KHL, 2. välierä
-
- Kitisijä
-
- Kitinän uhri
Re: KHL, 2. välierä
Tsaarille ääni, jotta tilanne olisi tiukempi.
"I want you to get excited about your life."
Tsaarille ääni, jollain tavalla jäänyt vieraammaksi. Herran allekirjoitus jaksaa tosin vieläkin naurattaa, lukihäiriöhuumoria.
Aivan, Tsaari on jollain tavalla jäänyt vieraammaksi. Juuri siitä syystä ääni Thinkille.Exsat kirjoitti:Tsaarille ääni, jollain tavalla jäänyt vieraammaksi.
Ääni ajattelijalle koska sen avatar on ihan uskomattoman ruma.
-
- Kitisijä
No voihan tässä maailmassa sentään edes johonkin luottaa...Herra Manala kirjoitti: Aivan, Tsaari on jollain tavalla jäänyt vieraammaksi. Juuri siitä syystä ääni Thinkille.
Ovela kuin orgasmi
-
- Elämätön Kitisijä
Tasoitetaan taas tilannetta pikkuisen, joten tsaari oleppa hyvä!
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
mutta sillä on muistaakseni aika ruma avatar? Thinkillä on hyvä ava. Kylläpäs alkoi päätä särkeä näin syvällinen pohdintaExsat kirjoitti:Tsaarille ääni, jollain tavalla jäänyt vieraammaksi.
Väärin muistit, tämähän hienoin avatar mitä millään keskustelupalstoilla on ikinä esiintynyt. Palvellut minuakin jo yli kaksi vuotta.Gina kirjoitti: mutta sillä on muistaakseni aika ruma avatar?
Thinkille aani, Tsaari on nimittain niin vaitelias mies etta hanen on aivan pakko olla Kityn kantava jarkale ja vahvin lenkki.
Muistin mä oikein, mä en tykkää tästä avasta. Sorge hantsu.Tsaari kirjoitti:Väärin muistit, tämähän hienoin avatar mitä millään keskustelupalstoilla on ikinä esiintynyt. Palvellut minuakin jo yli kaksi vuotta.Gina kirjoitti: mutta sillä on muistaakseni aika ruma avatar?
Tää on kyl ihan munaton välierä. Mä ehdotan että me diskataan tän välierän pari ja pistetään suoraan Elppa ja Dumari finaaliin!!
EIJEIJEI!!tuulenpuiska kirjoitti:Tää on kyl ihan munaton välierä. Mä ehdotan että me diskataan tän välierän pari ja pistetään suoraan Elppa ja Dumari finaaliin!!
Toisen kerran pitäisi heistä kahdesta valita? Tahdotko että vietän taas unettoman yön itkien? Jumala rankaisee minua päätöksestäni kuitenkin!
Onks Dumari vaihtanut nimeä?ninnithequeen kirjoitti:EIJEIJEI!!
Toisen kerran pitäisi heistä kahdesta valita? Tahdotko että vietän taas unettoman yön itkien? Jumala rankaisee minua päätöksestäni kuitenkin!
-
- Kitisijä
Etkä sinä näemmä tuo tähän yhtään enempää munaa peliin. Päinvastoin.tuulenpuiska kirjoitti:Tää on kyl ihan munaton välierä. Mä ehdotan että me diskataan tän välierän pari ja pistetään suoraan Elppa ja Dumari finaaliin!!
Ovela kuin orgasmi
-
- Elämätön Kitisijä
Heh! Heh! hyvä Think täysosumaThink kirjoitti:Etkä sinä näemmä tuo tähän yhtään enempää munaa peliin. Päinvastoin.tuulenpuiska kirjoitti:Tää on kyl ihan munaton välierä. Mä ehdotan että me diskataan tän välierän pari ja pistetään suoraan Elppa ja Dumari finaaliin!!
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
Ei mun pidäkään! Sen sijaan väistät yhä kysymystä omasta munattomuudesta ja yrität vaihtaa puheenaihetta. Miksiköhän? jaa nam-poks ja zäp!Think kirjoitti:Etkä sinä näemmä tuo tähän yhtään enempää munaa peliin. Päinvastoin.tuulenpuiska kirjoitti:Tää on kyl ihan munaton välierä. Mä ehdotan että me diskataan tän välierän pari ja pistetään suoraan Elppa ja Dumari finaaliin!!
-
- Kitisijä
On melko vaikeaa väistää kysymystä kun sellaista ei ole edes kysytty. Puheenaihekin oli juuri se munattomuus. Jos vaikka tavaisit uudelleen ne aikaisemmat tekstit. Jos tuntuu oikein vaikealta, niin voin sen verran korjata edellistä tekstiäni, että laitan sinne tavuviivat. Yritä sitten uudelleen kirjoittaa jotain fiksua.tuulenpuiska kirjoitti: Ei mun pidäkään! Sen sijaan väistät yhä kysymystä omasta munattomuudesta ja yrität vaihtaa puheenaihetta. Miksiköhän? jaa nam-poks ja zäp!
Ovela kuin orgasmi
Kukakohan se ei osaa lukea? Väistät yhä kysymystä "miksi olen munaton". Huonosti.Think kirjoitti:On melko vaikeaa väistää kysymystä kun sellaista ei ole edes kysytty. Puheenaihekin oli juuri se munattomuus. Jos vaikka tavaisit uudelleen ne aikaisemmat tekstit. Jos tuntuu oikein vaikealta, niin voin sen verran korjata edellistä tekstiäni, että laitan sinne tavuviivat. Yritä sitten uudelleen kirjoittaa jotain fiksua.tuulenpuiska kirjoitti: Ei mun pidäkään! Sen sijaan väistät yhä kysymystä omasta munattomuudesta ja yrität vaihtaa puheenaihetta. Miksiköhän? jaa nam-poks ja zäp!
Ugh, mr EVVK-tuuleenhuutaja on puhunut, olen lyötytuulenpuiska kirjoitti:Tää on kyl ihan munaton välierä.
Tuulenpuiskalle ja Gattacalle pitäisi sponsoroida alkometrillä varustettu näppäimistö, joka pysyisi näppäinlukossa ellei alkometriin puhalla nollaa.