Onko se erikoiskahvia suodatinjauhatuksella eli myydäänkö sitä ihan normaaleissa kahvipakkauksissa vai onko Stockan kahvilan tekele? Täytyy kokeilla. *Kahvihullu*Ann kirjoitti: .. sellasta namia choco lattea, jota myydään Stockalla. Tosin se on kyllä enempi pirtelöä kuin kahvia..
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitinän uhri
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Ihan sama. Kuuntele sydämesi (tai maksasi) ääntä.Razormaid kirjoitti:Kumpi?!
1. 32 neliötä, 350 e + 10 e vesi. 2 h, kk, kph, vk, lasitettu parveke.
Lähellä koulua, kauempana keskustasta. Neljäs kerros viidestä.
2. 28 neliötä, 320 e + vesi ?. 1 h, alkovi (195 -sänky ei mahu poikittain), kk, kph, parveke. Juuri remontoitu (pinkki vessa!). Lähempänä keskustana, tosin rautatiekin näkyy :S Pienkerrostalon ylin kerros.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Oijoi, teemme tämän niin vaikeaksi.Suvinen kirjoitti:Se 32 neliön näyttäs houkuttelevammalta, minusta.Razormaid kirjoitti:Kumpi?!
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Moi!
Pökäsen sunnuntai aamuna helsinkiin junalla ja pitäis puolenpäivän jälkeen olla hartwall areenalla katsomassa apassionataa. Illalla sitten mennä lento asemalle ja luuvanilla kotio. Neuvokaas palijasjalakaset miten siellä kannattaa liikkua paikasta a b c kätevimmin?
Edit. Siis sunnuntaina
Pökäsen sunnuntai aamuna helsinkiin junalla ja pitäis puolenpäivän jälkeen olla hartwall areenalla katsomassa apassionataa. Illalla sitten mennä lento asemalle ja luuvanilla kotio. Neuvokaas palijasjalakaset miten siellä kannattaa liikkua paikasta a b c kätevimmin?
Edit. Siis sunnuntaina
Viimeksi muokannut Georgina, 30.01.2007 19:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
- Kitinän uhri
Georgie, sun kannattaa ehdottomasti mennä www.reittiopas.fi:n sivuille ja syöttää sinne kaikki noi reitit; tarjoaa sulle eri vaihtoehtoja ajastusten kera. Tosi kätevä ja mainio systeemi. Kun klikkaat sitten sen reittisyötön jälkeen siitä "tarkemmat pysäkit" tms, saat aivan tarkan taulukon miten mennä ja mihin aikoihin minnekin.Georgina kirjoitti:Moi!
Pökäsen lauantai aamuna helsinkiin junalla ja pitäis puolenpäivän jälkeen olla hartwall areenalla katsomassa apassionataa. Illalla sitten mennä lento asemalle ja luuvanilla kotio. Neuvokaas palijasjalakaset miten siellä kannattaa liikkua paikasta a b c kätevimmin?
-
- Kitisijä
Kiitos kovasti!HellBell kirjoitti: Georgie, sun kannattaa ehdottomasti mennä www.reittiopas.fi:n
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ehdottomasti ykkönen. Perustelut:Razormaid kirjoitti:Kumpi?!
1. 32 neliötä, 350 e + 10 e vesi. 2 h, kk, kph, vk, lasitettu parveke.
Lähellä koulua, kauempana keskustasta. Neljäs kerros viidestä.
2. 28 neliötä, 320 e + vesi ?. 1 h, alkovi (195 -sänky ei mahu poikittain), kk, kph, parveke. Juuri remontoitu (pinkki vessa!). Lähempänä keskustana, tosin rautatiekin näkyy :S Pienkerrostalon ylin kerros.
a) Ykkösen ikkunasta on kauniimmat näköalat.
b) Kakkosen naapurissa asuu juoppopariskunta ja yläkerrassa entinen seksuaalirituaalimurhaaja.
c) Ykkösessä on enemmän neliöitä.
d) Kakkosen läheisellä junaradalla tulee tapahtumaan parin kuukauden kuluttua raju kahden kaukojunan nokkakolari.
e) Kaukaisuus keskustan paheista ja opiskelupaikan läheisyys ohjaa sinua elämässäsi oikeaan suuntaan.
-
- Kitisijä
Se on semmonen valmissysteemi. Löytyy Mealsista. Kassan vieressä on semmonen erillinen kylmäallas, missä niitä on eri makuja.HellBell kirjoitti:Onko se erikoiskahvia suodatinjauhatuksella eli myydäänkö sitä ihan normaaleissa kahvipakkauksissa vai onko Stockan kahvilan tekele?Ann kirjoitti: .. sellasta namia choco lattea, jota myydään Stockalla. Tosin se on kyllä enempi pirtelöä kuin kahvia..
Rotan aivot valtasivat pääni.
