Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
BettyB.

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:katon rajassa olevasta kikkelinpaksusesta tuuletusikkunan raosta.
Oot tunkenu kikkeliäs tyttöystäväs tuuletusikkunan väliin? Oot kyl aika fakiiri!

Nii, ja sun juttujes perusteella, aika vastuutonta toimintaa tyttikseltäs jättää NOIN iso rako ikkunaan!!
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:Oot tunkenu kikkeliäs tyttöystäväs tuuletusikkunan väliin? Oot kyl aika fakiiri!

Nii, ja sun juttujes perusteella, aika vastuutonta toimintaa tyttikseltäs jättää NOIN iso rako ikkunaan!!
Mistä sä ton tyttöystävän tähän tarinaan keksit?
BettyB.

Herra Manala kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Oot tunkenu kikkeliäs tyttöystäväs tuuletusikkunan väliin? Oot kyl aika fakiiri!

No tuolta vaan ;) Vai ei kai se exä ole??
Herra Manala

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Mistä sä ton tyttöystävän tähän tarinaan keksit?
No tuolta vaan ;)
Sä pelotat mua enemmän kuin mun oma äiti.
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Herra Manala kirjoitti:

Huonosti muotoiltua tekstiä vaan. Se kato luuli et se tuuletusikkuna on sun tyttöystävä.
BettyB.

Herra Manala kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Mistä sä ton tyttöystävän tähän tarinaan keksit?
No tuolta vaan ;)
Sä pelotat mua enemmän kuin mun oma äiti.
Äh, mä vaan oon blondiks aika nokkela ;)
Herra Manala

BettyB. kirjoitti:Äh, mä vaan oon blondiks aika stalkkeri ;)
You said it!
BettyB.

Herra Manala kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Äh, mä vaan oon blondiks aika stalkkeri ;)
You said it!
Hei, mä vaan osaan lukea!
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

BettyB. kirjoitti:No mulla on tohonkin eriävä mielipide, ei kissat ole tarkoitettu elämään neljän seinän sisällä (pl. jalostetut rotukissat jotka ei edes pärjää ulkona). Mutta joo, saat syyttää ketä haluat. En vaan ymmärrä että eläimet jätetään keskelle tietä makaamaan muidenkin yliajamiksi. Ja tämä koskee kaikkia oravaa suurempia eläimiä.
Komppaus.

Ne levyttävät oravatkin särkee mun sydämen, niitä on kesäaikaan aina enemmän, lienee hyppelehtiviä poikasia jotka ei vielä yhtään osaa varoa autoja. Olisi hirveää joskus ajaa itse jonkun elukan yli. Itse hiljennän tai pysähdyn aina jos näen, että joku eläin tsiigailee ylityshetkeä kadunlaidassa. Viimeksi kyseessä oli orava ja sitä ennen fasaanipesue. Muut autoilijat luultavasti pitää mua hulluna.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:Saiksä sen jo toimii?
En, luovutin ja unohdin sen suolan kauppareissulla. Huomenna mennään niin ku ihan asumaan asumaan sinne ja varmaan viikkiksen aikana tulee konetta enempi testailtua. Vähän kyl kato piti muuttokamoja kuskates koklata ku aika khuuli tollanen vempele, jolla on aivot, ihan uus juttu mulle... Mut mut, ajattelin etsiä sen ohjekirjan sivuuttakseni moiset suolaherjat, edelliset asukkaat on varmastikin säilyttäneet kaikista vehkeistä lappuset (jääkaappikin tarttee, oon ihan hukassa sen kanssa!).

Kiitos kuitenkin pus, laitoin jo toistamiseen korvien taa (mitähän siel on hih!) nuo tablettikritiikkis.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ketkä kaikki kitinäläiset nyt onkaan insinöörejä?
Googlebot

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Chap, huima, elco, masa ja cardic. Muita ei ole. Minä olen koulutukseltani kaupan kassa.

Miksi kysyt? Onko sinulla jokin tietokoneongelma?
William Somerset

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Googlebot kirjoitti:Miksi kysyt? Onko sinulla jokin tietokoneongelma?
Arvaan, että havittelee rinnalleen miestä joka ei ole niiiin kiinnostunut seksistä, kuin miehet nyt noin yleisesti ovat. Insinöörithän, noin yleisesti, ovat enemmänkin kiinnostuneita kaiken maailma härpättimistä kuin naisen seksuaalisesta olemuksesta.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Googlebot kirjoitti:Chap, huima, elco, masa ja cardic. Muita ei ole.
Mur
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Herra Manala

Geetzu kirjoitti:
En, luovutin ja unohdin sen suolan kauppareissulla.
Unohda se suola suosiolla kokonaan.
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
En, luovutin ja unohdin sen suolan kauppareissulla.
Unohda se suola suosiolla kokonaan.
Juu niin teenkin. Selvensit niin hienosti jutskia kuule.
Herra Manala

Geetzu kirjoitti:Juu niin teenkin. Selvensit niin hienosti jutskia kuule.
Toi on ehkä just se syy, miks mä aina saan.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

