Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Kid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:
par-sky kirjoitti:
Kid kirjoitti:Kannattaako laittaa työhakemus meneen ku mulla ei oo cv:tä työkoneella? Vai odotanko iltaan ja laitan hakemuksen vasta himasta kun on sit se cv...
laita vasta cv:n kanssa
'

Kuuntelin muuten yhden tj:n ja vara-tj:n juttelua yks päivä (tai ainakin silleen puhuivat, kun olis ollut kyse omasta firmasta) terassilla korvat höröllä. Molemmat voivottelivat sitä, että CV tulee aina liitetiedostona, ja että "ne työnhakijat ei edes tajua, mutta voihan sen cv:n vaikka copypeistata siihen hakemuksen päätteeksi".

Tätä kannattaa siis kai käyttää......?
Näin teen eli illalla kotona cv:n kanssa ja hakemuksen päätteeksi. Kiitos muruset!!!
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12456
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

- Miksi Dalai Lama ei päässyt Suomeen?
- Dalai Nousukausi on kuitenkin mieluisampi vieras... :)

- Jorma Palo?
- Ei se palanut, se kuoli melanoomaan 4.6.2006... :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
saika

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja saika »

Paljonko maksaa teettää autoon penkinpäälliset? Ihan plyyshiset yksi- tai kaksiväriset perusjutut, jotka kuitenkin kestää eli laadukasta materiaaalia, muuten ei tartte olla mitään ihmeitä, ei logoja eikä brodeerauksia saati alcantaraa tai nahkaa.

:?: :?: :?:

Kysyn teiltä, en ammattilaisilta, koska te tiedätte kuitenkin paremmin.
Sinkkumatti

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

saika kirjoitti:Paljonko maksaa teettää autoon penkinpäälliset?
Kangas on perkeleen kallista, mutta työ puoli-ilmaista, jos teettää homman esimerkiksi kurssikeskuksessa. Itse verhoilutin teuvalla vanhan tv-tuolin, jossa kankaat maksoivat yli 200 euroa ja työ alle 50 euroa..

Ammattilaisella... kallista, kallista.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Mistä voin etsiä itselleni sopivaa hiusmallia lehdistä mahdollisimman halvalla? Siis ihan kampaamolehdistä, joita myydään kaupoissakin. Niitä yleensä tulee tiirailtua kampaajalla, mutta siihen mennessä pitäisi jo tietää, millaisen tukan haluaa. Eli mistä saan tuon etukäteisinformaation halvemmalla kuin kaupasta hajanumeroita metsästämällä?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23554
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mikä siinä on että äly ei voita tunnetta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bluntly kirjoitti:Mikä siinä on että äly ei voita tunnetta?
Motivaatio. Pelkkä kylmä äly ei saa aikaiseksi tahtoa.
huima

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja huima »

Kuinka paljon on liikaa, ja mikä on liian vähän?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23554
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

huima kirjoitti:Kuinka paljon on liikaa, ja mikä on liian vähän?
Liikaa on kun kipu on muuttunut nautinnosta puhtaaksi tuskaksi. Liian vähän kun ei tunnu missään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mikähän autossa vikana vai eikö mikään, kun raitsikkakiskojen/sillanpalkkien (vai mitä ne ovatkaan) yli ajettaessa tuntuu välillä, että auto meinaa karata käsistä? Huonot renkaatko vai jotain vakavampaa oiretta? Toinen ongelma on, että ajattaessa noin 80 km/h auto tärisee, ei sitä ennen eikä sen jälkeen. No onneksi voi ajaa 90:ä, eikä sakkojakaan saa.
Paras päivä ikinä.
Mulli75

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Riemumieli kirjoitti:Mikähän autossa vikana vai eikö mikään, kun raitsikkakiskojen/sillanpalkkien (vai mitä ne ovatkaan) yli ajettaessa tuntuu välillä, että auto meinaa karata käsistä? Huonot renkaatko vai jotain vakavampaa oiretta? Toinen ongelma on, että ajattaessa noin 80 km/h auto tärisee, ei sitä ennen eikä sen jälkeen. No onneksi voi ajaa 90:ä, eikä sakkojakaan saa.
Tuo on tuttu tunne ajettaessa ratikkakiskojen päällä. Tärinän voi aiheuttaa moni eri asia. Takavetoisissa autoissa väljät kardaaniakselin nivelet aiheuttavat tärinää ja ääntä samoin tasauspyörästön väljät hammasrattaat, jotka pahimmassa tapauksessa oikein paukkuvat liikkeelle lähtiessä. Renkaiden tasapainotus ja huonot vanteetkin aiheuttavat tärinää ja puistatusta rattiin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mulli75 kirjoitti:Renkaiden tasapainotus ja huonot vanteetkin aiheuttavat tärinää ja puistatusta rattiin.
Etuvetoinenhan tuo on. Talvirenkaiden kanssa ongelmaa ei ollut, mutta nyt kesällä ilmeni. Talvella renkaat myös tasapainoitettiin. Toisaalta voi olla, että lumi vaimensi tärinää niin ettei sitä huomannut.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Jos haluaa grillata vartaita niin mitä niihin vartaisiin lihan lisäksi laitetaan?
Mulla ei kertakaikkiaan nyt mielikuvitus riitä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
millivanilli

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Georgina kirjoitti:Jos haluaa grillata vartaita niin mitä niihin vartaisiin lihan lisäksi laitetaan?
Mulla ei kertakaikkiaan nyt mielikuvitus riitä.
Ananasta, kirsikkatomaatteja, paprikaa, kesäkurpitsaa,omenaa, päärynää ...

nälkä

EDIT: minimaissit olis varmaan kans aika kivoja....

mulla on ihan hirväe nälkä kun näitä ajattalee..
Viimeksi muokannut millivanilli, 13.07.2006 10:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulli75

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

millivanilli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Jos haluaa grillata vartaita niin mitä niihin vartaisiin lihan lisäksi laitetaan?
Mulla ei kertakaikkiaan nyt mielikuvitus riitä.
Ananasta, kirsikkatomaatteja, paprikaa, kesäkurpitsaa,omenaa, päärynää ...

nälkä
Isoja herkkusieniä.

