Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Esim. Aurinkomatkoilla on hyvä hakusysteemi sivuillaan. Sieltä vähän osviittaa kohteista ja sitten helmikuussa joku äkkilähtö edullisemmin joltain matkanjärjestäjältä.
Edit: Se linkki olis kans kiva http://www.aurinkomatkat.fi/etsi/index.asp
Edit: Se linkki olis kans kiva http://www.aurinkomatkat.fi/etsi/index.asp
-
- Kitisijä
Yks vaihtoehto on odotella, että Kid palaa Egyptistä ja kysellä siltä ammattilaisen mielipidettä
^Kidiltä tuli eilen viestiä Epyktistä. 30 astetta lämmintä ja uimaan juuri kävi neidon matka. Myönnän olevani kateudesta vihreä.
-
- Kitisijä
...
Viimeksi muokannut -Superior-, 14.11.2006 15:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitinän uhri
Eikös ne näinä terrorismin vastaisen sodan aikoina ole vapausperunoita!Vaola kirjoitti:Ainakin ranskiksia, mikäli Super Size me elokuvaan on uskomista.
-
- Kitisijä
xxxxxxxxx
Viimeksi muokannut Stadinarska, 25.11.2006 23:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stadinarska kirjoitti:
Tää aihe oli kummallinen, en aluksi uskaltanna vastat siihen kun en ole URPO, muta kuitenkin.
Stadinarska
antiurpo
Ootko sä sukua joudenille?
-
- Kitisijä
JOUDEN SANOI niinä pivinä kun aloitin kitinän, et tyylini olisi muuttunut ja hän joskus cityssä tuntui "pitävän" minusta, oli hauskoja juttuja...SingleMalt kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:
Tää aihe oli kummallinen, en aluksi uskaltanna vastat siihen kun en ole URPO, muta kuitenkin.
Stadinarska
antiurpo
Ootko sä sukua joudenille?
Onx Joutava-da jotenkin sit samanlainen?
Yhtä pöljää caccaa kumpikin kirjoitatteStadinarska kirjoitti: Onx Joutava-da jotenkin sit samanlainen?
Ihqu-urpoilua.-Superior- kirjoitti:Syödäänkö Amerikassa perunaa?
http://www.idahopotato.com/
http://whatscookingamerica.net/History/ ... istory.htm
-
- Kitisijä
Bliss kirjoitti:Yhtä pöljää caccaa kumpikin kirjoitatteStadinarska kirjoitti: Onx Joutava-da jotenkin sit samanlainen?
Minusta kuule tuntuu että sinä et ole tarpeeksi vastaanottava tai et lue tekstejäni!
Mua on arvosteltu aina hyvinkin hyvin monessa yhteydessä. Pakko sanoa kun kehtaat laittaa tuollaisen sanan Cacca.
Vika on lukijassa. Anteeksi nyt mutta epäilen niin olevan.
Tiedän itse kirjoittavani ihan hyvin.
Mietinkin mistä joidenkin antipatia voi johtua. En tiedä onko sinulla sitä, mutta joillakin se on jopa kateus.
En tarkoita kohottaa itseäni sanoilla, mutta sen sanon että mieti hiukan asioita...et ole voinut lukea kunnolla tai sitten olet tai kuulut jotenkin tylsiin liian suraviivaisiin ajatteluköyhiin ihmisiin.
Saattaa olla että vain tokaisit jotain...
Mulla on sulle antaa muutamia asioita ansioluettelostani.
Mun pitää näin typerä olla kun suututtaa besserwisserit.
Sori jos loukkasin mut sinä kyl voisit kans ajatella mitä suustas laitat.
Ja avattaren voisit vaihtaa koska et kuitenkaan ole suloinen vauva etkä ole vauvasi. Vauvalle antaisin anteeksi.
Arska, väsynyt tylsimyksiin
SuraviivaisestiStadinarska kirjoitti:Vika on lukijassa. Anteeksi nyt mutta epäilen niin olevan.
Tiedän itse kirjoittavani ihan hyvin.
....
