Itselläni on laatikko mustaa, 50mmx3m. Löytyy myös kelt, pun, sin, vihr ja valk. Tsekkaa vaikka bilteman sivuilla olevalla haulla, hakusanalla "takiaisnauha".imbesiili kirjoitti:Jos en nyt väärin muista niin biltemasta saa tasan yhtä leveyttä (pari senttiä) tarranauhaa ja vain valkoisena.Kimmen kirjoitti:Käy hakee Biltemasta. Varmasti halvempaa (mutu) ja sitä saa eri värisinä, pituisina ja levysinä.Bliss kirjoitti: Tarranauhaa.
Kangaskaupoista ainakin saa, ja käsityöliikkeistä.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitinän uhri
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Älä löi! En ole hurrit!
rogerKimmen kirjoitti:Itselläni on laatikko mustaa, 50mmx3m. Löytyy myös kelt, pun, sin, vihr ja valk. Tsekkaa vaikka bilteman sivuilla olevalla haulla, hakusanalla "takiaisnauha".
Mitä suomalaisia radiokanavia pystyy kuuntelemaan netin kautta??? Ku mä en löydä mitään eli en vaan osaa.
Kertokaas nyt samaan rahaan myös miltä saitilta voisi seurata formula-ajojakin livenä?Kid kirjoitti:Mitä suomalaisia radiokanavia pystyy kuuntelemaan netin kautta??? Ku mä en löydä mitään eli en vaan osaa.
^ Kiitos! Nyt soi siis Hyypiö FM.
Ja kysymys: Onko se muffinssi vai muffini??? Mä sanon, että se on muffinssi. On aina ollut ja tulee aina olemaan. Nousee niskavillat pystyyn kun joku sanoo "ota tyttö yks muffini". Ala-asteelta asti sanottu että muffinssi. Miks se on nyt muutettu
Ja kysymys: Onko se muffinssi vai muffini??? Mä sanon, että se on muffinssi. On aina ollut ja tulee aina olemaan. Nousee niskavillat pystyyn kun joku sanoo "ota tyttö yks muffini". Ala-asteelta asti sanottu että muffinssi. Miks se on nyt muutettu
Moon miettiny ihan samaa!Kid kirjoitti:Ja kysymys: Onko se muffinssi vai muffini??? Mä sanon, että se on muffinssi. On aina ollut ja tulee aina olemaan. Nousee niskavillat pystyyn kun joku sanoo "ota tyttö yks muffini". Ala-asteelta asti sanottu että muffinssi. Miks se on nyt muutettu
Se on muffinssi eikä mikään hiivatin muffini! Vai onko ne vaan melkein samanlaisia mutta kuitenkin eri leivoksia vai siis häh täh? Ei ummarra.
^ Samoja pullia ne on! Jotkut on vaan päättänyt ruveta kutsumaan niitä muffineiksi. Miksi, oi miksi?!?!
Joku viksumpi vois nyt kyllä valaista asiaa!
Englanniksi muffin, saksaksi muffin, puolaksi muffin, ruåtsiksi muffin eli kai se on ok olla suomeksi muffini.Kid kirjoitti:^ Samoja pullia ne on! Jotkut on vaan päättänyt ruveta kutsumaan niitä muffineiksi. Miksi, oi miksi?!?!
Noku ei ole ok!!!11NuoriDaavid kirjoitti:Englanniksi muffin, saksaksi muffin, puolaksi muffin, ruåtsiksi muffin eli kai se on ok olla suomeksi muffini.Kid kirjoitti:^ Samoja pullia ne on! Jotkut on vaan päättänyt ruveta kutsumaan niitä muffineiksi. Miksi, oi miksi?!?!
Ei niin ole ok! Tästä me misterin kanssa saadaan aina "tappelu" aikaiseksininnithequeen kirjoitti:Noku ei ole ok!!!11NuoriDaavid kirjoitti:Englanniksi muffin, saksaksi muffin, puolaksi muffin, ruåtsiksi muffin eli kai se on ok olla suomeksi muffini.Kid kirjoitti:^ Samoja pullia ne on! Jotkut on vaan päättänyt ruveta kutsumaan niitä muffineiksi. Miksi, oi miksi?!?!
Mä arvelen, että toi muffinsi-muoto tulee siitä englannin monikkimuodosta. Vähän sama kuin jostain urheilujoukkueesta vaikka nimeltä Pelicans voidaan puhua myös nimellä Pelicansit tms. Mikä on yhtä näppärää kuin Jokerit -> Jokeritit. Eli vaikka muffinsiin olen minäkin tottunut, niin kyllä, jos sanan syntyhistoria on tuo, sana on järkyttävän typerä. Olen päättänyt kutsua niitä muffineiksi.
