Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Onko palstalla lääkäriä? Hengitin ruuankappaleen lounaalla viihdyttäessäni työkavereitani erinomaisilla jutuillani seikkailuistani. Vähän aikaa siinä ysköskelin, kunnes tilanne saatiin alkeelliseen kontrolliin. Jotenkin tuntuu kuitenkin, että jotain sinne jäi - on ikäänq pala kurkussa. Voi tietty olla, että voimakkaan yskimisen vuoksi kurkku on jotenkin tukossa.
Voiko henkitorveen joutunut kappale, joka ei akuutisti blokkaa putkia, olla vaarallinen? Kauanko minulla on elinaikaa?
Voiko henkitorveen joutunut kappale, joka ei akuutisti blokkaa putkia, olla vaarallinen? Kauanko minulla on elinaikaa?
Ei onneks kauaa.elco kirjoitti:Kauanko minulla on elinaikaa?
-
- Kitisijä
En minäkään juuri käytä, koska huuhteluaine ei sovi ainakaan lycralle eikä sellaisille urheilutekstiileille, jotka siirtävät hien pois iholta. Ainoat matskut, joita huljuttelen huuhteluaineessa, ovat villa ja silkki.Aito_Johanna kirjoitti:Siis häh? En ole koskaan käyttänyt huuhteluainetta, eivätkä pyykkini haise ollenkaan ummehtuneelle!Suvinen kirjoitti: Kyllä sen huomaa, kun pitkään pesee pyykit ilman huuhteluainetta; niihin jää sellainen ummehtunut, märän koira haju kuivanakin. Puhumattakaan sitten pyyhkeistä ja lakanoista; niin karheita että niillä voi suorittaa pienimuotoisen kuivaharjauksen.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Sen lisäksi, että huuhteluaine on universumin turhin keksintö, heti kamomillantuoksuisten pikkuhousunsuojien jälkeen, se pilaa pyyhkeiden imukyvyn, raiskaa farkkukankaan ja aiheuttaa ihottumaa. Pesen kaikki huushollin tekstiilit hajusteettomilla übersensitiivisten ihmisten herkkis-aineilla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ja mä en taas osaa elää ilman Vanilla&Orchid-huuhteluainettani.
-
- Kitisijä
Hyi helkkari, en tiedä kauheampaa kuin pehmeät pyyhkeet. Pyyhkeen pitää olla hiukan rouhea ja karkea, niin että ihoon jää verinaarmut, kun kuivaa itsensä.Ann kirjoitti:Sen lisäksi, että huuhteluaine on universumin turhin keksintö, heti kamomillantuoksuisten pikkuhousunsuojien jälkeen, se pilaa pyyhkeiden imukyvyn, raiskaa farkkukankaan ja aiheuttaa ihottumaa. Pesen kaikki huushollin tekstiilit hajusteettomilla übersensitiivisten ihmisten herkkis-aineilla.
Kikkelis kokkelis.
Ann kirjoitti:kamomillantuoksuisten pikkuhousunsuojien
Ei tollasia voi olla
Katos vähä ketä lainaat.Bliss kirjoitti:Ann kirjoitti:kamomillantuoksuisten pikkuhousunsuojien
Ei tollasia voi olla
Anna on aina tosissaan.
Aivan niinkuin minäkin. Kuolemanvakavissani.ninnithequeen kirjoitti: Anna on aina tosissaan.
No sit meit on kolme.Bliss kirjoitti:Aivan niinkuin minäkin. Kuolemanvakavissani.ninnithequeen kirjoitti: Anna on aina tosissaan.
-
- Kitisijä
Rotan aivot valtasivat pääni.
