Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Monsieur Manala kirjoitti:Mistähän kannattaisi lähteä etsimään Van Gilsin V eau de toilettea? Sain joululahjaksi, muttei ole kävellyt muuten missään vastaan.
Tuolta.
Vasemmasta valikosta "Hajuvettä" ----> miesten.
Älä anna sivun otsikon hämätä ;)

edit. Taisin olla vähän hätäinen, ei taida löytyä juur nyt. Noiden valikoima kyllä vaihtelee suuntaan ja toiseen.

edit2: Viking Linen laivoilta ainakin saa
Monsieur Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

bliss kirjoitti:edit2: Viking Linen laivoilta ainakin saa
Viimeks en löytänt. :( Oli kyllä sitä mustaa haitaripulloa (olisko classicia tms.) mut ei sitä harmaata, mun superurostuoksuani. :(

Miks kaikki mun lempituoksut aina viedään tai piilotetaan tai lopetetaan? Ensin Balenciagan Cristobal ja nyt tämä!
Vihtahousu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomasin just että mun HuukoPossia saa puolet halvemmalla netistä, tai ainakin samalla rahalla tuplasti sen mitä eilen maksoin Stokkalle. Ostelen niin hurjasti noita öödetoiletteja ettei tullut mieleenkään että niitä saa myös netistä tilattua :?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23528
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Huomasin just että mun HuukoPossia saa puolet halvemmalla netistä, tai ainakin samalla rahalla tuplasti sen mitä eilen maksoin Stokkalle. Ostelen niin hurjasti noita öödetoiletteja ettei tullut mieleenkään että niitä saa myös netistä tilattua :?
Ostosreissu viikinkilinelle?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Monsieur Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Bluntly kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Huomasin just että mun HuukoPossia saa puolet halvemmalla netistä, tai ainakin samalla rahalla tuplasti sen mitä eilen maksoin Stokkalle. Ostelen niin hurjasti noita öödetoiletteja ettei tullut mieleenkään että niitä saa myös netistä tilattua :?
Ostosreissu viikinkilinelle?
Hei joo, mä lähen kans ryyp...ostamaan tuoksuja!

Tänks Storia, pitää tilata tuolta jos ei tule vastaan tässä muuten.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Autorotiikkaa=? vaihdoin anonyymin H2O for men --> Aqua di Gino veteen.. Kyl ny tuoksuu ja kääntyy naisten päät..
Että jos asiaa kysytään niin tässä se on!
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tämä on aika pårnå tuoksu miehellä.
Vaikka kukaan ei multa kysynytkään ;)

En kyllä tiedä saako tota Suomesta.
Monsieur Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Niba kirjoitti:vaihdoin anonyymin H2O for men --> Aqua di Gino veteen.. Kyl ny tuoksuu ja kääntyy naisten päät..
Että jos asiaa kysytään niin tässä se on!
Onks toi sama kuin Acqua di Gio, mutta nibakielellä?

Jos on niin tuoksuu ihan yksoikoisen miellyttävältä saippuavedeltä. Käytin joskus 5-10v sit. Ei kyl mikään naistenkaatotuoksu. Taitaa olla vähän turhan teini löyhkä sulle.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tuoksuni on tänään Eau de Naturel eli hienhaju, punttisalilta tultu ja magaan menossa. En laittanut aamusuihkun jälkeen dödöä kainaloon koska tiesin urheilevani tänään paljon.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
aimohaiku

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Monsieur Manala kirjoitti:Acqua di Gio. Ei kyl mikään naistenkaatotuoksu.
Intternetissäpä on väitetty toisinkin.
Monsieur Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

aimohaiku kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Acqua di Gio. Ei kyl mikään naistenkaatotuoksu.
Intternetissäpä on väitetty toisinkin.
Joo, onhan siellä Boss Nr.1:täkin sellaiseksi mainostettu, joka menee kyllä yli meikäläisen kaiken järjellisen ymmärryksen.

Ihan hyvä perusdödö toi Acqua di Gio on, käytin sitä päivittäisenä "duunidödönä" pitkään. Mutta ei mun mielestä mitään sen erikoisempaa. En lähtis istuu punkkulasi kädessä laatudaamin seuraan saippuagiot kainalossa. Vähän turhan suora kukkaistuoksu mun nenääni. Tykkään vähän kompleksisemmista resepteistä, jois on enemmän niinq, syvyyttä, tiedättehän.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kuinka kauan sattuu jos kylkiluu on murtunut?
Älä löi! En ole hurrit!
Storia

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Storia »

Vaola kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Kuinka kauan sattuu jos kylkiluu on murtunut?
Riippuu varmaan siitä, kuinka paha vamma on. Mulla epäiltiin joku vuosi sitten pientä murtumaa ja toipuminen kesti kaikenkaikkiaan n. 1,5 kuukautta, jos en ihan väärin muista.
Yhdellä kaverilla murtui neljä kylkiluuta vaellusreissulla Lapissa kolmisen viikkoa sitten ja kaupan päälle tuli keuhkoon reikä. Aika hiljaista tuntuu olevan ja liikkuminen hyvin hitaanpuoleista...Sääliksi käy :cry:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Monsieur Manala kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Acqua di Gio. Ei kyl mikään naistenkaatotuoksu.
Intternetissäpä on väitetty toisinkin.
Joo, onhan siellä Boss Nr.1:täkin sellaiseksi mainostettu, joka menee kyllä yli meikäläisen kaiken järjellisen ymmärryksen.

