Mahdollista ja jopa normaalia. Monesti raskaus muuttaa kiharan tukan suoraksi ja suoran kiharaksi/taipuisaksi. Jos tästä ei kuitenkaan kohdallasi ole kyse, kuten olettaisin, voisi päätellä sen johtuvan jotenkin hormonaalisista muutoksista tai sitten vaan siitä että kolme vuosikymmentä suorana ollut tukkasi kaipasi hieman vaihteluafeliformia kirjoitti:Onko se mahdollista vai olenko hullu?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Prepare for the worstest.
Onko isä tai äitee luonnonkiharainen?feliformia kirjoitti:Tää on ihan hullua, mutta mun hiukseni ovat alkaneet kihartua. Ennen ne olivat vaan ihan suorat, mutta nyt kihartuvat ihan selvästi latvoista ainakin parinkymmenen sentin matkalta. Olen tätä ihmetellyt jo muutamia kuukausia. Onko se mahdollista vai olenko hullu?
Itse olen ollut suorahiuksinen aina, nykyään pitäisi käytellä suoristinta latvoissa. En keksi muuta syytä kuin mahdollisesti hiusväri tai sitten se, että isukilla on kiharaiset hiukset?
Tuli myös mieleeni että oletko alkanut huomaamattasi pyöritellä hiuksiasi sormillasi kikkaroille lukiessasi tms.? Monet pitkähiuksiset naiset tuntuvat tekevän näin tietämättään. Jos tarpeeksi niitä kierittelee, voi olla että ne jäävät ajan kanssa vähän kikkaralle. Samalla tavoin kuin jos katsoo liian paljon nenänpäätään, saattavat silmät jäädä pysyvästi killiin. Näin minua ainakin varoitettiin jatkuvasti lapsena, joten lopetin.feliformia kirjoitti:Tää on ihan hullua, mutta mun hiukseni ovat alkaneet kihartua. Ennen ne olivat vaan ihan suorat, mutta nyt kihartuvat ihan selvästi latvoista ainakin parinkymmenen sentin matkalta.
-
- Kitinäaddikti
Voin kumota tämän olettamuksen paikkansapitävyyden.CandyMan kirjoitti:Tuli myös mieleeni että oletko alkanut huomaamattasi pyöritellä hiuksiasi sormillasi kikkaroille lukiessasi tms.? Monet pitkähiuksiset naiset tuntuvat tekevän näin tietämättään. Jos tarpeeksi niitä kierittelee, voi olla että ne jäävät ajan kanssa vähän kikkaralle. Samalla tavoin kuin jos katsoo liian paljon nenänpäätään, saattavat silmät jäädä pysyvästi killiin.feliformia kirjoitti:Tää on ihan hullua, mutta mun hiukseni ovat alkaneet kihartua. Ennen ne olivat vaan ihan suorat, mutta nyt kihartuvat ihan selvästi latvoista ainakin parinkymmenen sentin matkalta.
Omistin pitkät hiukset ihan perkeleen pitkään ja tuli tuota pyörittelyä harrastettua, eikä ne siitä mihinkään mutkistuneet. Suorat olivat kuin everstin selkä.
vittu mä tähän mitään laita
Raskaana en ole, enkä hiuksiani pyörittele. Äitillä on vähän luonnonkiharat hiukset. Johtopäätöksenä on, että hiukseni ovat tosiaan kyllästyneet suoruuteensa kolmenkymmenen vuoden jälkeen - tai no, kahenkymmenenyheksän, koska olin kalju vuoden ikäiseksi asti - ja ovat päättäneet kihartua.
Tai sitten tää johtuu hormoneista. Vaihdevuodet lähestyy
Tai sitten tää johtuu hormoneista. Vaihdevuodet lähestyy
-
- Kitisijä
Höps, ehkä olet vain puhkeamassa naiseuden kukkaanfeliformia kirjoitti: Vaihdevuodet lähestyy
Prepare for the worstest.
Ja mä olen alkanut kaljuuntua!feliformia kirjoitti:Tää on ihan hullua, mutta mun hiukseni ovat alkaneet kihartua.
Seriously, mun naperona ollut täysblondi hiuslaatuni on vaihtunut mustaksi. Weird. kohta mulle varmaaan alkaa kasvaa häpykarvoituksin!
No entäs se nenänpäähän tuijottelu, jäivätkö killiin?obah kirjoitti:Voin kumota tämän olettamuksen paikkansapitävyyden.CandyMan kirjoitti:Tuli myös mieleeni että oletko alkanut huomaamattasi pyöritellä hiuksiasi sormillasi kikkaroille lukiessasi tms.? Monet pitkähiuksiset naiset tuntuvat tekevän näin tietämättään. Jos tarpeeksi niitä kierittelee, voi olla että ne jäävät ajan kanssa vähän kikkaralle. Samalla tavoin kuin jos katsoo liian paljon nenänpäätään, saattavat silmät jäädä pysyvästi killiin.
