Tahmea Torstai
-
- Kitisijä
Tahmea Torstai
Krapulan tahmeissa jälkimaininkeissa sopiikin hyvin aivovapaasit udella että mitä mielessä?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Re: Tahmea Torstai
Jaahas... torstai,mitäköhän sitä tänään tekis...sättäilyä,palstailua,
suihkussa käymistä,asukasisäntänä olemista,pyykinpesua...alkaa vituttamaan ei mulla ole mtn muuta elämää paitsi virtuuali sellasta tai taloyhtiön hyvää päivää kirvesvartta-tuttuja...masentaa... tuntuu etten saa
mtn järkevää aikaan...tällä menolla istun elämäni ohi ja olen 80v kiikkustuolissa "olipas kiva virtuuali-elämä" ja sit delaan
suihkussa käymistä,asukasisäntänä olemista,pyykinpesua...alkaa vituttamaan ei mulla ole mtn muuta elämää paitsi virtuuali sellasta tai taloyhtiön hyvää päivää kirvesvartta-tuttuja...masentaa... tuntuu etten saa
mtn järkevää aikaan...tällä menolla istun elämäni ohi ja olen 80v kiikkustuolissa "olipas kiva virtuuali-elämä" ja sit delaan
*halaa vaikkakin virtuaalisesti*Enthu kirjoitti:Jaahas... torstai,mitäköhän sitä tänään tekis...sättäilyä,palstailua,
Ja halaisin oikeestikkii jos olisit siinä. Toivottavasti tukka on hyvä
joo kyllä se tukka nyt on hyvä...punertavat hiukset blondatuilla raidoilla...eteenpäin nostettuna *halautuu virtuaalisesti*
Bedlam ONNEA!!!
Ja miun rakas muruseni paras ystäväni Nuuti Onnea myös.
Niinno, tuolhan se kuorsaa....
Syntymäpäivälahja ja itsetehty kortti odottelee tos pöydällä. Kerrankos sitä 58 vuotta täytetään
Ja miun rakas muruseni paras ystäväni Nuuti Onnea myös.
Niinno, tuolhan se kuorsaa....
Syntymäpäivälahja ja itsetehty kortti odottelee tos pöydällä. Kerrankos sitä 58 vuotta täytetään
-
- Kitisijä
Oli muuten ehkä paras baari-ilta herran aikoihin. Stand up -keikka oli loistava ja sitten törmäsin pariin työkaveriin (tai "työkaveriiin") ja jatkoin ryyppäämistä seurassa. Sääli vaan, että konstut hyytyi matkalle. Ihana ilta! Söin vielä makkaran ennen taksiin hyppäämistä. Kaikki rahat meni lompakosta ja pankkitililtä ja pikkasen luoton puoleltakin, mutta mukavaaa oli. Mä taidan sittenkin ihan oikeasti haluta takaisin töihin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Damn... pitäisi olla töissä, mutta en ole ... ounou. arvioitu saapumisaika on 1,5h tavallista myöhemmin. huomakohan kukaan?
Ei kukaan muu kuin mämillivanilli kirjoitti:Damn... pitäisi olla töissä, mutta en ole ... ounou. arvioitu saapumisaika on 1,5h tavallista myöhemmin. huomakohan kukaan?
Huomenta!
Aamukuntoilu jälleen suoritettu. Tiistaiaamua viileämpää. On kivaa olla minä.
Rauhaa ja rakkautta päiväänne, kanssakityilijät!
Aamukuntoilu jälleen suoritettu. Tiistaiaamua viileämpää. On kivaa olla minä.