-
- Kitisijä
Se on "vittu ihan sama"! Ja sama ruottiks.ninnithequeen kirjoitti:Noku ei ole ok!!!11NuoriDaavid kirjoitti:Englanniksi muffin, saksaksi muffin, puolaksi muffin, ruåtsiksi muffin eli kai se on ok olla suomeksi muffini.Kid kirjoitti:^ Samoja pullia ne on! Jotkut on vaan päättänyt ruveta kutsumaan niitä muffineiksi. Miksi, oi miksi?!?!
Rotan aivot valtasivat pääni.
-
- Kitisijä
Kityurpo kysyy: tuli mahtikäsky lähteä baariin vonkaamaan emäntiä, voiko tuota vastustaa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vonkaamaan siitä, hus hus!Bluntly kirjoitti:Kityurpo kysyy: tuli mahtikäsky lähteä baariin vonkaamaan emäntiä, voiko tuota vastustaa?
Suomen kielen perussanakirja ei petä koskaan. Ne ovat muffineja.Edith kirjoitti:Mä arvelen, että toi muffinsi-muoto tulee siitä englannin monikkimuodosta. Vähän sama kuin jostain urheilujoukkueesta vaikka nimeltä Pelicans voidaan puhua myös nimellä Pelicansit tms. Mikä on yhtä näppärää kuin Jokerit -> Jokeritit. Eli vaikka muffinsiin olen minäkin tottunut, niin kyllä, jos sanan syntyhistoria on tuo, sana on järkyttävän typerä. Olen päättänyt kutsua niitä muffineiksi.
Kuinka kauan (vähimmillään) kestää, että katkennut jalka paranee niin, että sillä pääsee kävelemään?
Tarvitsen tietoa lääkäripokkariani varten. Ettei tule lääketieteellisiä virheitä
Tarvitsen tietoa lääkäripokkariani varten. Ettei tule lääketieteellisiä virheitä
^ ND taitaa olla päikkäreillä just, palailee varmaan kohta päivystämään ja jeesaamaan.
-
- Kitisijä
Kai sä nyt sentään laitat edes jonkun koomaan?Aito_Johanna kirjoitti:Tarvitsen tietoa lääkäripokkariani varten.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Onko se dekkari. Miten muuten kävi sen sun edellisen kanssa? Koska ilmestyy, käyn ostamassa.Aito_Johanna kirjoitti:Kuinka kauan (vähimmillään) kestää, että katkennut jalka paranee niin, että sillä pääsee kävelemään?
Eiku tää on romanttinen Lääkäri-pokkari, joita myydään kioskilla 4,90 eurolla Tää julkaistaan joulukuussa. Ostakee, ostakee, tuette AJ:n kirjallista uraa! Hyvää romantiikkaa halvalla!Rouva Pupu kirjoitti:Onko se dekkari. Miten muuten kävi sen sun edellisen kanssa? Koska ilmestyy, käyn ostamassa.Aito_Johanna kirjoitti:Kuinka kauan (vähimmillään) kestää, että katkennut jalka paranee niin, että sillä pääsee kävelemään?
Siitä dekkarista ei vielä tiedä, se meni kilpailuun, joka on vielä kesken.
On siinä mies, joka tuodaan tajuttomana sairaalaan, mut sit se kyllä herää ja sit intuboidaan.Ann kirjoitti:Kai sä nyt sentään laitat edes jonkun koomaan?Aito_Johanna kirjoitti:Tarvitsen tietoa lääkäripokkariani varten.
-
- Kitisijä
Onko intubointi nyt joku genreen kuuluva kiertoilmaus?Aito_Johanna kirjoitti:On siinä mies, joka tuodaan tajuttomana sairaalaan, mut sit se kyllä herää ja sit intuboidaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ostan. Julkaisetko omalla vai salanimellä? Ja voisit kyllä kehitellä sitä insinööriromantiikkagenreäkin, kun se olis paitsi ihan uutta luovaa, niin myös sellaista, johon saisi käsittämätöntä sanastoa helposti tuosta Kitinän nörtteilyosastostakin.Aito_Johanna kirjoitti: Eiku tää on romanttinen Lääkäri-pokkari, joita myydään kioskilla 4,90 eurolla Tää julkaistaan joulukuussa. Ostakee, ostakee, tuette AJ:n kirjallista uraa! Hyvää romantiikkaa halvalla!
Ei se mikään kiertoilmaus ole vaan intubointi on intubointia. En tiedä, mitä se tarkalleen ottaen on, mutta kaikissa sairaalasarjoissa aina tiukan paikan tullen joku huutaa "intuboidaan!" ja sitten ne intuboi. (Eilisessä Teho-osaston jaksossakin näin tapahtui, ja huvituin kovasti, kun juuri olin ujuttanut termin omaan tekstiin )aasi kirjoitti:Onko intubointi nyt joku genreen kuuluva kiertoilmaus?Aito_Johanna kirjoitti:On siinä mies, joka tuodaan tajuttomana sairaalaan, mut sit se kyllä herää ja sit intuboidaan.
Salanimellä, jossa etunimi on Johanna.Edith kirjoitti: Ostan. Julkaisetko omalla vai salanimellä?