Mitä teillä Tänään syödään?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Perkkele, meillä syödään kalapuikkoja. Ekaa kertaa miljoonaan vuoteen. Tää kaikki kalapuikkokalabaliikki on aiheuttanut jonkinlaisen himon.
Duck

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Duck »

swirl kirjoitti:Tää kaikki kalapuikkokalabaliikki on aiheuttanut jonkinlaisen himon.
Se olikin varmaan kalapuikkotehtailijoiden viral marketing -mainoskampanja eikä mikään oikea mellakka. Salaliitto!

Olisi kyllä jännä nähdä miten tää kalabaliikki vaikuttaa kalapuikkojen myyntilukuihin. Aiheuttikohan se kun Kung Fu Poliisit -sarjiksessa mainittiin maksamakkara piikin maksamakkaramyynnissä?
Monsieur Manala

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Caesar-salaattia, luulisin.
Fcuk

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Pizzaa, ehkä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ahvenkiusausta ja maissia. *röyh*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos ehdin niin lohisoppaa kookosmaidolla..
Aloitin suolalohella ja jatkan varmaan paistetulla lohella?
Lohi oli 2,8kg norjanlohi 3,99€ zilo.

Ainii, peruna ON SIANRUOKAA.
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Nam! Vuohenjuusto-cheddar on aivan sikamaisen hyvää!

Mitä söin tänään?
- Aamu: EnergyTube -poretabletti ja isosti vettä.
- Sählyn jälkeen: 4 palaa luomuchilisuklaata, pari kuupallista heraprotskua veteen sekoitettuna
- Iltapäivällä: neljän munan munakas jossa 150 grammaa rasvaista ja ylikypsää siankylkeä (neitsytkookosrasvassa paistettuna tietenkin); 2 tomaattia, 2 paprikaa, pätkä kurkkua
- Pitkin iltapäivää: sokerittomia Mynthon-pastilleja
- Äsken: 4 palaa lisää luomuchilisuklaata, ja just nyt napostelen tätä kuttu-cheddaria. Namnamnam.

Urheilusta huolimatta ei ole tullut semmoista kauheeta himonälkää koko päivänä. Tuon kaliiperin munakas nyt tosin pitääkin miehen tiellä vaikka koko päivän. Ja varmaan vielä huomisenkin.
Duck

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Nyt lautasella:
- Uunikirjolohta kookosrasvassa paistettuna
- Höyrytettyä kukkakaalia, jonka päällä herbamarea sekä raastettua vuohenjuustocheddaria
Duck

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Duck »

... ja nyt imen tomaattipyreetä suoraan tuubista. Mm-mmmm kun on hyvää! :P Menee varmaan koko tuubi tässä... eli nou hätä, te hygieniakauhistelijat.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Siskonmakkarakeittoa ja lämmintä ruisleipää.
Jälkkärinä marjakiisseliä ja korvapuusteja.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Puolikas pakastepizza ja olutta *röyh*
Enpä sitten aamukahvin olekaan syönyt näiden lisäksi muuta :shock:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Grillattua tonnikalaa ja kasviksia + joku 250g irtokarkkeja. *örp*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Söin juuri elämäni paskinta lasagnea. Tein sen itse.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kimmen kirjoitti:Söin juuri elämäni paskinta lasagnea. Tein sen itse.
Ha-ha!

Mä syön parhaillaan aika huippuhyvää tonnikalavokkia ja raejuustoa. Protskut kunniaan!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Vesper kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Söin juuri elämäni paskinta lasagnea. Tein sen itse.
Ha-ha!

Mä syön parhaillaan aika huippuhyvää tonnikalavokkia ja raejuustoa. Protskut kunniaan!
Mua ei naurata yhtään. Treenit loppui klo 18, jonka jälkeen tulin suoraan kotiin tekemään ruokaa. Kauhea nälkä ja ruoka oli valmista vasta ysiltä. Ei, en tiedä miten siinä kesti niin kauan. Suoraan sanottuna hieman vi*uttaa koko touhu.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kimmen kirjoitti: Suoraan sanottuna hieman vi*uttaa koko touhu.
Mutta miten sä onnistuit tekemään pahaa lasagnea?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Vesper kirjoitti:
Kimmen kirjoitti: Suoraan sanottuna hieman vi*uttaa koko touhu.
Mutta miten sä onnistuit tekemään pahaa lasagnea?
Intouduin leikkimään "terveellistä", joten tein sen tummasta täysjyvä lasagnesta. Ostin uuden vuoan joka oli liian iso tekemälleni satsille, eli tuli littanalasagnea. Nestettä liian vähän, joten päällinen oli näkkileipää. Suolaa oli liian vähän. Hyvä ruoka parempi mieli my ass.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kimmen kirjoitti:Hyvä ruoka parempi mieli my ass.
Paha ruoka, pahempi mieli?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Monsieur Manala

