Itse en osaa tätä päättää. Toisaalta on, mutta jotenkin sitten taas ei ole.
Miten on?
No onhan siinä sellaista menestyvän porvarin hillittyä, kuitenkin nuorekasta, charmia IMHO. Mutta jokin siinä kuitenkin sitten mättää.Bliss kirjoitti:Määrittele.
No ensinnäkin olet homo. Olethan imenyt miehen kyrpää. Itse tunnustanut.NuoriDaavid kirjoitti:Itse en osaa tätä päättää. Toisaalta on, mutta jotenkin sitten taas ei ole.
Miten on?
Finlandssvensk?NuoriDaavid kirjoitti:Mutta jokin siinä kuitenkin sitten mättää.
Gat kirjoitti:No ensinnäkin olet homo. Olethan imenyt miehen kyrpää. Itse tunnustanut.NuoriDaavid kirjoitti:Itse en osaa tätä päättää. Toisaalta on, mutta jotenkin sitten taas ei ole.
Miten on?
Siis sun vaimoas häiritsee Xboxin pelaaminen ja intternetissä suhailu, mutta kullin lutkuttaminen on ok...?NuoriDaavid kirjoitti:Gat kirjoitti:No ensinnäkin olet homo. Olethan imenyt miehen kyrpää. Itse tunnustanut.NuoriDaavid kirjoitti:Itse en osaa tätä päättää. Toisaalta on, mutta jotenkin sitten taas ei ole.
Miten on?Kun sanot sen noin, niin toki kuulostaa siltä, että olisin miehimys.
Mutta kun en ole. Voisin aivan 130%:n rehellisesti sen teille myöntää, jos olisin. Totuus on tarua ihmeellisempää.
Sanoisin ennemmin, että minulla oli joskus voimakas libido, kova känni ja nuppi sekaisin.
Yksi kerta vain, ja se ei tiedä sitä.Crowbar kirjoitti:Siis sun vaimoas häiritsee Xboxin pelaaminen ja intternetissä suhailu, mutta kullin lutkuttaminen on ok...?NuoriDaavid kirjoitti:Gat kirjoitti: No ensinnäkin olet homo. Olethan imenyt miehen kyrpää. Itse tunnustanut.Kun sanot sen noin, niin toki kuulostaa siltä, että olisin miehimys.
Mutta kun en ole. Voisin aivan 130%:n rehellisesti sen teille myöntää, jos olisin. Totuus on tarua ihmeellisempää.
Sanoisin ennemmin, että minulla oli joskus voimakas libido, kova känni ja nuppi sekaisin.
Jos viittaat edellä mainitulla homoseksuaalisuuteen, niin sillä ei nyt ole oikein merkityssisältöä haukkumisen sisältönä itselleni. Minun ei esim. tarvitse piiskata itsestäni lapsuudentraumoja tekemällä toisen oletetusta seksuaalisesta suuntautumisesta pilkkani kohteen.exPertti kirjoitti:"HOMO HOMO HOMO"
Tämä on hyvinkin mahdollista. Toki tulevaa ulkoministeriä äänesti Euroopan parlamenttivaaleissa huomattavan suuri määrä ihmisiä, ehkäpä joku perinteinenkin mies, joten jonkinlaista kannatusta hän nauttinee myös kentällä. Parlamenttivaaleja ei voi toki verrata eduskuntavaaleihin.exPertti kirjoitti:Perinteinen mies kokee Iken vaihtamisen herran valkaistuthampaaksi äänestysintoa muualle suuntaavaksi.
Siis mitä Vittuasi?prosessi kirjoitti:Minä fanitan Stubbia aivan hillittömästi,.
Nyt kun sulla on rahaa, niin olet varmaaan sinäkin osallistunut hyväntekäväisyystyöhön ja köyhien tukemiseen X-summalla rahaa?Gat kirjoitti: vahvojen asiaa ajava köyhät kyykkyyn- uusliberaali
masa kirjoitti:Nyt kun sulla on rahaa, niin olet varmaaan sinäkin osallistunut hyväntekäväisyystyöhön ja köyhien tukemiseen X-summalla rahaa?Gat kirjoitti: vahvojen asiaa ajava köyhät kyykkyyn- uusliberaali
masa kirjoitti:Nyt kun sulla on rahaa, niin olet varmaaan sinäkin osallistunut hyväntekäväisyystyöhön ja köyhien tukemiseen X-summalla rahaa?Gat kirjoitti: vahvojen asiaa ajava köyhät kyykkyyn- uusliberaali
Eli sun pitää vaan olla koko ajan saaamapuolella ja itse et anna mitään. Eikö sekin ole puhdasta pahuutta?Gat kirjoitti: Öhhh.. tuota en..
masa kirjoitti:Eli sun pitää vaan olla koko ajan saaamapuolella ja itse et anna mitään. Eikö sekin ole puhdasta pahuutta?Gat kirjoitti: Öhhh.. tuota en..
Käy vaan seuraavissa vaaleissa raaapustamassa äärioikeiston numeroita lappuihinGat kirjoitti:On,