Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
HellBell

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja HellBell »

WanhaPervo kirjoitti: Pelkäänpä, että Kityläiset joutuvat itse suorittamaan korvauksen suoraan omaan käteensä.
:D Perinteistä settiä.
HoundDog kirjoitti:
Na kirjoitti:Mä luulen, että korvaustarve poistuu kun muistetaan, että tämä kaikki sai alkunsa Turbohaltijan kuivahtaneesta MIEHENpyllystä.
..Alkoi mistä alkoi, vaan johti naisten toimesta toisaalle. Aiheutti kityukkelille psyykkeen vamman - johtaa korvausvaateeseen. Kuka on korvausvelvollinen? Mikä raati asettuu tuomioita jakamaan?
Olen raadissa, saan siitä myös itsellein tyyd.. tyytyväisyyttä, kun muutkin saavat hymyn kasvoilleen oikeuden tapahtuessa!
Kityukkelit, ilmoitan täten että olen suojelijanne, psyykenne armoitettu tuntija ja varjelija! Olette hyvissä käsissä.... hähää
HoundDog

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

HellBell kirjoitti:Olen raadissa, saan siitä myös itsellein tyyd...hähää
Raati ottaa osansa kityukkeleiden selkänahasta! Uuuh babe, suostun vastahakoisesti.
HellBell

HoundDog kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Olen raadissa, saan siitä myös itsellein tyyd...hähää
Raati ottaa osansa kityukkeleiden selkänahasta! Uuuh babe, suostun vastahakoisesti.
Siitä raati tykkää! Vastahakoisille margariinia vaan ja johan homma luistaa. :hep:
HoundDog

HellBell kirjoitti:Vastahakoisille margariinia
Sweet Sister! Mahtavaa! Mä tuon näkkärit, niin pidetään kunnon kestit!

Ja jottei ihan lätinäksi menis, niin kysytään sitten jotain:

Menenkö kohta treeneihin vai rentoudunko punaviinin kera?

En osaa päättää, en kykene. Nyt tarvitaan suuntaa antavaa. Huutoäänestys on paikallaan. Mitä tehdä?

Taustatietoa; väsyttää, niskaa särkee, varpaan kynnet on leikkaamatta ja viinikin maistuis.

Pikaisia vastauksia kiitos, luotan teihin kuin Petri Ukko Ylijumalaan.
Meik
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Meik »

Elppis kirjoitti:
Na kirjoitti:
Nyt aiheutit kestostondiksen kityn miesväelle. Ole tyytyväinen :P
Stondista ei tullut. Lähinnä sellainen tuskainen sääli-ilme. Älä hyvä nainen pilaa ihoasi rasvaamalla sitä jatkuvasti. Ei siihen luonnon normaaliin kiertokulkuun saa sorkkia. Mitä sitten, kun iho alkaa kuivua rasvatessakin? Siirrytään rasvasempiin, joo. Ja yritäs olla viikko ilman rasvausta :P

Katto nyt miten afrikassakin kävi, kun mentiin sorkkimaan. Yks järvi oli pullollaan roskakalaa. Sai sentään vettä. No paikalliset päätti istuttaa siihen ahvenen sukulaisia saadakseen siitä pöperöä. No affenet levisi hulluna ja popsi roskakalat. Kun ei ollut enää kasviplanktonia syöviä roskiksia, niin järvi rehevöityi umpeen. Siinä järvellä ei enää soudella. No en mä nyt sitä sano, että sun järvellä ei enää soudeltaisi. Sun kroppasi se on, mutta jos meinaat samanlaista höpönpöpöä täällä vielä ladella, niin laittaisit edes kuvan siitä rasvauksesta. :pics: Ihan vaan varoittavana esimerkkinä muille. :vihelt:

Alkuperäiselle kysymykselle: jos perse kutiaa, niin raavi sitä.
Na

Viesti Kirjoittaja Na »

