Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Monsieur Manala kirjoitti:^ Etteks työ saa pelkistä petivaatteista koneellista kun tarttee sukkiakin mukaan puskea?
En edes pese sukkia samaan aikaan, mutta silti niitä on löytynyt pussilakanan sisältä. Olettaisin että ovat jääneet koneeseen, piileskellen sopivasti rummun seinällä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Stinky

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Jos on laittanut huuto.nettiin vaatteen myyntiin, toimitustapana nouto, niin onko pakko antaa kaupan purku vaihtoehtona jos ei siitä ole maininnut tuotteen kuvauksessa/toimitustiedoissa?
Mä siis en laittanut että noutovaiheessa kaupan voi vielä purkaa. Sitooko se sillon ostamaan jos on ollut mahd. pyytää lisää kuvia, tietoja yms yms kaupan aukioloaikana?
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Stinky kirjoitti:Jos on laittanut huuto.nettiin vaatteen myyntiin, toimitustapana nouto, niin onko pakko antaa kaupan purku vaihtoehtona jos ei siitä ole maininnut tuotteen kuvauksessa/toimitustiedoissa?
Mä siis en laittanut että noutovaiheessa kaupan voi vielä purkaa. Sitooko se sillon ostamaan jos on ollut mahd. pyytää lisää kuvia, tietoja yms yms kaupan aukioloaikana?
Ei ole pakko. Huuto.netin säännöistä löytyy :)
Mutta fiksua se kaupan purku tietenkin on, jos ostaja ehdottomasti on sitä mieltä.
Stinky

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^No mut vähän ärtsyä kun kuitenkin tekstissä luki että lisätietoja kuvia yms saa pyytää. Ja hän ei laittanut meiliä ja kysynyt et voiko kaupan vie purkaa jos takki ei todellakaan sovi tai muuten vaan miellytä. Äh, minen osaa toimia näin :)
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Popedan biisissä Erotomania lauletaan "Tammelasta kyllä herban saa." Mikä helvetin herba, joku viina vai luontaistuote? Manselaisten luulisi tietävän.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Alkeellinen Googlaus osoitti Herban olevan yrttilikööriä. Muita kysymyksiä?

Sille on juomalaulukin:

:,: Vaakuna, herba ja koskenkorva,
Alkon parhaita, hei.:,:
Viinaa siellä ja viinaa täällä,
siellä viinaa, täällä viinaa
jokapuolella viinaa,
kuka sen pullon vei?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Alkeellinen Googlaus osoitti Herban olevan yrttilikööriä. Muita kysymyksiä?

Sille on juomalaulukin:

:,: Vaakuna, herba ja koskenkorva,
Alkon parhaita, hei.:,:
Viinaa siellä ja viinaa täällä,
siellä viinaa, täällä viinaa
jokapuolella viinaa,
kuka sen pullon vei?
Tuon luin itsekin, ajattelin vain, että sanalla olisi joku mystisempi tausta. Miksi otetaan taksi Hervantaan, onko Tammela siellä ja miksi keskellä yötä jostain saisi viinaa vai oliko kyse baarista?
Paras päivä ikinä.
prosessi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Mistä kannattaisi kysellä tutkapantaa lainaksi heinäkuussa parin viikon ajalle?
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Päällikkö kävi kysymässä, sopisiko minulle torstaina "vähän jutella" hänen ja johtajan kanssa johtajan huoneessa. Saanko mä nyt potkut? Vai onko mun kanssa muuten vaan niin lystiä ja metkaa jutella, että johtaja haluaa varta vasten raivata aikaa kiireisestä aikataulustaan? Enhän mä täällä juuri viihtynyt ole, mutta noloa silti saada potkut.
MGandhi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

nastamuumio kirjoitti:Saanko mä nyt potkut?
Et saa potkuja. Ne haluaa vaan keskustella sun kanssas korkean tason strategisista linjauksista, joilla firma selviää lamasta ilman irtisanomisia. Olet nimittäin osoittautunut erittäin päteväksi työntekijäksi, jolla on paljon hyviä ideoita. Päällikkö ja Führer itse eivät ole kumpikaan kovinkaan päteviä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nastamuumio kirjoitti:Päällikkö kävi kysymässä, sopisiko minulle torstaina "vähän jutella" hänen ja johtajan kanssa johtajan huoneessa. Saanko mä nyt potkut?
En tiedä, mutta ihmettelen miksi he kävisivät ilmoittamassa potkunilmoituskeskustelusta useita päiviä etukäteen, edes vinkkaamatta että potkut tulee. Kyllä meillä potkittavat on tietääkseni kutsuttu samantien juttelemaan, ei mitään löysässä hirressä tarkoituksella roikottamista.

