Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Vihtahousu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

isohaara kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:^No jo on kumma ettei saa edes lopareita ottaa ilman että tulee jotain runtua!
Minen ainakaan maksa sun sapattivapaitas! :P
Suus kii orja ja tee töitä!
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

CandyMan kirjoitti: Kannattaa mieluummin vittuilla pomolle että saa potkut eikä karenssia. Tulee parempi mielikin.
Nimenomaan.
Mäkin vittuilin joskus pomolle vaatetuksellani ja se tuli uhkailemaan kirjallisella varotuksella, mutta ei se mitään potkuja uskalla antaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
par-sky
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

paitsi että siellä on muistaakseni kohta, että jos irtisanominen johtuu selkeästi omista teoista saa siitäkin karenssin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

par-sky kirjoitti:paitsi että siellä on muistaakseni kohta, että jos irtisanominen johtuu selkeästi omista teoista saa siitäkin karenssin.
Ja vaikkei työsuhteen päättymisen syytä saa/tarvitse työtodistukseen kirjoittaakaan, olen itse saanut kymmeniä puheluita (joo, olen massairtisanoja, buhuu) työkkäristä, joissa udellaan ko. syytä. Ja karenssia, naps!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

CandyMan kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:^No jo on kumma ettei saa edes lopareita ottaa ilman että tulee jotain runtua!
Kannattaa mieluummin vittuilla pomolle että saa potkut eikä karenssia. Tulee parempi mielikin.
Ja lopuksi voi haastaa työnantajan oikeuteen laittomasta irtisanomisesta ja saa korvauksena vuoden palkan.

Todellinen win win win suunnitelma.
SaintJohnPerse

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
par-sky kirjoitti:paitsi että siellä on muistaakseni kohta, että jos irtisanominen johtuu selkeästi omista teoista saa siitäkin karenssin.
Ja vaikkei työsuhteen päättymisen syytä saa/tarvitse työtodistukseen kirjoittaakaan, olen itse saanut kymmeniä puheluita (joo, olen massairtisanoja, buhuu) työkkäristä, joissa udellaan ko. syytä. Ja karenssia, naps!
Otatko mut töihin? Voit sitten irtisanoa mut, kun näytät siitä tykkäävän. :)
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SaintJohnPerse kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Otatko mut töihin? Voit sitten irtisanoa mut, kun näytät siitä tykkäävän. :)
Jos olet kalju könsikäs ja työhaastattelu järjestetään hotellihuoneessa.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Jos olet kalju könsikäs ja työhaastattelu järjestetään hotellihuoneessa.
Minä sä mua oikeen pidät!!??
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos olet kalju könsikäs ja työhaastattelu järjestetään hotellihuoneessa.
Minä sä mua oikeen pidät!!??
Olet juuri sopiva orjapiiskuri/alistaja mun firmaan, plussapisteitä saa jos riistää alaisiaan. Come to daddy!
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Elppis kirjoitti:
Avaa ne Acrobat readerissä, eli paina hiiren oikeaa näppäintä ja valitse ohjelma, jolla avaat tiedoston.
Yritän avata niitä hotmailin sähköpostista ja se ei anna tehdä noin. Senpä takia olen yrittänyt tallentaa työpöydälle jotta voisin avata haluamassani ohjelmassa mutta silloin ne tallentuvat jonain internetsivuna. (bittikartta tmv.) Ja eivät toimi. Joskus olen jonkun mutkan kautta päässyt valitsemaan ohjelmaa jossa tiedoston haluaisin avata jolloinka vaihtoehdoissa ei näy mitään noista acrobat ohjelmista.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kimmen
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mitä olette hankkineet varpajaislahjaksi?

Pieni ongelma keksiä mitään sopivaa lahjaa. Kyseessä on pariskunnan toinen lapsi (poika), joten kaikki hyötyvempaimet löytyy jo talosta. Auttakee!
Älä löi! En ole hurrit!
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kimmen kirjoitti:Mitä olette hankkineet varpajaislahjaksi?

