Meidän gangsteri
Meidän gangsteri
Kaikki me tietenkin rakastamme Lucky Lucianoa, mutta emme uskalla tunnustaa sitä. Sinäkin. Tässä on tilaisuutesi tunnustaa rakkautesi anonyymisti äänestämällä.
p.
p.
Re: Meidän gangsteri
ööh, miksi näitä typeriä polleja tehdään, joissa kysellään toistaan typerämpiä uteluita? Kuinka ketään voi rakastaa tai vihata, kun ei edes tunne ihmistä ollenkaan. Suhteeni kaikkiin Kityssä kirjoitteleviin nimimerkkeihin on virkistävän neutraali, toivon näin jatkuvan.
Kyllä mä kosisin kropan takia. Ja niin kai aika moni noin yleisestikin kun noita liittoja niin purkautuu.
Body bodyGeetzu kirjoitti:Kyllä mä kosisin kropan takia. Ja niin kai aika moni noin yleisestikin kun noita liittoja niin purkautuu.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Kropan takia ääni täältäkin. Vähättelemättä yläpäätähuima kirjoitti:Body bodyGeetzu kirjoitti:Kyllä mä kosisin kropan takia. Ja niin kai aika moni noin yleisestikin kun noita liittoja niin purkautuu.
The great club outshines the individual, always and forever.
?
Persoonan takia, en tosin Luckya ns. oikeasti tunne, mutta siinä määrin mitä täällä tunnen ja vaikka esim. henkilögalluppien perustamisasiassa omaammekin eri näkemykset.
Luckyn ironinen sanankäyttö käsitetään usein hälle epäedullisin päin, vaikka itse asiassa siellä sanojen seassa on ihan kansanomaisesti sanottunakin ällitälliä.
Luckylla on oma tyylinsä, luckymaisuutensa.
Edit: lisäys + typon korjaus
Persoonan takia, en tosin Luckya ns. oikeasti tunne, mutta siinä määrin mitä täällä tunnen ja vaikka esim. henkilögalluppien perustamisasiassa omaammekin eri näkemykset.
Luckyn ironinen sanankäyttö käsitetään usein hälle epäedullisin päin, vaikka itse asiassa siellä sanojen seassa on ihan kansanomaisesti sanottunakin ällitälliä.
Luckylla on oma tyylinsä, luckymaisuutensa.
Edit: lisäys + typon korjaus
Viimeksi muokannut HellBell, 11.10.2005 21:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pertzi, kun sinulta ei tunnu tuo sarkastinen vittuilu luonnistuvan, niin mikset kertoisi kaikille tässä perustamassasi ketjussa, että mikä sinua niin kauhiasti LuckyLucianossa ärsyttää.
Olet varmaankin sanonut syysi parissa rinnakkaisketjussa, mutta et kai odota, että olen asiasta niin kiinnostunut, että selaan läpi koko tappeluhistorianne manalan kanssa.
Olethan sinäkin sitä mieltä, että ketjun aloituksessa on soveliasta kertoa lukijoille, että mistä vitusta on kysymys. Jos ei, niin voitte varmaankin selvittää tämän asian ilman julkista puintia.
Olenko oikeassa vai olenko oikeassa? Vittu teidän kanssa.
Olet varmaankin sanonut syysi parissa rinnakkaisketjussa, mutta et kai odota, että olen asiasta niin kiinnostunut, että selaan läpi koko tappeluhistorianne manalan kanssa.
Olethan sinäkin sitä mieltä, että ketjun aloituksessa on soveliasta kertoa lukijoille, että mistä vitusta on kysymys. Jos ei, niin voitte varmaankin selvittää tämän asian ilman julkista puintia.
Sinä et taida tuntea minua. Ei tosin ihmekään. Minä en koskaan kirjoita pahalla kanssakityilijöistä. Saatan kirjoittaa provosoivasti kityilijöitä koskettavista asioista, mutta yritän aina välttää henkilökohtaisuuksia. Joskus kirjoitan kummallisia, kuten vanhassa kityssä olleessa ketjussa lastenohjelma-vakkareista (Hamtaro, Tomi Traktori, Puuha Pete ym. oli liitetty kityilijöihin), mutta silloinkaan en kirjoita pahalla.Rautavittu kirjoitti:Pertzi, kun sinulta ei tunnu tuo sarkastinen vittuilu luonnistuvan, niin mikset kertoisi kaikille tässä perustamassasi ketjussa, että mikä sinua niin kauhiasti LuckyLucianossa ärsyttää.