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:(neitsytkookosrasvassa paistettuna tietenkin)
Duck kirjoitti:kookosrasvassa paistettuna
Ootkos nyt siirtynyt ihan päivittäin käyttämään tätä? Mietin vaan että onkohan tuossa nyt sitten loppupeleissä mitään järkeä, että höyrähdät ehkä vähän liikaakin yksipuolistamaan ravinnonsaantiasi vain tietystä lähteestä, kun luet jostain sen olevan terveellistä, ja korvaat sitten muita, monipuolisuutta tarjoavia ruoka-aineita näillä muka-terveellisemmillä vai käytätkö vielä muitakin tuotteita ihan monipuolisesti?

Jos sulla on halua elää pitkään, niin pitkän elämän salaisuutena on edelleenkin aina ollut monipuolinen ja tasapainoinen ruokavalio. Jumiutuminen muka-terveellisempiin mutta yksipuolisuutta lisääviin tuotteisiin tekee sulle enemmän pahaa kuin hyvää siltä osin. Sama pätee myös synteettisiin lisäravinteisiin. Kaikkea kohtuudella on paljon parempi kaava jos haluat pitää itsesi terveenä ja elää pitkään.

Kookosrasvaa voit varmasti käyttää esimerkiksi kerran viikossa ihan huoletta saaden siitä kaiken tarvitsemasi terveyshyödyn mitä siitä on saatavissa, mutta ethän ole tehnyt siitä ainoaa ruuanlaitossa käyttämääsi rasvaa?
MGandhi

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Kertokaas helppoja ruokia sinkkumiehelle, joka on laiska keittiössä? Oon niin jämähtänyt joihinkin tiettyihin tylsiin ruokiin, etten enää ees keksi mitään vaihtelua.

EDIT:
Tai better yet! Onko täällä pääkaupunkiseudulla asuvia sinkkunaisia, jotka tykkäävät kokkaamisesta? ;)
SikaMika

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

MGandhi kirjoitti:Kertokaas helppoja ruokia sinkkumiehelle, joka on laiska keittiössä? Oon niin jämähtänyt joihinkin tiettyihin tylsiin ruokiin, etten enää ees keksi mitään vaihtelua.
No vittu, mun kotikokkaamistani helpommaksi homma ei enää muutu. Keitä makaronia ja heitä päälle purkki maustettua tonnikalaa ja sekaan jotain lisämakua tuomaan (oliiveja, marinoituja valkosipulinkynsiä, hillosipuleita). Hinta vähän yli euron, kokkaus kestää 10 min. ja ravintoarvot kohdillaan. Makuvaihtoehtoja kymmenkunta, ihan vitullinen eväs!
MGandhi kirjoitti: EDIT:
Tai better yet! Onko täällä pääkaupunkiseudulla asuvia sinkkunaisia, jotka tykkäävät kokkaamisesta? ;)
Ei ole.
MGandhi

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SikaMika kirjoitti: ihan vitullinen eväs!
Niinhän se onkin, mutta kun toi onkin yks niistä mun perusmätöistä, joita teen. Nyt rupeskin mieli tunaa.

Lisäehdon aidolle poikamiesruoalle muodostaa lähikaupan valikoima. Koska poikamies ei prkl isoihin kauppoihin eksy, niin on pärjättävä hyvin suppealla valikoimalla.
bliss

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja bliss »

MGandhi kirjoitti: EDIT:
Tai better yet! Onko täällä pääkaupunkiseudulla asuvia sinkkunaisia, jotka tykkäävät kokkaamisesta? ;)
Kyllä. Mutta epäilen niiden olevan sulle joko liian vanhoja tai liian vanhoja :mrgreen:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tees sellainen n. neljän aterian makaroonilaatikko, johon tulee: 5dl makaronia, 400g jauhelihaa, 5dl maitoa ja 3 kanamunaa.

Keität makaronin, paistat lihan ja nestemäiset sekoitat sokerin ja suolan säestämänä. Jauhelihaan voit laittaa sipulia ja haluamasi mausteet.

225 astetta ja 40 minuuttia.

Voit vedellä pari päivää. Toimii.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
MGandhi

Re: Mitä teillä Tänään syödään?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

bliss kirjoitti:
MGandhi kirjoitti: EDIT:
Tai better yet! Onko täällä pääkaupunkiseudulla asuvia sinkkunaisia, jotka tykkäävät kokkaamisesta? ;)
Kyllä. Mutta epäilen niiden olevan sulle joko liian vanhoja tai liian vanhoja :mrgreen:
Wanhoja? Mites se liittyy ruoanlaittoon? Ja sitäpaitsi satun tietämään, että tälläkin palstalla on useampikin nainen parhaassa iässä. Osa jopa sinkkuja.