Rauhaa ja rakkautta päiväänne, kanssakityilijät!
hehDumari kirjoitti:
Ei kukaan muu kuin mä
toka tpk
oon jäässä
-
- Kitisijä
3-TPK. Olin kotona eilen klo 23, söin ja menin sänkyyn. Mies piti hereillä kahteen asti ja mä olen jo nyt töissä. Olisko adrenaliinia vielä kehissä? *silmät seisoo*
30 min jo väkerretty leikkauksia, hyvin tää tästä alkaa. Kaupassa oli niin kauniin vihreä omena, että se oli pakko ottaa mukaan
30 min jo väkerretty leikkauksia, hyvin tää tästä alkaa. Kaupassa oli niin kauniin vihreä omena, että se oli pakko ottaa mukaan
The great club outshines the individual, always and forever.
Onnea Beddis, tervetuloa Wanhojen Kerhoon!
Tahmea Torstai todellakin. Kumma, kun eilen olin täynnä riemua ja puhtia ja olin loistotuulella.. tänään taas päätä särkee heti aamusta ja hyvä kun jaksoin sängystä nousta. Ihme suhdannevaihteluita...
Tahmea Torstai todellakin. Kumma, kun eilen olin täynnä riemua ja puhtia ja olin loistotuulella.. tänään taas päätä särkee heti aamusta ja hyvä kun jaksoin sängystä nousta. Ihme suhdannevaihteluita...
-
- Kitisijä
Heräsin tolkuttomaan hammassärkyyn aivan liian aikaisin vapaapäivänä.
Perkele. Enkä pääse hampilekuriin vielä tänäänkään
*lisää buranaa*
Perkele. Enkä pääse hampilekuriin vielä tänäänkään
*lisää buranaa*
Beddikselle vilpittömät osanottoni
Tyypillinen torstai. Jännetuppitulehdus vaihteeksi erityisen pahana. Lohtua tuo tilille kolahtaneet lomarahat sekä kohta koittava sukellussafari R'as Muhammedin vesillä
Tyypillinen torstai. Jännetuppitulehdus vaihteeksi erityisen pahana. Lohtua tuo tilille kolahtaneet lomarahat sekä kohta koittava sukellussafari R'as Muhammedin vesillä
Kiitosta kaikille! Merkittävää eroa ei havaittavissa henkisessä, eikä fyysisessä olemuksessa. Onko se hyvä vai huono, sitä en osaa sanoa. Citymarket muuten mainostaa näyttävästi tätä päivää "koko Suomen synttäreinä". Että kiitos siihenkin suuntaan.
Elä jauha paskaa, soot rupsahtanu yhdessä yössä totaalisestibedlam kirjoitti:Kiitosta kaikille! Merkittävää eroa ei havaittavissa henkisessä, eikä fyysisessä olemuksessa.
Perässä tullaan, ja kauhuissaan ollaan....
Eilen illalla tein kamulle ruokaa (suppilovahverokastiketta ja tagliatelle-pastaa) ja join 4 lasia punkkua. Olin väsy, joten viini kihahti hattuun kivasti, eli taisin sitten ottaa kalsarikännit, sillä simahdin ennen klo 21 meikit naamalla.
Aamulla menin punttisalille klo 6.30. Hyvää teki.
Aamulla menin punttisalille klo 6.30. Hyvää teki.
Aamulla just töihin lähtiessä katsoin itseäni peilistäni ja ajattelin, että minua varmaan luullaan oikeesti lukiolaiseksi. Tämän takiahan tietenkin olen tupakkaa niin kauan poltellut, ilman sitä näyttäisin 13-vuotiaalta.ninnithequeen kirjoitti:Elä jauha paskaa, soot rupsahtanu yhdessä yössä totaalisesti
Kyl mie sen tiiänbedlam kirjoitti:Aamulla just töihin lähtiessä katsoin itseäni peilistäni ja ajattelin, että minua varmaan luullaan oikeesti lukiolaiseksi. Tämän takiahan tietenkin olen tupakkaa niin kauan poltellut, ilman sitä näyttäisin 13-vuotiaalta.ninnithequeen kirjoitti:Elä jauha paskaa, soot rupsahtanu yhdessä yössä totaalisesti
Siksi kettuilenkin.