Pieni ongelma keksiä mitään sopivaa lahjaa. Kyseessä on pariskunnan toinen lapsi (poika), joten kaikki hyötyvempaimet löytyy jo talosta. Auttakee!
Ostaessani ajattelen sitä että siitä olisi hyötyä pidemmäksi aikaa.
Muuta en osaa näin äkkiä sanoa.
PerttiMakimaa

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Vauvanvaatteita? Niitä on aina yhtä hauska ostaa.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jättisäkillinen vaippoja?
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mieheni sai 85 kpl kortsuja. Sellasessa nätissä purnukassa. Sopi täydellisesti meidän tilanteeseen.
jouden-za
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:

Mieheni sai 85 kpl kortsuja. Sellasessa nätissä purnukassa. Sopi täydellisesti meidän tilanteeseen.
No mitä se niillä tekee, käyttääkö kenties pölynimuripusseina asiakkeilleen tai jotn..

..nussitaanko omiin tarpeisiin vai vieraisiin?
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

^ :hail: :D :h:
jouden-za
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Geetzu kirjoitti:^ :hail: :D :h:

Siis vituix meni taas.

Sun allekirjotus sai repz, nimittäin mun skoraderi just tollanen..heti ja nyt ja täyttä höyryä eteenpäin jne. ja sama pätee esim panemisessa yleensäkin, eli orkku mulle heti ja nyt..hehee mut mä en ookaan skordari vaan kiusauksen mestari ja siis pitkiä essareita..

..eilenkin kun ziikattiin jotain sarjaa niin tottakai piti sitä kullia ruveta kiusimaan ja kohta jo se tuli boxereista ulos ja daamin silmät tuijottaa hallunisaatiossa..no ajattelin et katelkoon..mä kattelin vaan sitä sarjaa. No tulos oli että ei siis ole kiimaa..mä sanoin että ollaan vaan ja nauititaan.

Sitten kun oli sarjat kateltu jne ja hän pillu paljaana ja melkein jo unessa niin menin sitä sitten kiusimaan= panemaan..mii laiks.
Ollaan vaan ja nautitaan
Geetzu

Alkohan skordella menkat? Vai tuleeks lisää pikkujouskia maailmaamme? (minä muistan tärkeimmät ja sivuutan sen kaiken muun)
Kimmen
Kitinän uhri

Vähän naurattaa kun varpajaisista olemme sujuvasti päässeet joudenin sekstailutottumuksiin. :D

Kiitos vinkeistä, käyn tsekkaamassa lastenvaatteet. Joku söpö vauvapipo tai jotkut sukat varmaan sopisivat hyvin tilanteeseen. Ja ehkä alkon kautta isille konjakkia.
Älä löi! En ole hurrit!
nexie
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kimmen kirjoitti:Vähän naurattaa kun varpajaisista olemme sujuvasti päässeet joudenin sekstailutottumuksiin. :D
Käänteistä kronologiaa vain.
Don't Panic!
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tytöt varmaan tietäisi mistä saa semmoista kangasta jota on esim. tarralenkkareiden tarrakiinnityksessä käytetty.

Mun jalkasuojien remmit on juuri tuolla tarrasysteemillä kiinnitettävät ja kiinnitysteho on kadonnut. Sen verran pihi olen etten osta uusia jalkasuojia vaan yrittäisin ensinh korjata/korjauttaa ne.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:Tytöt varmaan tietäisi mistä saa semmoista kangasta jota on esim. tarralenkkareiden tarrakiinnityksessä käytetty.
Tarranauhaa.
Kangaskaupoista ainakin saa, ja käsityöliikkeistä.
Kimmen
Kitinän uhri

Bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Tytöt varmaan tietäisi mistä saa semmoista kangasta jota on esim. tarralenkkareiden tarrakiinnityksessä käytetty.
Tarranauhaa.
Käy hakee Biltemasta. Varmasti halvempaa (mutu) ja sitä saa eri värisinä, pituisina ja levysinä.
Älä löi! En ole hurrit!
imbesiili

Viesti Kirjoittaja imbesiili »

Kimmen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Tarranauhaa.
Käy hakee Biltemasta. Varmasti halvempaa (mutu) ja sitä saa eri värisinä, pituisina ja levysinä.
Jos en nyt väärin muista niin biltemasta saa tasan yhtä leveyttä (pari senttiä) tarranauhaa ja vain valkoisena.