Suus kii orja ja tee töitä!isohaara kirjoitti:Minen ainakaan maksa sun sapattivapaitas!Vihtahousu kirjoitti:^No jo on kumma ettei saa edes lopareita ottaa ilman että tulee jotain runtua!
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Nimenomaan.CandyMan kirjoitti: Kannattaa mieluummin vittuilla pomolle että saa potkut eikä karenssia. Tulee parempi mielikin.
Mäkin vittuilin joskus pomolle vaatetuksellani ja se tuli uhkailemaan kirjallisella varotuksella, mutta ei se mitään potkuja uskalla antaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
paitsi että siellä on muistaakseni kohta, että jos irtisanominen johtuu selkeästi omista teoista saa siitäkin karenssin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Ja vaikkei työsuhteen päättymisen syytä saa/tarvitse työtodistukseen kirjoittaakaan, olen itse saanut kymmeniä puheluita (joo, olen massairtisanoja, buhuu) työkkäristä, joissa udellaan ko. syytä. Ja karenssia, naps!par-sky kirjoitti:paitsi että siellä on muistaakseni kohta, että jos irtisanominen johtuu selkeästi omista teoista saa siitäkin karenssin.
Ja lopuksi voi haastaa työnantajan oikeuteen laittomasta irtisanomisesta ja saa korvauksena vuoden palkan.CandyMan kirjoitti:Kannattaa mieluummin vittuilla pomolle että saa potkut eikä karenssia. Tulee parempi mielikin.Vihtahousu kirjoitti:^No jo on kumma ettei saa edes lopareita ottaa ilman että tulee jotain runtua!
Todellinen win win win suunnitelma.
Otatko mut töihin? Voit sitten irtisanoa mut, kun näytät siitä tykkäävän.BettyB. kirjoitti:Ja vaikkei työsuhteen päättymisen syytä saa/tarvitse työtodistukseen kirjoittaakaan, olen itse saanut kymmeniä puheluita (joo, olen massairtisanoja, buhuu) työkkäristä, joissa udellaan ko. syytä. Ja karenssia, naps!par-sky kirjoitti:paitsi että siellä on muistaakseni kohta, että jos irtisanominen johtuu selkeästi omista teoista saa siitäkin karenssin.
Jos olet kalju könsikäs ja työhaastattelu järjestetään hotellihuoneessa.SaintJohnPerse kirjoitti:Otatko mut töihin? Voit sitten irtisanoa mut, kun näytät siitä tykkäävän.BettyB. kirjoitti:Ja vaikkei työsuhteen päättymisen syytä saa/tarvitse työtodistukseen kirjoittaakaan, olen itse saanut kymmeniä puheluita (joo, olen massairtisanoja, buhuu) työkkäristä, joissa udellaan ko. syytä. Ja karenssia, naps!par-sky kirjoitti:paitsi että siellä on muistaakseni kohta, että jos irtisanominen johtuu selkeästi omista teoista saa siitäkin karenssin.
Minä sä mua oikeen pidät!!??NuoriDaavid kirjoitti:Jos olet kalju könsikäs ja työhaastattelu järjestetään hotellihuoneessa.
Olet juuri sopiva orjapiiskuri/alistaja mun firmaan, plussapisteitä saa jos riistää alaisiaan. Come to daddy!BettyB. kirjoitti:Minä sä mua oikeen pidät!!??NuoriDaavid kirjoitti:Jos olet kalju könsikäs ja työhaastattelu järjestetään hotellihuoneessa.
-
- Kitisijä
Yritän avata niitä hotmailin sähköpostista ja se ei anna tehdä noin. Senpä takia olen yrittänyt tallentaa työpöydälle jotta voisin avata haluamassani ohjelmassa mutta silloin ne tallentuvat jonain internetsivuna. (bittikartta tmv.) Ja eivät toimi. Joskus olen jonkun mutkan kautta päässyt valitsemaan ohjelmaa jossa tiedoston haluaisin avata jolloinka vaihtoehdoissa ei näy mitään noista acrobat ohjelmista.Elppis kirjoitti:
Avaa ne Acrobat readerissä, eli paina hiiren oikeaa näppäintä ja valitse ohjelma, jolla avaat tiedoston.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
- Kitinän uhri
Mitä olette hankkineet varpajaislahjaksi?
Pieni ongelma keksiä mitään sopivaa lahjaa. Kyseessä on pariskunnan toinen lapsi (poika), joten kaikki hyötyvempaimet löytyy jo talosta. Auttakee!
Pieni ongelma keksiä mitään sopivaa lahjaa. Kyseessä on pariskunnan toinen lapsi (poika), joten kaikki hyötyvempaimet löytyy jo talosta. Auttakee!
Älä löi! En ole hurrit!
Ostaessani ajattelen sitä että siitä olisi hyötyä pidemmäksi aikaa.Kimmen kirjoitti:Mitä olette hankkineet varpajaislahjaksi?
Muuta en osaa näin äkkiä sanoa.
