Jutun aloittaminen baarissa
-
- Kitinän uhri
Jutun aloittaminen baarissa
Miten on hyvä aloittaa baarissa juttu, töissä on helppo ja muualla kun voi puhua jotain asiaan liittyvää, mutta millä voi aloittaa baarissa jutuskelun? Kannattaako kysyä onko rouva sinkku vaikka sen voi jotenkin muutenkin arvella? Jos juttu luistaa niin mitä sitten kannattaisi ehottaa?
-
- Kitisijä
Re: Jutun aloittaminen baarissa
Nyt minullekin tuli kumma deja-vu.
Oletko mölli varma ettei mun isä ole ollut sun äidin talossa renkinä?

-
- Kitinän uhri
Tuskinpa olen tullut isääni suurimmaksi osaksi tosin harmi etten tullut niin miehekkääksi kuin isäni, perkele että oli komea mies mun ikäisenä se.Gattaca kirjoitti:Nyt minullekin tuli kumma deja-vu.![]()
Pitkä, normaali, mutta miehekäs ruumis, tummat hiukset, siniset silmät, miehekkäät isot käsivarret ja miehekäs komea naama.
Mölli, oletko varma isästäsi? Minkänäköinen teidän naapurinsetä oli?
-
- Kitinän uhri
Mikä niistä yks oli puolikuolut vanha kukko, yks semmonen keskipituinen pönäkkä ja yks lyhyt sivari. Joten taijan olla ihan isännän pentu.Hebuli kirjoitti:Mölli, oletko varma isästäsi? Minkä näköinen teidän naapurinsetä oli?
-
- Kitinän uhri
No niin niitä vinkkejä pliis niin tietää mitä alkaa jutskaamaan akkoille. 

Mä löisin vetoa noiden kolmen puolesta. Oliko niille kellekään tehty lobotomiaa?mölli kirjoitti:Mikä niistä yks oli puolikuolut vanha kukko, yks semmonen keskipituinen pönäkkä ja yks lyhyt sivari. .
Lobotomia on ymmärtääkseni lääketieteellinen toimenpide, joka ei siirry geeneissä jälkipolville.SingleMalt kirjoitti: Mä löisin vetoa noiden kolmen puolesta. Oliko niille kellekään tehty lobotomiaa?

Entäs postinjakaja? Mainostenjakaja? Mittarinlukija? Täsmääkö kukaan?mölli kirjoitti:Mikä niistä yks oli puolikuolut vanha kukko, yks semmonen keskipituinen pönäkkä ja yks lyhyt sivari. Joten taijan olla ihan isännän pentu.
-
- Kitinän uhri
Mä synnyin neitseellisesti. Mölli the jumalan poikkarnä.Hebuli kirjoitti:Entäs postinjakaja? Mainostenjakaja? Mittarinlukija? Täsmääkö kukaan?mölli kirjoitti:Mikä niistä yks oli puolikuolut vanha kukko, yks semmonen keskipituinen pönäkkä ja yks lyhyt sivari. Joten taijan olla ihan isännän pentu.
No mutta jos ruikkiessa lurahtaa vähän virtsaa sekaan, niin eikö sittenkään?PerttiMakimaa kirjoitti:Lobotomia on ymmärtääkseni lääketieteellinen toimenpide, joka ei siirry geeneissä jälkipolville.

Siitä olen kyllä luotettavasta lähteestä kuullut, että jos heinäladossa rakastellessa kumi sekä heinää lipsahtaa sisälle saattaa yhdeksän kuukauden jälkeen syntyä lapsi jolla on kumisaappaat ja heinähattu omasta takaa..SingleMalt kirjoitti: No mutta jos ruikkiessa lurahtaa vähän virtsaa sekaan, niin eikö sittenkään?

