Joko löysit "mustalistan miehistä"
-
- Kitinän uhri
Re: Joko löysit "mustalistan miehistä"
Hahaahaa! Aivan loistava! *lisää 50 nimeä ja tilaa t-paidan*
Miksi tuo sivusto on vain naisille suunnattu? Voiko sinne laittaa myös niiden naisten tietoja jotka ovat pettäneet tai joita haluaa muuten vain mustamaalata, kun ei SäPiä irronnut tai joku nettideitti ei lähtenytkään deiteille? Sivuston väärinkäyttömahdollisuus on turhan helppo.
Kukaan palveluntarjoaja ei pysty takaamaan sellaista palvelua ja levytilaa, joka kestäisi naisten tekemät synnit.Hebuli kirjoitti:Miksi tuo sivusto on vain naisille suunnattu? Voiko sinne laittaa myös niiden naisten tietoja jotka ovat pettäneet tai joita haluaa muuten vain mustamaalata,
Listaan ei miljoona teraa riitä, eikä mitää rauta edes kestäisi moista rasitusta.
-
- Kitisijä
Kaikkea sitä keksitäänkin... Huoh.
Internäätti o sitte ihmeellinen juttu. Ja naiset.
Internäätti o sitte ihmeellinen juttu. Ja naiset.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
-
- Kitinän uhri
¨Hebuli kirjoitti:Miksi tuo sivusto on vain naisille suunnattu? Voiko sinne laittaa myös niiden naisten tietoja jotka ovat pettäneet tai joita haluaa muuten vain mustamaalata, kun ei SäPiä irronnut tai joku nettideitti ei lähtenytkään deiteille? Sivuston väärinkäyttömahdollisuus on turhan helppo.
Totta kaipa sivuston tuottaja kumminkin vaatii rekatun nikin valittajilta. (lähettäjä voidaan jäljittää). Eli jos joku noista miehistä on syytön, niin kaipa he voisivat vaatia korvausta kunnian loukkauksesta oikeusteitse. Muutoinhan sivuston ylläpitäjä itse kaatuisi oikeusjuttujen alla.
Taas uusi tapa käyttää väärin jonkun toisen mailiosoitetta. Pitäkää hyvä huoli salasanoistanne.
Miten tuo toimisi? Joku löytää itsestään mustamaalaavan ilmoituksen, nostaa oikeusjutun, jutun tuomari toteaa "Älkää kiusatko minua mitättömillä asioilla" ja hylkää jutun samantien, tai vaikka ihme tapahtuisikin ja homma etenee, paras mitä tapahtuu on että raportti katoaa kyseisiltä sivustoilta.Jyrki73 kirjoitti:Totta kaipa sivuston tuottaja kumminkin vaatii rekatun nikin valittajilta. (lähettäjä voidaan jäljittää). Eli jos joku noista miehistä on syytön, niin kaipa he voisivat vaatia korvausta kunnian loukkauksesta oikeusteitse. Muutoinhan sivuston ylläpitäjä itse kaatuisi oikeusjuttujen alla.
Jutun selvittäminen myös vaikeutunee oleellisesti tai muuttuu mahdottomaksi, jos raportin tekijä ja sp-osoitteen käyttäjä käyttää nimetöntä välityspalvelinta, jolloin hänen IP-osoitteensa ei jää kohdesivustojen tietoon.
En ymmärrä. Eikös sinne voi rekkautua ihan millä tahansa väliaikaisella Hotmail-sähköpostiosoitteella tms.?Taas uusi tapa käyttää väärin jonkun toisen mailiosoitetta. Pitäkää hyvä huoli salasanoistanne.
-
- Kitinän uhri
Tunnustan etten ole testannut.Hebuli kirjoitti:[
En ymmärrä. Eikös sinne voi rekkautua ihan millä tahansa väliaikaisella Hotmail-sähköpostiosoitteella tms.?
Voisi kumminkin olettaa että jotkut miehet tosiaan ovat löytäneet itsensä niiltä sivuilta ellei muuten niin jonkun exän paidasta löytyvän nettiosoitteen perusteella.
Miten helposti sivuston tuottaja ottaa sen riskin että korvausvaatimuksia tosiaan alkaa tulla?
-
- Kitisijä
Luulisi tuomaria kiinnostavan, koska tuollainen perätön julkinen väite täyttää kirkkaasti herjauksen tunnusmerkit. Tietojen poisto palvelimelta ei paljoa auta, jos joku luotettava taho (poliisi, notaari, tms) ottaa vuodatuksen talteen ennen poistamista.Hebuli kirjoitti:Miten tuo toimisi? Joku löytää itsestään mustamaalaavan ilmoituksen, nostaa oikeusjutun, jutun tuomari toteaa "Älkää kiusatko minua mitättömillä asioilla" ja hylkää jutun samantien, tai vaikka ihme tapahtuisikin ja homma etenee, paras mitä tapahtuu on että raportti katoaa kyseisiltä sivustoilta.Jyrki73 kirjoitti:Totta kaipa sivuston tuottaja kumminkin vaatii rekatun nikin valittajilta. (lähettäjä voidaan jäljittää). Eli jos joku noista miehistä on syytön, niin kaipa he voisivat vaatia korvausta kunnian loukkauksesta oikeusteitse. Muutoinhan sivuston ylläpitäjä itse kaatuisi oikeusjuttujen alla.
-
- Kitisijä
Äh, en oikein päässyt tuolle saitille.
Viimeksi muokannut Keikaus, 14.12.2006 23:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Ei toi niin kiinnostava ollutkaan. Vain 252 miestä toistaiseksi.
