Razormaid kirjoitti:Mikä auttaa fataalisesti tukossa olevaan korvaan?
Apua tarvitaan pian, pää räjähtää.
Apteekista saa sellaista litkua kuin Remo-Wax, josta suosittelen että otat sellaisen jossa tulee korvapumppu mukana. Sitten vain isket tippoja korvaan ja annat sen vaikuttaa (tässä saattaa kestää, itse olen pahimmillaan pitänyt noita tippoja korvassa viikonlopun ajan) mahdollisimman kauan ja sitten vain korvapumpun avulla huuhtelet sen korvan.
Razormaid kirjoitti:Mikä auttaa fataalisesti tukossa olevaan korvaan?
Apua tarvitaan pian, pää räjähtää.
Apteekista saa sellaista litkua kuin Remo-Wax, josta suosittelen että otat sellaisen jossa tulee korvapumppu mukana. Sitten vain isket tippoja korvaan ja annat sen vaikuttaa (tässä saattaa kestää, itse olen pahimmillaan pitänyt noita tippoja korvassa viikonlopun ajan) mahdollisimman kauan ja sitten vain korvapumpun avulla huuhtelet sen korvan.
On muuten TODELLA rasittava vaiva.
Remo-Wax:ia suositellaan täältäkin. Löytyy hyllystä.
Useahkosti näkee ja kuulee semmosta, että ihmisten pitäis olla enempi spontaaneja ja jutella ja ottaa aikuisten ottaa mallia lapsista ja olla olematta niin kaavoihin kangistuneita. Sitten kumminkin, kun joku tekee niin, joku vapaa-aikaorientoitunut herra esim. julkisessa kulkuvälineessä, niin sitä yleisesti pidetään sittenkin pahana. Vaikka ei edes huutelisi rivouksia tai kuseskelisikaan. Onko tässä ristiriita? Minusta on. Selitä, hani!?
^ Kai se on joku yleishabitus, en tiiä. Äsken itse kävin mukavat juttelut kauppajonossa ihan perus-ukkeleiden kanssa. Äidinmaidonkorvikkeen hinta on kuulema noussut ja taas kerran rasvaton maito on sittarista loppu isona. Perheen isejä, ihkuja.
huima kirjoitti:
Gimp on joillekin toiminut, mutta se on kuin ... No tekisi jotain mitä ei haluaisi tehdä.
En ymmärtänyt tuota loppua.
Mulle yksinkertainen = hyvä. Mulla on nyt sellainen kuin IrfanView. Se on ainakin yksinkertainen, mutta ei tarpeeksi hyvä. Tai sitten en vaan osaa käyttää sitä monipuolisesti.