-
- Kitisijä
Ja karhea lisäksi vie ihokarvat pois, hehhheee.Keikaus kirjoitti:Hyi helkkari, en tiedä kauheampaa kuin pehmeät pyyhkeet. Pyyhkeen pitää olla hiukan rouhea ja karkea, niin että ihoon jää verinaarmut, kun kuivaa itsensä.Ann kirjoitti:Sen lisäksi, että huuhteluaine on universumin turhin keksintö, heti kamomillantuoksuisten pikkuhousunsuojien jälkeen, se pilaa pyyhkeiden imukyvyn, raiskaa farkkukankaan ja aiheuttaa ihottumaa. Pesen kaikki huushollin tekstiilit hajusteettomilla übersensitiivisten ihmisten herkkis-aineilla.
VASTUSTAN KEIKKUA NYT!
Pyyhkeen pitää olla pehmeä, ihanan pehmeä ja vettä heti imevä!
Sellainen pitää pyyhkeen olla. Nyt vain tiedät tämänkin Keikku jatkossa!
Ovathan kaikki samaa mieltä pehmeän Stadinarskan kanssa?
Millon ne joulukortit pitää lähettää, että ovat perillä ennen Joulua? Siis että lähtevät halvemmalla postimerkillä? Ja entäs sitten kun lähettää tavallisella merkillä?
EDIT: selvis, 15.12.
EDIT: selvis, 15.12.
Siirretääs tänne toisesta ketjusta:
Muistan siitä vain vähän, mutta "punapää porkkanaksi" kaverit hiekkalaatikolla haukkuivat sitä ja varasti sen leikkiautot. Siis kauheeta miks mä tämmösiä muistan
Kyllä ne lopuksi sitten sopivat ja leikkivät yhdessä.
Sattuuko kukaan muistamaan, mikä oli se satukirja, jossa tällainen iltasatu oli? Se ei tainnut olla Hanhiemon Satuaarteet vai mikä lie, mutta joku samanoloinen/näköinen korkea kirja se oli. Pieniä asioita sitä ihminen muistaa joskus...
Pieni punatukkainen poika.mustaenkeli kirjoitti:Mitä iltasatua muistat, etä sinulle oltaisiin lapsena ollessasi luettu?
Muistan siitä vain vähän, mutta "punapää porkkanaksi" kaverit hiekkalaatikolla haukkuivat sitä ja varasti sen leikkiautot. Siis kauheeta miks mä tämmösiä muistan
Kyllä ne lopuksi sitten sopivat ja leikkivät yhdessä.
Sattuuko kukaan muistamaan, mikä oli se satukirja, jossa tällainen iltasatu oli? Se ei tainnut olla Hanhiemon Satuaarteet vai mikä lie, mutta joku samanoloinen/näköinen korkea kirja se oli. Pieniä asioita sitä ihminen muistaa joskus...
-
- Kitinän uhri
Voiko Invalidiliiton joulukortteja oikeasti lähettää sukulaisille ja tuttaville? Nehän jaetaan ilmaiseksi käsittääkseni jokaiseen talouteen. Tänä vuonna kyllä lahjoitin pienen summan Invalidiliitolle, eli olen siis periaatteessa maksanut korteista.
Äiti ei tiedä
Mä lähetän aina noi, jos ylipäänsä muistan lähettää, olin sitten maksanut tai en. Typeräähän se olis käyttämättä jättää.Leila kirjoitti:Voiko Invalidiliiton joulukortteja oikeasti lähettää sukulaisille ja tuttaville? Nehän jaetaan ilmaiseksi käsittääkseni jokaiseen talouteen. Tänä vuonna kyllä lahjoitin pienen summan Invalidiliitolle, eli olen siis periaatteessa maksanut korteista.
Meillä äiti käyttää niitä pakettikortteina oman perheen lahjoissa. Joskus on sedältä tullut postissa sellainen (no joo, miehet; ihme, että ylipäänsä lähetti kortin).Edith kirjoitti:Mä lähetän aina noi, jos ylipäänsä muistan lähettää, olin sitten maksanut tai en. Typeräähän se olis käyttämättä jättää.Leila kirjoitti:Voiko Invalidiliiton joulukortteja oikeasti lähettää sukulaisille ja tuttaville? Nehän jaetaan ilmaiseksi käsittääkseni jokaiseen talouteen. Tänä vuonna kyllä lahjoitin pienen summan Invalidiliitolle, eli olen siis periaatteessa maksanut korteista.
