Geetzu kirjoitti:Huolimatta siitä, että tulen kemistiperheestä tarvitsen teitä taas! Mikä on paras tapa saada tollanen mikskä-tota-nyt-sanotaankaan pinta siistiksi?
No suihkutat ensin siihen mikskä-sitä-nyt-sanottiinkaan ainetta, jonka jälkeen pyyhit sen mikskä-sitä-nyt-sanotaankaan jutulla. Jos ei silläkään lähe, hinkkaa kastellulla mitä-toi-nyt-olikaan materiaalilla.
Ei vaan, nyt se on jo paljon parempi kiitos talouspaperin ja jonkun kummallisen hajuisen myrkyn. Laitoin kalsarit naamalle ja yritin olla hengittelemättä sitä shittiä, aika tujun olosta tavaraa niin ku. Isi neuvo, että talouspaperi on ainoa toimiva moisten pintojen kanssa.
Kertokaapas mulle mitä Kotkassa voi harrastaa keskellä päivää?
Menen torstaina Kotkaan työkeikalle, ja palveluksiani tarvitaan osapuilleen klo 9-14 ja sitten taas 21-23. Mitäs hiivattia mä keksin tolle väliajalle? En viitsi turhaan buukata hotellihuonettakaan, kun en ajatellut jäädä yöksi...
BettyB. kirjoitti:Kertokaapas mulle mitä Kotkassa voi harrastaa keskellä päivää?
Tähän aikaan vuodesta vähän heikosti mitään
Maretariumissa saa vähän aikaa kulutettua, Merimuseossa vähän lisää.. Mutta en mä tiedä kiinnostaako sua tollaset yhtään pätkää
^ Kyllä mua entisenä wannabe-bilsanmaikkana aina ötökit kiinnostaa! Jotenkin musta tuntuu että otan sittenkin sen huoneen. Voin sitten tossa välissä käydä lenkillä, lillua altaassa, saunoa ja syödä... Ja eipähän tartte ajaa yöllä himaan, vaan voin ajella aamulla suoraan palaveriin Stadiin.
BettyB. kirjoitti:palveluksiani tarvitaan osapuilleen klo 9-14 ja sitten taas 21-23. Mitäs hiivattia mä keksin tolle väliajalle? En viitsi turhaan buukata hotellihuonettakaan, kun en ajatellut jäädä yöksi...
Työajoista päätellen peset pimperon ja tissien välin ko. aikana.
Mitenköhän voisin mahdollisimman vaikeasti tämänkin asian esittää... Olen hieman ajastani jäljessä, ainakin mitä tulee teknisiin vempaimiin. Tällä kertaa kyseessä on videot, tarkemmin sanottuna nauhoittaminen! Eli en omista tallentavaa digiboksia enkä dvd-laitetta, vaan tahdon nauhoittaa lempiohjelmani kasetille! Miten onnistun siinä? Videoiden pitää kait olla yhteydessä boksiin? Ne on. En vaan osaa. Antennipiuha menee seinästä videoihin, videoista boksiin, boksi ja dvd on yhteydessä televisioon scartilla. Mitä pitää tehdä että saan tallennettua muutakin kuin lumisadetta?!
mdm kirjoitti:Ja sen videokanavan haku tapahtunee ihan normisti?
Ei. Videokanavaa ei haeta kun signaali ei kulje RF-johdon (antennijohto) kautta. Jos sulla on boksissa kaksi scarttia niin kytket toisen telkkariin ja toisen videoihin. Antennijohdon kytket vain boksiin. Videoista haet kanavan AV1 tai AV2, niin näet boksiin tulevan signaalin ja voit nauhoittaa sitä.
mdm kirjoitti:Ja sen videokanavan haku tapahtunee ihan normisti?
Ei. Videokanavaa ei haeta kun signaali ei kulje RF-johdon (antennijohto) kautta. Jos sulla on boksissa kaksi scarttia niin kytket toisen telkkariin ja toisen videoihin. Antennijohdon kytket vain boksiin. Videoista haet kanavan AV1 tai AV2, niin näet boksiin tulevan signaalin ja voit nauhoittaa sitä.
Kiitti. Kokeiluiden jälkeen enää ei näy edes dvd-soittimen kuva, ääni kyllä kuuluu.
Toinen kysymys.
Saakohan 300 eurolla uusia talvirenkaita vai onko totaalisen idioottia olettaa että saa? Mistä kannattaa kattella? Koko taitaa olla 185/60/14.
Tietääkö kukaan pitääkö määräaikainen työsopimus erikseen itse irtisanoa kuukautta aiemmin, kun se loppuu? Jos on ihan varma, että työ nimittäin vakinaistettaisiin, mutta haluaa itse lähteä, niin täytyykö ilmoittaa siitä kuukautta aiemmin?