BettyB. kirjoitti:No mulla on tohonkin eriävä mielipide, ei kissat ole tarkoitettu elämään neljän seinän sisällä (pl. jalostetut rotukissat jotka ei edes pärjää ulkona). Mutta joo, saat syyttää ketä haluat. En vaan ymmärrä että eläimet jätetään keskelle tietä makaamaan muidenkin yliajamiksi. Ja tämä koskee kaikkia oravaa suurempia eläimiä.
Komppaus.
Ne levyttävät oravatkin särkee mun sydämen, niitä on kesäaikaan aina enemmän, lienee hyppelehtiviä poikasia jotka ei vielä yhtään osaa varoa autoja. Olisi hirveää joskus ajaa itse jonkun elukan yli. Itse hiljennän tai pysähdyn aina jos näen, että joku eläin tsiigailee ylityshetkeä kadunlaidassa. Viimeksi kyseessä oli orava ja sitä ennen fasaanipesue. Muut autoilijat luultavasti pitää mua hulluna.
En, luovutin ja unohdin sen suolan kauppareissulla. Huomenna mennään niin ku ihan asumaan asumaan sinne ja varmaan viikkiksen aikana tulee konetta enempi testailtua. Vähän kyl kato piti muuttokamoja kuskates koklata ku aika khuuli tollanen vempele, jolla on aivot, ihan uus juttu mulle... Mut mut, ajattelin etsiä sen ohjekirjan sivuuttakseni moiset suolaherjat, edelliset asukkaat on varmastikin säilyttäneet kaikista vehkeistä lappuset (jääkaappikin tarttee, oon ihan hukassa sen kanssa!).
Kiitos kuitenkin pus, laitoin jo toistamiseen korvien taa (mitähän siel on hih!) nuo tablettikritiikkis.
Googlebot kirjoitti:Miksi kysyt? Onko sinulla jokin tietokoneongelma?
Arvaan, että havittelee rinnalleen miestä joka ei ole niiiin kiinnostunut seksistä, kuin miehet nyt noin yleisesti ovat. Insinöörithän, noin yleisesti, ovat enemmänkin kiinnostuneita kaiken maailma härpättimistä kuin naisen seksuaalisesta olemuksesta.
Googlebot kirjoitti:Miksi kysyt? Onko sinulla jokin tietokoneongelma?
Arvaan, että havittelee rinnalleen miestä joka ei ole niiiin kiinnostunut seksistä, kuin miehet nyt noin yleisesti ovat. Insinöörithän, noin yleisesti, ovat enemmänkin kiinnostuneita kaiken maailma härpättimistä kuin naisen seksuaalisesta olemuksesta.
Panettelua ja parjausta. Siis nainenhan on mitä kiinnostavin tekninen härpätin, jota on kiva rämplätä!
Ongelma. Ensi viikonloppuna on lukioni 125-vuotisjuhlat, ja pukukoodina on tumma puku. Nyt en oikein osaa arvioida, että missä menee alipukeutumisen raja, ylipukeutumisesta nyt puhumattakaan. Sen tiedän, että minulla on taipumusta alipukeutumiseen, joten - kääk - miten minun oikein pitäisi pukeutua? Siellä on kuitenkin vanhoja luokkakavereita, joten en myöskään halua näyttää siltä, että olisin menossa linnan juhliin.
prosessi kirjoitti:Ongelma. Ensi viikonloppuna on lukioni 125-vuotisjuhlat, ja pukukoodina on tumma puku. Nyt en oikein osaa arvioida, että missä menee alipukeutumisen raja, ylipukeutumisesta nyt puhumattakaan. Sen tiedän, että minulla on taipumusta alipukeutumiseen, joten - kääk - miten minun oikein pitäisi pukeutua? Siellä on kuitenkin vanhoja luokkakavereita, joten en myöskään halua näyttää siltä, että olisin menossa linnan juhliin.
Mustat suorat housut ja joku tumma nätti paita. So simple?
prosessi kirjoitti:Ongelma. Ensi viikonloppuna on lukioni 125-vuotisjuhlat, ja pukukoodina on tumma puku. Nyt en oikein osaa arvioida, että missä menee alipukeutumisen raja, ylipukeutumisesta nyt puhumattakaan. Sen tiedän, että minulla on taipumusta alipukeutumiseen, joten - kääk - miten minun oikein pitäisi pukeutua? Siellä on kuitenkin vanhoja luokkakavereita, joten en myöskään halua näyttää siltä, että olisin menossa linnan juhliin.
Mustat suorat housut ja joku tumma nätti paita. So simple?
Taitaa olla alipukeutumista tuossa porukassa, ovat suurelta osin sitä rasittavinta "bättre folk" -porukkaa, joita kestää yhden illan viiden vuoden välein. Nimim. "Mitäpä sitä ei tekisi stalkkauksen vuoksi."
Ääh, mitä sitä itseään kusettamaan, ihan kuin sillä oikeasti olisi mitään väliä. Kun tarkemmin ajattelen, niin syy siihen miksi noihin juhliin menen on se, että ne kinusivat minua jo edellisiin juhliin saadakseen sirkushuveja. Noissa juhlissa kun jutun juoni on vain päästä kysymään, että mitä kenellekin kuuluu, ja minulle kuuluu aina jotain epäilyttävää, puhumattakaan siitä, että minusta on huvittavaa kertoa totuus ja nähdä kyselijöiden ilmeet. Win-win-tilanne parhaimmillaan. Taidan pukeutua posetiivarin apinaksi.
prosessi kirjoitti:Taitaa olla alipukeutumista tuossa porukassa, ovat suurelta osin sitä rasittavinta "bättre folk" -porukkaa, joita kestää yhden illan viiden vuoden välein. Nimim. "Mitäpä sitä ei tekisi stalkkauksen vuoksi."
Joo voi jestas mä vihaan noita. Vaikka mitä laittasit päälles ni katotaan että toi on varmaan Tarjoustalosta ostanu tonkin. Tai sit se vaan tuntuu siltä. Tai sit mä oon muuten vaan halvan näkönen.
Jätkillä on helppoa. Puku päälle ja thats it.
Multa muuten kysyttiin pari kuukautta sitten, että miksi sä pukeudut noin? Yritätsä olla joku hippi vai? Jeesus. Mä pukeudun vaatteisiin, joista mä itse tykkään. Enkä kuitenkaan koskaan menisi ihmisten ilmoille verkkarit jalassa.
Pomo kielsi mua menemästä töihin hame päällä. Koska se näyttää tyhmältä. Vittuako se siihen työhön vaikuttaa? *ärsytys*