Ihan hyvä perusdödö toi Acqua di Gio on, käytin sitä päivittäisenä "duunidödönä" pitkään. Mutta ei mun mielestä mitään sen erikoisempaa. En lähtis istuu punkkulasi kädessä laatudaamin seuraan saippuagiot kainalossa. Vähän turhan suora kukkaistuoksu mun nenääni. Tykkään vähän kompleksisemmista resepteistä, jois on enemmän niinq, syvyyttä, tiedättehän.


Koska varmaan on kirjoitettu asiasta niin ainakin jossain Brainiac-ohjelmassa testattiin tuoksuja ja vaikutusta naisiin ja parhaaksi todettiin kusitippa korvan taakse, jos se Manala ettii niitä "tehokkaampia" tuoksuja? :lol: :lol: :lol: Virtsa-ainetta käytetään hyvin useassa parfyymissa!

En käytä itse dödöä vaan kristallikiveä ja Acqua di Gion Eau du toilettea yleistuoksuna, totta mooses minulla on samaa myös shampoo/saippuana..
Viikkarilla 50ml maksoi 51€ tai jotain Eau du toilette maissa 30ml 41€, mutta tosiaan turha käyttää deodorantteja koska ne tummentavat kainalon kohdat paidoista ÄÄLIÖT!
Pyyhin Netikettiin..
Monsieur Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Niba kirjoitti:Koska varmaan on kirjoitettu asiasta niin ainakin jossain Brainiac-ohjelmassa testattiin tuoksuja ja vaikutusta naisiin ja parhaaksi todettiin kusitippa korvan taakse
Ja vielä ihmettelet miksi ne naisten päät niin kovasti sun perään kääntyy? Ehkä se on vaan se sun charmantin atleettisen harteikas ulkomuotosi mitä ne jää kyttäämään ihan että "wau!"
Viikkarilla 50ml maksoi 51€ tai jotain Eau du toilette maissa 30ml 41€
Ohhoh. Muistathan mainita asian ensitreffeillä? Tekee takuulla vaikutuksen.
mutta tosiaan turha käyttää deodorantteja koska ne tummentavat kainalon kohdat paidoista ÄÄLIÖT!
Eipä oo vielä 30 vuoteen tapahtunut. Ehkäpä ongelma onkin omassa intiimihygieniassasi.
bedlam

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Niba kirjoitti:mutta tosiaan turha käyttää deodorantteja koska ne tummentavat kainalon kohdat paidoista ÄÄLIÖT!
Mulla kyllä vaalenee joidenkin tummien paitojen kainalot dödöstä. Riippunee siis dödöstä, ÄÄLIÖ!
ninnithequeen

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voiko jogurttia pakastaa???

Sain kaverilta kamalan kassillisen semmosta ja eiköhän ukko ollu just ostanu kaapin täyteen. Päiväys menee umpeen eikä me ehitä noita syyä.
Alisuorittava G

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Juu ei! Menee ihan kököks.
ninnithequeen

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Alisuorittava G kirjoitti:^ Juu ei! Menee ihan kököks.
Juotavat jogurtit mä pistin pakkaseen, kävi miten kävi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mulla jäi jostain radiosta muutama päivä sitten päähän soimaan pieni osa jostain biisistä. Ei niin suuri osa, että sanoja muistaisin ainakaan niin paljon, että googlesta jotain apua olisi enkä ole varma, kuulinko tai muistanko sen, minkä muistan, oikein. Joten miten löydän kyseisen biisin tai saan selville, mikä se on? Häiritsee!!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Monsieur Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

LET ME HEAR YOU SAY YEAAAH!

Mikäs se mun kysymys olikaan. Ai niin: Miksei näin llllloistavaa musiikkia enää tehdä? Missä on kaikki tämän päivän eurotekno/dance? Miksi radiossa soi nykyään vain joko "oikea" musiikki jossa itketään karannutta Pamelaa tai joku suomiräppi jossa itketään karanneen Pamelan pillua? Olen varma, että mielenterveysongelmien kasvu johtuu yksinomaan siitä, ettei tällaiset kappaleet soi enää radiosta aamuisilla työmatkoilla.
bedlam

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Monsieur Manala kirjoitti:Olen varma, että mielenterveysongelmien kasvu johtuu yksinomaan siitä, ettei tällaiset kappaleet soi enää radiosta aamuisilla työmatkoilla.
Mun mielenterveysongelmat alkoivat tämänkaltaisista biiseistä. Tosin nythän tuo kuulostaa jo ihan söpölle.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mistä nettiosoitteesta saisi tilattua urheiluvaatteita/-varusteita (erit. futis) yms. sporttista?
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Asuuko kukaan asumisoikeusasunnossa? Kestikö kauan hakemuksen jättämisestä asunnon saamiseen?