Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..
-
- Kitisijä
Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..
Mutta eikös perustamasi yrityksen hallitus joudu vastuuseen koska ilmiselvästi hommat on hoidettu huonosti, missään vaiheessa ei ole aikomustakaan kehittää (tai edes ylläpitää) taloyhtiötä. Varsinkin piikki kasvaa kun kaupunki haluaa purkaa rakennuksen.
Vaikea uskoa, että saisit ketään järjellistä mukaan yritykseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Itse en lähtisi moiseen missaan olosuhteissa edes kirveellä. Erityisesti ympäristöön liittyvistä asioista voi tulla kaikenlaista.Bluntly kirjoitti: ↑08.01.2024 10:51 Mutta eikös perustamasi yrityksen hallitus joudu vastuuseen koska ilmiselvästi hommat on hoidettu huonosti, missään vaiheessa ei ole aikomustakaan kehittää (tai edes ylläpitää) taloyhtiötä. Varsinkin piikki kasvaa kun kaupunki haluaa purkaa rakennuksen.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Bluntly kirjoitti: ↑08.01.2024 10:51 Mutta eikös perustamasi yrityksen hallitus joudu vastuuseen koska ilmiselvästi hommat on hoidettu huonosti, missään vaiheessa ei ole aikomustakaan kehittää (tai edes ylläpitää) taloyhtiötä. Varsinkin piikki kasvaa kun kaupunki haluaa purkaa rakennuksen.
Hallituksen voisi yhtiön asioiden huonosta hoitamisesta haastaa oikeuteen omistajat, eli jos omistaja ja hallitus on sama henkilö, tuota riskiä ei ole.
Rikosoikeudellinen vastuu tietysti eri asia, mutta ei pelkkä yhtiön asioiden huono hoitaminen ole sellaista.
Velkojat voisivat tietysti haastaa oikeuteen, jos laskuja ei olisi ollut koskaan tarkoituskaan maksaa ja pystyisivät
osoittamaan sen.
Kyllä itsekin mietin hallituksen vastuuta. Mutta tosiaan välittäjä ei enää ole vastannut, eli asia onneksi jäänee siihen...
Viimeksi muokannut James Potkukelkka, 08.01.2024 11:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
^ Mitäs jos siirtäisit katseen subun ja oxycontinin diilaamiseen?
-
- Kitisijä
Joo. Parempi pysyä asioissa, joista tietää enemmän kuin keskiverto henkilö. Muuten ei ole kilpailuetua.sivustahuutaja kirjoitti: ↑08.01.2024 11:10 ^ Mitäs jos siirtäisit katseen subun ja oxycontinin diilaamiseen?
Toki muistettava, että harrastukset aina maksavat ja KKK:n määritelmä hyvälle harrastukselle oli
kallis, aikaa vievää ja hyödytön.
Mutta olen nyt päättänyt luopua kiinteistömoguli-harrastuksen aloittamisesta.
-
- Kitisijä
Uroksen konkurssipesä vaatii yhtiön hallitukselta vahingonkorvauksia.James Potkukelkka kirjoitti: ↑08.01.2024 11:04 Hallituksen voisi yhtiön asioiden huonosta hoitamisesta haastaa oikeuteen omistajat, eli jos omistaja ja hallitus on sama henkilö, tuota riskiä ei ole.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
aasi kirjoitti: ↑08.01.2024 18:22Uroksen konkurssipesä vaatii yhtiön hallitukselta vahingonkorvauksia.James Potkukelkka kirjoitti: ↑08.01.2024 11:04 Hallituksen voisi yhtiön asioiden huonosta hoitamisesta haastaa oikeuteen omistajat, eli jos omistaja ja hallitus on sama henkilö, tuota riskiä ei ole.
Onko kyseessä kuitenkin jokin rikosperuste eikä pelkkä yhtiön "huono hoitaminen"?
Kuten sanottua, rikokset ovat tietenkin rikoksia.
-
- Kitisijä
Perusteeksi riittää yhtiön asioiden huolimaton hoito osakeyhtiölain vastaisesti. Ei siihen rikosta tarvita.James Potkukelkka kirjoitti: ↑08.01.2024 18:42aasi kirjoitti: ↑08.01.2024 18:22Uroksen konkurssipesä vaatii yhtiön hallitukselta vahingonkorvauksia.James Potkukelkka kirjoitti: ↑08.01.2024 11:04 Hallituksen voisi yhtiön asioiden huonosta hoitamisesta haastaa oikeuteen omistajat, eli jos omistaja ja hallitus on sama henkilö, tuota riskiä ei ole.
Onko kyseessä kuitenkin jokin rikosperuste eikä pelkkä yhtiön "huono hoitaminen"?
Kuten sanottua, rikokset ovat tietenkin rikoksia.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Tarvitsisin sellaiset augmented reality lasit, jotka muuttavat maiseman 8-bittiseksi. Olisi mielenkiintoista pyöräillä kuusnepa resoluutiolla. Musaa taustalle.
Maisemataulut ovat ylimääräisiä ikkunoita.
