Kitinä muuttaa
-
- Kitisijä
Kitinä muuttaa
Tällä viikolla. Ehkä jo huomenna. Katko tulee. Tuskin kovin pitkä. Voi olla että selailu nopeutuu hieman - ylimääräisen 50ms latenssin pitäisi hävitä yhteydestä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Re: Kitinä muuttaa
Vastahan viime viikolla oli katko. Oletko varma, että kestämme saman uudestaan näin pian?
-
- Kitisijä
En. Heikot sortuvat.Aito_Johanna kirjoitti:Vastahan viime viikolla oli katko. Oletko varma, että kestämme saman uudestaan näin pian?
Jos kaikki menee putkeen, aikaa ei puolta tuntia enempää tuhraannu.
Sä oot kyllä aasi mun idoli! Seuraavan kerran ku tuun sinne kulmille, tuon monta kiloa porkkanoita!
-
- Kitisijä
Multa saat monta kiloa liukkariaaasi kirjoitti:BettyB. kirjoitti:monta kiloa porkkanoita!
-
- Kitisijä
Betty lupas porkkanoita, ei pamppuja!Pyry-Matias kirjoitti:Multa saat monta kiloa liukkaria
Toinen tykkää tyttärestä, toinen isästä. En tiedä mistä Aasi tykkää, mutta voisihan Betty tarjota jotakin muuta kuin porkkanoita. Mitä, siinäpä kysymys?Pyry-Matias kirjoitti:Multa saat monta kiloa liukkariaaasi kirjoitti:BettyB. kirjoitti:monta kiloa porkkanoita!
Vai että selailu nopeutuu. Tää on mun käyttämistä sivustoista ainoa, joka toimii nopeasti. Muut missä käyn päivittäin tökkii ja tökkii vaan. Mutta nopeuttakaa vaan entisestään, mun lahoomispisteessä olevassa koneessa se vika varmaan on...
-
- Kitisijä
-
- Elämätön Kitisijä
Missä kriisi? Oon ihan kriisissä, jos en kohta oo kriisissä.aasi kirjoitti:Se oli siinä.