Kokeile jättää taikina vähän löysemmäksi.Kid kirjoitti:Mikä avuksi?
Edit: Ninni näköjään kerkisi jo kertoa tämän, kun jouduin puhelimeen välissä...
Kokeile jättää taikina vähän löysemmäksi.Kid kirjoitti:Mikä avuksi?
ninnithequeen kirjoitti:Vähemmän jauhoja, kuin ohjeessa sanotaan.Kid kirjoitti:Mikä avuksi? Ja missä vika?
Kiitoksia, testaan siis heti tänään kuin käy. Mie haluun sämpylöitä!swirl kirjoitti: Kokeile jättää taikina vähän löysemmäksi.
Mösjöö mossella on hemmetisti pattereita.brona kirjoitti:Miksei mösjöö Bluntly laita sitä pikiriikkistä avainta esmes rautalangalla roikkumaan patteriin? Terv. smart ass.
En, koko lafka on tainnut kadota maailmankartalta.brona kirjoitti:By the way saitko sen hakemasi duunin?
Minä taidan leipoa tänään sämpylöitä myös - päätin eilisellä kauppakäynnillä jättää leivän ostamatta ja siirtyä kokonaan omatekoiseen. Leivän sijaan ostin ison pussillisen sämpyläjauhoja.Kid kirjoitti: Mie haluun sämpylöitä!
Mä taas tykkään ruisleivästä: ja ite leipomana se ei vaan maistu miltään.swirl kirjoitti:Minä taidan leipoa tänään sämpylöitä myös - päätin eilisellä kauppakäynnillä jättää leivän ostamatta ja siirtyä kokonaan omatekoiseen. Leivän sijaan ostin ison pussillisen sämpyläjauhoja.Kid kirjoitti: Mie haluun sämpylöitä!
Meilläkin kyllä yleensä syödään ruisleipää, mutta kyllähän noista sämpylöistä saa terveellisiä ja paljon kuitua sisältäviä, kun laittaa leseitä ja/tai pellavasiemenrouhetta, porkkanaa tai mitä sitten keksiikin niihin tuupata.ninnithequeen kirjoitti: Mä taas tykkään ruisleivästä: ja ite leipomana se ei vaan maistu miltään.
Sämpylöitä meillä tehdään n. kerran kuussa.
Sä Et Vaan Osaaninnithequeen kirjoitti: Mä taas tykkään ruisleivästä: ja ite leipomana se ei vaan maistu miltään.
Siehän voisit laittaa jonkun hyvän ruisleipäreseptin tuonne keittokirjaan?Bliss kirjoitti: Sä Et Vaan Osaa
Ja sinä sämpyläreseptin?! Mä en osaa tehdä niitä, en millään. Tulee latukoita, mauttomia lettuja. Olen kerran valehdellut miehelle että ne on pitaleipiä kun en kehdannut tunnustaa mitä olin yrittänyt.swirl kirjoitti:Siehän voisit laittaa jonkun hyvän ruisleipäreseptin tuonne keittokirjaan?Bliss kirjoitti: Sä Et Vaan Osaa
Voisin voisin, mutta en voi laittaa mummilta perittyä taikinajuurta sinneswirl kirjoitti:Siehän voisit laittaa jonkun hyvän ruisleipäreseptin tuonne keittokirjaan?Bliss kirjoitti: Sä Et Vaan Osaa
No näinpä.Bliss kirjoitti:Voisin voisin, mutta en voi laittaa mummilta perittyä taikinajuurta sinneswirl kirjoitti:Siehän voisit laittaa jonkun hyvän ruisleipäreseptin tuonne keittokirjaan?
Mun sämpylät on aina erilaisia vähän eikä niihin oikeen oo mitään ohjetta Eilen jäi leipomatta, kun lähdettiinkin anopin luo vierailulle, mutta tänään todennäköisesti väännän sämpylöitä ja kirjoittelen vaikka sitten ohjeenkin ylös!Melnais kirjoitti: Ja sinä sämpyläreseptin?!
Eiks se onnistuis vaikka liitetiedostona?Bliss kirjoitti: Voisin voisin, mutta en voi laittaa mummilta perittyä taikinajuurta sinne
On se tuossa odottelemassa, pikkutarzanin kiusana kun ei saa kiipeillä....ninnithequeen kirjoitti:No näinpä.Bliss kirjoitti:Voisin voisin, mutta en voi laittaa mummilta perittyä taikinajuurta sinneswirl kirjoitti:Siehän voisit laittaa jonkun hyvän ruisleipäreseptin tuonne keittokirjaan?
Bliss vieläkö sulla on se rehu? Voitas yrittää noutaa se tässä joku päivä, kun olis koordinaatit ja tieto millon sopii?
No niinpäBliss kirjoitti:Ja nyt teidän autoon ainakin mahtuu
Ihana, laita tänne tai sinne omaan paikkaan, seuraan orjallisesti ja raportoin miten teen hyvälläkin ohjeella pehmeitä ufoja. Varmaan joku oma hiiva käsissä.swirl kirjoitti:Mun sämpylät on aina erilaisia vähän eikä niihin oikeen oo mitään ohjetta Eilen jäi leipomatta, kun lähdettiinkin anopin luo vierailulle, mutta tänään todennäköisesti väännän sämpylöitä ja kirjoittelen vaikka sitten ohjeenkin ylös!Melnais kirjoitti: Ja sinä sämpyläreseptin?!
Mun sämpylät oli eilen ihan herkkua!!! Jätin taikinan löysemmäks ja lisäsin leseitä. Mulla oli myllynparas sämpyläjauhoja ja sen ohjeen mukaan teinswirl kirjoitti: Mun sämpylät on aina erilaisia vähän eikä niihin oikeen oo mitään ohjetta
"Tallenna taikinaklöntti kovalevylle? [Kyllä] [Ei] "swirl kirjoitti: Eiks se onnistuis vaikka liitetiedostona?
56...par-sky kirjoitti:Sen tiedän että jotain puolen metrin huiteilla ne on, mutta teenkö vaatteet kokoon 50cm vai 56cm?
Veikkaan että Swirl on nykyään tuo feliformia tjsp.Bliss kirjoitti:Miksi swirl on häipynyt??
w00t? Tuo ihQ kisuli? Kaikkihan siitä pitää.Suvinen kirjoitti:Mitä!!! Etkö tykkää avastani???Kid kirjoitti:Sain sitten nätisti kaikkien avatarkuvat hävyksiin kun piti muutama ottaa pois silmiä ärsyttämästä. Miten mä saan ne takas *huoh* ja poistettua vaan ne vittumaisimmat?
Suklaa!Bliss kirjoitti:
Kumpi parantaa päänsäryn tehokkaammin: Pussillinen Pandan täytelakua vai 200 g Brunbergin tummaa suklaata?
(Paha olo on seurauksena kyllä kummastakin)