-
- Kitisijä
Jahas, tilintarkastaja kyselee, mihin tarkoitukseen taulu on hankittu ja missä sitä säilytetään. Tällaista tämä on täällä sarvikuonojen ja kommunistien maassa. Rehellistä yrittäjää vainotaan!James Potkukelkka kirjoitti: ↑01.06.2023 8:28Taiteilija ei ollut ehtinyt/halunnut maalata toiveiden mukaista. Päädyimme sitten Heikki Marilan teokseen. Varaus tehty.James Potkukelkka kirjoitti: ↑31.05.2023 8:55Huomenna näyttelyn viralliset avajaiset, mutta tänään päästään etukäteen katsomaan. Jänskää!James Potkukelkka kirjoitti: ↑15.05.2023 12:32
Nyt on asianmukaisia diplomaattisia kanavia myöden välitetty taiteilijalle toive.
Nyt Apollon ratkaisee, mitä tapahtuu seuraavaksi.
Tänään näyttelyn kutsuvierasavajaisiin. Ensikertaa tuollaisissa.
https://www.galerieforsblom.com/exhibit ... exhibition
-
- Kitisijä
^ Henkilökunnan virkistykseen. Virkistystiloissa.
-
- Kitisijä
Joo. Toimisto- ja kokoushuoneen sisustukseen sekä sijoituksena mahdollista arvonnousua ajatellen.
-
- Kitisijä
Romanialaiset sarkahousut, ylijäämä Hinta 27.99 EUR sis. alvKunnon karheat villasarkahousut kuorivat jalkojesi iholta turhan kuolleen ihosolukon pois, ja kasvattavat karvaa rintaan.
-
- Kitisijä
Pidemmän aikaa haaveillut tikkataulusta. Ei vain oikein paikkaa mihin pistää.
Jos saisi tarpeeksi vaimennettua niin sisäovi olisi mahdollinen. Ei vain haluaisi napsahtelun kuuluvan rappukäytävään.
Jos saisi tarpeeksi vaimennettua niin sisäovi olisi mahdollinen. Ei vain haluaisi napsahtelun kuuluvan rappukäytävään.
-
- Kitisijä
Vaimo haluaa vaihtaa puutarhakalusteet paremmin patioon sopiviksi. Pitäs löytää käsinojalliset tiikkiset tuolit järkihintaan.
-
- Kitisijä
Vaadit saada tehdä ne itse niin johan loppuu hinku.sivustahuutaja kirjoitti: ↑13.04.2024 22:18 Vaimo haluaa vaihtaa puutarhakalusteet paremmin patioon sopiviksi. Pitäs löytää käsinojalliset tiikkiset tuolit järkihintaan.
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
^ ja vaimon vastaus seuraavilla kerralla "Ota ite. Notkeutta vaan peliin"
-
- Kitisijä
Se riski on aina olemassa.sivustahuutaja kirjoitti: ↑14.04.2024 11:01 ^ ja vaimon vastaus seuraavilla kerralla "Ota ite. Notkeutta vaan peliin"
Universaali disclaimer.
-
- Kitisijä
Itse tekeminen on ainut vaihtoehto jos haluaa hyvän. Halpaa se ei kuitenkaan ole.
-
- Kitisijä
^ Tuolin valmistaminen menee jo kategoriaan, jonka jätän muille.
-
- Kitisijä
^riippuu tuolista (ei riipputuolista.) Mökillä olen joskus tehnyt mallin mukaan kahden istuttavan penkin aiempien kolmen istuttavien seuraksi.
-
- Kitisijä
Mulla lähti mielikuvitus laukalle ja ylikirjasi luetunymmärtämisen. Päähän pälkähti heti ajatus ultramukavasta lepotuolista kun haetaan jotain peruspenapenkkiä.
Tuolin rakentelu ei ole kaksinen rasti.
Tuolin rakentelu ei ole kaksinen rasti.
-
- Kitisijä
Sisuskumi paistaa ohimolahdekkeiden vetäytymisen muodossa ja olen pohtinut hoitokokeilua Rogainella. Kyseessähän on aivan asianmukaisesti tutkittu aine, joka joillain toimii, joillain ei.
https://www.terveyskirjasto.fi/far05640
https://www.terveyskirjasto.fi/far05640
Täyden tehon saavuttamiseen voi kulua naisilla 8 ja miehillä 12 kuukautta. Lääkkeen teho vaihtelee yksilöllisesti. Se pysäyttää kaljuuntumisen noin neljällä käyttäjällä viidestä, ja hiusten uuskasvua ilmaantuu noin kuudelle kymmenestä. Vaikutus häipyy ja hiuspohja palautuu hoitoa edeltäneelle tasolle 3-4 kuukauden kuluttua lääkityksen loppumisesta.
-
- Kitisijä
^ Kokeilin. Toimi.
Mutta ihan liian vaivalloista, kone paljon helpompi. Ja vatun kallista.
Mutta ihan liian vaivalloista, kone paljon helpompi. Ja vatun kallista.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Hiukset on niin rasittavia. Ei oo yhtään ikävä. Vois noi loputkin lopettaa kasvamisen, ettei tarttis sheivailla.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.