Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..
-
- Kitisijä
Re: Haluaisin hankkia.. / Seuraavaksi tarvitsisin..
^ menin klikkaamaan Bluntlyn linkin auki. Nyt kun selaan ihan muita sivuja, sivujen mainospaikat täyttyvät paidoista, jotka on kuvioitu jollain oksennusta muistuttavalla värisekamelskalla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^ Tuhansien insinöörien kouluttama tekoäly on nyt havainnut, että sinä tarvitset ja haluat tuollaisen paidan. Tulevaisuus on täällä.
-
- Kitisijä
^ Tällä altistustahdilla enköhän mä jo parin päivän päästä halua ja viikon kuluttua tilaan.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
^ Sitten se paitojen näyttäminen vasta alkaa.
-
- Kitisijä
Pölypusseja.
Homeboy
Stockholms musik och korvhandel
Homeboy
Stockholms musik och korvhandel
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitisijä
Muistaakseni puhuit pölypussien ostosta jo ennen kuin jäin lomalle, eli yli 4 viikkoa sitten.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitisijä
^ homien kannattaa tarkistaa siivouskomero. Ettei vaan ole 4 vuoden pussit siellä kasassa.
-
- Kitisijä
"Haagalaisesta asunnosta löytyi muumioitunut ruumis ja tuhat käyttämätöntä pölypussia"
-
- Kitisijä
Viimeksi käytin harjaa ja rikkalapiota.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitisijä
Vihjeenä, netistä saa pölypusseja halvemmalla: https://www.pussit.net
Yksi paketti riittää varmaan loppuelämäksi.
-
- Kitisijä
Mökkikuume oireilee. Mietin jo pitkojen myymistä nyt ja lainan ottoa. Täytyy yrittää rahoittua.James Potkukelkka kirjoitti: ↑28.05.2024 12:12 En ole aivan varma, haluaisinko hankkia, mutta mökkiä tässä vähän mietitään.
Ei ole kyllä nyt käteistä, firman rahoja en halua käyttää, lainaa en halua lisää ottaa enkä myydä pitkoakaan. Ja en tosiaan ole varma, haluanko mökkiä.
Asia ei realisoidu, ellei pitko tuplaannu.
Ps. sisuskumissa ei mitään elämää ainakaan vielä.
Sisuskumissa ei vieläkään mitään elämää. Jatkan nyt kuitenkin sitkeästi ad 12 kk.
-
- Kitisijä
^ Kokeile, jos löydät jonkun mökin vuodeksi vuokralle?
-
- Kitisijä
Eo ei toimi, koska vaimo haluaisi mökin nimenomaan pihalla möyrimistä varten. Hän ei tyytyisi pelkästään rikkaruohojen kitkemiseen.
-
- Kitisijä
Luin aluksi näinJames Potkukelkka kirjoitti: ↑15.07.2024 8:59Eo ei toimi, koska vaimo haluaisi mökin nimenomaan pihalla köyrimistä varten. Hän ei tyytyisi pelkästään rikkaruohojen kitkemiseen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
^ Luit oikein. Dave ei taas ole kuunnellut.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Onhan se ikävää rakentaa vuokramökin pihaan tukevaa sex slingiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Vuosi menty taas eteenpäin. Kyllästyin kun lukulasit ei enää pysyneet paikoillaan päässä. Sopimuksen mukaan saa kerran vuodessa vaihtaa kehykset, niin kävin valkkaamassa uuden mallin ja vaihdon samalla yksiteholinsseistä syväteräviin, jotta näkisin paremmin samoilla laseilla käyttää tiekonetta ja lukea. Hyvin toimii palvelu ja edelleen tyytyväinen life style soppariin, vaikka uusien linssien myötä kuukausimaksu ottikin aimo harppauksen.Vagabondo kirjoitti: ↑19.07.2023 15:17Ei tässä ihan vuotta mennyt, että pääsi testaamaan sopimuksen yksityiskohtia. Yhdet lasit meni ikäänkuin vähän rikki ja kävin liikkeessä kyselemässä; Mitä nyt? Laittoivat näöntarkastukseen ja lopputulemana kaikkiin laseihin uudet linssit ilmaiseksi. Tällä hetkellä vaikuttaa ihan hyvältä diililtäVagabondo kirjoitti: ↑30.08.2022 13:56Olettaisin, että palveluja alkaa tarvimaan vasta ekan vuoden jälkeen.
