Antaisitko pillua Gattacalle?
-
- Kitisijä
Antaisitko pillua Gattacalle?
Tämä on näitä viheliäisimpiä henkilötopicceja, mutta vain omaa "suosiotani" mittaava. Koetan restauroida vanhaa palstahullun mainettani tällä. Kuitenkaan en ala protestoimaan ei-äänistä. Kyllä-äänen antajat säästyvät vonkaukselta. Vongatkoon minua itse.
Nainen: Antaisitko joissain oloissa minulle pillua ilmaiseksi?
EDIT: MIEHET ÄLKÖÖT ÄÄNESTÄKÖ!
EDIT: MIEHET ÄLKÖÖT ÄÄNESTÄKÖ!
Viimeksi muokannut Gattaca, 13.10.2005 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Re: Antaisitko pillua Gattacalle?
Toivoisin, että pilluttomat pidättäytyisivät äänestämästä.
Pilkkaa tai myötätuntoa saavat kyrvälliset KIRJALLISESTI ilman ääntä antaa.
Itse toivoisin voivani lukea jotain muuta kuin tällaisia avauksia. Ei elämässä taida aina saada sitä mitä haluaa?Gattaca kirjoitti:Toivoisin, että pilluttomat pidättäytyisivät äänestämästä.
Sinänsä kun alkuperäistä tavoitelistaasi ketjun alussa katsoo ovat tavoitteet täyttymässä mukavasti ainakin osaltani.
Entäs kuinkas teidän naiselonne etenee, perttu?PerttiMakimaa kirjoitti:
(jos aiheesta ei saa kirjoittaa, niin sitten vierestä)
*jos joku kysyy olen nukkumassa* ramasee ja lehtipuhaltimet mölyää ulkona. Tuo työn teon ääni saa mukavan raukeen olon aikaiseksi :9 ..kiitos heille.
*jos joku kysyy olen nukkumassa* ramasee ja lehtipuhaltimet mölyää ulkona. Tuo työn teon ääni saa mukavan raukeen olon aikaiseksi :9 ..kiitos heille.
Gattaca kirjoitti:Tämä on näitä viheliäisimpiä henkilötopicceja, mutta vain omaa "suosiotani" mittaava. Koetan restauroida vanhaa palstahullun mainettani tällä. Kuitenkaan en ala protestoimaan ei-äänistä. Kyllä-äänen antajat säästyvät vonkaukselta. Vongatkoon minua itse.
Olen tänään kirjoittavalla päällä.
Mike helevetti sinunkin päätä riivaa?
Gattaca ei saa toosaa, MITÄ VITUN VÄLIÄ? Vaarin piru jaksaa sitä joka saatanan välissä mainostaa, "mie en saa" ja "antakaa pillua". Niin saatanan kulunut juttu jo kuin vaan voi olla, itke nyt samaan ketjuun että ei ole rahaa ja kaljat on loppu. Saadaan normaali Gattaca paskanjauhanta käyntiin.
Tee palvelus ja sano laajakaistasi irti, runkkaa itsesi kuivaksi ja kuole.
Jeba. On tätä odotettukin. Hah.Gattaca kirjoitti:Tämä on näitä viheliäisimpiä henkilötopicceja, mutta vain omaa "suosiotani" mittaava. Koetan restauroida vanhaa palstahullun mainettani tällä. Kuitenkaan en ala protestoimaan ei-äänistä. Kyllä-äänen antajat säästyvät vonkaukselta. Vongatkoon minua itse.
Missä vaihtoehdot. En edes rahasta, missään tapauksessa, zip, nada.
Perustan kohta oman vastaavan kyselyn.
Uskoakseni tämä vakka on kantensa löytänyt.slam kirjoitti:Entäs kuinkas teidän naiselonne etenee, perttu?
No, ei nyt oteta elämää itsestäänselvyytenä sentään...
-
- Kitisijä
Tämä ketju on yritys "huumoriin". En aio valittaa tai kommentoida yhtään.
Musta tuntuu, että kaikki nuo äänestäneet ovat olleet miehiä
-
- Kitisijä
Yritin lisätä sen, mutta muokkauksessa ei enää sitä vaihtoehtoa yhden ryssityn yrityksen jälkeen.Yönmustaritari kirjoitti:Missä vaihtoehdot. En edes rahasta, missään tapauksessa, zip, nada.
.
Mutta itsestäänselvyys, että jokainen nainen täältä antaisi minulle riittävän SUURESTA rahasta, vaikka 10-20 miljoonaa euroa, turha kysyäkään tai muuta väittää.
-
- Kitisijä
En antais.Faghag kirjoitti:Musta tuntuu, että kaikki nuo äänestäneet ovat olleet miehiä
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Varsinkin ei-äänet saa antaa anonyymeinäkin...Elppis kirjoitti:En antais.
Harmi kun tässä foorumissa ei taida olla "sticky" -featurea.
Pidettäisiin tämä Gatsun kerjuu-ketju pysyvästi näkyvissä - siellä listan alapäässä tietenkin - niin miehen ei tarvitsisi määräajoin aloittaa uutta.
"Stickyhän" tämä aihe on, useammalla kuin yhdellä tavalla
Pidettäisiin tämä Gatsun kerjuu-ketju pysyvästi näkyvissä - siellä listan alapäässä tietenkin - niin miehen ei tarvitsisi määräajoin aloittaa uutta.
"Stickyhän" tämä aihe on, useammalla kuin yhdellä tavalla
-
- Kitisijä
"That feeling of sticky love inside.." -Kate Bushkillkill kirjoitti:"Stickyhän" tämä aihe on, useammalla kuin yhdellä tavalla
Mitenkäs olisi sellainen lähestymistapa tähän dilemmaan, että arvioitaisiin tulevaa menestystä menneen performanssin pohjalta. Eli jos tähän saisi sellaisen tiivistetyn yhteenvedon niistä toteutuneista panemisista? Toteutumattomia kirjahyllynarpomisia tai hyvät kädet-läppiä ei tarvitse kerrata.
Vielä: jumankekka, jos pankki repeää ja joku erehtyy äänestämään kyllää. Voi sitä päivittelyä, että kuka mahtoi olla ja mitä ja milloin. Taitaa siitäkin tulla uusi luku kirjaan kohtaan "melkein sain".
Eiku "olisin saanut, mutta en huoli säälistä."gullible kirjoitti: "melkein sain".
Jahas, Gattaca yrittää restauroida. Jopas olet tavan keksinyt. Mietitkö taaskaan ihan loppuun asti vai pursuaako sperma jo korvista?Gattaca kirjoitti: Koetan restauroida vanhaa palstahullun mainettani tällä.
-
- Kitisijä
Kiitos. Hullun maineen palautus näyttää toimivan.nypari kirjoitti:Jahas, Gattaca yrittää restauroida. Jopas olet tavan keksinyt. Mietitkö taaskaan ihan loppuun asti vai pursuaako sperma jo korvista?Gattaca kirjoitti: Koetan restauroida vanhaa palstahullun mainettani tällä.
Kate Puska-fanituksesi on tiedossa, mutta tokkopa Keitti sinulle tuon viisun on säveltänyt..Gattaca kirjoitti:"That feeling of sticky love inside.." -Kate Bushkillkill kirjoitti:"Stickyhän" tämä aihe on, useammalla kuin yhdellä tavalla
-
- Kitisijä
Turpakii!killkill kirjoitti:[Kate Puska-fanituksesi on tiedossa, mutta tokkopa Keitti sinulle tuon viisun on säveltänyt..
Se nainen rakastaa minua ja minä rakastan häntä!!!!