Ei ne voi, jos se lukee jossain sun allekirjoittamassa paperissa. Siinä voi myös olla karenssiaika jos kameraa ei kuulu. Read the fine printGina kirjoitti:Kysymys teille urpoille kun te ette lue sitä vitutusketjua.
Jos mulle luvataan kirjakerhosta kamera jos hankin uuden jäsenen ja mä hankin sen uuden jäsenen niin voiko ne sanoa että sä et saakaan sitä kameraa lälläslää, voit halutettessasi saada tilalle marimekon sateenvarjon?
Mä haluun mun kameran!!!
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
The great club outshines the individual, always and forever.
Mä luin jo pienen präntin, ei sanota että vain niin kauan kuin tuotetta riittää. Ja laitoin mä tietysti allekirjoituksen siihen paperiin jolla se uus jäsen liitty. Kelle pitää valittaa? Mä soitin jo asiakaspalveluun ne vaan väisteli kysymystä. En aio joustaa en!Elppis kirjoitti:Ei ne voi, jos se lukee jossain sun allekirjoittamassa paperissa. Siinä voi myös olla karenssiaika jos kameraa ei kuulu. Read the fine printGina kirjoitti:Kysymys teille urpoille kun te ette lue sitä vitutusketjua.
Jos mulle luvataan kirjakerhosta kamera jos hankin uuden jäsenen ja mä hankin sen uuden jäsenen niin voiko ne sanoa että sä et saakaan sitä kameraa lälläslää, voit halutettessasi saada tilalle marimekon sateenvarjon?
Mä haluun mun kameran!!!
-
- Kitisijä
Ota postiosoite ylös ja kirjotia kirjallinen reklamaatio. Perkele, nyt muakin vituttaa sun puolesta! Montakohan kameraa niillä oli, 2 ?Gina kirjoitti:Mä luin jo pienen präntin, ei sanota että vain niin kauan kuin tuotetta riittää. Ja laitoin mä tietysti allekirjoituksen siihen paperiin jolla se uus jäsen liitty. Kelle pitää valittaa? Mä soitin jo asiakaspalveluun ne vaan väisteli kysymystä. En aio joustaa en!Elppis kirjoitti:Ei ne voi, jos se lukee jossain sun allekirjoittamassa paperissa. Siinä voi myös olla karenssiaika jos kameraa ei kuulu. Read the fine printGina kirjoitti:Kysymys teille urpoille kun te ette lue sitä vitutusketjua.
Mä haluun mun kameran!!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Saatana sen muuten teen. Hyvä ajatus. Kiitos.Elppis kirjoitti:
Ota postiosoite ylös ja kirjotia kirjallinen reklamaatio. Perkele, nyt muakin vituttaa sun puolesta! Montakohan kameraa niillä oli, 2 ?
Miks mun päätä rupes ihan tajuttomasti särkee just ny ku pitäis mennä pitää kivaa yksiin varjopikkujouluihin?
Hermostuttaa? otapa lääkettä ettei vaiva kiusaa enempiä.Angita kirjoitti:Miks mun päätä rupes ihan tajuttomasti särkee just ny ku pitäis mennä pitää kivaa yksiin varjopikkujouluihin?
-
- Kitisijä
Ollako vaiko eikö olla?
Oo vaan.vadim kirjoitti:Ollako vaiko eikö olla?
-
- Kitisijä
Oli mulla oikeakin kysymys:
Miksi *elvetissä kukaan haluaa olla kuuluisa? Siitä ei saa juurikaan rahaa, ei juurikaan ystäviä, ei juurikaan vaikutusvaltaa. Sen sijaan kaikki muistavat sut lopun ikääsi sinä tyyppinä, joka nousi julkisuuteen syystä tai toisesta, yleensä melko vähäpätöisestä sellaisesta, vaikka tekisit mitä sen jälkeen.
Onks järkee, hä?
Miksi *elvetissä kukaan haluaa olla kuuluisa? Siitä ei saa juurikaan rahaa, ei juurikaan ystäviä, ei juurikaan vaikutusvaltaa. Sen sijaan kaikki muistavat sut lopun ikääsi sinä tyyppinä, joka nousi julkisuuteen syystä tai toisesta, yleensä melko vähäpätöisestä sellaisesta, vaikka tekisit mitä sen jälkeen.
