Tuolta ei vielä taida löytyä suomalaisia.

Kukaan palveluntarjoaja ei pysty takaamaan sellaista palvelua ja levytilaa, joka kestäisi naisten tekemät synnit.Hebuli kirjoitti:Miksi tuo sivusto on vain naisille suunnattu? Voiko sinne laittaa myös niiden naisten tietoja jotka ovat pettäneet tai joita haluaa muuten vain mustamaalata,
¨Hebuli kirjoitti:Miksi tuo sivusto on vain naisille suunnattu? Voiko sinne laittaa myös niiden naisten tietoja jotka ovat pettäneet tai joita haluaa muuten vain mustamaalata, kun ei SäPiä irronnut tai joku nettideitti ei lähtenytkään deiteille? Sivuston väärinkäyttömahdollisuus on turhan helppo.
Miten tuo toimisi? Joku löytää itsestään mustamaalaavan ilmoituksen, nostaa oikeusjutun, jutun tuomari toteaa "Älkää kiusatko minua mitättömillä asioilla" ja hylkää jutun samantien, tai vaikka ihme tapahtuisikin ja homma etenee, paras mitä tapahtuu on että raportti katoaa kyseisiltä sivustoilta.Jyrki73 kirjoitti:Totta kaipa sivuston tuottaja kumminkin vaatii rekatun nikin valittajilta. (lähettäjä voidaan jäljittää). Eli jos joku noista miehistä on syytön, niin kaipa he voisivat vaatia korvausta kunnian loukkauksesta oikeusteitse. Muutoinhan sivuston ylläpitäjä itse kaatuisi oikeusjuttujen alla.
En ymmärrä. Eikös sinne voi rekkautua ihan millä tahansa väliaikaisella Hotmail-sähköpostiosoitteella tms.?Taas uusi tapa käyttää väärin jonkun toisen mailiosoitetta. Pitäkää hyvä huoli salasanoistanne.
Tunnustan etten ole testannut.Hebuli kirjoitti:[
En ymmärrä. Eikös sinne voi rekkautua ihan millä tahansa väliaikaisella Hotmail-sähköpostiosoitteella tms.?
Luulisi tuomaria kiinnostavan, koska tuollainen perätön julkinen väite täyttää kirkkaasti herjauksen tunnusmerkit. Tietojen poisto palvelimelta ei paljoa auta, jos joku luotettava taho (poliisi, notaari, tms) ottaa vuodatuksen talteen ennen poistamista.Hebuli kirjoitti:Miten tuo toimisi? Joku löytää itsestään mustamaalaavan ilmoituksen, nostaa oikeusjutun, jutun tuomari toteaa "Älkää kiusatko minua mitättömillä asioilla" ja hylkää jutun samantien, tai vaikka ihme tapahtuisikin ja homma etenee, paras mitä tapahtuu on että raportti katoaa kyseisiltä sivustoilta.Jyrki73 kirjoitti:Totta kaipa sivuston tuottaja kumminkin vaatii rekatun nikin valittajilta. (lähettäjä voidaan jäljittää). Eli jos joku noista miehistä on syytön, niin kaipa he voisivat vaatia korvausta kunnian loukkauksesta oikeusteitse. Muutoinhan sivuston ylläpitäjä itse kaatuisi oikeusjuttujen alla.
Sinun täytyy olla jollakin listalla.Keikaus kirjoitti:Ei toi niin kiinnostava ollutkaan. Vain 252 miestä toistaiseksi.
Tuskinpa. Enhän ole koskaan pettänyt ketään kumppaniani enkä ole edes mies.PerttiMakimaa kirjoitti:Sinun täytyy olla jollakin listalla.Keikaus kirjoitti:Ei toi niin kiinnostava ollutkaan. Vain 252 miestä toistaiseksi.
Eikös sentään Ihanien Naisten (IN) listalla ?Keikaus kirjoitti: Sinun täytyy olla jollakin listalla.
Tuskinpa. Enhän ole koskaan pettänyt ketään kumppaniani enkä ole edes mies.
En mä kyllä taida haluta olla sielläkään, mua rupeaisi ahdistamaan, jos kaikki olisi kiinnostuneita musta.BrianW kirjoitti:Eikös sentään Ihanien Naisten (IN) listalla ?Keikaus kirjoitti: Sinun täytyy olla jollakin listalla.
Tuskinpa. Enhän ole koskaan pettänyt ketään kumppaniani enkä ole edes mies.
Jotenkin tuntuisi että asiaa aletaan tutkia melkein yhtä suurella tarmolla kuin jokakesäisiä pyörävarkauksia. Mutta toki maailma on ihmeitä täynnä.sivustahuutaja kirjoitti:Luulisi tuomaria kiinnostavan, koska tuollainen perätön julkinen väite täyttää kirkkaasti herjauksen tunnusmerkit. Tietojen poisto palvelimelta ei paljoa auta, jos joku luotettava taho (poliisi, notaari, tms) ottaa vuodatuksen talteen ennen poistamista.
Mitäh? Mun karvat on ihanat ja mä oon itse suht kiva myös! Ja sä oot mun salarakas. Mä tunsin jo kerran tänään sellaisia lämpimiä tunteita sua kohtaan, että teki mieli kirjoittaa kulta ja muutenkin lässyttää.Hebuli kirjoitti:Kaikki epämiellyttävät tyypit sinne vaan, ml. karvaiset naiset.Keikaus kirjoitti:Äh, en oikein päässyt tuolle saitille. Saakohan tuonne ilmoittaa muuten vialliset tapaukset, kuten väkivaltaan taipuvaiset miehet? Tai nalkuttajat? Kontrollifriikit? Seksuaalisesti solmussa olevat?
Hebuli kirjoitti:No ei sitten.
No joitain sellaisia aina silloin tällöin. Mä pidän vähän sellaisia kärttyisistä ja vastaan vänkäävistä miehistä kuten sinusta. Tosin en sillä tavalla, koska et tuoksu siltä miltä mun miehen pitää tuoksua..Hebuli kirjoitti:Lämpimiä aaltoja?
Hikiselle ja paskaiselle muulinajajalle?Keikaus kirjoitti:koska et tuoksu siltä miltä mun miehen pitää tuoksua..
..., Tai sitten muuten vain ärsyttävätKeikaus kirjoitti:Äh, en oikein päässyt tuolle saitille. Saakohan tuonne ilmoittaa muuten vialliset tapaukset, kuten väkivaltaan taipuvaiset miehet? Tai nalkuttajat? Kontrollifriikit? Seksuaalisesti solmussa olevat?
No miksei. Tosin nuo naiset, jotka ilmoittavat eksänsä tuollaiselle sivustolle, ovat kyllä ihan oma lukunsa...I.M.Weasel kirjoitti:..., Tai sitten muuten vain ärsyttävätKeikaus kirjoitti:Äh, en oikein päässyt tuolle saitille. Saakohan tuonne ilmoittaa muuten vialliset tapaukset, kuten väkivaltaan taipuvaiset miehet? Tai nalkuttajat? Kontrollifriikit? Seksuaalisesti solmussa olevat?
Öh, mistäs se paska tuohon tuli? Olen kyllä yleensä tykännyt miekkosista, jotka huolehtivat hygieniastaan.SingleMalt kirjoitti:Hikiselle ja paskaiselle muulinajajalle?Keikaus kirjoitti:koska et tuoksu siltä miltä mun miehen pitää tuoksua..