Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
elco

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja elco »

Onko palstalla lääkäriä? Hengitin ruuankappaleen lounaalla viihdyttäessäni työkavereitani erinomaisilla jutuillani seikkailuistani. Vähän aikaa siinä ysköskelin, kunnes tilanne saatiin alkeelliseen kontrolliin. Jotenkin tuntuu kuitenkin, että jotain sinne jäi - on ikäänq pala kurkussa. Voi tietty olla, että voimakkaan yskimisen vuoksi kurkku on jotenkin tukossa.

Voiko henkitorveen joutunut kappale, joka ei akuutisti blokkaa putkia, olla vaarallinen? Kauanko minulla on elinaikaa?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

elco kirjoitti:Kauanko minulla on elinaikaa?
Ei onneks kauaa.
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Aito_Johanna kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Kyllä sen huomaa, kun pitkään pesee pyykit ilman huuhteluainetta; niihin jää sellainen ummehtunut, märän koira haju kuivanakin. Puhumattakaan sitten pyyhkeistä ja lakanoista; niin karheita että niillä voi suorittaa pienimuotoisen kuivaharjauksen.
Siis häh? :shock: En ole koskaan käyttänyt huuhteluainetta, eivätkä pyykkini haise ollenkaan ummehtuneelle!
En minäkään juuri käytä, koska huuhteluaine ei sovi ainakaan lycralle eikä sellaisille urheilutekstiileille, jotka siirtävät hien pois iholta. Ainoat matskut, joita huljuttelen huuhteluaineessa, ovat villa ja silkki.
Kikkelis kokkelis.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sen lisäksi, että huuhteluaine on universumin turhin keksintö, heti kamomillantuoksuisten pikkuhousunsuojien jälkeen, se pilaa pyyhkeiden imukyvyn, raiskaa farkkukankaan ja aiheuttaa ihottumaa. Pesen kaikki huushollin tekstiilit hajusteettomilla übersensitiivisten ihmisten herkkis-aineilla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Ja mä en taas osaa elää ilman Vanilla&Orchid-huuhteluainettani.
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ann kirjoitti:Sen lisäksi, että huuhteluaine on universumin turhin keksintö, heti kamomillantuoksuisten pikkuhousunsuojien jälkeen, se pilaa pyyhkeiden imukyvyn, raiskaa farkkukankaan ja aiheuttaa ihottumaa. Pesen kaikki huushollin tekstiilit hajusteettomilla übersensitiivisten ihmisten herkkis-aineilla.
Hyi helkkari, en tiedä kauheampaa kuin pehmeät pyyhkeet. Pyyhkeen pitää olla hiukan rouhea ja karkea, niin että ihoon jää verinaarmut, kun kuivaa itsensä. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ann kirjoitti:kamomillantuoksuisten pikkuhousunsuojien
:shock:
Ei tollasia voi olla
ninnithequeen

Bliss kirjoitti:
Ann kirjoitti:kamomillantuoksuisten pikkuhousunsuojien
:shock:
Ei tollasia voi olla
Katos vähä ketä lainaat.
Anna on aina tosissaan.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Anna on aina tosissaan.
Aivan niinkuin minäkin. Kuolemanvakavissani.
ninnithequeen

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Anna on aina tosissaan.
Aivan niinkuin minäkin. Kuolemanvakavissani.
No sit meit on kolme.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

Rotan aivot valtasivat pääni.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:
Ann kirjoitti:Sen lisäksi, että huuhteluaine on universumin turhin keksintö, heti kamomillantuoksuisten pikkuhousunsuojien jälkeen, se pilaa pyyhkeiden imukyvyn, raiskaa farkkukankaan ja aiheuttaa ihottumaa. Pesen kaikki huushollin tekstiilit hajusteettomilla übersensitiivisten ihmisten herkkis-aineilla.
Hyi helkkari, en tiedä kauheampaa kuin pehmeät pyyhkeet. Pyyhkeen pitää olla hiukan rouhea ja karkea, niin että ihoon jää verinaarmut, kun kuivaa itsensä. :wink:
Ja karhea lisäksi vie ihokarvat pois, hehhheee.

VASTUSTAN KEIKKUA NYT!

Pyyhkeen pitää olla pehmeä, ihanan pehmeä ja vettä heti imevä!
Sellainen pitää pyyhkeen olla. Nyt vain tiedät tämänkin Keikku jatkossa!
Ovathan kaikki samaa mieltä pehmeän Stadinarskan kanssa? :wink:
ninnithequeen

Millon ne joulukortit pitää lähettää, että ovat perillä ennen Joulua? Siis että lähtevät halvemmalla postimerkillä? Ja entäs sitten kun lähettää tavallisella merkillä?

EDIT: selvis, 15.12.
ninnithequeen

Siirretääs tänne toisesta ketjusta:
mustaenkeli kirjoitti:Mitä iltasatua muistat, etä sinulle oltaisiin lapsena ollessasi luettu?
Pieni punatukkainen poika.

Muistan siitä vain vähän, mutta "punapää porkkanaksi" kaverit hiekkalaatikolla haukkuivat sitä ja varasti sen leikkiautot. Siis kauheeta miks mä tämmösiä muistan :shock:
Kyllä ne lopuksi sitten sopivat ja leikkivät yhdessä.

Sattuuko kukaan muistamaan, mikä oli se satukirja, jossa tällainen iltasatu oli? Se ei tainnut olla Hanhiemon Satuaarteet vai mikä lie, mutta joku samanoloinen/näköinen korkea kirja se oli. Pieniä asioita sitä ihminen muistaa joskus...
Leila
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Leila »

Voiko Invalidiliiton joulukortteja oikeasti lähettää sukulaisille ja tuttaville? Nehän jaetaan ilmaiseksi käsittääkseni jokaiseen talouteen. Tänä vuonna kyllä lahjoitin pienen summan Invalidiliitolle, eli olen siis periaatteessa maksanut korteista.
Äiti ei tiedä
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Leila kirjoitti:Voiko Invalidiliiton joulukortteja oikeasti lähettää sukulaisille ja tuttaville? Nehän jaetaan ilmaiseksi käsittääkseni jokaiseen talouteen. Tänä vuonna kyllä lahjoitin pienen summan Invalidiliitolle, eli olen siis periaatteessa maksanut korteista.
Mä lähetän aina noi, jos ylipäänsä muistan lähettää, olin sitten maksanut tai en. Typeräähän se olis käyttämättä jättää.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Edith kirjoitti:
Leila kirjoitti:Voiko Invalidiliiton joulukortteja oikeasti lähettää sukulaisille ja tuttaville? Nehän jaetaan ilmaiseksi käsittääkseni jokaiseen talouteen. Tänä vuonna kyllä lahjoitin pienen summan Invalidiliitolle, eli olen siis periaatteessa maksanut korteista.
Mä lähetän aina noi, jos ylipäänsä muistan lähettää, olin sitten maksanut tai en. Typeräähän se olis käyttämättä jättää.
Meillä äiti käyttää niitä pakettikortteina oman perheen lahjoissa. Joskus on sedältä tullut postissa sellainen (no joo, miehet; ihme, että ylipäänsä lähetti kortin).

Itselleni tuli yhtenä tai kahtena ekana jouluna omaan kotiin muuton jälkeen invalidikortteja på svenska. Sen jälkeen niitä ei ole tullut ollenkaan. Totesivatko ne, että itsekeskeisten ihmisten porvari-Punavuoressa maksettujen korttien prosentti on niin huono, ettei tänne kannata jakaa?
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mistä niitä My little ponyja oikein saa? Siis kohtuu hintaan. Br toys on sairaan kallis ja tarjoustalosta ei löydy. Prisma? Citymarket?
ninnithequeen

Kid kirjoitti:Mistä niitä My little ponyja oikein saa? Siis kohtuu hintaan. Br toys on sairaan kallis ja tarjoustalosta ei löydy. Prisma? Citymarket?
Ei niitä aitoja, oikeita saa enää mistään. Koita huuto.nettiä.
imbesiili

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

ninnithequeen kirjoitti:
Kid kirjoitti:Mistä niitä My little ponyja oikein saa? Siis kohtuu hintaan. Br toys on sairaan kallis ja tarjoustalosta ei löydy. Prisma? Citymarket?
R-Kioskilla oon nähny jonkinlaisia.
ninnithequeen

imbesiili kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Mutta ne EI ole niitä aitoja oikeita. Matkiapinoitten rahanhimoissaan keksimiä.

Mulla on jäljellä 2 kpl aitoja My Little Ponyjä 80-luvulta. Ja juu, en luovu. Ne on tyttärelle.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

imbesiili kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Eli nimella My little pony ei saa enää mistään? Oon mä jotain poneja tarjoustalossa nähny, mutten tosiaan tolla nimellä.
feliformia

Viesti Kirjoittaja feliformia »

^Kyllä Hasbro valmistaa edelleen My Little Poneja ja ne ovat ihan aitoja ja niitä myydään Suomessakin. Generation 3 menossa. Ulkonäkö on tietenkin kehittynyt aika paljon G1:stä, eivät ne silti mitään feikkejä ole.

Lista Suomessa myydyistä G3-poneista
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä näin kirppiksellä ihan parilla eurolla niitä alkuperäisiä poneja, samanlaisia mitä mulla oli pienenä. Luulisin, että huuto.netissä noista pyydetään paljon enemmän, siellä helposti kaiken tuollaisen nostalgiatavaran hinta nousee korkealle.
ninnithequeen

feliformia kirjoitti:^Kyllä Hasbro valmistaa edelleen My Little Poneja ja ne ovat ihan aitoja ja niitä myydään Suomessakin. Generation 3 menossa. Ulkonäkö on tietenkin kehittynyt aika paljon G1:stä, eivät ne silti mitään feikkejä ole.

Lista Suomessa myydyistä G3-poneista
Ulkonäkö kehittynyt joo, ja siksi minä en niitä aitoina pidäkään. Pyh.
Lisäksi näitä feikkejä on aika paljon, vai etkö ole törmännyt kaupoissa moisiin?

Ponit, jotka mulla on, ovat Meriliinukka (istuva liila, vihree harja ja häntä) sekä Blossom, vaalean liila varsa joka kattoo ylöspäin.
Joskus -83 valmistettuja.