-
- Kitisijä
Nyt kun näin Pirkassa jumppaohjeita ja katselin tuota kotisivua ja niitä ohjeita, niin minäkin haluan gymstickin!Kid kirjoitti:Onko kellään kokemusta Gymstickistä? Eli tästä http://www.gymstick.net/?link=Gymstick% ... fi&us=&nw=
Ajattelin hankkia mutta kyselen ensin..
edittiä: Mä olen gymstickin onnellinen omistaja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Mä taas haluaisin sellaiselle jumppatunnille, jolla painitaan pallon kanssa.Lolita kirjoitti:Nyt kun näin Pirkassa jumppaohjeita ja katselin tuota kotisivua ja niitä ohjeita, niin minäkin haluan gymstickin!Kid kirjoitti:Onko kellään kokemusta Gymstickistä? Eli tästä http://www.gymstick.net/?link=Gymstick% ... fi&us=&nw=
Ajattelin hankkia mutta kyselen ensin..
edittiä: Mä olen gymstickin onnellinen omistaja.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Jumppapallon saisi Citymarketista Plussa-kortilla hintaan 9.95. Sen kanssa voisi sitten painia kotosalla. Mä henkilökohtaisesti olen aina tykännyt enemmän leikkimielisestä painimisesta miehen kanssa. Hauskaa ja tehokasta.Keikaus kirjoitti:Mä taas haluaisin sellaiselle jumppatunnille, jolla painitaan pallon kanssa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Löytyykös palstalta joku oikeasti onpelutaitoinen henkilö (muistaakseni täällä oli parikin ammattilaista?), joka voisi muuntaa silkkilakanat oikeaan kokoonsa? Siis kahdesta pienemmästä yksi pussilakana ja yhdestä isommasta kaksi aluslakanaa (mennyt mitat thaimaalaisilla hieman sekaisin, eikä isäpappa luonnollisestikaan tarkistanut työn jälkeä...). Itselläkin kyllä onpelukone löytyy, mutta silkki on ikävää ommeltavaa ja todennäköisesti polttaisin hihani tuhanteen kertaan ommellessa. Kyseessä on melko simppeli homma ja palkkaakin heruu. Anyone?
-
- Kitisijä
Kuinkas usein hiuksia maksimissaan saisi värjäillä jos kyseessä kestoväri. Niin, että ne hiukset ei kovin suuresti pahastuisi?
Onhan tähänki jotkut suositukset varmasti olemassa....
Onhan tähänki jotkut suositukset varmasti olemassa....
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
-
- Kitisijä
Jostain syystä oon ajatellu jotain ihan muuta... ja hiuksia "suojellakseni" värjäilly korkeintaan 2-3 kuukauden välein... nyt voin siis hyvällä omalla tunnolla lähtä shoppailemaan hiusväriä, vaikka edellinen värjäyskerta oliki joskus joulukuun alkupuolella tai puolivälissä...Suvinen kirjoitti:Ei kai kaupan pakettiväreistä haittaa ole, nehän pikemminkin suojaa hiusta ainakin jos tummemmaksi sävyksi vetää. En ole alan ammattilainen mutta veikkaisin että huoletta voi kerran tai kaksi kuussa ainakin värjätä.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Neljän kuukauden sisällä on napsahtanut kahdet ylinopeussakot, montako vielä kestää ottaa ja millä aikavälillä ennen kuin lähtee kortti kuivumaan?
-
- Kitisijä
Muistelisin, että kortti lähtee kuivumaan jos on 3 sakkoa vuoden, tai 4 kahden vuoden aikana.Tsaari kirjoitti:Neljän kuukauden sisällä on napsahtanut kahdet ylinopeussakot, montako vielä kestää ottaa ja millä aikavälillä ennen kuin lähtee kortti kuivumaan?
Edit: Niin ja väliaikaisella kortilla 2 vuoteen tai 3 kahteen vuoteen (jonka jälkeen joutuu käymään inssin ja kirjalliset uudelleen).
Viimeksi muokannut Think, 06.02.2007 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ovela kuin orgasmi
Paree hillitä kaasujalkaa tai olet pian julkisten käyttäjä.Tsaari kirjoitti:Neljän kuukauden sisällä on napsahtanut kahdet ylinopeussakot, montako vielä kestää ottaa ja millä aikavälillä ennen kuin lähtee kortti kuivumaan?
Pitänee vissiin nostaa jalkaa ettei tarvitse kulmakunnan taksiyrittäjiä tukea..
Tästä tulee kotiin mustaa valkoisella, kun joku liikennevalvontaviskaaliviraston SS-untersturmführer lähestyy sinua lähitulevaisuudessa kirjeellä, jossa ilmoitetaan joutumisestasi erityistarkkailuun. Ilmoituksessa uhitellaan luonnollisesti pykäliin vetoamalla.Tsaari kirjoitti:Neljän kuukauden sisällä on napsahtanut kahdet ylinopeussakot, montako vielä kestää ottaa ja millä aikavälillä ennen kuin lähtee kortti kuivumaan?
Vastakysymys: Nieleekö vegaanit?
Nielee.elco kirjoitti:Vastakysymys: Nieleekö vegaanit?
Mistä tiedät? Oletko itse vegaani?Chap kirjoitti:Nielee.elco kirjoitti:Vastakysymys: Nieleekö vegaanit?
Olen ollut todistamassa moisen tapahtumista. Huimakin voi todistaa, koska taputti tahtia vieressä.elco kirjoitti:Mistä tiedät? Oletko itse vegaani?
Check.Chap kirjoitti:Olen ollut todistamassa moisen tapahtumista. Huimakin voi todistaa, koska taputti tahtia vieressä.elco kirjoitti:Mistä tiedät? Oletko itse vegaani?
-
- Kitisijä
Vaikea valinta: tilatakko Tapparan vai Tarotin fanipaita?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Tarotin. Ehdottomasti.Bluntly kirjoitti:Vaikea valinta: tilatakko Tapparan vai Tarotin fanipaita?