Nyt kysyisin asiaa, johon toivoisin Teidän, arvoisat Kitinäläiset, vastaavan ja mitä asiallisemmin, sen parempi!
Nimittäin olen nyt kyllä jokatapauksessa vähentämässä kirjoituksiani, koska Uusi Vuosi tuo uusia työjutskuja ja tuon tenniksenkin ympärillä tapahtuu, esim. matka grandslam-kisaan kohta. Mä oon "hirvee" tennisfriikkiaddikti ja nautin noissa minun mielestäni upeissa "atmosfääreissä",ja tietenkin myös harrastuksena pelaan, mut tämä tästä, koska toiset saattavat pitää tennisasioita kyl tylsänä, oon kokenut! En sentään puhu golfista, jota monet eivät ymmärrä ollenkaan, heh!
Mutta vaikka vähennän kirjoituksiani, kysyisin ihan oikeasti oletteko tykänneet kirjoituksistani. Niitä on ollut aivan julmetusti ja tottakai ovat olleet ihan eritasoisia. On mennyt aikaa, mutta mulla on sitä ollut nyt syksyllä enemmän.
Kuten tiedätte ja olette huomanneet olen melkoinen Kitinäjulkkis ja sen johdosta saattaa kaikilla Teillä olla jonkinlainen mielipide.
PYYDÄN, kirjoittakaa OIKEASTI, mitä ajattelette. Älkää ajatelko niitä negatiivisia leikkikommenttejakin, joita olen varmaan tosiaan leikillisestikin suurimman osan saanut vaan sitä oletteko itse pitäneet juttujani hauskoina tai hyödyllisinä tai luetteko ne innostuksella
Ja minulle hyödykkistä olisi tietää mitä positiivista niissä on ja mitä negatiivisen oloista. Harvoin saisi tällaista anonyymiä arvokasta arvostelua. Sanokaa vain reilusti negatiivinenkin kunhan se ei ole pelkkää laumasieluista paskapääksi sanomista. Saa ja pitää sanoa jos olen mielestäsi jotenkin turha etkä jaksa lukea, mutta peruste ehdottomasti edes jotenkin!
EN KYSY uudestan, jos saan tähän hiukankin itseäni kehittävää palautetta!
Tämän mukaan tulen jatkamaan joko sitten enemmillä jutuilla tai tosi vähillä.
Joka tapauksessa niille, jotka pitävät tyylistäni, heille mun valitettavasti täytyy sanoa, että tarvitsen aikaa runsaasti muuhun työhön. Tää on ihan selkiö kai!
ON TIETENKIN taas itsekorostuksen tyylistä kysyä itsestään, mutta tämä on toki mulle tärkeätä. Te olette kuitenkin suurelta osalta tällainen osajoukko suomalaista nuorta väkeä!
Ja kyllä, koska en voi myöskään kirjallista sieluani lopettaa ja kirjoitusta, voisin tosiaan ottaa Teiltä nyt ne opit.
EN AIO toki lopettaa kokonaan, saatan kommentoida jotain tai kysyä ongelmaa koska täällä on ollut upeita keskusteluja, joita ei elävässä elämässä niinkään aiheiksi ota! Esimerkiksi seksin osa-alue pitkälti!
Mikä minua on vaikeuttanut, on se, etten saa teistä kaikista persoonallista kuvaa, minä kun psyykkisessä mielessä olen tosi kinnostunut ihmisistä ja koska olen aina jossain määrin asiakkaiden kanssa tekemisissä niin heidän käsittelynsä on aina upea haaste.
KIITÄN jos ja kun sanotte jotain! Ja saatan ja varman kysynkin erikseen jostain vastauksesta.
Niin, ja tottakai mulle saa YV:täkin lähettää jos haluaa jotain sanoa yksityisesti. Ihan selvä asia! Kyllä varmasti vastaan!
Tämä nyt siis ei ole jäähyväinen , joten EI KYYNELIÄ tai ILOA, heh !, vaan tää on ilmoitus etten ole mistään loukkaantunut tai kuollut tms. kun nyt selvästi kirjoituksiani vähennän.
Olisi ollut kiva nähdä Teitä elävänä, mutta rajansa se on minulla(kin) rohkeudessa, vain, koska olen saanut eräänlaisen "hassun" kuvan täällä, niin kuinka voisin suhtautua mukavaankaan ihmiseen joka on ilmoittanut 100 kertaa noraavansa minut!
MUTTA esim Xiberian pikkumiitti tuntuisi ihan kivalta. Saattaisin kahville tms. tulla joskus. Se olisi varmaan hauskaa!
Hävettää TAAS sanoa, mutta olen tavallinen rento, ehkä varmaan kyl ongelmattomampi kuin moni noin keskimäärin, mutta varmasti ihan "sillee" tavallinen mies hyveineen ja vikoineen!
...Joka aikoo elämässä yhäkin pärjätä ja löytää kaunista aina vaan ja välttää huonoa, noin supersimppelisti sanottuna, ja tuo täälläkin usein käsitelty parisuhde-asia on minullekin se juttu, johon aion keskittyä. En halua kokea maailmaa yksinasuvan taloudessa! Mutta se on se asia, minun asiani!Ja se ongelma löytää elämänvieressäkulkija on minulle vähintään yhtä iso "ongelma" kuin monille muille!
Toivoo kaikille isolla sydämellä