Meik kirjoitti: höpönpöpöä
Talvikuivan ihon rasvaaminen höpönpöppöä?
No mutta toisaalta, on myös ihmisiä jotka pesevät hiuksensa mäntysuovalla, eivätkä halua käyttää deodoranttia. Joten mielipiteensä ja tapansa jokaisella.
Mä en vaan taida tuntea yhtään naisihmistä, joka ei jotain kehon kolkkaansa joutuisi rasvaamaan talvella.
Jos sitä kuivaa peppua haluaa raapia, niin by all means. Eihän se nyt multa pois ole. Mä mieluummin laitan perusvoidetta silloin kun oma iho ei tarpeeksi sitä luonnollista rasvaa tuota.
Meik
Elämätön Kitisijä

[quote="Na"][/quote]

Mä vaan olin pilkillä ja kala otti heti kiinni. Ajattelinkin, että joku naikkonen avautuu heti rasvauksesta.

Tietenkin rasvataan, jos iho on kuiva ja miksei muutenkin. Naisten vartaloa kuuluu jo pelkästään siitä syystä rasvata, että se on mielettömän mukava toimenpide (siis suorittajan mielestä).

Mä laitan ton hernepussin takaisin pakkaseen ja meen nuqquun.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Na kirjoitti:Mä en vaan taida tuntea yhtään naisihmistä, joka ei jotain kehon kolkkaansa joutuisi rasvaamaan talvella.
Mä olen ympäri vuoden tasaisen kuivahko, mutta pakko ei ole rasvata lainkaan. En kutise eikä ole epämiellyttävä olo.

[geetzujuttua]PiNppaan laitan joskus liukastetta, mutta ei sekään ole kuivumisesta kiinni, vaan liukastelun kivoista viboista.[/geetzujuttu]
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Na

Viesti Kirjoittaja Na »

Lolita kirjoitti: Mä olen ympäri vuoden tasaisen kuivahko, mutta pakko ei ole rasvata lainkaan. En kutise eikä ole epämiellyttävä olo.

[geetzujuttua]PiNppaan laitan joskus liukastetta, mutta ei sekään ole kuivumisesta kiinni, vaan liukastelun kivoista viboista.[/geetzujuttu]
Mä en tunne sua, joten en joudu siis vielä nielemään sanojani. :P

Geetzujuttuja olis kiva kuulla lisääkin. :)
Meik
Elämätön Kitisijä

Lolita kirjoitti:Mä olen ympäri vuoden tasaisen kuiva
:komp:
Geetzu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä laitan liukastetta joskus kainaloihin, ja tisseihinkin. Kun oon siis yksin kotona. Tulee kaikkia hassuja ääniä, koklatkaas! Tänään levitin suklaan makuista Lick it -öljyä käsiini ja tupakkahimoisena imeskelin kylvyssä öljyisiä sormiani. Tää raskaus muuten tekee hyvää yleensä niin kuivalle iholleni: rasvainen olo allthefuckingtime.
Na

Viesti Kirjoittaja Na »

Geetzu kirjoitti: Tänään levitin suklaan makuista Lick it -öljyä käsiini ja tupakkahimoisena imeskelin kylvyssä öljyisiä sormiani..
Laitahan sitä joskus tuon meidän miehen mukana tännekin niin maistan minäkin.
HellBell

HoundDog kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Vastahakoisille margariinia
Sweet Sister! Mahtavaa! Mä tuon näkkärit, niin pidetään kunnon kestit!
Ja jottei ihan lätinäksi menis, niin kysytään sitten jotain:
Menenkö kohta treeneihin vai rentoudunko punaviinin kera?
En osaa päättää, en kykene. Nyt tarvitaan suuntaa antavaa. Huutoäänestys on paikallaan. Mitä tehdä?
Taustatietoa; väsyttää, niskaa särkee, varpaan kynnet on leikkaamatta ja viinikin maistuis.
Pikaisia vastauksia kiitos, luotan teihin kuin Petri Ukko Ylijumalaan.
Hei Bro, näin tämän vasta nyt.. Vaaliväittelyjuttua seurailin ja Pieni Suklaapuoti-leffaa; paha päänsärky vain paheni ja aiemmin ihanaiselta tuntunut elokuva jopa paikoin puudutti vain lisää. Yleensä mulla ei ole koskaan päänsärkyä ja sitten jos on, se on ärtsyä.. tietty.