Omistin pitkät hiukset ihan perkeleen pitkään ja tuli tuota pyörittelyä harrastettua, eikä ne siitä mihinkään mutkistuneet. Suorat olivat kuin everstin selkä.
-
- Kitinän uhri
Miksi avatareilla on kokorajat? Ja vielä noin minimaaliset?
Siksikö että voidaan erotella jyvät kanoista atk-taitojen perusteella?
Tämä on jo liian julmaa. Eli auttakaa, käestä pitäen, miten, millä laitteella ja mitä työkaluja käyttäen kuvista saa kitinäkokoisia mutta silti tarkkoja?
PS. Bliss ja hengenheimolaiset, en tarvitse sarkastisia kommenttejanne, vaikkat on tietysti mukavaa tehdä tiettäväksi, että olette toisten yläpuolella...
Siksikö että voidaan erotella jyvät kanoista atk-taitojen perusteella?
Tämä on jo liian julmaa. Eli auttakaa, käestä pitäen, miten, millä laitteella ja mitä työkaluja käyttäen kuvista saa kitinäkokoisia mutta silti tarkkoja?
PS. Bliss ja hengenheimolaiset, en tarvitse sarkastisia kommenttejanne, vaikkat on tietysti mukavaa tehdä tiettäväksi, että olette toisten yläpuolella...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
-
- Kitisijä
Bliss on poistunut keskuudestamme. Mutta minne?Razormaid kirjoitti:
PS. Bliss, en tarvitse sarkastisia kommentteja.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
-
- Kitisijä
Lataa ja asenna koneellesi esimerkiksi XnView.Razormaid kirjoitti:Eli auttakaa, käestä pitäen, miten, millä laitteella ja mitä työkaluja käyttäen kuvista saa kitinäkokoisia mutta silti tarkkoja?
- Avaa kuvatuksesi ohjelmalla.
- Valikosta Kuva -> Säädä kokoa
- Tallenna kuva
Siinä se.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitinän uhri
Jei Siitoksia.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
-
- Kitinäaddikti
Kyljoo. Ja kämmenissä kasvaa karvoja kanssa.CandyMan kirjoitti:No entäs se nenänpäähän tuijottelu, jäivätkö killiin?
vittu mä tähän mitään laita
-
- Kitisijä
miksi supa otti peppunsa pois galleriasta? se oli kaunis.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
-
- Kitisijä
Joku kehui meikäläisen maksalautasta kauniimmaksi kuin kyseinen arse ja supa pimahti?RolloTomasi kirjoitti:miksi supa otti peppunsa pois galleriasta? se oli kaunis.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
voipi olla =(Bluntly kirjoitti:Joku kehui meikäläisen maksalautasta kauniimmaksi kuin kyseinen arse ja supa pimahti?RolloTomasi kirjoitti:miksi supa otti peppunsa pois galleriasta? se oli kaunis.
Mikähän saa sinut ajattelemaan, että olisin vastannut jollain sarkastisella kommentilla kysymykseesi???Razormaid kirjoitti:PS. Bliss ja hengenheimolaiset, en tarvitse sarkastisia kommenttejanne, vaikkat on tietysti mukavaa tehdä tiettäväksi, että olette toisten yläpuolella...
Viimeksi muokannut Bliss, 11.11.2006 15:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko olemassakaan farrkuja kokoa 35" ??? Kaupassa on pilvin pimein 30-34", ja taas 36--->, mutta en ole ikinä nähnyt kolmevitosia?!
(Joo, minä en ole turvonnut 28-koosta mihinkään )
On, mutta kaikissa merkeissä ei saatavana (juu, ja en minäkään tuota tuumaa tarvitse )Bliss kirjoitti:Onko olemassakaan farrkuja kokoa 35" ??? Kaupassa on pilvin pimein 30-34", ja taas 36--->, mutta en ole ikinä nähnyt kolmevitosia?!
-
- Kitisijä
Mitenköhän voisin saada pipon Space Invaders-kuvioilla?
http://www.spreadshirt.net/shop.php?sid ... ext%5D=LPPaasi kirjoitti:Mitenköhän voisin saada pipon Space Invaders-kuvioilla?
-
- Kitisijä
Yyh, ei painatus tunnu yhtään oikealta.
-
- Kitisijä
riittäiskö sulle neuleohje vai tahdotko että paskarrellaan sulle pipo?
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Kysymys oli enemmänkin retorinen, tulipahan vain eilen mieleen että semmoinen olisi aika pähee. Käyttäisin ylpeänä!par-sky kirjoitti:riittäiskö sulle neuleohje vai tahdotko että paskarrellaan sulle pipo?