William Somerset kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Miksi kysyt? Onko sinulla jokin tietokoneongelma?
Arvaan, että havittelee rinnalleen miestä joka ei ole niiiin kiinnostunut seksistä, kuin miehet nyt noin yleisesti ovat. Insinöörithän, noin yleisesti, ovat enemmänkin kiinnostuneita kaiken maailma härpättimistä kuin naisen seksuaalisesta olemuksesta.
Panettelua ja parjausta. Siis nainenhan on mitä kiinnostavin tekninen härpätin, jota on kiva rämplätä!
prosessi

Ongelma. Ensi viikonloppuna on lukioni 125-vuotisjuhlat, ja pukukoodina on tumma puku. Nyt en oikein osaa arvioida, että missä menee alipukeutumisen raja, ylipukeutumisesta nyt puhumattakaan. Sen tiedän, että minulla on taipumusta alipukeutumiseen, joten - kääk - miten minun oikein pitäisi pukeutua? Siellä on kuitenkin vanhoja luokkakavereita, joten en myöskään halua näyttää siltä, että olisin menossa linnan juhliin.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:Ongelma. Ensi viikonloppuna on lukioni 125-vuotisjuhlat, ja pukukoodina on tumma puku. Nyt en oikein osaa arvioida, että missä menee alipukeutumisen raja, ylipukeutumisesta nyt puhumattakaan. Sen tiedän, että minulla on taipumusta alipukeutumiseen, joten - kääk - miten minun oikein pitäisi pukeutua? Siellä on kuitenkin vanhoja luokkakavereita, joten en myöskään halua näyttää siltä, että olisin menossa linnan juhliin.
Mustat suorat housut ja joku tumma nätti paita. So simple?
prosessi

ninnithequeen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ongelma. Ensi viikonloppuna on lukioni 125-vuotisjuhlat, ja pukukoodina on tumma puku. Nyt en oikein osaa arvioida, että missä menee alipukeutumisen raja, ylipukeutumisesta nyt puhumattakaan. Sen tiedän, että minulla on taipumusta alipukeutumiseen, joten - kääk - miten minun oikein pitäisi pukeutua? Siellä on kuitenkin vanhoja luokkakavereita, joten en myöskään halua näyttää siltä, että olisin menossa linnan juhliin.
Mustat suorat housut ja joku tumma nätti paita. So simple?
Taitaa olla alipukeutumista tuossa porukassa, ovat suurelta osin sitä rasittavinta "bättre folk" -porukkaa, joita kestää yhden illan viiden vuoden välein. Nimim. "Mitäpä sitä ei tekisi stalkkauksen vuoksi."
Pyry-Matias

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

prosessi kirjoitti:Ongelma.
Kysy joltakin kanssaosallistujalta, mitä hän aikoo laittaa yllensä. Pähkäilkää homma yhdessä. Jos kaksin mokaa, niin sehän ei edes harmita.
prosessi

Pyry-Matias kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Ongelma.
Kysy joltakin kanssaosallistujalta, mitä hän aikoo laittaa yllensä. Pähkäilkää homma yhdessä. Jos kaksin mokaa, niin sehän ei edes harmita.
Vaikea kysyä, kun en tosiaan tapaa noita kuin viiden vuoden välein, koulun täyttäessä tasavuosia. Ne joita tapaan eivät osallistu noihin juhliin...
prosessi

Ääh, mitä sitä itseään kusettamaan, ihan kuin sillä oikeasti olisi mitään väliä. Kun tarkemmin ajattelen, niin syy siihen miksi noihin juhliin menen on se, että ne kinusivat minua jo edellisiin juhliin saadakseen sirkushuveja. Noissa juhlissa kun jutun juoni on vain päästä kysymään, että mitä kenellekin kuuluu, ja minulle kuuluu aina jotain epäilyttävää, puhumattakaan siitä, että minusta on huvittavaa kertoa totuus ja nähdä kyselijöiden ilmeet. Win-win-tilanne parhaimmillaan. Taidan pukeutua posetiivarin apinaksi.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:Taitaa olla alipukeutumista tuossa porukassa, ovat suurelta osin sitä rasittavinta "bättre folk" -porukkaa, joita kestää yhden illan viiden vuoden välein. Nimim. "Mitäpä sitä ei tekisi stalkkauksen vuoksi."
Joo voi jestas mä vihaan noita. Vaikka mitä laittasit päälles ni katotaan että toi on varmaan Tarjoustalosta ostanu tonkin. Tai sit se vaan tuntuu siltä. Tai sit mä oon muuten vaan halvan näkönen.

Jätkillä on helppoa. Puku päälle ja thats it.

Multa muuten kysyttiin pari kuukautta sitten, että miksi sä pukeudut noin? Yritätsä olla joku hippi vai? Jeesus. Mä pukeudun vaatteisiin, joista mä itse tykkään. Enkä kuitenkaan koskaan menisi ihmisten ilmoille verkkarit jalassa.
Pomo kielsi mua menemästä töihin hame päällä. Koska se näyttää tyhmältä. Vittuako se siihen työhön vaikuttaa? *ärsytys*