alexandriassa on vaan se vika, että ne ei tahdo päästää ovesta ulos jos ei ole nimeä paperissa. säästämisen/sijoittamisen pienin summa on 35€/kk, jos ei muistini aivan täysin petä.millivanilli kirjoitti:Tällainen onkelma tällä kertaa. Soittivat viikko sitten alexandriasta. Jotenkin siinä kävi niin, että tuli sovittua sitten jokin aika sinne. Tänään pitäisi mennä, tai sitten pitäisi perua aika. Tietääkö joku siitä firmasta jotain? Kurkin ko firman kotisivuja, mulle ei oikein valjennut, että tarvitsenko minä (köyhähkö opiskelija) ihan tosissaan heidän palveluita?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Me transmitte sursum, Caledoni!
Pitääpä laittaa oma samanlainen kans myyntiin...1108 kirjoitti:Vain ja ainoastaan helevetin harvinainen.SingleMalt kirjoitti:Mitä vittua? Onko se kultaa vai hä?
Ei, ei, ei, ei. Ymmärtääkseni noilla ei ole omia rahastoja ollenkaan vaan myyvät muiden. Mitäköhän tälläinen instanssi myisi:millivanilli kirjoitti:Soittivat viikko sitten alexandriasta.
1) sitä mikä on parasta asiakkaalle?
2) sitä mistä saavat parhaat komissiot?
Säästämisen perusajatus on hajautus ja pitkä sijoitusaika. Buffetkin sanoo, notta "Our favorite holding period is forever." Mitä pidempi sijoitusaika niin sitä tärkeämpää on minimoida kulut. Harva rahasto peittoaa indeksin pitkällä tähtäimellä ja vielä harvempi peittoaa sen kulujen jälkeen.
Seligsonin sivut antavat minusta verraten hyvää infoa:
http://www.seligson.fi/suomi/sijoitusti ... tietoa.htm
Myönnetään, tein aikanaan käsittämättömän virheen aloittaessani eläkevakuutussäästämisen sen kummemmin laskematta kulujen vaikutusta. Älkää tehkö samoin. EDIT: En sentään Aleksandriassa.
-
- Kitisijä
Tuolla kahvihuoneen tiskikaapissa on tuommoinen kuivumassa. Kenen lienee, mutta mulla alkaa vilkkua 500 euron setelin kuvat silmissä aina kun nään sen.1108 kirjoitti:Vain ja ainoastaan helevetin harvinainen.SingleMalt kirjoitti:Mitä vittua? Onko se kultaa vai hä?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Minkä takia mun työkamulla on aina kamala kasa papereita pöydällä ja se valittaa kun ei kerkee tekemään hommia työajan sisällä?
Onko sillä vaan niin huono organisaatiokyky vai mikä?
Ei se tee yhtään sen erikoisempia hommia kun minäkään, mutta on olevinaan kamalan tärkee ja kiireinen kokoajan
Onko sillä vaan niin huono organisaatiokyky vai mikä?
Ei se tee yhtään sen erikoisempia hommia kun minäkään, mutta on olevinaan kamalan tärkee ja kiireinen kokoajan
Jos sillä menee kaikki työaika jossain internetin keskustelupalstoilla.
-
- Kitisijä
haittaako jos baccarat chemin de fer on vaihdettu texas hold 'emiksi?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Hupsu. Ei kyllä se näyttää ihan töitä tekevän. Tosin kun minäCandyMan kirjoitti:Jos sillä menee kaikki työaika jossain internetin keskustelupalstoilla.
No ei vaineskaan. Mä en vaan ymmärrä millasia hommia se halii itelleen ku aina on paperit levällään ja kamala kiire.
Antais mullekkin jotain hommia kun mä vaan pyörittelen peukaloitani..Puhelimet ei vaan soi. Sähköposteihin vastattu ja muutkin hommat kuosissa. Mitä helvettiä se tekee???
-
- Kitinän uhri
Kaikki ei ole sitä miltä se näyttää.Kid kirjoitti:Hupsu. Ei kyllä se näyttää ihan töitä tekevän. Tosin kun minä
Pilkun nussintaa. Äh, olkoon.ak kirjoitti:Kaikki ei ole sitä miltä se näyttää.Kid kirjoitti:Hupsu. Ei kyllä se näyttää ihan töitä tekevän. Tosin kun minä
-
- Kitisijä
Ehkä se ei pysty keskittymään työntekoon kunnolla, ja tekee töitä vähän hitaammin kuin sinä? Jotkut pystyy keskittymään yhteen asiaan kerrallaan, ja joillakin taas asiat pyörii mielessä kokoajan ja tulee seinään tuijottelu- hetkiä useinkin (*nostaa käden ylös*).Kid kirjoitti:Hupsu. Ei kyllä se näyttää ihan töitä tekevän. Tosin kun minäCandyMan kirjoitti:Jos sillä menee kaikki työaika jossain internetin keskustelupalstoilla.
