Kiitos vaan ehdotuksesta, mutta kyllä tuo saa kullanväriset pienet pallot, puna-kultaisen hörhellyksen ja punaiset valot. Ja tänään. Muovikuusi vähän ahdistaa, mutta onpahan iloa pidempään.Hebuli kirjoitti:Perinteikkään lähiökuusen saa koristeltua kätevästi kiiltävistä kaljapullonkorkeista sekä tähdeksi aukileikattu kaljatölkki. Tiedän koska olen lähiöoloista kotoisin.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Taidonnäyte lähiöjoulukuusesta tosin vähän eri materiaaleilla:Hebuli kirjoitti:Perinteikkään lähiökuusen saa koristeltua kätevästi kiiltävistä kaljapullonkorkeista sekä tähdeksi aukileikattu kaljatölkki. Tiedän koska olen lähiöoloista kotoisin.
EDIT: lähiöjoulukuusi vaihdettu Westend-versioon. Alkuperäinen kuusi löytyy kuvagalleriastani.
Viimeksi muokannut Chap, 08.12.2005 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Kuusessahan olisi muuten hemmetin hyvä kuivata kalsareita, semmoinen siis. Missäs se kirves olikaan?Chap kirjoitti:...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitinän uhri
ei-seksuaalinen, vähänniinku ei homo eikä hetero. tms.Starflare kirjoitti:Millainen ihminen on "aseksuaali"?
tai äh emmätieä ku mä oon kuulemma retroseksuaali....
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
mutta sisällä sataa.
Kiitokset, tämä selvä. Mutta mikä juutas tuo retroseksuaali sitten on .alja kirjoitti:ei-seksuaalinen, vähänniinku ei homo eikä hetero. tms.Starflare kirjoitti:Millainen ihminen on "aseksuaali"?
tai äh emmätieä ku mä oon kuulemma retroseksuaali....
Mihin käytetty loisteputki kuuluu laittaa? Roskis? Lasinkeräys? Ongelmajäte?
Minä tunkisen sen johonkin kaapin pohjalle. Sieltä se joutaa roskiin viimeistään muuton yhteydessä...Gina kirjoitti:Mihin käytetty loisteputki kuuluu laittaa? Roskis? Lasinkeräys? Ongelmajäte?
Mutta kai sen voi ongelmajätteeseen tunkea....
Millon pitää joulukortit viimeistään lähettää, että ehtivät Jouluksi perille? Joulupostimerkillä tai tavallisella?
abaut Viikonpäästä? Joulupostimerkillä menee perille sillon viel.ninnithequeen kirjoitti:Millon pitää joulukortit viimeistään lähettää, että ehtivät Jouluksi perille? Joulupostimerkillä tai tavallisella?
Mä oon surkee lähettää kortteja.
Juu tasan 15. päivä lähetetyt kerkeää vielä. Kerrankin sain nuo ajoissa laitettua ja odottavat Postin punaisessa kuoressa laatikolle vientiä...Kittys kirjoitti:abaut Viikonpäästä? Joulupostimerkillä menee perille sillon viel.ninnithequeen kirjoitti:Millon pitää joulukortit viimeistään lähettää, että ehtivät Jouluksi perille? Joulupostimerkillä tai tavallisella?
Mä oon surkee lähettää kortteja.
-
- Elämätön Kitisijä
Kosteuseristyksen yhteydessä painetaan lattiakaivon (siis sen, joka on lattian sisällä) kiristysrengas pyöreän ritilän avulla paikalleen (siten, että lattiakaivon vesieristelevy jää kaivon ja renkaan väliin). Sen jälkeen pyöreällä ritilällä heitetään vesilintua (ellei halua pyöreää kaivoa ja taistella laatoituksen kanssa) ja ostetaan kaupasta neliö kaivon kansi. Se kiinnitetään laattalaastilla laatoituksen yhteydessä kiinni. Älä vaan laita liikaa laastia, ettei se kansi nouse laattojen yläpuolelle. Siinä pohjassa on raitoja. Vedä laastia vaikka niin vähän, että raidat jää "näkyviin". Sillä pysyy hyvin. Näin mä tein.LillyMunster kirjoitti:No niin, tässäpä kysymys: Kun kylpyhuoneeseen asentaa laatoituksen yhteydessä muovisen lattiakaivon kannen, niin miten se kiinnitetään? Liimamassaa vai laattalaastia?
Vähän niinku esim. Remontti-Reiska tai Kikka, kai. Sekoseksuaali taas on vähän sellainen joka ei tiedä mitä pitäisi minnekin laittaa ja missä vaiheessa. "You can really hurt yourself if you don't know what you are doing."Starflare kirjoitti:Kiitokset, tämä selvä. Mutta mikä juutas tuo retroseksuaali sitten on .
