Niba kirjoitti:Tämä oli tietysti kirjoittajan mielipide, eikä ole mitään syytä olettaa asian olevan kuten tässä kirjoitettuna on.
Selkärankaa jumalauta vittu! Jos lähdet jotain suustasi/näppäimistöltäsi ulostamaan, niin seiso sitten sanomasi takana, äläkä heti seuraavalla hengenvedolla ala anteeksipyytelemään tai nöyristelemään.
Te nyt ootte kaikki typeriä kakkapökäleitä. Mut täähän nyt on hei vaan mun mielipide!!1111!!!!11 MIITTI!
Jos jotain täällä en täysin ymmärrä, on se, että neiti tai rouva Ann saa täällä näinkin hyväksytysti riehua tyhmästi! Minä naureskelen Annan tyylille, mutta samaan hengenvetoon ihmettelen hyväksyvyyssuhdetta. Onhan mun kirjoitukseni asteikossa pikkuauton "tyhmyyttä" kun Annia vois verrata raketin älyvapauteen...
Huomatkaa nyt että itse pidän Annasta mutta pitäisin myös Stadinarskasta enemmän,hehheh!
Stadinarska kirjoitti:
Sanoisin polleasti että muna on kanaa viisaampi, Candyman-isukilla on opittavaa vielä. Keikaus, koska olet minut pyöräyttänyt? Olinko kiltti lapsi?
Candyn kanssa kun mentiin naimisiin, olin jo raskaana. Että sellaiset pari vuotta sitten. Olet lapsineromme, koska olet jo työelämässäkin kannuksesi hankkinut. Kiltti olet ollut, mutta aika vilkas.
Stadinarska kirjoitti:
Sanoisin polleasti että muna on kanaa viisaampi, Candyman-isukilla on opittavaa vielä. Keikaus, koska olet minut pyöräyttänyt? Olinko kiltti lapsi?
Candyn kanssa kun mentiin naimisiin, olin jo raskaana. Että sellaiset pari vuotta sitten. Olet lapsineromme, koska olet jo työelämässäkin kannuksesi hankkinut. Kiltti olet ollut, mutta aika vilkas.
Mulla on ihana äiskä Keikaus, mutta iskä on kummallinen. Voisitko muori ojentaa häntä hiukan. Onko Iskällä jo tutisevat polvet?
Kakkiaiset! Sivuutitte mut kahdella sivulla. Kaipaan vieläkin vastausta.
Kiits.
Kid kirjoitti:Jollain teistä täällä oli kokemusta pesupähkinöistä? Toimiiko? Pesee puhtaaksi ja vaalentamatta tummia?
Kun ajattelin hankkia mutta ois kiva tietää kokemuksia. Kävin ekolossa eilen, mutta hyvin oli tietämättömän tuntuset myyjät..
Kid kirjoitti:Jollain teistä täällä oli kokemusta pesupähkinöistä? Toimiiko? Pesee puhtaaksi ja vaalentamatta tummia?
Kun ajattelin hankkia mutta ois kiva tietää kokemuksia. Kävin ekolossa eilen, mutta hyvin oli tietämättömän tuntuset myyjät..
Toimii loistavasti! Meillä pesty pähkinöillä jo paru kuukautta ja on vaan positiivista sanottavaa. Ei tarvitse huuhteluainetta ja pyykit ovat puhtaita ja hajuttomia. Jos jotain tahroja tulee, ne kannattaa sappisaippualla käsitellä ennen pesua, tai sitten pähkinäpaketin mukana tulevalla ohjeella keittää pähkinöistä hiukan vahvempaa liuosta, jolla tahroja voi poistaa.
Mikä siinä mättää kun sähköpostiin tulevat pdf tiedostot kieltäytyvät avautumasta oikein? Acrobat reader 5 löytyy, kuin myös adobe acrobat 6, pitäiskö mulla olla joku adobe acrobat sitten vai löytyykö vika koneen asetuksista täh?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
saira kirjoitti:
Toimii loistavasti! Meillä pesty pähkinöillä jo paru kuukautta ja on vaan positiivista sanottavaa. Ei tarvitse huuhteluainetta ja pyykit ovat puhtaita ja hajuttomia. Jos jotain tahroja tulee, ne kannattaa sappisaippualla käsitellä ennen pesua, tai sitten pähkinäpaketin mukana tulevalla ohjeella keittää pähkinöistä hiukan vahvempaa liuosta, jolla tahroja voi poistaa.
Kiitos ja kumarrus! Pähkinät on ostettu ja koska vanhaa pesuainetta on vielä vähän jäljellä, kestää hetki ennen kun pääsen niitä käyttämään. Jos totean itsekkin ne hyviksi, jatkossa käytän vaan niitä ja mainostan kavereille kanssa.
Ennen kuin alan kun alan etsimään oikeasti tietoa ja kysymään ammattilaisilta, niin kysyn nyt teiltä rakkaat kitinäläiset.
Jos työtön menee hakemaan ulkomailta (EU maat) töitä, niin hänhän saa työttömyyskorvausta kolmen kuukauden ajan, jos vaan on mennyt paikalliseen työvoimatoimistoon työnhakijaksi. Mutta jos irtisanoutuu itse, niin saako silloin ko. korvausta vai tuleeko silloinkin karenssi, niin kuin Suomessa.
Eli jos irtisanoutuisin nyt ja lähtisin johonkin EU-maahan hakemaan töitä, niin joutuisinko kärsimään sielläkin karenssin?
SaintJohnPerse kirjoitti:
Eli jos irtisanoutuisin nyt ja lähtisin johonkin EU-maahan hakemaan töitä, niin joutuisinko kärsimään sielläkin karenssin?
Äärimmäisen lämpimästi suosittelen soittamaan työkkäriin ja kysymään asiaa. Kuulostaa sen verran tärkeältä ratkaisulta, että en luottaisi palstaan, jolle itsekin kirjoitan.
SaintJohnPerse kirjoitti:
Äärimmäisen lämpimästi suosittelen soittamaan työkkäriin ja kysymään asiaa. Kuulostaa sen verran tärkeältä ratkaisulta, että en luottaisi palstaan, jolle itsekin kirjoitan.
No, niin tekisinkin joka tapauksessa, mutta koska ajattelin, että täällä saattaisi löytyä joku joka on joskus tehnyt sellaisen ratkaisun. Täällä kun löytyy niin monenlaisia ihmisiä. Mutta tästä asiasta taitaa löytyä vaan mutua...
SaintJohnPerse kirjoitti:lähtisin johonkin EU-maahan
Kuulepas nyt. Et saa lähteä mihinkään ulkomaille duuniin.
Kenen kanssa mä sitten juon pahoja viinoja?
Tai no toisaaltahan toi on aika hyvä idea. Raportoi heti jos perustat jonku menestyvän yrityksen, ja tarvitset esimerkiks sihteeriä, tai ööö..puhelinvaihdetta?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.