Tämäkään ketju ei ollut tarkoitettu ilkeilyksi. Olen sitä mieltä, että LL ansaitsee oman huomioketjun. Vastaavan ketjun olisin saattanut avata monesta muustakin, mutta ehkä viimeaikaiset gallupit saivat minut valitsemaan juuri Pihlajiston lahjan Kitylle. Hän ei siis missään nimessä ole ainoa huomioketjun ansaitseva henkilö, mutta loput ketjuista saavat avata muut kityilijät.
Sori jos pilasin hupailuilonne tällä varsin vakavalla viestillä. Jatkakaa.
p.
Mutta takaisin aiheeseen. Häikäistyn hänen kauneudestaan ja hädin tuskin uskallan katsoa. Hänen mielensä on minulle mysteeri, jota en kykene erittelemään. Tyydyn siis ihailemaan etäältä.
-
- Kitisijä
Minkä vitun hupailun?pertzi kirjoitti: Sori jos pilasin hupailuilonne tällä varsin vakavalla viestillä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
En minäkään hubaa näe.Ann kirjoitti:Minkä vitun hupailun?pertzi kirjoitti: Sori jos pilasin hupailuilonne tällä varsin vakavalla viestillä.
Mutta Perzi tsori...luin äänestyksen todellakin vittuiluksi, ja koska ei toisen ketjun vääntöä nyt jaksa seurata, niin yhdistin sinut siihen faktoja tarkistamatta. Anteeksi.
huomioni. PERTZI IHASTUNUT LUCKYYN.
tai ehkä mä vaan näen nyt ihastumista joka puolella ja kaikkialla...
Minä en ymmärrä tällaisten viimeaikaisten henkilöihin kohdistuvien galluppien tarkoitusta. En näe niissä mitään hohtoa - suoraan sanottuna ne ovat minusta vastenmielisiä.pertzi kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että LL ansaitsee oman huomioketjun. Vastaavan ketjun olisin saattanut avata monesta muustakin, mutta ehkä viimeaikaiset gallupit saivat minut valitsemaan juuri Pihlajiston lahjan Kitylle. Hän ei siis missään nimessä ole ainoa huomioketjun ansaitseva henkilö, mutta loput ketjuista saavat avata muut kityilijät.
..
Jos henkilö itse avaa itsestään gallupin siis kohdistaa henkilöön koshdistuvan gallupin itseensä, on asia ok, mutta muutoin henkilöihin kohdistuvat gallupit ovat perseestä. Aamen.
Ja missä on EVVK? hä?
Ihan nätti.. isot tissit ja hoikka.. alavartaloa en näe. Photoshopin valoisuusmuutoksilla sai jo vähän naamaakin esiin. Ihan ok. Ei mitään tajunnan räjäyttävää. Ei pahalla.
Ihan nätti.. isot tissit ja hoikka.. alavartaloa en näe. Photoshopin valoisuusmuutoksilla sai jo vähän naamaakin esiin. Ihan ok. Ei mitään tajunnan räjäyttävää. Ei pahalla.
http://history.acusd.edu/gen/WW2Timeline/luciano.html1108 kirjoitti:Kuka vitun Lucky Luciano !
Noo, eipä tämä ketju niin vesiselvä ole, etteikö siitä voisi olla erilaisia tulkintoja. Hyvä vaan, että kaikki eivät ole koko ajan samoilla aallonpituuksilla.Rautavittu kirjoitti: Mutta Perzi tsori...luin äänestyksen todellakin vittuiluksi, ja koska ei toisen ketjun vääntöä nyt jaksa seurata, niin yhdistin sinut siihen faktoja tarkistamatta. Anteeksi.
p.
"Mielipiteenne on kirjattu eikä sen katsota aiheuttavan jatkotoimenpiteitä."HellBell kirjoitti: .
p.
Olen samaa mieltä. Jo ala-asteella sanottiin, että rakkaudesta se hevonenkin potkii.KGrilli kirjoitti:huomioni. PERTZI IHASTUNUT LUCKYYN.
Tämä oli selkeä viesti Pertzin puolelta LL:lle: Olen kiinnostunut sinusta, mitäs jos hierottaisiin napojamme vastakkain?
Kultaseni, olette juurikin oikeassa. Mä komppaan sua.. taas..HellBell kirjoitti: Minä en ymmärrä tällaisten viimeaikaisten henkilöihin kohdistuvien galluppien tarkoitusta. En näe niissä mitään hohtoa - suoraan sanottuna ne ovat minusta vastenmielisiä.
Mä aloitan kohta fanitusketjun, jossa palvottavina olisivat (HUOM! Ei arvojärjestys!): SingleMalt, AarneAnkka, Hellbell ja slam.
Syyttäkää itseänne, yksilö on esikuviensa summa!!!!!
Syyttäkää itseänne, yksilö on esikuviensa summa!!!!!