Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Farkkujen taskut ovat tavaran säilyttämistä varten, ei estetiikkaa.
Harvemmin näen naisia, jotka säilyttävät kamaa farkkujen takataskuissa. Miehiä useamminkin.Vihtahousu kirjoitti:Farkkujen taskut ovat tavaran säilyttämistä varten, ei estetiikkaa.
Joo emmäkään nää naisilla takataskuissaan mitn yleensä. Ajatus taskuttomista housuista kyllä etoo aigalailla.Rouva Pupu kirjoitti:Harvemmin näen naisia, jotka säilyttävät kamaa farkkujen takataskuissa. Miehiä useamminkin.Vihtahousu kirjoitti:Farkkujen taskut ovat tavaran säilyttämistä varten, ei estetiikkaa.
Duunikaveri totes tuskaani, että eihän mulla mahu ne farkut kuitenkaan kiinni, joten jospa jättäisin shoppailut ens vuoteen. Totta turis, nytkin ylänappi auki lempparipökissä.
-
- Elämätön Kitisijä
Tuosta on muitakin mielipiteitä..Suvinen kirjoitti:Yhyh, takataskuttomia farkkuja! *puistatus*
Taskujen paikka ja koko vaikuttavat myös illuusioon peban koosta. Pienet, ylhäällä olevat taskut suurentavat. Mahdollisimman isot ja matalalla olevat taskut taas korostavat pakaran kaarta eli muotoa ja ovat yleensä imartelevimpia.
Mahdollisimman alhaalla oleva tasku taasen aikaansaa minun (ja monen muun) silmissäni mielikuvan että sellaisia farkkuja pitävällä on takapuoli on roikahtanut pahasti maan vetovoiman mukana eikä pakaroissa ole mitään muotoa jäljellä.
Eipä tule mieleen yhtäkään kertaa, jolloin sellainen olisi imarrellut tai korostanut kantajansa hyvää ahteria, vaikka joillain sellainen onkin.
Nooh, vielä kamalammilta vaikuttavat ne korkeavyötäröiset farkut, joita näkee muotikuvissa.. *irvistys*
Yleinen mielipide = Ei miljoona kärpästä voi olla väärässä; p**** on hyvää... =D
Voisin alkaa pitää ihan oikeaa blogia, kun vaan tietäis jotta missä. Kertokaa mulle joku Blog for Dummies?! Kriteerit: Helppo käyttää, ei paiskaa näyttöä täyteen mainoksia, ei juuri jumittele.
En ole koskaan ymmärtänyt naisten taskuttomia farkkuja. Kohtuu hirveitä perseenleventimiä kaikki.
-
- Kitisijä
Kityn lääkärileikkien erikoisspesialistit huomio!
Pakotettuna selailemaan ICD-koodeja törmäsin tuommoiseen kivan kuuloiseen juttuun kuin kivespussin tyrä. Kuinka tuommoisen saa? Tahtoo!
Pakotettuna selailemaan ICD-koodeja törmäsin tuommoiseen kivan kuuloiseen juttuun kuin kivespussin tyrä. Kuinka tuommoisen saa? Tahtoo!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt naisten halua puketua farkkuihin lähes joka päivä. Käyttäkää niitä hameita perkele!Herra Manala kirjoitti:En ole koskaan ymmärtänyt naisten taskuttomia farkkuja. Kohtuu hirveitä perseenleventimiä kaikki.
Pahoilta peräpukamilta toi kyllä näyttääBluntly kirjoitti: kuin kivespussin tyrä
Niitä saa hyvinvarustetuista tyräkaupoista. Mitä sä sillä tekisit?Bluntly kirjoitti:Kityn lääkärileikkien erikoisspesialistit huomio!
-
- Kitisijä
Kokoelman piikkipaikalle.NuoriDaavid kirjoitti:Niitä saa hyvinvarustetuista tyräkaupoista. Mitä sä sillä tekisit?Bluntly kirjoitti:Kityn lääkärileikkien erikoisspesialistit huomio!
-
- Kitisijä
Tuo näyte on annettu yläkautta.masa kirjoitti:Pahoilta peräpukamilta toi kyllä näyttääBluntly kirjoitti: kuin kivespussin tyrä
Kunnon kivespussin tyrä on kyllä hyvin epäkäytännöllinen. Olen nähnyt vesimelonin kokoisia kivespusseja.Bluntly kirjoitti:Kokoelman piikkipaikalle.NuoriDaavid kirjoitti:Niitä saa hyvinvarustetuista tyräkaupoista. Mitä sä sillä tekisit?Bluntly kirjoitti:Kityn lääkärileikkien erikoisspesialistit huomio!