No ei vaineskaan. Mä en vaan ymmärrä millasia hommia se halii itelleen ku aina on paperit levällään ja kamala kiire.
Antais mullekkin jotain hommia kun mä vaan pyörittelen peukaloitani..Puhelimet ei vaan soi. Sähköposteihin vastattu ja muutkin hommat kuosissa. Mitä helvettiä se tekee???
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitinän uhri
Kuinka paljon on sallittua tuntea myötätuntoa Columbinen kouluammuskelun tekijöitä kohtaan?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Kyllä munkin kävi sääliksi. Ei niillä kaikki kotona oo voinu olla.Razormaid kirjoitti:Kuinka paljon on sallittua tuntea myötätuntoa Columbinen kouluammuskelun tekijöitä kohtaan?
Oli huikee se dokkari niistä. Hiljaseksi pisti, miten on mahdollista että tuollaisia onnettomia pääsee kasvamaan
Jos se tekeekin siellä salaa jotain muuta työtä siinä sivussa? Työaikaa voi myös hyödyntää esim. opiskeluun. Tai jos tosissaan hakee parempaa työpaikkaa, niin kyllähän tuo hakemusten kirjoittelu kiireisenä pitää.Kid kirjoitti:Hupsu. Ei kyllä se näyttää ihan töitä tekevän. Tosin kun minäCandyMan kirjoitti:Jos sillä menee kaikki työaika jossain internetin keskustelupalstoilla.
-
- Kitisijä
Milloin saan oman atk -vastaavaan omaan kotiin?
Ois meinaan tarvetta.
Ois meinaan tarvetta.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
-
- Kitinän uhri
Eikös netistä voi tilata mitä vaan? Toimitusajat kyllä vaihtelee.syttiK kirjoitti:Milloin saan oman atk -vastaavaan omaan kotiin?
Jotkut ovat niin epävarmoja itsestään ja työpaikastaan sekä kaipaavat muiden hyväksyntää, etteivät voi millään muotoa antaa mitään hommiaan toisten tehtäviksi. Sehän olisi heikkouden myöntämistä, "Kattokaa toi ei suoriudu itse kaikista töistään höhhöhhöö!". Oman kiireisyytensä liioittelu ja mainostaminen muille on eräänlainen suojamekanismi.Kid kirjoitti:Mä en vaan ymmärrä millasia hommia se halii itelleen ku aina on paperit levällään ja kamala kiire.
Monet ovat myös oikeasti huonoja saattamaan hommia päätökseen. Aloittavat samanaikaisesti sata eri hommaa ja kaikki jäävät odottamaan. Muistuu mieleenkin työpaikalla eräskin setä joka jostain syystä ei millään saanut aikaiseksi yhtä pientä vaatimusmäärittelydokumenttia, ja alkoi selittää kuinka on muka ollut ongelmia Wordin kanssa jne. Joku siihen sitten kivahti että jos siitä on kiinni, hän voi lainata läppäriään siksi aikaa että saa sen kirjoitettua sillä.
Minulla ei ole tällaisia ongelmia, päinvastoin delegoin ihan mielelläni hommiani muiden niskaan. Jotkut pikkusieluiset urvelot eivät kuitenkaan tunnu tästä pitävän.
-
- Kitisijä
Niin sekään onko päällä puku tai verkkarit ei aina kerro kaikkea.
Pyyhin Netikettiin..
No kyllä se kertoo että ollaanko esim. lenkillä vai hautajaisissa.
-
- Kitisijä
Mun tissit on ihan kovina, onko se vaarallista?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mistä mä löydän wordistä rivivälikohdan, ku pitäs muokata yhtä tekstiä? Minen löydä sitä. Apua paniikki apua!
-
- Kitinän uhri
Format->Paragraph alta löytyyKid kirjoitti:Mistä mä löydän wordistä rivivälikohdan, ku pitäs muokata yhtä tekstiä? Minen löydä sitä. Apua paniikki apua!
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
-
- Kitisijä
Siis mitä "kohtaa" etsit?Kid kirjoitti:Mistä mä löydän wordistä rivivälikohdan, ku pitäs muokata yhtä tekstiä? Minen löydä sitä. Apua paniikki apua!
Riviväli 1= Ctrl + 1, riviväli 2= Ctrl + 2 jne. ?
-
- Kitisijä
Mistä saa tällä hetkellä halpoja pokkareita?
Kirjatorin olen kolunnut jo kaikista kiinnostavista pokkareista.
Kaikki hömppä kiinnostaa: mysteeri, romantiikka jne. kunhan niitä saa halvalla. Sellasta -luen-tän-minuutissa- luettavaa.
Kirjatorin olen kolunnut jo kaikista kiinnostavista pokkareista.
Kaikki hömppä kiinnostaa: mysteeri, romantiikka jne. kunhan niitä saa halvalla. Sellasta -luen-tän-minuutissa- luettavaa.