Kikkelis kokkelis.
Sinun täytyy olla jollakin listalla.Keikaus kirjoitti:Ei toi niin kiinnostava ollutkaan. Vain 252 miestä toistaiseksi.
-
- Kitisijä
Tuskinpa. Enhän ole koskaan pettänyt ketään kumppaniani enkä ole edes mies.PerttiMakimaa kirjoitti:Sinun täytyy olla jollakin listalla.Keikaus kirjoitti:Ei toi niin kiinnostava ollutkaan. Vain 252 miestä toistaiseksi.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Eikös sentään Ihanien Naisten (IN) listalla ?Keikaus kirjoitti: Sinun täytyy olla jollakin listalla.
Tuskinpa. Enhän ole koskaan pettänyt ketään kumppaniani enkä ole edes mies.
When the going gets weird, the weird turn pro.
Dr. Hunter S. Thompson
Dr. Hunter S. Thompson
-
- Kitisijä
En mä kyllä taida haluta olla sielläkään, mua rupeaisi ahdistamaan, jos kaikki olisi kiinnostuneita musta.BrianW kirjoitti:Eikös sentään Ihanien Naisten (IN) listalla ?Keikaus kirjoitti: Sinun täytyy olla jollakin listalla.
Tuskinpa. Enhän ole koskaan pettänyt ketään kumppaniani enkä ole edes mies.
Kikkelis kokkelis.
Jotenkin tuntuisi että asiaa aletaan tutkia melkein yhtä suurella tarmolla kuin jokakesäisiä pyörävarkauksia. Mutta toki maailma on ihmeitä täynnä.sivustahuutaja kirjoitti:Luulisi tuomaria kiinnostavan, koska tuollainen perätön julkinen väite täyttää kirkkaasti herjauksen tunnusmerkit. Tietojen poisto palvelimelta ei paljoa auta, jos joku luotettava taho (poliisi, notaari, tms) ottaa vuodatuksen talteen ennen poistamista.
Mielenkiinnosta katsoin tuolla sivustolla paria raporttia, ja aika normaalia jätetyn tyttöystävän angstia siellä tuntui olevan, maustettuna vihjauksilla kohteen sukupuolitaudeista jne. Vaikea sanoa kuinka paljon on totta ja kuinka paljon vihastuksissa kirjoitettuja ylilyöntejä.
Sitä en ymmärrä kun sivustolla on olevinaan linkki "Men tell their side of the story", mutta linkki ei toimi? Tai sitten palautetta ei vain ole tullut?
Pitäytyisivät vaan niissä Rysän Päällä-ohjelmissaan, siinä sentään tutkitaan ennen hutkimista, ja syytetty pääsee halutessaan puolustautumaan. Ai perhana sehän tulee nyt telkkarista...?
-
- Kitisijä
Mitäh? Mun karvat on ihanat ja mä oon itse suht kiva myös! Ja sä oot mun salarakas. Mä tunsin jo kerran tänään sellaisia lämpimiä tunteita sua kohtaan, että teki mieli kirjoittaa kulta ja muutenkin lässyttää.Hebuli kirjoitti:Kaikki epämiellyttävät tyypit sinne vaan, ml. karvaiset naiset.Keikaus kirjoitti:Äh, en oikein päässyt tuolle saitille. Saakohan tuonne ilmoittaa muuten vialliset tapaukset, kuten väkivaltaan taipuvaiset miehet? Tai nalkuttajat? Kontrollifriikit? Seksuaalisesti solmussa olevat?
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Hebuli kirjoitti:No ei sitten.
Kulta! Kyllä sä saat olla sitä mieltä, että mun karvat on inhottavat, jos sä haluat.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
No joitain sellaisia aina silloin tällöin. Mä pidän vähän sellaisia kärttyisistä ja vastaan vänkäävistä miehistä kuten sinusta. Tosin en sillä tavalla, koska et tuoksu siltä miltä mun miehen pitää tuoksua..Hebuli kirjoitti:Lämpimiä aaltoja?
Kikkelis kokkelis.
Hikiselle ja paskaiselle muulinajajalle?Keikaus kirjoitti:koska et tuoksu siltä miltä mun miehen pitää tuoksua..
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
..., Tai sitten muuten vain ärsyttävätKeikaus kirjoitti:Äh, en oikein päässyt tuolle saitille. Saakohan tuonne ilmoittaa muuten vialliset tapaukset, kuten väkivaltaan taipuvaiset miehet? Tai nalkuttajat? Kontrollifriikit? Seksuaalisesti solmussa olevat?
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
-
- Kitisijä
No miksei. Tosin nuo naiset, jotka ilmoittavat eksänsä tuollaiselle sivustolle, ovat kyllä ihan oma lukunsa...I.M.Weasel kirjoitti:..., Tai sitten muuten vain ärsyttävätKeikaus kirjoitti:Äh, en oikein päässyt tuolle saitille. Saakohan tuonne ilmoittaa muuten vialliset tapaukset, kuten väkivaltaan taipuvaiset miehet? Tai nalkuttajat? Kontrollifriikit? Seksuaalisesti solmussa olevat?
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Öh, mistäs se paska tuohon tuli? Olen kyllä yleensä tykännyt miekkosista, jotka huolehtivat hygieniastaan.SingleMalt kirjoitti:Hikiselle ja paskaiselle muulinajajalle?Keikaus kirjoitti:koska et tuoksu siltä miltä mun miehen pitää tuoksua..
Kikkelis kokkelis.