Anyways, how was your case? Veikkaan että valitsit vaihtoehto b):n eli rentoutumisen punaviinin kera, koska taustatiedot tähän viittaisvat! Tai sitten intuitioni on vaan niin vahva päänsärystä riippumati! ;-)
Viimeksi muokannut HellBell, 15.12.2005 9:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Geetzu

Na kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: Tänään levitin suklaan makuista Lick it -öljyä käsiini ja tupakkahimoisena imeskelin kylvyssä öljyisiä sormiani..
Laitahan sitä joskus tuon meidän miehen mukana tännekin niin maistan minäkin.
Sovittu.
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Koska saan pääsen nussimaan? :roll:
Geetzu

slam kirjoitti:Koska saan pääsen nussimaan? :roll:
Oraakkeli vastasi: 1504.
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti:Koska saan pääsen nussimaan? :roll:
Kysyin saman jutun omalta kohdaltani:

Sinä kysyit:
Milloin pääsen nussimaan?

Oraakkeli vastasi:
Merkintäni alkavat vasta sen jälkeen, mutta ainakin se oli ennen vuotta 1999.

Oraakkeli tietaa :roll:
HellBell

Kysyin oraakkelilta: Miksi minulla on päänsärkyä?

Oraakkeli vastasi: Koska olet ansainnut rangaistuksesi.

Näin.

Yleinen kysymys kaikille: Kuka oli mielestänne uusin komediallinen kyky eilisessä vaalikeskustelussa?
Oma ääneni menee tässä Kallikselle myönteisessä mielessä johtuen Kalliksen hulvattomasta runosta. Kielteisessä mielessä ääneni menee Hautalalle, jonka mukaan Suomella ei nähtävästi tulisi olla maanpuolustuspoptentiaa alkuunsakaan, koska "mikään ei uhkaa meitä mistään". Ei tällaista tyyppiä voi presidentiksi ajatellakaan.
HoundDog

HellBell kirjoitti:Anyways, how was your case? Veikkaan että valitsit vaihtoehto b):n
Luet minua kuin avointa kirjaa.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Minäkin kysäisin tuolta mainiolta oraakkelilta. Kysyin näin:

Milloin löydän rakkauden?

Oraakkeli: Keskiviikkona, sillä silloin tulee Aku Ankkakin.

Edit: Kysyin lisäksi: Miten olet noin viisas? Oraakkeli: Olen liian älykäs, että voisit ymmärtää sen. :shock:
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Pystyykö sukkalangasta tekemään valmiin villasukan päälle kuvioita varsipistoilla? Kannattaako käyttää parsinneulaa vai pienempää?
Kimmen
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Exsat kirjoitti:Pystyykö sukkalangasta tekemään valmiin villasukan päälle kuvioita varsipistoilla? Kannattaako käyttää parsinneulaa vai pienempää?
En tiedä ymmärsinkö täysin sun kysymystä, kun siinä oli niin hienoja termejä ja kaikkea. Mutta vastaan kuitenkin että kyllä, ja sellaisella neulalla jonka silmän läpi lanka mahtuu. Kokeile, ainahan ne voi ottaa pois jos ei onnistu/miellytä.
Älä löi! En ole hurrit!
Kittys

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Kimmen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Pystyykö sukkalangasta tekemään valmiin villasukan päälle kuvioita varsipistoilla? Kannattaako käyttää parsinneulaa vai pienempää?
En tiedä ymmärsinkö täysin sun kysymystä, kun siinä oli niin hienoja termejä ja kaikkea. Mutta vastaan kuitenkin että kyllä, ja sellaisella neulalla jonka silmän läpi lanka mahtuu. Kokeile, ainahan ne voi ottaa pois jos ei onnistu/miellytä.
Hassu miäs! Ei sua oo olemassa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mistähän saisi seuralaisen tänään leffaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Bluntly kirjoitti:Mistähän saisi seuralaisen tänään leffaan?
Koklaa www.Deitti.net :iä tai viikonpäiväketjua!