Olen siis aivan sushifani juu, mutta en ole itse tullut moisia rullailleeksi niinku ikuna. Nyt kuitenkin ostelin kaapin täyteen tarvikkeita, ja viikonloppuna ajattelin ihastuttaa ja tehdä makoisat sushisashit eiku satsit. Ainakin siis norimakeja ja inarisusheja tarkotus väsätä. Tosin muistin Tokyokanin olemassaolon vasta ostettuani tarvikkeet muualta. Vielä kuitenkin garit(eli ne inkiväärilituskat) ja soijakastike on ostamatta. Niin ja ne tofutaskut. Osaatteko suositella jotain merkkiä, tiedän että erilaisilla tarvikkeilla tulee hyvinkin eri makuisia, ja tiedän että mua kiukuttaa jos ei tuu täydellisen hyvää. Kyllä ruuanlaitto on stressaavaa
Kaikki sushikokemukset tervetulleita, ravintoloista omiin kokkailuihin. Ja niistä yleisimmistä sudenkuopista olisi myös kiva lukea..
Mitä, pitääkö mun syödä sut jo nyt? No, ehkä tälläin ennen syksyn lihotuskautta kelpaisit juuri ja juuri johonkin kevyen suupalan täytteeksi, wasabilla peiteltynä tietenkin..
nowaysis kirjoitti:Mitä, pitääkö mun syödä sut jo nyt? No, ehkä tälläin ennen syksyn lihotuskautta kelpaisit juuri ja juuri johonkin kevyen suupalan täytteeksi, wasabilla peiteltynä tietenkin..
Älä unohda soijaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sushit olivat erinomaisia, vaikka niihin ei raakaa kalaa käytettykään. Aluksi rullailussa oli hieman hakemista, mutta rullat numero 4 ja numero 5 olivat oikein kauniita ja edustavia, kuten tekijänsäkin.
Perinteisen tavan mukaan sushit nautittiin alastoman, viehättävän nuoren naisen vartalolta. Nam.