Itselleni tuli yhtenä tai kahtena ekana jouluna omaan kotiin muuton jälkeen invalidikortteja på svenska. Sen jälkeen niitä ei ole tullut ollenkaan. Totesivatko ne, että itsekeskeisten ihmisten porvari-Punavuoressa maksettujen korttien prosentti on niin huono, ettei tänne kannata jakaa?
Mistä niitä My little ponyja oikein saa? Siis kohtuu hintaan. Br toys on sairaan kallis ja tarjoustalosta ei löydy. Prisma? Citymarket?
Ei niitä aitoja, oikeita saa enää mistään. Koita huuto.nettiä.Kid kirjoitti:Mistä niitä My little ponyja oikein saa? Siis kohtuu hintaan. Br toys on sairaan kallis ja tarjoustalosta ei löydy. Prisma? Citymarket?
R-Kioskilla oon nähny jonkinlaisia.ninnithequeen kirjoitti:Ei niitä aitoja, oikeita saa enää mistään. Koita huuto.nettiä.Kid kirjoitti:Mistä niitä My little ponyja oikein saa? Siis kohtuu hintaan. Br toys on sairaan kallis ja tarjoustalosta ei löydy. Prisma? Citymarket?
Mutta ne EI ole niitä aitoja oikeita. Matkiapinoitten rahanhimoissaan keksimiä.imbesiili kirjoitti:R-Kioskilla oon nähny jonkinlaisia.ninnithequeen kirjoitti:Ei niitä aitoja, oikeita saa enää mistään. Koita huuto.nettiä.Kid kirjoitti:Mistä niitä My little ponyja oikein saa? Siis kohtuu hintaan. Br toys on sairaan kallis ja tarjoustalosta ei löydy. Prisma? Citymarket?
Mulla on jäljellä 2 kpl aitoja My Little Ponyjä 80-luvulta. Ja juu, en luovu. Ne on tyttärelle.
Eli nimella My little pony ei saa enää mistään? Oon mä jotain poneja tarjoustalossa nähny, mutten tosiaan tolla nimellä.imbesiili kirjoitti:R-Kioskilla oon nähny jonkinlaisia.ninnithequeen kirjoitti:Ei niitä aitoja, oikeita saa enää mistään. Koita huuto.nettiä.Kid kirjoitti:Mistä niitä My little ponyja oikein saa? Siis kohtuu hintaan. Br toys on sairaan kallis ja tarjoustalosta ei löydy. Prisma? Citymarket?
^Kyllä Hasbro valmistaa edelleen My Little Poneja ja ne ovat ihan aitoja ja niitä myydään Suomessakin. Generation 3 menossa. Ulkonäkö on tietenkin kehittynyt aika paljon G1:stä, eivät ne silti mitään feikkejä ole.
Lista Suomessa myydyistä G3-poneista
Mä näin kirppiksellä ihan parilla eurolla niitä alkuperäisiä poneja, samanlaisia mitä mulla oli pienenä. Luulisin, että huuto.netissä noista pyydetään paljon enemmän, siellä helposti kaiken tuollaisen nostalgiatavaran hinta nousee korkealle.
Ulkonäkö kehittynyt joo, ja siksi minä en niitä aitoina pidäkään. Pyh.feliformia kirjoitti:^Kyllä Hasbro valmistaa edelleen My Little Poneja ja ne ovat ihan aitoja ja niitä myydään Suomessakin. Generation 3 menossa. Ulkonäkö on tietenkin kehittynyt aika paljon G1:stä, eivät ne silti mitään feikkejä ole.
Lisäksi näitä feikkejä on aika paljon, vai etkö ole törmännyt kaupoissa moisiin?
Ponit, jotka mulla on, ovat Meriliinukka (istuva liila, vihree harja ja häntä) sekä Blossom, vaalean liila varsa joka kattoo ylöspäin.
Joskus -83 valmistettuja.