Bioshock asentaa Securom rootkitin
-
- Kitisijä
- Viestit: 21456
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Bioshock asentaa Securom rootkitin
PC Bioshock asentaa Securom rootkitin.
http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1216275
Piti mennä huomenna kauppaan, mutta enpäs menekään. Vitutti ihan tarpeeksi Dominatorsin Starforcea putsatessa.
http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1216275
Piti mennä huomenna kauppaan, mutta enpäs menekään. Vitutti ihan tarpeeksi Dominatorsin Starforcea putsatessa.
Re: Bioshock asentaa Securom rootkitin
Ei se ole rootkit, kyseessä oli väärä hälytys.
Mutta noin muuten Bioshockin nettiaktivointisysteemi on perseestä. Take2 on luvannut poistaa kyseisen aktivoinnin jossain vaiheessa, mutta eivät ole tarkentaneet milloin.
Mutta noin muuten Bioshockin nettiaktivointisysteemi on perseestä. Take2 on luvannut poistaa kyseisen aktivoinnin jossain vaiheessa, mutta eivät ole tarkentaneet milloin.
-
- Kitisijä
- Viestit: 21456
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Bioshock asentaa Securom rootkitin
Juu, noin näkyivät väittävän. Joten tyhmänä miehenä hommasin pelin. Rootkittia tai ei, peli on buginen paska. Eipä huvita iltoja tuhlata räpeltämällä, joten jään odottelemaan patchia. Tässä 98 sivua ongelmia:Googlebot kirjoitti:Ei se ole rootkit, kyseessä oli väärä hälytys.
http://forums.2kgames.com/forums/showth ... 42&page=98
Peli ei muuten grafiikkaongelmien lomassa näyttänyt kovinkaan hyvältä. Graffat näyttävät tehdyn telkkaria, eli konsolia varten. HL2 ja kumppanit pyyhkivät lattiaa mennen tullen karkkigrafiikkaan luottavalla Bioshockilla.
Toivottavasti patchin jälkeen juonellinen osuus paljastuu mukaansa tempaavaksi, mutta ohjekirja antaa viitteitä muusta. Peliähän hehkutettiin System Shockkien henkisenä jälkeläisenä, mutta ohjekirjan esittelemät powerupit muistuttavat enemmän super mariota. Pelkään iskeneeni käteni paskaan.
Re: Bioshock asentaa Securom rootkitin
Joo, System Shockien hengellistä seuraajaa täälläkin on odoteltu, mutta ilmeisesti jonkinlainen ammuskelupeli saatiin? Ostan sitten kun sen saa halvalla alelaatikosta.
-
- Kitisijä
- Viestit: 21456
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Bioshock asentaa Securom rootkitin
Puhdas ammuskeluhan tuo on ja vielä pahasti konsolivivahteinen.Googlebot kirjoitti:Joo, System Shockien hengellistä seuraajaa täälläkin on odoteltu, mutta ilmeisesti jonkinlainen ammuskelupeli saatiin?
Hassua miten pienet erot vaikuttavat tuon konsolivaikutelman syntyyn. Esim. HL2:sessa on powerup automaatteja seinissä, mutta Bioshockissa nuo tuntuvat jotenkin konsolimaisemmilta. Toisaalta vaikutelma voi johtua vain muovisen oloisesta grafiikasta.
Grafiikkaongelmia tuntuu olevan joka toisella ja itsellänikin ruudulla pomppiii jatkuvasti kirkkaita pisteitä, sekä satunnaisesti isoja mustia laatikoita. Varjostukset vaihtavat silloin tällöin väriä. Saas nähdä miten 7900GT vääntö riittää jatkossa kun vihulaisia ilmaantuu lisää. Tuota heikommalle kortille en suosittele ollenkaan ja ATI:laiset lukekoon muiden kokemuksista ennen ostoa. En tiedä tuleeko tuota juuri pelattua ennen kunnon patchia.
-
- Kitisijä
- Viestit: 21456
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Bioshock asentaa Securom rootkitin
Jaahas, pahimmat ensiaavistukset eivät toteutuneetkaan ja Bioshock on purrut ihan kivasti. Suhteellisen simppeli, mutta tunnelmallinen FPS.
Ekan patchin jälkeen varmasti kannattava ostos, jopa nille, jotka eivät frägijumalia olisikaan.
Ekan patchin jälkeen varmasti kannattava ostos, jopa nille, jotka eivät frägijumalia olisikaan.
Re: Bioshock asentaa Securom rootkitin
Puris vissiin ja tuntuu pyörivän mutta ääniä en saa pihalle millään... Alkaa vituttaan.
-
- Kitisijä
- Viestit: 21456
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Bioshock asentaa Securom rootkitin
Älä sure, et menetä paljoakaan. Peli alkaa olla loppusuoralla ja homma toistaa itseään todella raskaasti.
Hypeen verrattuna seuraavat asiat mättävät:
- Buginen
- Ihan tavallinen putkijuoksu
- Vain yksi ainoa lähestymistapa ongelmiin ja jopa asioiden toteutusjärjestys on fiksattu
- Grafiikka, lähinnä tekstuurit, pohjimmiltaan keskinkertaista. Silmäkarkki on luotu eri efekteillä ja tästä tulee muovinen vaikutelma.
- Tylsä juoni
- Toistoa toiston perään, se kahdessadas hack-puzzle ei oikein jaksa enää sytyttää
- Arvosteluissa hehkutettuja 'valintoja' ei joudu tekemään. Splinter Cellkin sisältää enemmän moraalisia valintoja.