Tuhlasin pari tuntia tehokasta työaikaa lasiliikkeessä ja liityin nuorten urbaanien trendsetterien iloiseen joukkoon. Tein diilin neljistä laseista 2 vuoden sitoumuksella. Pienen präntin mukaan pitää kuitenkin maksaa 3v'1kk, että lasit saa omaksi. Valitettavasti jos ikänäkö jatkaa tällä vauhdilla, niin siinä vaiheessa laitetaan vahvempaa linssiä kehyksiin, joten maksaminen tuskin päättyy siihen.
Jos lasit olisi pitänyt maksaa kerralla, niin urheilulasit ja aurinkolasit olisi varmaan jääneet hankkimatta. Toisaalta aletaan olla siinä pisteessä, että molemmat ovat välttämättömät, mutta kai sitä olisi jotenkin kitkutellut eteenpäin ilmankin.
Tuntuu että tietokoneen kanssa joutuu jonkun aikaa totuttelemaan uusiin linsseihin. Mä oon roikkunut ykstehoissa, jotta voi kääntää silmiä. Nyt huomaa selvästi, että pitää opetella pitämään katse paremmin paikallaan ja kääntäämään päätä. Vanheneminen on ihan pyllystä
Lukeminen selvästi helpompaa kuin vanhoilla laseilla ja kiva kun pitkästä aikaa näkee lähelle.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Kun mun kahden vuoden diili oli päättymässä, käytin ensimmäistä kertaa palvelua ja kävin näöntarkastuksessa. Kävi ilmi, että lähinäkö oli heikentynyt sen verran, että päivittävät linssit molempiin kaksitehoihini. Saatuani ne irtisanoin diilin ja lunastin päivitetyn lasiarsenaalin itselleni. Voi olla, että tämä diili oli taloudellisestikin just ja just järkevä, kun kaksitehot tuli päivitettyä ns. ilmaiseksi. Jatkossa varmaan kuitenkin ilman mitään tällaisia sopimuksia, en mä kuitenkaan vaihda kehyksiä ihan vain vaihtamisen ilosta.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mä näköjään vaihdanurpiainen kirjoitti: ↑17.07.2024 9:00 Kun mun kahden vuoden diili oli päättymässä, käytin ensimmäistä kertaa palvelua ja kävin näöntarkastuksessa. Kävi ilmi, että lähinäkö oli heikentynyt sen verran, että päivittävät linssit molempiin kaksitehoihini. Saatuani ne irtisanoin diilin ja lunastin päivitetyn lasiarsenaalin itselleni. Voi olla, että tämä diili oli taloudellisestikin just ja just järkevä, kun kaksitehot tuli päivitettyä ns. ilmaiseksi. Jatkossa varmaan kuitenkin ilman mitään tällaisia sopimuksia, en mä kuitenkaan vaihda kehyksiä ihan vain vaihtamisen ilosta.
Tai oikeastaan vaihdoin koska kehykset oli vähän kulahtaneet eikä oikomishoidosta huolimatta oikein pysyneet enää päässä, mutta jos olisi ollut normaalit ostolasit, niin en olisi missään nimessä vaihtanut.
Mä näen vuosittaisen näöntarkastuksen yhtenä diilin parhaista puolista. Tulee pidettyä parempaa huolta omasta näkökyvystä ja linssit vaihtuu ilmaiseksi ennen kuin tilanne pääsee liian pahaksi. Parit ostolasit ehdin ajaa läpi ja molemmilla kerroilla kitkutin vanhoilla niin pitkään kunnes töissä alkoi tulla migreeniä ruudun tuijottamisesta. En halua palata siihen.
Mä käytin nyt vuosittaisen vaihto-oikeuden aika lailla loppuvaiheessa ja uusi vaihto-oikeus avautuu elokuun lopulla. Se on hyvä olla varalla, jos tulee vaikka urheilulasit törmäiltyä vaihtokuntoon.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
Moniteho. Vanhat ikkunaluukkulasit olivat kaksitehot.
-
- Kitisijä
Et sä tiedä minkälaiset sorsat mulla on! Kun halvalla sai!
Viimeksi muokannut urpiainen, 17.07.2024 9:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Mun nykyiset lasit naarmuuntuneet selvästi enemmän kuin aiemmat. Alkaa vaikuttaa optiikkaan. Kun käytän aurinkolasejani, joissa samat linssit, näen tarkemmin.
-
- Kitisijä
Oot kyllä viisaan näköinen!
-
- Kitisijä
Olen huomannut saman efektin. Veikkaisin syyksi polarisaatiosuodatin vaikuttaa hippuisesti valosäteiden suuntaamiseen.James Potkukelkka kirjoitti: ↑17.07.2024 9:57 Kun käytän aurinkolasejani, joissa samat linssit, näen tarkemmin.
Maisemataulut ovat ylimääräisiä ikkunoita.