Onks järkee, hä?
Ei ole, en missään nimessä/tapauksessa haluaisi olla kuuluisa.vadim kirjoitti:Oli mulla oikeakin kysymys:
Onks järkee, hä?
-
- Kitisijä
Kuuleppa! Meijän T:lla oli kerran samantyyppinen ongelma, just vielä kirjakerhon palkintojen kanssa.. As.palvelijat just semmosia loputtomiin vältteleviä, puheluita katkovia kakkinaamoja. Se soitti sit kuluttajaviranomaiselle, ja sitten taas kirjakerhoon, ja mainitsi asiasta niille, ni jopas löytyi palveluhalukkuutta taas. Kuluttajaviranomainen oli käskenyt sanoa että jos luvattua palkintoa ei laiteta tulemaan niin asia viedään eteenpäin heidän taholtaan. En tiedä voivatko sentään esim rahana laittaa mutta kyllä niitten on hommattava sulle vähintäänkin joku vastaava tuote, uskon.Gina kirjoitti:Saatana sen muuten teen. Hyvä ajatus. Kiitos.Elppis kirjoitti:
Ota postiosoite ylös ja kirjotia kirjallinen reklamaatio. Perkele, nyt muakin vituttaa sun puolesta! Montakohan kameraa niillä oli, 2 ?
Sama kävi mielessä kun en tahdo tuota kirjallista tuotosta saada aikaiseksi... Mä soitan sinne huomenna taas. mulle ei oo nyt pikkujouluihin kameraairmelianneli kirjoitti:Kuuleppa! Meijän T:lla oli kerran samantyyppinen ongelma, just vielä kirjakerhon palkintojen kanssa.. As.palvelijat just semmosia loputtomiin vältteleviä, puheluita katkovia kakkinaamoja. Se soitti sit kuluttajaviranomaiselle, ja sitten taas kirjakerhoon, ja mainitsi asiasta niille, ni jopas löytyi palveluhalukkuutta taas. Kuluttajaviranomainen oli käskenyt sanoa että jos luvattua palkintoa ei laiteta tulemaan niin asia viedään eteenpäin heidän taholtaan. En tiedä voivatko sentään esim rahana laittaa mutta kyllä niitten on hommattava sulle vähintäänkin joku vastaava tuote, uskon.Gina kirjoitti:Saatana sen muuten teen. Hyvä ajatus. Kiitos.Elppis kirjoitti:
Ostin jokin aika sitten neljä ruukkukasvia. Ongelma on siinä, etteivät ne ilmeisesti pidä minusta, koska lähes välittömästi siitä hetkestä, kun olin roudannut ne kotiin, alkoivat nämä pienokaiset käyttäytyä oudosti. Ensin sitä käpristeltiin, seuraavaksi kellasteltiiin lehtiä ja lopulta tiputeltiin ne kokonaan pois. Elossa näyttävät vielä olevan, mutta en tiedä kuinka kauan.
Mikä kasvejani vaivaa, häh? Huonelämpötilani on n. 22 C, saavat tarpeeksi valoa ja kastelen mielestäni riittävästi. Rakkautta, lämpöä ja huolenpitoa vai?
Mikä kasvejani vaivaa, häh? Huonelämpötilani on n. 22 C, saavat tarpeeksi valoa ja kastelen mielestäni riittävästi. Rakkautta, lämpöä ja huolenpitoa vai?
Auttaisi hurjasti, jos kertoisit mistä kasveista on kyse.Nighthawk kirjoitti:Ostin jokin aika sitten neljä ruukkukasvia. Ongelma on siinä, etteivät ne ilmeisesti pidä minusta, koska lähes välittömästi siitä hetkestä, kun olin roudannut ne kotiin, alkoivat nämä pienokaiset käyttäytyä oudosti. Ensin sitä käpristeltiin, seuraavaksi kellasteltiiin lehtiä ja lopulta tiputeltiin ne kokonaan pois. Elossa näyttävät vielä olevan, mutta en tiedä kuinka kauan.
Lisäksi näin talvisaikaan, kun valoa on niukemmin, niitä EI saa kastella jatkuvalla syötöllä, antaa välillä kuivahtaa ennemminkin. Talvisinkin saa laittaa sitä lannoitetta ohjeen mukaan kerran kuussa. Kesällä eli valoisampaan aikaan useamminkin.