Vauvanvaatteita? Niitä on aina yhtä hauska ostaa.Kimmen kirjoitti:Mitä olette hankkineet varpajaislahjaksi?
Jättisäkillinen vaippoja?Kimmen kirjoitti:Mitä olette hankkineet varpajaislahjaksi?
Mieheni sai 85 kpl kortsuja. Sellasessa nätissä purnukassa. Sopi täydellisesti meidän tilanteeseen.Kimmen kirjoitti:Mitä olette hankkineet varpajaislahjaksi?
-
- Kitinän uhri
No mitä se niillä tekee, käyttääkö kenties pölynimuripusseina asiakkeilleen tai jotn..Geetzu kirjoitti:Mieheni sai 85 kpl kortsuja. Sellasessa nätissä purnukassa. Sopi täydellisesti meidän tilanteeseen.Kimmen kirjoitti:Mitä olette hankkineet varpajaislahjaksi?
..nussitaanko omiin tarpeisiin vai vieraisiin?
Ollaan vaan ja nautitaan
-
- Kitinän uhri
Geetzu kirjoitti:^
Siis vituix meni taas.
Sun allekirjotus sai repz, nimittäin mun skoraderi just tollanen..heti ja nyt ja täyttä höyryä eteenpäin jne. ja sama pätee esim panemisessa yleensäkin, eli orkku mulle heti ja nyt..hehee mut mä en ookaan skordari vaan kiusauksen mestari ja siis pitkiä essareita..
..eilenkin kun ziikattiin jotain sarjaa niin tottakai piti sitä kullia ruveta kiusimaan ja kohta jo se tuli boxereista ulos ja daamin silmät tuijottaa hallunisaatiossa..no ajattelin et katelkoon..mä kattelin vaan sitä sarjaa. No tulos oli että ei siis ole kiimaa..mä sanoin että ollaan vaan ja nauititaan.
Sitten kun oli sarjat kateltu jne ja hän pillu paljaana ja melkein jo unessa niin menin sitä sitten kiusimaan= panemaan..mii laiks.
Ollaan vaan ja nautitaan
Alkohan skordella menkat? Vai tuleeks lisää pikkujouskia maailmaamme? (minä muistan tärkeimmät ja sivuutan sen kaiken muun)
-
- Kitinän uhri
Vähän naurattaa kun varpajaisista olemme sujuvasti päässeet joudenin sekstailutottumuksiin.
Kiitos vinkeistä, käyn tsekkaamassa lastenvaatteet. Joku söpö vauvapipo tai jotkut sukat varmaan sopisivat hyvin tilanteeseen. Ja ehkä alkon kautta isille konjakkia.
Kiitos vinkeistä, käyn tsekkaamassa lastenvaatteet. Joku söpö vauvapipo tai jotkut sukat varmaan sopisivat hyvin tilanteeseen. Ja ehkä alkon kautta isille konjakkia.
Älä löi! En ole hurrit!
-
- Kitisijä
Käänteistä kronologiaa vain.Kimmen kirjoitti:Vähän naurattaa kun varpajaisista olemme sujuvasti päässeet joudenin sekstailutottumuksiin.
Don't Panic!
Tytöt varmaan tietäisi mistä saa semmoista kangasta jota on esim. tarralenkkareiden tarrakiinnityksessä käytetty.
Mun jalkasuojien remmit on juuri tuolla tarrasysteemillä kiinnitettävät ja kiinnitysteho on kadonnut. Sen verran pihi olen etten osta uusia jalkasuojia vaan yrittäisin ensinh korjata/korjauttaa ne.
Mun jalkasuojien remmit on juuri tuolla tarrasysteemillä kiinnitettävät ja kiinnitysteho on kadonnut. Sen verran pihi olen etten osta uusia jalkasuojia vaan yrittäisin ensinh korjata/korjauttaa ne.
Tarranauhaa.Mulli75 kirjoitti:Tytöt varmaan tietäisi mistä saa semmoista kangasta jota on esim. tarralenkkareiden tarrakiinnityksessä käytetty.
Kangaskaupoista ainakin saa, ja käsityöliikkeistä.
-
- Kitinän uhri
Käy hakee Biltemasta. Varmasti halvempaa (mutu) ja sitä saa eri värisinä, pituisina ja levysinä.Bliss kirjoitti:Tarranauhaa.Mulli75 kirjoitti:Tytöt varmaan tietäisi mistä saa semmoista kangasta jota on esim. tarralenkkareiden tarrakiinnityksessä käytetty.
Älä löi! En ole hurrit!
Jos en nyt väärin muista niin biltemasta saa tasan yhtä leveyttä (pari senttiä) tarranauhaa ja vain valkoisena.Kimmen kirjoitti:Käy hakee Biltemasta. Varmasti halvempaa (mutu) ja sitä saa eri värisinä, pituisina ja levysinä.Bliss kirjoitti:Tarranauhaa.Mulli75 kirjoitti:Tytöt varmaan tietäisi mistä saa semmoista kangasta jota on esim. tarralenkkareiden tarrakiinnityksessä käytetty.