Minä epäilen että olet saamassa palkankorotuksen, mutta joutuvat vielä pohtimaan vähän tarkkaa summaa ja millaisia bonareita saat päälle.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Fcuk

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Jos yhtään lukevat alaistaan kysyvät missä mennään ja mikä tökkii?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Päällikkö ja Johtaja ovat todennäköisesti miehiä. Molemmilla on fantasia nuoresta sihteeriköstä, joten Johtajan huoneeseen pedataan nyt parin päivän ajan kulisseja kuntoon. Varaudu sointuvilla ja puhtailla alusvaatteilla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Fcuk kirjoitti:Jos yhtään lukevat alaistaan kysyvät missä mennään ja mikä tökkii?
Mietin eka samaa, mutta vierastan ajatusta että avautuvaan :paijaa: -keskusteluun otettaisiin mukaan kaksi pomoa, jopa vieläpä pomon pomo. Ehkä lähin esimies pelkää nastista eikä uskalla jutella kaksistaan? Paikalle tarvitaan todistaja kertomaan oikeudessa mitä kukin sanoi, ei ole vain yhden sana toista vastaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
MGandhi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Mistä löytäis kitaratabuja esim pdf-formaatissa? Mulla kun ei vielä ole Guitar Pro:ta...
MGandhi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

1) Meitsi ei wareta.
2) Linkin nimestä päätellen, kyseessä on opas. Ei siis tabuja.

TY kuitenkin.
Onslow

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Onslow »

bedlam

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Offtopikkina, että ei kannate hirveen kauan pelkkiä tabulatuureja tuijotella kuiteskaan. Korvakuulolta sitten mahdollisimman paljon, kunhan on alkeet hanskassa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

WTF!?! Mikä mättää kun youtubessa ilmoittelee että "This video is not available in your country"? Esimerkiksi kun yritin kuunnella System of a Downin biisejä niin ei onnistu. Kenelläkään vinkkejä miten kiertää tuon ongelman?

(Ai niin, luulen että täältä töistä surffailessa saan ruotsalaisen IP:n. Jos tämä nyt johonkin liittyy, en tiedä.)
Älä löi! En ole hurrit!
bedlam

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kimmen kirjoitti:WTF!?! Mikä mättää kun youtubessa ilmoittelee että "This video is not available in your country"? Esimerkiksi kun yritin kuunnella System of a Downin biisejä niin ei onnistu.
Ei kai siinä mikään varsinaisesti mätä. En tiiä miten kiertää tuo, mutta ittelle on kyllä useammankin kerran käynyt juuri noin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kimmen kirjoitti:WTF!?! Mikä mättää kun youtubessa ilmoittelee että "This video is not available in your country"? Esimerkiksi kun yritin kuunnella System of a Downin biisejä niin ei onnistu. Kenelläkään vinkkejä miten kiertää tuon ongelman?
Käytät nettiselaimessasi vaikka jotain ulkomaista anonymous proxy serveriä, löytyy googlella. Tosin työkoneella/työpaikan verkossa ei välttämättä toimi / kannata yrittää, en tiedä. Nettiselailusi myös hidastuu hurjasti tuon ansiosta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Frederik Krueger kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:WTF!?! Mikä mättää kun youtubessa ilmoittelee että "This video is not available in your country"? Esimerkiksi kun yritin kuunnella System of a Downin biisejä niin ei onnistu. Kenelläkään vinkkejä miten kiertää tuon ongelman?
Käytät nettiselaimessasi vaikka jotain ulkomaista anonymous proxy serveriä, löytyy googlella. Tosin työkoneella/työpaikan verkossa ei välttämättä toimi / kannata yrittää, en tiedä. Nettiselailusi myös hidastuu hurjasti tuon ansiosta.
Byääh! :cry: Miten mä nyt kuuntelen musaa töissä? Ei kannata lähteä lomalle kun ei palatessa edes youtube ole entisellään.
Älä löi! En ole hurrit!
Chevilyn

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Mitä kannattaisi viedä omiin läksiäisiinsä? Haluaisin viedä jotain hyvää syötävää työkavereille, mutta monilla on erilaisia allergioita (mm.pähkinäallergia). Kävin tiedustelemassa mitä he haluaisivat, mutta sain vastaukseksi vain ylisiirappisia, että sinä jäät-tason vastauksia. Nyt en sitten tiedä mitä ostaisin heille :?

En haluaisi, että joku jää kokonaan ilman, joten hyviä ideoita päivän varoitusajalla kaivataan? Lähimmän työryhmän koko n.60 henkeä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gat »

Sori, luulin että on "mitä ostit" ketju, poistin.
Viimeksi muokannut Gat, 12.03.2009 18:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB