Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Kertokaapas, te Kitinän terveysintoilijat:
Paljonko tämmöisen 70-kiloisen ihmisuroksen pitäisi syödä kuituja päivässä, jotta suoli toimii säännöllisesti?
Paljonko tämmöisen 70-kiloisen ihmisuroksen pitäisi syödä kuituja päivässä, jotta suoli toimii säännöllisesti?
Tämmönen...:Elukka kirjoitti:Kertokaapas, te Kitinän terveysintoilijat:
Jos oikein pahaksi pääsee, apteekista saa sennatabletteja. Niihin ei vaan passaa totuttaa itseään...Kauneus&Terveys-lehti kirjoitti:Kuitua tarvitaan 25–30 grammaa päivässä, mikä jää monelta vajaaksi. Liukenemattomien kuitujen parhaita lähteitä ovat esimerkiksi kokojyväjauhot, leseet, pähkinät, kuorimattomat omenat ja päärynät, pavut ja herneet. Liukenevia kuituja on taas paljon marjoissa, omenassa, sitrushedelmissä ja palkokasveissa, beetaglukaania varsinkin kaurassa. Syö hedelmä joka aterialla, popsi porkkanoita välipalaksi, käytä tummaa riisiä ja pastaa ja lisää leivonnaisiin ja laatikoihin leseitä. Kuivattu luumukin on kuitupommi.
Miten kuppi teetä voi näppikselle, hiirelle, pöydälle ja lattialle kaatuessa yhtäkkiä moninkertaistua vähintään kolmeksi litraksi nestettä?
Minkälaisista kaupoista kannattaisi haeskella kohtuuhintaisia joulupukin vermeitä?
Voiko smetanaa käyttää lämpimän ateriakastikkeen raaka-aineena?
Tottakai voi.Sheetlord kirjoitti:Voiko smetanaa käyttää lämpimän ateriakastikkeen raaka-aineena?
Tää on paha sana, mut mä tuunasin mun joulukortit. Lisäsin noihin jouluisia tarrakuvia ja leikkasin joulumainoksista jouluisia kuvia ja liimailin. Nyt ne on niinku personalized eikä ollenkaan halpoja.Aito_Johanna kirjoitti:Meillä äiti käyttää niitä pakettikortteina oman perheen lahjoissa. Joskus on sedältä tullut postissa sellainen (no joo, miehet; ihme, että ylipäänsä lähetti kortin).Edith kirjoitti:Mä lähetän aina noi, jos ylipäänsä muistan lähettää, olin sitten maksanut tai en. Typeräähän se olis käyttämättä jättää.Leila kirjoitti:Voiko Invalidiliiton joulukortteja oikeasti lähettää sukulaisille ja tuttaville? Nehän jaetaan ilmaiseksi käsittääkseni jokaiseen talouteen. Tänä vuonna kyllä lahjoitin pienen summan Invalidiliitolle, eli olen siis periaatteessa maksanut korteista.
Ei, mutta Kivikossa kyllä.imbesiili kirjoitti:Asuuko Kontulassa hobitteja?
-
- Kitisijä
Mitä tarkoittaa se, että Aito_Johannalla on tällä hetkellä viestejä yhteensä 1666?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Kehtaanko laittaa joulukortit firman kirjekuoriin ja lähettää ne firman piikkiin?
Ku postimerkit on niin kalliita
-
- Kitisijä
Kyllä, jos työskentelet perintätoimistossa, ulosottovirastossa tai verottajalla.Kid kirjoitti:Kehtaanko laittaa joulukortit firman kirjekuoriin ja lähettää ne firman piikkiin?
-
- Kitisijä
Pervå!bedlam kirjoitti:Minkälaisista kaupoista kannattaisi haeskella kohtuuhintaisia joulupukin vermeitä?
Mitäs pervoa tuossa kysymyksessä nyt oli? Siis kertakaikkiaan! *khöm*irmelianneli kirjoitti:Pervå!bedlam kirjoitti:Minkälaisista kaupoista kannattaisi haeskella kohtuuhintaisia joulupukin vermeitä?
Jostain naamiaisasu/pilailu/jotain kaupoista. Semmosissa olen nähnyt niitä. En tiedä Oulun tarjonnasta.bedlam kirjoitti:Minkälaisista kaupoista kannattaisi haeskella kohtuuhintaisia joulupukin vermeitä?
Ok, pitääs kattella. Ajattelin vain, että josko jostain suuremmista marketeista saisi myös.Rouva Pupu kirjoitti:Jostain naamiaisasu/pilailu/jotain kaupoista. Semmosissa olen nähnyt niitä. En tiedä Oulun tarjonnasta.bedlam kirjoitti:Minkälaisista kaupoista kannattaisi haeskella kohtuuhintaisia joulupukin vermeitä?
Okei, ei tuo pervåhuudahdus välttämättä ihan täysin harhaan osunut. Mitäänhän en myönnä kuitenkaan.
http://www.punanaamio.fi/product_catalog.phpbedlam kirjoitti: Okei, ei tuo pervåhuudahdus välttämättä ihan täysin harhaan osunut. Mitäänhän en myönnä kuitenkaan.
Ainakin tilaamalla, tosin ei välttämättä pukki ehdi jouluksi.
En ihan pyteetön. Nimimerkillä tonttuasua etsivä.
Joo, vähän myöhässä sain idean. Tilaamalla ois saanu varmasti pal hienompia.Rouva Pupu kirjoitti:http://www.punanaamio.fi/product_catalog.phpbedlam kirjoitti: Okei, ei tuo pervåhuudahdus välttämättä ihan täysin harhaan osunut. Mitäänhän en myönnä kuitenkaan.
Ainakin tilaamalla, tosin ei välttämättä pukki ehdi jouluksi.
Joku tällanen tonttuasu olisi kyllä oikein jees, mutta se toisaalta poistaisi yllätysaspektin.Rouva Pupu kirjoitti:En ihan pyteetön. Nimimerkillä tonttuasua etsivä.
Kokeilepa laittaa Googleen vaikka "I'm looking at you through the glass, don't know how much time has passed, all I know is that it feels like forever" ja "Standing at the rooftop, everybody scream your heart out" (ilman lainausmerkkejä).Suvinen kirjoitti:kyseli pahoja
*pus*
Eikös Stone Sourissa laula ja soita niitä Slipknotin tyyppejä? Mä olen aina luullut että NRJ soittaa jotain Edelmanneja ja Eppu Normaalia, mutta enpä ole tainnut kuunnella koko kanavaa.Suvinen kirjoitti:kyseessä on ilmeisesti sellainen bändi kuin Stone Sour, mulle aivan tuntematon yhtye. Kumma ettei edes NRJ:n sivuilta biisiä löytynyt, vaikka siltäkin kanavalta biisi mielestäni tuli.
Kyllikki.bedlam kirjoitti: Eikös Stone Sourissa laula ja soita niitä Slipknotin tyyppejä?
-
- Kitisijä
Voi. vrt. "vituttaa niin ettei veri kierrä"Bliss kirjoitti:Voiko vitutukseen kuolla?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Haluatko avautua meille kuolemanvitutuksesi syistä?Bliss kirjoitti:Voiko vitutukseen kuolla?
*sossepokemonia odotettavissa*