Yksi on sellainen vähän yli metrin korkuinen, vissiin joku palmun tapainen. Ne kolme muuta on noin kahvinkeittimen korkuisia ja yllätyksellisesti vihreitä. Mikään niistä ei taida kukkia. Eli mulla ei ole mitään käsitystä.ninnithequeen kirjoitti: Auttaisi hurjasti, jos kertoisit mistä kasveista on kyse.
Ja kiitoksia vaan neuvoistasi!
No sille palmulle älä ainakaan anna kovasti vettä. Nyt anna mullan kuivahtaa oikeen kunnolla ja laita semmoselle ikkunalle missä se saa eniten valoa.Nighthawk kirjoitti:Yksi on sellainen vähän yli metrin korkuinen, vissiin joku palmun tapainen. Ne kolme muuta on noin kahvinkeittimen korkuisia ja yllätyksellisesti vihreitä. Mikään niistä ei taida kukkia. Eli mulla ei ole mitään käsitystä.ninnithequeen kirjoitti: Auttaisi hurjasti, jos kertoisit mistä kasveista on kyse.
No hyvä, nimittäin tuon palmun kohdalla olen tähän asti toiminut lähes päinvastaisesti; vähiten valoa ja eniten vettä.ninnithequeen kirjoitti:
No sille palmulle älä ainakaan anna kovasti vettä. Nyt anna mullan kuivahtaa oikeen kunnolla ja laita semmoselle ikkunalle missä se saa eniten valoa.
Mistä voin säätää mitä ohjelmia tämä koneeni oikein yrittää pistää käyntiin kun napsautan virrat päälle?
Voiko ulkona pakkasessa kirmailla spidermääään -puku päällä? Juosta, hihkua ja poNppia? Pääseeköhän HIMAAN vielä sellasen spurttisen vartin jälkeen, vai pääseeköhän ehkäpä jonnekin muualle..?
(olo kuin oravalla)
(olo kuin oravalla)
Paina nappiaStarflare kirjoitti:Mistä voin säätää mitä ohjelmia tämä koneeni oikein yrittää pistää käyntiin kun napsautan virrat päälle?
Voi kyllä, ja jos pääsee jonnekin muualle, niin sehän pitää ottaa vain seikkailuna .Kittys kirjoitti:Voiko ulkona pakkasessa kirmailla spidermääään -puku päällä? Juosta, hihkua ja poNppia? Pääseeköhän HIMAAN vielä sellasen spurttisen vartin jälkeen, vai pääseeköhän ehkäpä jonnekin muualle..?
(olo kuin oravalla)
Kiitos! Näihin sanoihin; jos ei hetkeen kuulu, pääsin siis muualleStarflare kirjoitti:Voi kyllä, ja jos pääsee jonnekin muualle, niin sehän pitää ottaa vain seikkailuna .Kittys kirjoitti:Voiko ulkona pakkasessa kirmailla spidermääään -puku päällä? Juosta, hihkua ja poNppia? Pääseeköhän HIMAAN vielä sellasen spurttisen vartin jälkeen, vai pääseeköhän ehkäpä jonnekin muualle..?
(olo kuin oravalla)
Nyt menee persus ruvelle . Nuita namikoita ja esoteerisia vilkkuja joiden käyttötarkoitus ei koskaan valkene minulle, on aivan liikaa käsityskyvylleni.Kittys kirjoitti:Paina nappiaStarflare kirjoitti:Mistä voin säätää mitä ohjelmia tämä koneeni oikein yrittää pistää käyntiin kun napsautan virrat päälle?
Syö ne! Mä lupaan liukastua suihkuun..Starflare kirjoitti:Nyt menee persus ruvelle . Nuita namikoita ja esoteerisia vilkkuja joiden käyttötarkoitus ei koskaan valkene minulle, on aivan liikaa käsityskyvylleni.Kittys kirjoitti:Paina nappiaStarflare kirjoitti:Mistä voin säätää mitä ohjelmia tämä koneeni oikein yrittää pistää käyntiin kun napsautan virrat päälle?
On krapula, ei nälkä. Sitten kun nälättää, ajattelin tehdä perunamuusia ja lihapullia sekä kastiketta .Kittys kirjoitti:
Syö ne! Mä lupaan liukastua suihkuun..