirjoitti: Sopii, u know ketä äänestää.
Pyörin sängyssä yhden unettoman yön asian kanssa painiskellen, ja annan ääneni huomenna.
-
- Kitisijä
Sulla taitaa olla aika vahva lääkitys?1108 kirjoitti: Mösö kyseiset henkilöt solulimaksi ja pumppaa kohtuusi niin synnytät DULAN !! (Hieno Dumiksen ja Elpan risteytys)
Joka on oleva Kityn uusi jeesus ja ikuinen runkkari. Hermafrodiitti ja kuppari.
Ja nyt väliaika, unta ja kuorsausta.
Asiaan: En voi pysty kykene äänestämään tällä kierroksella. Ei noiden kahden välillä voi valita. Raukkamaisesti annan muiden ratkoa äänestyksen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Meinasin kyllä ihan samaa.Lolita kirjoitti: En voi pysty kykene äänestämään tällä kierroksella. Ei noiden kahden välillä voi valita. Raukkamaisesti annan muiden ratkoa äänestyksen.
Mutta olenkin tosi iivöl, ja sanon Elpalle äänestäneeni Dumista, ja Dumikselle äänestäneeni Elppaa.
Sitten Dumis heittää mut autolla baariin jossa Elppa tarjoo mulle kännit
-
- Kitisijä
Sinä kiero nainen!ninnithequeen kirjoitti: Mutta olenkin tosi iivöl, ja sanon Elpalle äänestäneeni Dumista, ja Dumikselle äänestäneeni Elppaa.
Sitten Dumis heittää mut autolla baariin jossa Elppa tarjoo mulle kännit
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Goddäm! Naenen johtaa.
Mutta ei se mitään, vaalivoittaja arvoisa Juomari on tasa-arvon ystävä.
Kaikki tietänevät sanonnan "Naiset ensin". Toki nyt on saapunut tasa-arvo myös Kity-taloon, joten vastapainoksi toteankin että tällä kertaa miehet ensin! Eli siis äänestäkää miestä ja tasa-arvoa!
Aukotonta teoriaani ei voi tästä eespäin kukaan itseään tasa-arvon ystäväksi kutsuva ohittaa.
Ystäväni, arvoisat KityRunkkijat, medbörgare nouskaamme barrikaadeille ja laittakaamme tälle ikuisuuksia jatkuneelle sorrolle piste.
Hyökkäykseen!!!
ps. poliitikon pyhällä lupauksella lupaan tarjota kaikille tuopit, ketkä pystyvät todistamaan että äänestivät minua.
Mutta ei se mitään, vaalivoittaja arvoisa Juomari on tasa-arvon ystävä.
Kaikki tietänevät sanonnan "Naiset ensin". Toki nyt on saapunut tasa-arvo myös Kity-taloon, joten vastapainoksi toteankin että tällä kertaa miehet ensin! Eli siis äänestäkää miestä ja tasa-arvoa!
Aukotonta teoriaani ei voi tästä eespäin kukaan itseään tasa-arvon ystäväksi kutsuva ohittaa.
Ystäväni, arvoisat KityRunkkijat, medbörgare nouskaamme barrikaadeille ja laittakaamme tälle ikuisuuksia jatkuneelle sorrolle piste.
Hyökkäykseen!!!
ps. poliitikon pyhällä lupauksella lupaan tarjota kaikille tuopit, ketkä pystyvät todistamaan että äänestivät minua.
No mites ne kyydit...eiku siis se kyyti...eiku siis...Dumari kirjoitti:ps. poliitikon pyhällä lupauksella lupaan tarjota kaikille tuopit, ketkä pystyvät todistamaan että äänestivät minua.