En tarkoita kohottaa itseäni sanoilla, mutta sen sanon että mieti hiukan asioita...et ole voinut lukea kunnolla tai sitten olet tai kuulut jotenkin tylsiin liian suraviivaisiin ajatteluköyhiin ihmisiin.
-
- Kitisijä
joo.-Superior- kirjoitti:Syödäänkö Amerikassa perunaa?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Syödäänkö sitä muutenkin kuin ranskalaisten ja sipsien muodossa?RolloTomasi kirjoitti:joo.-Superior- kirjoitti:Syödäänkö Amerikassa perunaa?
-
- Kitisijä
[quote="huimaSuraviivaisesti [/quote]
NIIN...että mitä?
Hehhehheee
Surapa sura!
Stadinarska
tää ei enempää tarvinnut!
NIIN...että mitä?
Hehhehheee
Surapa sura!
Stadinarska
tää ei enempää tarvinnut!
-
- Kitisijä
joo.ninnithequeen kirjoitti:Syödäänkö sitä muutenkin kuin ranskalaisten ja sipsien muodossa?RolloTomasi kirjoitti:joo.-Superior- kirjoitti:Syödäänkö Amerikassa perunaa?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
V*ttu täähän on elco!Stadinarska kirjoitti:KYLLÄ ainakin silloin kun olin tenniskurssilla.
Kuulinko oikein; TV:ssä mainostettiin lasten elokuvaa? nimeltään karvakalut?
Et kuullut, senkin Pervå!Rouva Pupu kirjoitti:Kuulinko oikein; TV:ssä mainostettiin lasten elokuvaa? nimeltään karvakalut?
Hahaa, tais ne kuitenkin olla kamut eikä kalutRouva Pupu kirjoitti:Kuulinko oikein; TV:ssä mainostettiin lasten elokuvaa? nimeltään karvakalut?
Onko se ihan simppeliä saada VHS leffat tallennettua dvd:lle?
Ei ole tilaa rahdata kaapillista videoita tänne, toisaalta video aika jättämässä, mutta on niiin paljon helmiä tuossa muodossa.
Mitä mun pitää ostaa?
Ei ole tilaa rahdata kaapillista videoita tänne, toisaalta video aika jättämässä, mutta on niiin paljon helmiä tuossa muodossa.
Mitä mun pitää ostaa?
Vaihtoehtoja lienee monia, kuvittelisin yksinkertaisimman olevan joko ostaa tai lainata DVD-tallennin. Liität videolaitteesi video-out:n DVD-tallentimen video-in:iin (luultavimmin SCART-piuhalla), minkä jälkeen laitat videot toistamaan ja DVD-tallentimen tallentamaan piuhalta tulevaa tavaraa.Rouva Pupu kirjoitti:Onko se ihan simppeliä saada VHS leffat tallennettua dvd:lle?
Mitä mun pitää ostaa?
Meni ihan mutulla, en ole koskaan koittanut enkä edes omista DVD-tallenninta.
Kiitän ja kumarranCandyMan kirjoitti:
Meni ihan mutulla, en ole koskaan koittanut enkä edes omista DVD-tallenninta.
Tää on ihan hullua, mutta mun hiukseni ovat alkaneet kihartua. Ennen ne olivat vaan ihan suorat, mutta nyt kihartuvat ihan selvästi latvoista ainakin parinkymmenen sentin matkalta. Olen tätä ihmetellyt jo muutamia kuukausia. Onko se mahdollista vai olenko hullu?
Et, vaan stressaantunut. Legendan mukaan vapaana kasvavilla luomupossuilla on suora häntä, kun taas laitoskasvatetuilla stressisioilla on kikkara häntä. Sama ilmiö.feliformia kirjoitti:Tää on ihan hullua, mutta mun hiukseni ovat alkaneet kihartua. Ennen ne olivat vaan ihan suorat, mutta nyt kihartuvat ihan selvästi latvoista ainakin parinkymmenen sentin matkalta. Olen tätä ihmetellyt jo muutamia kuukausia. Onko se mahdollista vai olenko hullu?
Ensiapuna suositellaan töiden tarmokkaampaa delegointia muiden vastuulle sekä hartiahierontaa. Joskus myös sähköhammasharja (ilman harjaosaa) auttaa.