alja kirjoitti:
koitapa kysyä niiltä tytöiltä että miksi ne häipy yhtäkkiä jos vaikka saisit jotain hyviä neuvoja. tsemppiä!
Noh, lisätreffeille en tule ikinä pääsemään. Siksi haluan yrittää olla mahdollisemman pitkään naisen kanssa niillä ensimmäisillä tai toisilla "rehveillä".
Jostain kumman syystä eivät enää ikänä halua tavata? Kämmin ilmeisesti netissä tai tekstiviesteillä naisen pois jotenkin, vaikka itse olisin ihan täysin kiinnostunut juttelemaan tai tapaamaan.
Mikähän sellaisen "inhon" aiheuttaa. En puhu mistään yksittäisistä tapauksista. Kait moista paskatulvaa itsekseni päästeltyäni nainen tajuu perseyteni ja ei halua tavata. Minussa se vika on.
En mielestäni ole edes kusipäisimmästä päästä ihminen, mutta asiassa tulee varmasti käymään aina samoin...
Täytyisi varmaan pystyä hillitsemään kirjoittamisen intoa, mutta lopulta nainen tulisi asian tajuamaan kuitenkin suhteessa, jos huomaa minun istuvan tietokoneen ääressä. Siihen asti pitäisi varmaan yrittää pitää mölyt mahassa ja opetella jonkinlaista normaalia "käytöstä".
Tapaamisen jälkeen nainen lähtee heti pois, jos en ole yhtään ihastunut asia kuittaantuu hyvinkin nopeasti. Nyt oikeastaan toisen kerran elämässä kilahti näin pahasti päässä tai oikeastaan pahiten. Itseeni siitä vain syytän ja vihaan. Ei minulla olisi pahaolo, jos en haluaisi tavata. Kun vaan nyt jotenkin selviäisi erilleen tästä asiasta. Naiseen tätä asiaa ei voi kohdistaa. Eikä tämä hänelle kuulu, jos ei halua tavata, niin kaikki on ok, hänen suuntaansa, kunhan vaan ihte selviäisin elossa.
Keikaus kirjoitti:
Kultsunen! Vai häpeällistä, höpö höpö.
Kait mie sen tiesin jo lapsena, että en tule koskaan rakkautta saamaan naiselta. Ja hyvin on pitänyt paikkansa.