Mulla on kiikaritehot

No toisinpäin, että sen ainoan kerran kun pidin Helsingin Yliopiston Suuren Luentosalin Maksullisessa ÄlySymposiumissa Eniten Kiitetyn Esitelmän.. Puku Päällä.. minua tuli kädestä pitäen Kiittämään Mitä Ihkuin ja Rakastettavin Pystytisumisu, mainiten, että tästä kannatti Maksaa...Pyry-Matias kirjoitti:Montaako olet kyntänyt? Yrititkö edes?
Mulla on kiikaritehot
Älä selvitä. Minä Panisin Aavaa juurikin Asiallisten juttujensa ja herkkien kasvojensa takia. Jos nassu on tuo, loppu kroppa ei voi olla kovinkaan paha. Lisäksi Aavaa kiinnostaa miehet, jotka haluavat Panna Aavaa. Toki kuivahtaa, jos minut NÄKEE. Mutta voisi Testata. Itse en uskalla, joten yyveetä mulle!Crowbar kirjoitti:Kuinkas monta tunkkaista "asia"viestiä tää Aava ehti kirjoittaa tänne ennen kuin siirtyi kokonaan kikkeli- ja pimppalinjalle?
Silkkaa panettelua, I presume. Vai olisko kyseessä sittenkin pannun ja panetellun yhteensulautuma?Lolita kirjoitti:Panetut?
Pantu-sanan monikko. Mietin tota pitkään, enkä keksinyt parempaaLolita kirjoitti:Panetut?
Mä olen kahden vaiheilla kieltäydynkö ymmärtämästä. Se on pannut.Pyry-Matias kirjoitti:Pantu-sanan monikko. Mietin tota pitkään, enkä keksinyt parempaaLolita kirjoitti:Panetut?...luulen, että asia tulee ymmärretyksi anyways.
Nauretaan mielummin yhdessä?NuoriDaavid kirjoitti:Panetut on italialainen jälkiruoka.
Eikö se oo? Kuulostaa ainakin siltä.Pyry-Matias kirjoitti:Nauretaan mielummin yhdessä?NuoriDaavid kirjoitti:Panetut on italialainen jälkiruoka.
Kumpaa nyt haet, panettonea vai pannacottaa? Italialainen jälkiruokailu on yhtä suuhunpanemista.NuoriDaavid kirjoitti:Eikö se oo? Kuulostaa ainakin siltä.
Valinta kai tuokin... kirjoittaa ennemmin muiden puutteellisista kirjoitustaidoista kuin omista panohaluista. Luulisi vaan, että jälkimmäinen puhuttelisi huomattavasti enemmän.Crowbar kirjoitti: Kuinkas monta tunkkaista "asia"viestiä tää Aava ehti kirjoittaa tänne ennen kuin siirtyi kokonaan kikkeli- ja pimppalinjalle?
PaistinpannutLolita kirjoitti:Mä olen kahden vaiheilla kieltäydynkö ymmärtämästä. Se on pannut.
Gat kirjoitti: Älä selvitä. Minä Panisin Aavaa juurikin Asiallisten juttujensa ja herkkien kasvojensa takia. Jos nassu on tuo, loppu kroppa ei voi olla kovinkaan paha. Lisäksi Aavaa kiinnostaa miehet, jotka haluavat Panna Aavaa. Toki kuivahtaa, jos minut NÄKEE. Mutta voisi Testata. Itse en uskalla, joten yyveetä mulle!
Tuskin ainakaan vielä yhteyttä otan, ei niistä mitään tule.Aava kirjoitti: Sanojen toistaminenkaan ei vakuuta, jos ei niiden takana pysty seisomaan kasvoinensa. Ja kasvottomia nimimerkkejä en missään nimessä lähesty. Kiitos nyt siis silti vielä kerran, jos missään noissa kirjoittamissasi lauseissa jotain perää sattui olemaan.
Keitä ne muut ovat?Gat kirjoitti: Imarteluista, että et ole ainoa, mutta yksi harvoista Gattacan Virallisen Laatuliha-Leiman saaneista. *STAMP*
Paskat... jäin kiinni... kaikki vonkaamani ovat oikeasti viehättäneet minua sekä fyysisesti että henkisesti. Henkisesti itselleni vastenmielisiä en ole vongannut. Mutta olen virallisesti ilmoittanut "Laatuliha"- leiman annosta vain yhdessä tapauksessa, Superior/LuckyLuciano. Joka muuten kiitti. Jaa niin Superiorluckyä en tainnut vongatakaan.. hmmm..SikaMika kirjoitti:Keitä ne muut ovat?Gat kirjoitti: Imarteluista, että et ole ainoa, mutta yksi harvoista Gattacan Virallisen Laatuliha-Leiman saaneista. *STAMP*
Muistan sun joskus listanneen jonkun top kympin tai kuutosen Cityn/Kitinän siweellisimmistä ja eniten vaimoainesta olevista naaraista. Naureskelin jo tuolloin partaani, että mulla saattaisi olla sulle muutama pikku ylläri joista et ehkä haluaisi kuulla...Gat kirjoitti: Paskat... jäin kiinni...
Kyllä minä näiden kermavaahdot jo nyt tiedän ja arvaan.SikaMika kirjoitti:Muistan sun joskus listanneen jonkun top kympin tai kuutosen Cityn/Kitinän siweellisimmistä ja eniten vaimoainesta olevista naaraista. Naureskelin jo tuolloin partaani, että mulla saattaisi olla sulle muutama pikku ylläri joista et ehkä haluaisi kuulla...Gat kirjoitti: Paskat... jäin kiinni...
Miksei?Gat kirjoitti: ...ei niistä mitään tule.
No, kiitosGat kirjoitti: *STAMP*
Monikko?Pyry-Matias kirjoitti:Pantu-sanan monikko.Lolita kirjoitti:Panetut?