Pussikaljaa
Pussikaljaa
Vietän tänään rappiopäivää, koska mannerjäätikön vetäytymisestä on kulunut tasan 10 047 vuotta! Tulkaa juhlimaan ylväänä sojottaville kallioille Kallioon kello 18 jälkeen!
-
- Kitisijä
Re: Pussikaljaa
meil ei ookaa viel flunsaa ja nuhaa eikä kylmettyneitä istuinalustoja..Turbohaltija kirjoitti:Vietän tänään rappiopäivää, koska mannerjäätikön vetäytymisestä on kulunut tasan 10 047 vuotta! Tulkaa juhlimaan ylväänä sojottaville kallioille Kallioon kello 18 jälkeen!
tuo sä kaljat niin mä tuon pussin?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Ai sinne missä oltiin viime juhannusaattona? Homie on tulossa...Turbohaltija kirjoitti:Vietän tänään rappiopäivää, koska mannerjäätikön vetäytymisestä on kulunut tasan 10 047 vuotta! Tulkaa juhlimaan ylväänä sojottaville kallioille Kallioon kello 18 jälkeen!

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
-
- Kitisijä
Mitkä kalliot ovat kyseessä? Kuinkakohan kauan siellä viihdytte? Jos vaikka kotimatkalla tulisi sitä kautta.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Minä en tätä porukkaa halua tavata kuin pillupalkalla. Siis en halua tavata.
-
- Kitisijä
Tavaa vain. Se on helppoa: po-ruk-ka. Helppoa. Vain kolme tavua...Gattaca kirjoitti:Minä en tätä porukkaa halua tavata kuin pillupalkalla. Siis en halua tavata.

-
- Kitisijä
Viime kesän Hesanreissu meni pieleen just koska Kitymiittiin raahautuminen sotki kolmen vanhan kaverin tapaamisen. Omakin syyni, kun en paremmin pistänyt vastaan, mutta ei tän ketjun aloittajakaan paljoa mitään ajattele, menee minne nenä osoittaa. Vaikka on muka niin sosiaalisn vaistoin varustettu. Ja nytten lopetan ennen kuin Karhu loppuu. Meni Starsky ja Hutch ohi tänään kityssä jurpoillessa, ja se on saatana moka!
Juu, tulin just kotiin. Ehdotan Josafatinkalliota. Nähdään siellä tunnin päästä. Mieluusti voi ilmoittaakin jos joku on tulossa. 

Toistaiseksi paikalla tulossa Homeboy ja minä. Koska ilta alkaa varttua, menemme Roskapankkin. Tulkaa mukaan jos haluatte. Ps. Mä olen se kaunis ihminen siellä 

Roskapankissa oli antoisaa. Homeboyn kanssa keskustelimme henkeviä, kunnes paikalle saapui kaksi naista. Kumpikaan heistä ei ollut nettirunkkari, mutta emme antaneet asian hämätä itseämme... 

Petturit!Turbohaltija kirjoitti: Kumpikaan heistä ei ollut nettirunkkari, mutta emme antaneet asian hämätä itseämme...

-
- Kitisijä
Älä nyt vaan väitä, että homiekin sai pillua?Turbohaltija kirjoitti:Roskapankissa oli antoisaa. Homeboyn kanssa keskustelimme henkeviä, kunnes paikalle saapui kaksi naista. Kumpikaan heistä ei ollut nettirunkkari, mutta emme antaneet asian hämätä itseämme...

Muistathan miten kerran jätit minut ja sen hassun kaljakamun kahden vieraan naisen kanssa samaan pöytään? Taisit petatakin mahkujamme kehoittaen naisia kosimaan meitä. Meitä pelotti ilman sinua, pysyttiin kovina, juteltiin vain keskenämme ja kohta pakenimme.
-
- Kitisijä
En saanut, älä huoli. Sain krapulan...Gattaca kirjoitti:Älä nyt vaan väitä, että homiekin sai pillua?Turbohaltija kirjoitti:Roskapankissa oli antoisaa. Homeboyn kanssa keskustelimme henkeviä, kunnes paikalle saapui kaksi naista. Kumpikaan heistä ei ollut nettirunkkari, mutta emme antaneet asian hämätä itseämme...![]()

Tiesin että teihin voi luottaa! En kai muuten olisi hennonut hyljätä teitä moisten syöjätärten seuraan; tiedä mitä hirveyksiä olisi voinut sattua - hui!Gattaca kirjoitti:
Muistathan miten kerran jätit minut ja sen hassun kaljakamun kahden vieraan naisen kanssa samaan pöytään? Taisit petatakin mahkujamme kehoittaen naisia kosimaan meitä. Meitä pelotti ilman sinua, pysyttiin kovina, juteltiin vain keskenämme ja kohta pakenimme.