-
- Kitisijä
Taas näitä Daven villi-nuoruus tarinoita.NuoriDaavid kirjoitti: Olen nähnyt vesimelonin kokoisia kivespusseja.
Olisitpa nähnyt sen, joka pääsi karkuun!huima kirjoitti:Taas näitä Daven villi-nuoruus tarinoita.NuoriDaavid kirjoitti: Olen nähnyt vesimelonin kokoisia kivespusseja.
Voin kuvitella, että eräällä rohkealla, joka oli km-treeneissä ilman alasuojia, oli turvotus jotakuinkin tuota luokkaa. Lähti vaaka-asennossa lääkäriin...NuoriDaavid kirjoitti:Olen nähnyt vesimelonin kokoisia kivespusseja.
Nojoo, toikin. En oo koskaan ymmärtänyt vaaleansinisiä perusfarkkuja. En ole koskaan moisia omistanut, ja vielä vähemmän ne mielestäni sopii naisille.masa kirjoitti:Mä en ole ikinä ymmärtänyt naisten halua puketua farkkuihin lähes joka päivä. Käyttäkää niitä hameita perkele!Herra Manala kirjoitti:En ole koskaan ymmärtänyt naisten taskuttomia farkkuja. Kohtuu hirveitä perseenleventimiä kaikki.
Mitä tarkoittaa, jos laittaa laittaa työkaverilleen muistilappuun sydämen kuvan ja suttaa sen sitten yli?
Elikkäs hoitaja jätti minulle potilaan reseptin uusittavaksi. Oli kirjoittanut muistilappuun uusittavan lääkkeen nimen ja piirtänyt sydämen ja sitten sutannut sydämen.
Kysyin häneltä, oliko hän piirtänyt sen minulle, hän punastui ja sanoi piirtäneensä, mutta että ajatteli sitten että ei sittenkään.
Elikkäs hoitaja jätti minulle potilaan reseptin uusittavaksi. Oli kirjoittanut muistilappuun uusittavan lääkkeen nimen ja piirtänyt sydämen ja sitten sutannut sydämen.
Kysyin häneltä, oliko hän piirtänyt sen minulle, hän punastui ja sanoi piirtäneensä, mutta että ajatteli sitten että ei sittenkään.
"Muista sydänlääkkeet"NuoriDaavid kirjoitti:Mitä tarkoittaa, jos laittaa laittaa työkaverilleen muistilappuun sydämen kuvan ja suttaa sen sitten yli?
Mutta tosissaan. Se on ihastunut sinuun ja haluaisi harrastaa kanssasi villiä pingviiniseksiä. Vaimoasi hän vihaa koska hänestä tuntuu että se "horo" on vienyt häneltä elämänsä miehen.
Lisää materiaalia A_J:n novelliin.
Musta tuntuu, että hän laittoi sen muuten vaan, että oon niinku kiva lekuri? Vai voiko niin tehdä?
Kyl se varppina haluis ihan oikeesti naulata arvon tohtoria stetoskoopit heiluen takkapäin, muttei ollut vielä aivan varma suuntautumisestasi.NuoriDaavid kirjoitti:Musta tuntuu, että hän laittoi sen muuten vaan, että oon niinku kiva lekuri? Vai voiko niin tehdä?
Onneksi kyseessä kuitenkin oli hoitajatar.bedlam kirjoitti:Kyl se varppina haluis ihan oikeesti naulata arvon tohtoria stetoskoopit heiluen takkapäin, muttei ollut vielä aivan varma suuntautumisestasi.NuoriDaavid kirjoitti:Musta tuntuu, että hän laittoi sen muuten vaan, että oon niinku kiva lekuri? Vai voiko niin tehdä?
No joo. Mäkin ajattelin, että jos se olisikin ajatellu, että "hei, tän voi ajatella väärin", niin se ei olisi sutannut sitä yli, vaan olisi vaihtanut lapun kokonaan uusiksi.Vaola kirjoitti:No ei voi. Selkeä yritys heruttaa. Jos olisi oikeasti ajatellut "ei sittenkään", olisi ottanut uuden lapun, eikä koettanut hämmentää. Usko pois... It takes one to know one.NuoriDaavid kirjoitti:Musta tuntuu, että hän laittoi sen muuten vaan, että oon niinku kiva lekuri? Vai voiko niin tehdä?
Nosta syyte.
Voihan wattu. Tietysti mukavaa tavallaan, mutta ei nyt sittenkään.
Miltäs nyt tuntuu olla työpaikan seksiobjekti?1 Selvä herutusyritys, ei voi muuta sanoo. Sulla on ihailija.NuoriDaavid kirjoitti: Voihan wattu. Tietysti mukavaa tavallaan, mutta ei nyt sittenkään.