Tulee mieleen edellinen viikonloppu Sulkavalla jossa kaikkia noita tuli grillattua perjantaista sunnuntaihin kavereiden kanssa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

millivanilli kirjoitti:
Ananasta, kirsikkatomaatteja, paprikaa, kesäkurpitsaa,omenaa, päärynää ...
minimaissit
mulla on ihan hirväe nälkä kun näitä ajattalee..
Kiitos! Kauhea grillausinto täällä nyt päällä. Tuosta kesäkurpitsasta en tykkää, kaikki muut nams. Sienet ei myöskään valitettavasti oikein toimi mulle. :? Mutta miltä maistuu omena tai päärynä grillattuna? :o

Lisäehdotuksiakin otetaan vastaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Mulli75

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti: MIKSI Batterya tai Red Bullia ei voi saada 1,5 litran pulloissa??????????????
Mitä hittoa sä niin isolla Batterypullolla teet ?
Kaadat johonkin pienempään vai ?

Tietyn kokoiset pullot ei vaan ole niin kannattavia.

Esim. kavereiden kanssa ihmeteltiin saako oluttakaan enää litran lasipulloissa kun ei ole näkynyt. Parempi ois varmaan laittaa litran muovipulloihin olut.

Osoita kysymyksesi suoraan valmistajalle ja sano terveiset että laittaa Batterya myös ½-litran pulloihin, jotka ovat kätevämpiä ja pidemmällä käyttöiällä kuin tölkit.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

suurinpiirtein kaikki, mikä vartaassa pysyy, on grillauskelposta. tietenkin on parempi jos ko. eläin on ensin tapettu ja valmisteltu.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:
Bliss kirjoitti: MIKSI Batterya tai Red Bullia ei voi saada 1,5 litran pulloissa??????????????
Mitä hittoa sä niin isolla Batterypullolla teet ?
Kaadat johonkin pienempään vai ?
No daah? Juon?
Mitä mä teen saman kokoisella cocispullolla?
Battery on vaan niinq hyvää ... :D
millivanilli

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Georgina kirjoitti:
Kiitos! Kauhea grillausinto täällä nyt päällä. Tuosta kesäkurpitsasta en tykkää, kaikki muut nams. Sienet ei myöskään valitettavasti oikein toimi mulle. :? Mutta miltä maistuu omena tai päärynä grillattuna? :o

Lisäehdotuksiakin otetaan vastaan.
Elppikseltä saatu ohje, grillaa puolikkaita tomaatteja. Aluksi grillaa leikkauspinta alaspäin vähän aikaa, sitten käännä tomaatti, lisää juustoa (tavallista, fetaa, sinihomejuustoa, mistä itse tykkäät) leikkauspinnalle.. kantsii varmaan vähän sörkkiä sitä pintaa ennen grillaamista jotenkin, jotta tomaattiin syntyy koloja, jonne sulanut juusto valuu mukavasti.

Noi on nii-in herkkua.
saika

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja saika »

Georgina kirjoitti: Lisäehdotuksiakin otetaan vastaan.
Keitettyjä pieniä uusia perunoita kuorineen. Namsss!

Ja lihapullia, nakkeja, makkarapaloja jne lihan ja kasvisten kaveriks.
ninnithequeen

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Lisäehdotuksiakin otetaan vastaan.
Iso herkkusieni, kanta pois, sisään lempijuustoa, ja ympärille kääritään pekonisiivu tai kaksi. Pekoni tikulla sieneen kiinni.
Sudenhenki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ninnithequeen kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Lisäehdotuksiakin otetaan vastaan.
Iso herkkusieni, kanta pois, sisään lempijuustoa, ja ympärille kääritään pekonisiivu tai kaksi. Pekoni tikulla sieneen kiinni.
Kröhöm! :roll:
Georgina kirjoitti: Kiitos! Kauhea grillausinto täällä nyt päällä. Tuosta kesäkurpitsasta en tykkää, kaikki muut nams. Sienet ei myöskään valitettavasti oikein toimi mulle. :? Mutta miltä maistuu omena tai päärynä grillattuna? :o

Lisäehdotuksiakin otetaan vastaan.
Mutta jos sienet eivät paljoa ahdista, niin suosittelen ainakin kokeilemaan tuota ninnin tyrkyttämää vaihtoehtoa, on meinaan perkeleen hyvää. Ja sinne sisälle laitetaan aurajuustoa! :P Päärynä ja omena maistuvat grillattuna luultavasti aivan kaameilta, en ainakaan osaa kuvitella että olisivat hyviä.
ninnithequeen

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sudenhenki kirjoitti: Kröhöm! :roll:
No perkele.
Pitäis ottaa silmä käteen ja lukea tarkemmin...

Mut juu, paprika, tomaatti, vaikka kanafileet ja minimaissi kuulostaa hyvältä.
millivanilli

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Onko kitinäläisillä kokemuksia epilaattoreista? Olen sellaista toivonut erinäisinä merkkipäivinä lahjaksi, mutta se on silti aina jäänyt saamatta. Tänään ajattelin sellaisen käydä hankkimassa.

Minkä merkkinen olisi hyvä?

Sattuuko se oikeasti kauheasti? :D Kuinka usein konetta tulee käyttää.. ja käytetäänkö sitä sänkeen vai hieman pidempään karvaan?