Hymiöt, avattaret toisesta domainista
-
- Kitisijä
Hymiöt, avattaret toisesta domainista
Törmättyäni dokumenttiin Optimizing Page Load Time sain päähäni laittaa Kitinä tarjoilemaan ainakin aluksi hymiöt ja avattaret toisesta domainista, ehkäpä myöhemmin myös teemojen staattinen sisältö. Ei sikäli että ketään oikeasti kiinnostaa, mutta jos joku ihmettelee miksi alalaidassa nyt saattaa vilahdella s.kitina.net tai a.kitina.net.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Re: Hymiöt, avattaret toisesta domainista
En ymmärrä mitään, mutta kuulostaa fiksulta.
-
- Kitisijä
Bravuurini.NuoriDaavid kirjoitti:kuulostaa fiksulta
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Mäpäs ymmärsin kaiken mutten kerro. Mietin vain eikö teemojen staattiselle sisällölle olisi joku täsmällisempi ilmaisu...hmmm...NuoriDaavid kirjoitti:En ymmärrä mitään, mutta kuulostaa fiksulta.
-
- Elämätön Kitisijä
Mun firefox pirulainen ei toimi noihin hymiöihin kitinässä.. tulee "404 - not found", ja tein alkeellisen virheen.. suljin ruudun (yleensä avaan kaiken ylimääräiselle ruudulle, nyt ei vain niin ollut käynyt kun oletin hymiön tulevan tekstiin).
Tunnin kirjoittamani teksti hävisi moiseen on-topic-hymiöyritykseen hienosäätövaiheessa - v*ttu!
Syyllinen browser on "Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; fi; rv:1.8.0. Gecko/20061025 Firefox/1.5.0.8".. loadaanko uudemman, vai mitä teen ettei toistu ja et saisinkin vielä ne smiliet käyttööni?
Tunnin kirjoittamani teksti hävisi moiseen on-topic-hymiöyritykseen hienosäätövaiheessa - v*ttu!
Syyllinen browser on "Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; fi; rv:1.8.0. Gecko/20061025 Firefox/1.5.0.8".. loadaanko uudemman, vai mitä teen ettei toistu ja et saisinkin vielä ne smiliet käyttööni?
-
- Kitisijä
Hymiöiden pitäisi kyllä toimia ihan normaalisti, tämä ei niiden käyttöön ole mitenkään vaikuttanut. Jostain syystä lokitiedoissa kuitenkin oli kuinka haettiin hymiötä jotenkin ilman että sitä koodia oli käännetty vastaamaan hymiön kuvatiedostoa.
En nyt heti ymmärrä mistä tämä voisi johtua, olethan käyttänyt hymiötä ihan normaalisti niinkuin aina ennenkin?
Selaimen vaihtaminen ei voi minun mielestä vaikuttaa mitenkään, foorumisofta hoitaa tuon hymiökoodin kääntämisen.
En nyt heti ymmärrä mistä tämä voisi johtua, olethan käyttänyt hymiötä ihan normaalisti niinkuin aina ennenkin?
Selaimen vaihtaminen ei voi minun mielestä vaikuttaa mitenkään, foorumisofta hoitaa tuon hymiökoodin kääntämisen.
-
- Elämätön Kitisijä
Noin yleensä en käytä valmishymiöitä.. kannettavan firefoxissa on muutenkin tapahtunut outo rappeutuma, scroll ei toimi cityn chatissa lainkaan, ei ole edes ruutua mitä rastittaa.aasi kirjoitti:Hymiöiden pitäisi kyllä toimia ihan normaalisti, tämä ei niiden käyttöön ole mitenkään vaikuttanut. Jostain syystä lokitiedoissa kuitenkin oli kuinka haettiin hymiötä jotenkin ilman että sitä koodia oli käännetty vastaamaan hymiön kuvatiedostoa.
Ehkä siinä itse browserissa on vika? Jotenkin outoa, mutta toistui kun testasin uudelleen samalla koneella. Ehkä pitää asentaa uusiksi koko ohjelma.. =/