Tupanderit
Tupanderit
Useammassa edellisessä kämpässä on jääneet moiset järkkäämättä, nyt otan vahingon takaisin. Elikkäs 22.10 lauantaina olisi tarkoitus hyvässä seurassa aiheuttaa häiriötä naapureille juopottelun, paskan (ja vähän asiankin) jauhannan merkeissä. Raskasta musiikkia tullaan soittamaan ja isolla. The more, the merrier! Eli Kityrunkkarit ja heistä erityisesti Oulu-jaosto on erittäin tervetullutta Patelaan viettämään iltaa. Jossain vaiheessa on kaupungille päästävä joten bussi, kimppataksi, kuski on harkinnassa.
Aikataulua ehtii tässä miettiä vielä, mutta iltasellahan sitä aloitellaan
Tervetuloa!
Aikataulua ehtii tässä miettiä vielä, mutta iltasellahan sitä aloitellaan
Tervetuloa!
Re: Tupanderit
Ei se ole harmillista ollenkaan!Starflare kirjoitti:Harmin paikka, ja oulussa taas pietään kivaa .
Oulussa tapahtuu aina. Tänne vain, ei tänne pitkä matka oo. Majoitusta järjestetään.
Eipä siinä muuta harmia olekaan kuin se että jää kemuista paitsi . Ouluun on täältä kyllä muutama hassu kilometri sen verran liikaa että ellei joku muukin ole lähdössä että kyydillä pääsisi, niin jää tuo minunkin oulun valloitus haaveeksi toistamiseen.Gina kirjoitti:Ei se ole harmillista ollenkaan!Starflare kirjoitti:Harmin paikka, ja oulussa taas pietään kivaa .
Oulussa tapahtuu aina. Tänne vain, ei tänne pitkä matka oo. Majoitusta järjestetään.
Kyytivinee.
Myö ollaan tulossa ainakin. Sopiiko mukaan yksi Tampereenvahvistus, mikäli syyslomailemaan tuleva ystäväni on vielä maisemissa?
Kylläkyllä, tottakai! Ja IA ottaa myös kaverinsa ja halutessaan siskonsakin mukaanExsat kirjoitti:Myö ollaan tulossa ainakin. Sopiiko mukaan yksi Tampereenvahvistus, mikäli syyslomailemaan tuleva ystäväni on vielä maisemissa?
-
- Kitisijä
No toki! Haaremi kintereilläGina kirjoitti:Kylläkyllä, tottakai! Ja IA ottaa myös kaverinsa ja halutessaan siskonsakin mukaanExsat kirjoitti:Myö ollaan tulossa ainakin. Sopiiko mukaan yksi Tampereenvahvistus, mikäli syyslomailemaan tuleva ystäväni on vielä maisemissa?
-
- Kitisijä
Ympäripyöreäkin ilmoittautuu..
Tosin sillä varauksella, että jos ei ole yhtään penniä rahaa tuona kauniina päivänä niin sitten pitänee passata. Tilanne selvinnee tarkemmin ensi vkonlopun jälkeen jonka tulen viettämään kauniissa pääkaupungissamme, saa nähä kuinka hyvin ko. reissu taas tyttöä syö (niin taloudellisesti kuin muutenkin).
Tosin sillä varauksella, että jos ei ole yhtään penniä rahaa tuona kauniina päivänä niin sitten pitänee passata. Tilanne selvinnee tarkemmin ensi vkonlopun jälkeen jonka tulen viettämään kauniissa pääkaupungissamme, saa nähä kuinka hyvin ko. reissu taas tyttöä syö (niin taloudellisesti kuin muutenkin).
Hä?ninnithequeen kirjoitti:Perkele, pitääkö sen Oulun olla niin kaukana
Oulu on ihan lähellä. Helsinki se on ihan hiton kaukana
-
- Kitisijä
Uskaltaiskohan sitä rohjeta tulla...Gina kirjoitti:Tänne vain, ei tänne pitkä matka oo. Majoitusta järjestetään.
Aattelin lähtä käväseen karhunkierroksella ja takastullessa vois periaatteessa kai poiketa... *empii*
-
- Kitisijä
Joo! Jee! Tule vain! Olis kiva nähdä suakin piiitkästä aikaa Itsekin siis pidän tavoitteena olla paikalla.mustaenkeli kirjoitti:Uskaltaiskohan sitä rohjeta tulla...