- Suorituskyky on epätasainen ja vaatii kovaa rautaa. Silmäkarkin leikkaminen poistaa efektit ja paljastaa rujon perusgrafiikan. Verratkaa esim. HL2, joka näyttää hyvältä vaikkei kaikki olisikaan täysillä.
PC pelinä korkeintaan 8½.
Hypeen verrattuna seuraavat asiat mättävät:
- Buginen
- Ihan tavallinen putkijuoksu
- Vain yksi ainoa lähestymistapa ongelmiin ja jopa asioiden toteutusjärjestys on fiksattu
- Grafiikka, lähinnä tekstuurit, pohjimmiltaan keskinkertaista. Silmäkarkki on luotu eri efekteillä ja tästä tulee muovinen vaikutelma.
- Tylsä juoni
- Toistoa toiston perään, se kahdessadas hack-puzzle ei oikein jaksa enää sytyttää
- Arvosteluissa hehkutettuja 'valintoja' ei joudu tekemään. Splinter Cellkin sisältää enemmän moraalisia valintoja.
- Suorituskyky on epätasainen ja vaatii kovaa rautaa. Silmäkarkin leikkaminen poistaa efektit ja paljastaa rujon perusgrafiikan. Verratkaa esim. HL2, joka näyttää hyvältä vaikkei kaikki olisikaan täysillä.
PC pelinä korkeintaan 8½.
Re: Bioshock asentaa Securom rootkitin
Lisää Bioshock DRM (SecuROM) outouksia.
Taitavat piraattiversio tai XBox360-versio olla ainoat järkevät tavat pelata kyseistä peliä?
SecuROM on Sonyn tuote, pitääpä alkaa vähän aktiivisemmin vältellä heidän tuotteitaan. Sonyhan oli vastuussa myös aiemmasta "rootkit on audio CDs" hässäkästä. Kuvittelevat ilmeisesti voivansa tehdä ihan mitä tahansa.
Taitavat piraattiversio tai XBox360-versio olla ainoat järkevät tavat pelata kyseistä peliä?
SecuROM on Sonyn tuote, pitääpä alkaa vähän aktiivisemmin vältellä heidän tuotteitaan. Sonyhan oli vastuussa myös aiemmasta "rootkit on audio CDs" hässäkästä. Kuvittelevat ilmeisesti voivansa tehdä ihan mitä tahansa.
-
- Kitisijä
- Viestit: 21456
- Liittynyt: 15.08.2005 0:29
Re: Bioshock asentaa Securom rootkitin
Nyt tuli tahkottua läpi hard-tasolla. Eipä ollut häävi. En ymmärrä miten peliä on voitu arvosteluissa hehkuttaa niin paljon.
Potentiaalia on selvästi ollut enemmän, mutta viimeistelyssä hienot ideat on yksinkertaistettu ja niistä on tullut turhaa toistoa.
Hyvä esimerkki ovat pelit U-Invent koneet. Kerätään rojua, joka vaihdetaan automaatissa tavaraksi. Toiseen automaattiin kerätään rahaa, joka vaihetaan tavaraksi. Siis miksi kerätään useita eri juttuja, kun ainoa käyttötarkoitus kaikella on tavaran ostaminen automaateista? Alun perin kerättävään kamaan on ilmeisesti ollut tarkoitus liittää enemmän vuorovaikutusta, eli kamoista pitäisi itse keksiä yhdistelmällä jotain. Tuo ilmeisesti oli liian hankalaa, joten homma ratkaistiin automaateilla...
Ainoa, mita pelissä voi oikeasti tehdä, on taistelu. Tappeluun onkin saatu mukavasti taktista ulottuvuutta, mutta toteutustavan hektisyys yhdistettynä monimutkaiseen kontrollointiin eivät oikein sovi yhteen. Tahtia olisi voinut hidastaa ja taisteluja vaikeuttaa, jotta pelaajan olisi täytynyt oikeasti miettiä miten ja koska haluaa porukkaa niitata. Nyt vastustajat olivat alkumetrien jälkeen varsin helppoja kunhan käytti hyväkseen sen mitä tarjolla oli. Pelin aloittavat tulevat pettymään Big Daddyjen antamaan vastukseen kahden ekan kentän jälkeen.
Potentiaalia on selvästi ollut enemmän, mutta viimeistelyssä hienot ideat on yksinkertaistettu ja niistä on tullut turhaa toistoa.
Hyvä esimerkki ovat pelit U-Invent koneet. Kerätään rojua, joka vaihdetaan automaatissa tavaraksi. Toiseen automaattiin kerätään rahaa, joka vaihetaan tavaraksi. Siis miksi kerätään useita eri juttuja, kun ainoa käyttötarkoitus kaikella on tavaran ostaminen automaateista? Alun perin kerättävään kamaan on ilmeisesti ollut tarkoitus liittää enemmän vuorovaikutusta, eli kamoista pitäisi itse keksiä yhdistelmällä jotain. Tuo ilmeisesti oli liian hankalaa, joten homma ratkaistiin automaateilla...
Ainoa, mita pelissä voi oikeasti tehdä, on taistelu. Tappeluun onkin saatu mukavasti taktista ulottuvuutta, mutta toteutustavan hektisyys yhdistettynä monimutkaiseen kontrollointiin eivät oikein sovi yhteen. Tahtia olisi voinut hidastaa ja taisteluja vaikeuttaa, jotta pelaajan olisi täytynyt oikeasti miettiä miten ja koska haluaa porukkaa niitata. Nyt vastustajat olivat alkumetrien jälkeen varsin helppoja kunhan käytti hyväkseen sen mitä tarjolla oli. Pelin aloittavat tulevat pettymään Big Daddyjen antamaan vastukseen kahden ekan kentän jälkeen.