Tuohon taasen en osaa sanoa mitään...
Eikös tässä ketjussa esille tulleet asiat ole ihan hyvä keskustelun aihe siellä baarissa?
-
- Kitinän uhri
Niinku miten tän voisi aloittaa?ninnithequeen kirjoitti:Eikös tässä ketjussa esille tulleet asiat ole ihan hyvä keskustelun aihe siellä baarissa?
Tähän ei voi enää muuta sanoa kuin ettämölli kirjoitti:Niinku miten tän voisi aloittaa?ninnithequeen kirjoitti:Eikös tässä ketjussa esille tulleet asiat ole ihan hyvä keskustelun aihe siellä baarissa?

Entistä miestäni lainaten : " Ihan turha mennä vonkaamaan ketään, kyllä ne tulee sanomaan, jos on asiaa. Aina ovat tulleet!"
Tapasit entisen miehen käydessäsi omasta aloitteesta juttelemassa hänen kanssaan?Sannu kirjoitti:Entistä miestäni lainaten : " Ihan turha mennä vonkaamaan ketään, kyllä ne tulee sanomaan, jos on asiaa. Aina ovat tulleet!"

Niin..siis mies ei tee aloitetta, nainen tekee!! Ei vaan, mulla on ollut aina itselläni tapana mennä tekemään tuttavuutta kiinnostuksen kohteelleni. Ex-mieheni kanssa juttu meni niin, että oli kesä ja kävelin terassin ohi ja näin komean miehen, jolta kysyin: "Voisinko joskus piirtää hänen käsivartensa..." Piirrustusta ja maalausta kun harrastan. Ja sinne terassille sitten jäin drinksulle... 

-
- Kitisijä
Tuohan on mun isä!mölli kirjoitti:Tuskinpa olen tullut isääni suurimmaksi osaksi tosin harmi etten tullut niin miehekkääksi kuin isäni, perkele että oli komea mies mun ikäisenä se.
Pitkä, normaali, mutta miehekäs ruumis, tummat hiukset, siniset silmät, miehekkäät isot käsivarret ja miehekäs komea naama.

Jotenkin tähän tapaan kai:mölli kirjoitti:Niinku miten tän voisi aloittaa?ninnithequeen kirjoitti:Eikös tässä ketjussa esille tulleet asiat ole ihan hyvä keskustelun aihe siellä baarissa?
"Kuulun eräänlaiseen salaiseen kityrunkkarikerhoon, ja siellä luin notta...". Ja siitä se ilta sitten lähtee.
-
- Kitisijä
Hmm, kovin tutulta kuulostaa.Sannu kirjoitti:Niin..siis mies ei tee aloitetta, nainen tekee!! Ei vaan, mulla on ollut aina itselläni tapana mennä tekemään tuttavuutta kiinnostuksen kohteelleni. Ex-mieheni kanssa juttu meni niin, että oli kesä ja kävelin terassin ohi ja näin komean miehen, jolta kysyin: "Voisinko joskus piirtää hänen käsivartensa..." Piirrustusta ja maalausta kun harrastan. Ja sinne terassille sitten jäin drinksulle...

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mäkin on kyllä vähän miettinyt, että kannattaako baariin mennä ollenkaan yksin? Silloin jää pahimmillaan täysin orvoksi kun ventovieraksien kanssa ei osaa tuppautua juttusille eikä kukaan lähesty.
No, kai jotkut konkarit hallitsee senkin taidon.
No, kai jotkut konkarit hallitsee senkin taidon.
-
- Kitisijä
Kannattaa puhua mitä sylki suuhun tuo. Siitä tulee sellainen rento ja itsevarma vaikutelma. Eikä sitten mitään typeriä iskurepliikkejä, vaan ihan "hei, mä olen mölli, kukas sä olet?".
Kikkelis kokkelis.
Parhaisiin tuloksiin olen päässyt spontaaneissa tilanteissa.mölli kirjoitti:Miten on hyvä aloittaa baarissa juttu?
Lineissä on se vika, että ne kuulostavat lineiltä.
Kertaalleen en käyttänyt lainia ollenkaan. Pusautin vain suulle ja homma oli selvä.killkill kirjoitti:Parhaisiin tuloksiin olen päässyt spontaaneissa tilanteissa.mölli kirjoitti:Miten on hyvä aloittaa baarissa juttu?
Lineissä on se vika, että ne kuulostavat lineiltä.