Ongelmajätettä, kyllä niissä sellaisia myrkkyjä on sisällä. Tuli joskus kiinnostuttua kun vahingossa hajotin escrima-kepillä yläpuolellani olleen loisteputkivalaisimen ja jotain jauheentapaista varisi päälleni.Gina kirjoitti:Mihin käytetty loisteputki kuuluu laittaa? Roskis? Lasinkeräys? Ongelmajäte?
Jostain napattu lista ongelmajätteistä jotka pitäisi toimittaa pois:
Tavallisimpia kodin ongelmajätteitä ovat
jäteöljyt ja öljynsuodattimet
akut
paristot, nappiparistot ja pienoisakut
moottoriajoneuvojen nesteet
maalit lakat ja puunsuojakemikaalit
liimat ja eristemassat
hartsit, kitit ja tasoitteet
liuottimet ja ohenteet
väkevät pesuaineet pakkauksineen
hapot ja emäkset
painekyllästetty puu
loisteputki- ja energiansäästölamput
torjunta-aineet
lääkkeet ja elohopeakuumemittarit, uudenvuodentinat
asbesti
osa sähkö- ja elektroniikkaromuista
Kiitos! Nyt siis ongelmajätekeskusta etsimään...
Kummaksi on meno mennyt jos remontti-reiskan ja kikan kaltaisille ihmisille on pitänyt ihan oma terminsäkin antaa .Hebuli kirjoitti:Vähän niinku esim. Remontti-Reiska tai Kikka, kai. Sekoseksuaali taas on vähän sellainen joka ei tiedä mitä pitäisi minnekin laittaa ja missä vaiheessa. "You can really hurt yourself if you don't know what you are doing."Starflare kirjoitti:Kiitokset, tämä selvä. Mutta mikä juutas tuo retroseksuaali sitten on .
Mistä firmasta saa halvimman matkavakuutuksen yksittäiselle matkalleni? En ota juurikaan omaisuutta matkaan, enkä osta kuin kulutustavaraa perillä. Mistä oi mistä? Asialla on kiire, lähden maanantaina!
Millä joulupukki tulee, jos ei ole lunta?
PS. Montako yötä on jouluun?
PS. Montako yötä on jouluun?
Jos ei muuten, niin käsipelillä.Kittys kirjoitti:Millä joulupukki tulee
huima kirjoitti:Jos ei muuten, niin käsipelillä.Kittys kirjoitti:Millä joulupukki tulee
Pervå!
tää ottaa ennemmin suikkiin.. Pah
-
- Kitisijä
Miksihän mun sähköpostissa ei ole voinut nyt viikkoon ladata liitetiedostoja, esim kuvia koneelta? Sinne ei vaan yksinkertaisesti mee mikään. 'Samanmerkkinen' toisella nimellä oleva sähköposti toimii niinku ennenkin. Kummatkin postit on tyhjennetty. Tiedostot ei ole liian isoja. Mua rupee kohta epäilyttämään että oon oikeesti tullu hulluks Täällä tapahtuu muutakin friikkiä.
Älä ota enää niitä pillereitä.irmelianneli kirjoitti:Miksihän mun sähköpostissa ei ole voinut nyt viikkoon ladata liitetiedostoja, esim kuvia koneelta? Sinne ei vaan yksinkertaisesti mee mikään. 'Samanmerkkinen' toisella nimellä oleva sähköposti toimii niinku ennenkin. Kummatkin postit on tyhjennetty. Tiedostot ei ole liian isoja. Mua rupee kohta epäilyttämään että oon oikeesti tullu hulluks Täällä tapahtuu muutakin friikkiä.
Ja sun seuraava viesti on jo numerolla 666!irmelianneli kirjoitti:Täällä tapahtuu muutakin friikkiä.
Selkeä juttu. Mikään muu ei auta kuin tulla takaisin Helsinkiin pyhimysmäisten Kity-miesten suojiin.
-
- Kitisijä
Ei SAaTAna. On tämän pakko nyt olla joku merkki jostain!!! Mihinköhän kriisipuhelimeen tässä rupeis soitteleen........huima kirjoitti:Ja sun seuraava viesti on jo numerolla 666!irmelianneli kirjoitti:Täällä tapahtuu muutakin friikkiä.
Selkeä juttu. Mikään muu ei auta kuin tulla takaisin Helsinkiin pyhimysmäisten Kity-miesten suojiin.
Kohta joku perustaa pirun riivaamille tukipuhelimen 0700-666 (huom. hinta esitetään aina mahd. pienellä tai piilotetaan jonkun sekaan) 4€/min. + pvmirmelianneli kirjoitti:Ei SAaTAna. On tämän pakko nyt olla joku merkki jostain!!! Mihinköhän kriisipuhelimeen tässä rupeis soitteleen........huima kirjoitti:Ja sun seuraava viesti on jo numerolla 666!irmelianneli kirjoitti:Täällä tapahtuu muutakin friikkiä.