Aattelin lähtä käväseen karhunkierroksella ja takastullessa vois periaatteessa kai poiketa... *empii*
Joo joo, ilman muuta Ouluun matkalla! Me ollaan melkovaarattomia, ja varmaan suurimman osan meistä olet jo kertaalleen nähnyt (tai ainakin puolet?).mustaenkeli kirjoitti:Uskaltaiskohan sitä rohjeta tulla...Gina kirjoitti:Tänne vain, ei tänne pitkä matka oo. Majoitusta järjestetään.
-
- Kitisijä
No voi hitsit!! Tulkaa pitämään niitä Tupareitanne tänne Helsinkiin
Viimeksi muokannut Elppis, 11.10.2005 18:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitinä paheena
Elppis kirjoitti:No voi hitsit!! Tulkaa pitämään niitä Tupareitanne tänen Helsinkiin
Se teki kirotus virheen
Siinä muka oikein kirjoittaja...
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
No tottakai uskaltaa tulla Tule ihmeessä!mustaenkeli kirjoitti:Uskaltaiskohan sitä rohjeta tulla...Gina kirjoitti:Tänne vain, ei tänne pitkä matka oo. Majoitusta järjestetään.
Elppis kirjoitti:No voi hitsit!! Tulkaa pitämään niitä Tupareitanne tänne Helsinkiin
se ikäänkuin vähän sotii tupareiden ideaa vastaan...
-
- Kitisijä
Siskosta ja miehestänsä ei vielä sitten muuten tiedä.. (lapsenlikat yms) ja acidnaamankaan tulo ei ole kirkossa kuulutettua (finanssipoliittiset seikat yms). Mutta minä kyllä tulen vaikka yksin, ja läpi harmaan kiveksen.
-
- Kitisijä
Viikonlopun aikataulu lutviutuikin sitten ihan itsekseen sellaiseksi että pääsen paikalle.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
HuiPPuvaa!!!aasi kirjoitti:Viikonlopun aikataulu lutviutuikin sitten ihan itsekseen sellaiseksi että pääsen paikalle.
Mä ajattelin että jos valuisitte paikalle 19.00 ----> Kun mä pääsen töistä neljän aikoihin niin ehdin piilottaa luurangot kaappeihin.
-
- Kitisijä
Minä tulen myös ja luultavasti tuon mukanani yhden mustan enkelinkin Laittasikko Gina mulle txtarina tai yv:nä sun osotteen tarkemmin, kiits.
-
- Kitisijä
Joo, ja mä haluaisin kyllä tulla jonkun kanssa yhtämatkaa pliis if possible, mikäli joku on menossa samoilla kulkuneuvoilla sinnepäin. Ei ole minkäänäköistä haisua noista maantieteellisyyksistä siis kertakaikkiaan.
Juu ei meilläkään, mutta suunnistellaan porukalla. Onpahan ainakin eväät mukana, jos matka venähtää!irmelianneli kirjoitti:Joo, ja mä haluaisin kyllä tulla jonkun kanssa yhtämatkaa pliis if possible, mikäli joku on menossa samoilla kulkuneuvoilla sinnepäin. Ei ole minkäänäköistä haisua noista maantieteellisyyksistä siis kertakaikkiaan.
-
- Kitisijä
Moon kyllä taas puolestaan aika virtuoosi suunnistamaan koskilinjojen reittejä jos tiiän vaan matkaajien lähtöpisteet ja yhteisen määränpään Mua saa lähennellä! (yv:lläExsat kirjoitti:Juu ei meilläkään, mutta suunnistellaan porukalla. Onpahan ainakin eväät mukana, jos matka venähtää!irmelianneli kirjoitti:Joo, ja mä haluaisin kyllä tulla jonkun kanssa yhtämatkaa pliis if possible, mikäli joku on menossa samoilla kulkuneuvoilla sinnepäin. Ei ole minkäänäköistä haisua noista maantieteellisyyksistä siis kertakaikkiaan.
Mä pistän teille niitä ajo ohjeita. Mustaenkeli ei oo tainnu saada mun yv:tä, pistän sille vielä tekstariakin. Tänne tulee ainakin ykkönen ja vissiin kymppikin...
Kiva kun tulette
Kiva kun tulette
Onko kakkonen ykkönen? Yritän aikatauluja selvittää.Gina kirjoitti:Tänne tulee ainakin ykkönen ja vissiin kymppikin...