Olen kaukana ammattilaisesta, tämä on vain harjoittelua.
Hyvä harjoittelumuoto on feikki-alastonkuvat. Kasvot yhdistettynä jonkun muun vartaloon.
Kitinämisuista harkitsin nyt ainakin Superioria, Xiberiaa, BettyBeetä, Chubsia, Aito_Johannaa, Annaa, Marthafockeria ja tietenkin HellBelliä. Kaikkien kasvokuvia on minulla tallessa. Geetzusta ja Midasta ja Neulasesta ym. joskus Cityaikoja sitten yritelmiä teinkin. Sattumalta eteen tuli kuitenkin myös ihkuttamani Suvisen kasvokuvaan asennon puolesta sopiva vartalo. Rinnatkin aika kookkaat, joskin Suvisella saattaa olla vielä isommat

Äärimmäisen e-rape-brutaalisti julkaisen tekeleeni tässä nyt. Näkyy vain Kitinään rekkautuneille gallerian kautta (tässäkin).
Suvinen huomatkoon, että kyseessä ei ole vonkuuyritys eikä edes hän itse alastomana, ja valinnan osuminen juuri sinun nassuusi oli sattumaa, oikeasti. Varmasti saan tästä noottia, mutta menköön. Mitäs suhtaudut pilkallisesti ajatukseen ryhtyä maatalon emännäksi, galleriakommentissasi

Oikeastaan haluaisin kuulla feikkinakukuva-fakiiri-guru -Sheetlordin kommentteja työn laadusta. Huomaan kyllä omat virheeni, mahtavatko osua yhteen pron moitteiden kanssa?
Tämä on pienennetty versio, että sopii myös 1024X768 -resoluutioon galleriassa.
Edit: pienensin päätä NuorenDaavidin ohjeen mukaisesti. sen verran kuin rakenne salli. Ja hei, se on vaan ruskettunut naamasta, säädin värejä niin hyvin kuin osasin!

Hiukset kuvan vasemmalla epäaidon näköistä mun mielestä.