Voi viddu. Olenko minä todellakin sanonut, että suomalainen mies on huonompi?? Sinulla(kin) vain on niin huono itsetunto, että tulkitset kirjoitukseni noin. Minä kirjoitin suomalaisesta kanssakäymiskulttuurista ja sen huonouksista sekä siitä, kuinka toisenlaisen kulttuurin kasvatti toimi jossain tilanteessa mielestäni kauniimmin. Tuon brasilialaisen poikaystäväni, johon olin juuri tutustunut ja minkä vuoksi en sitä ehkä ensimmäiseksi olisi kyläilemään odottanut, lisäksi muutamat kaverini ovat tarjoutuneet tulemaan hoivaamaan minua, kun olen sairastanut siellä.MGandhi kirjoitti:Hei! mähän aloin just eVihaamaan sua! En olekaan sun tekstejäs ennen lukenut, mutta nythän mä huomaan, että sä olet aika vitun vastenmielinen näine 'suomalainen mies on defaulttina huonompi, kuin <valitse maa> mies...' - kommentteines. En tiedä kuinka vastenmielinen olet livenä, mutta se ainakin selittäisi sen, miksi et saa kipeänä seuraa. Voi huoh...Keikaus kirjoitti:Niin tulipa taas mieleeni se kerta, kun olin Brasiliassa juuri tutustunut poikaystävääni. Olin kipeä ja soitin hänelle peruakseni treffimme. Mitä tekee hän? Hän kysyy, jos voi tulla kylään minua viihdyttämään ja hoitamaan ja tarvitsenko jotain kaupasta ja niin poispäin! En väitä, etteikö tuollaista voisi tapahtua Suomessa, mutta kovin epätodennäköistä on. Täällä pitää vaan kärsiä yksin... Vali vali. Turvapaikasta unelmoiden.
Kuule, suomalaisessa miehessä on monta hyvää puolta, mutta niin on muissakin.
Mua naurattaa, kun sä e-vihaat mua.