Kas lukihärö. Aivoni ajattelivat, että tuon täytyy olla avattu pullo. Ei sitä muuten kukaan kysyisi. Siitä vaan.masa kirjoitti:Mihinkäs se alkoholi avaamattomasta putelista haihtuis?PerttiMakimaa kirjoitti: Ehkä jollakin on paremmin perusteltu biologis/lääketieteellinen vastaus tähän, mutta käsittääkseni pahinta mitä voi tapahtua on ettei humaltumista tapahdu riittävässä määrin.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Nainen kysyis, tai ainakin mä.. ja siis kun se pullo on varmaan 10v vanha..PerttiMakimaa kirjoitti:Kas lukihärö. Aivoni ajattelivat, että tuon täytyy olla avattu pullo. Ei sitä muuten kukaan kysyisi. Siitä vaan.
Ei voi olla varma. Vedä ensin itse tiukka siivu ja katso miten vaikuttaa. Jos menet ihan sekaisin niin ok, booliin vaan.milli kirjoitti:Eli uskallan lisätä ko tököttiä booliin ilman, että mua tullaa syyttämään mistään myrkytyksestä, hienoa.PerttiMakimaa kirjoitti:Ei etanoli metanoliksi muutu. Ei sokeudu, mutta ei ehkä ihan 60% tahtiin humallukaan. Alkoholi tapaa haihtua pikku hiljaa avatuista pulloista.milli kirjoitti:Osaisiko joku valaista... Kuinka kauan avaamaton 60 % vodka (Finlandia Vodkaa) säilyy hyvänä? Siis nyt puhutaan jo vuosista Sain isältä pullon, enkä tiedä voiko sitä sokeutumatta juoda.
Alan kallistua Masan tyyliseen ehdotukseen. Lähetä pullo minulle ja avaan känniketjun aiheesta "vaikuttiko".milli kirjoitti:Nainen kysyis, tai ainakin mä.. ja siis kun se pullo on varmaan 10v vanha..PerttiMakimaa kirjoitti:Kas lukihärö. Aivoni ajattelivat, että tuon täytyy olla avattu pullo. Ei sitä muuten kukaan kysyisi. Siitä vaan.
Mä voin raportoidan huomenna pitkin iltaa.. =DPerttiMakimaa kirjoitti:Alan kallistua Masan tyyliseen ehdotukseen. Lähetä pullo minulle ja avaan känniketjun aiheesta "vaikuttiko".
Tietenkin konsultoin häntä, mutta vastaus on hieman viipynyt... olen malttamaton.Vaola kirjoitti:Milli, ehkäpä erään ystävämme mies osaisi myös antaa arvion tuohon asiaan.
Olisinkin.. tänään on tosiaan se 13,5h töitä.. ja huomenna pitää olla freessinä, huomenna illalla sitten. Jos vedän vain vodkaa shotteina, niin voin raportoida ja tutkia alkoholin imeytymistä.Vaola kirjoitti: Soosoosoosoo.
Jos et ole aiemmin huomannut, niin alkoholia tupataan yleensä arvostamaan vasta kun on kaksinumeroisia vuosilukuja ikänä...milli kirjoitti:ja siis kun se pullo on varmaan 10v vanha..
Miksi kuukautiskipujen voimakkuus vaihtelee? Sama ilmiöhän siinä aina on syynä, eikö? Yleensä mulla on ihan hallittavaa mutta noin kerran-pari vuodessa sitä ääneen uikututtavaa ja kylmän hien peittämää piinaa.
-
- Kitinän uhri
Tietäiskö joku hyvää saittia italian alkeiden itseopiskeluun?
-
- Kitisijä
Voiko ruoka pilaantua pakkasessa? Laitoin reilu kuukausi sitten pizzaan käytettäviä kinkkusiivuja pakkaseen ja otin ne nyt esiin. Ne jäätyneinäkin tuoksui vähän epäilyttäville, heitin menemään. Miten ruoka voi pilaantua pakastuneena?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Ei pakkasessakaan ruoka ikuisesti säily. Tällanen lista löyty googlaamalla, vaikka osa noista säilyvyysajoista tuntuu kyllä liioitellun lyhyille.Georgina kirjoitti:Voiko ruoka pilaantua pakkasessa? Laitoin reilu kuukausi sitten pizzaan käytettäviä kinkkusiivuja pakkaseen ja otin ne nyt esiin. Ne jäätyneinäkin tuoksui vähän epäilyttäville, heitin menemään. Miten ruoka voi pilaantua pakastuneena?
-
- Kitisijä
No joo, vaan tuon perusteella niiden kinkkujen ois pitänyt olla okei. Toisaalta lokero lienee oikeaa pakastinta lämpimämpi.bedlam kirjoitti:
Ei pakkasessakaan ruoka ikuisesti säily.
Toiset on paljon kätevämpiä etsimään tietoa kuin toiset
Lokerolla ei oo mitään tekemistä oikean pakastimen kanssa.Georgina kirjoitti:Toisaalta lokero lienee oikeaa pakastinta lämpimämpi.
Hankala sanoa. Välittäjillä voi olla niin monenlaiset intressit ...Suvinen kirjoitti:Sain vihdoin tehtyä jotain näille asunnon myyntiaikeilleni..
Mulle tulee kiinteistönvälittäjä tutkimaan nurkkia tiistaina, jonka jälkeen se luultavasti antaa jonkun sortin hinta-arvion ja sitten katsotaan, laittaako se tämän mun luukun myyntiin.
Kysymys kuuluukin, tietääkö jamppa nyt varmasti mitä se on tekemässä? Se on joku nuori sälli vissiin. Mitä se multa kyselee? Kannattaako mun soitella useampaankin paikkaan? En jaksaisi millään. Haluaisin vaan jonkun joka osaa hoitaa homman ja myy mun kämpän ilman että mun tarvii nähdä hirveästi vaivaa.
Taidan kuulostaa helposti höynäytettävältä
Ratkaisevaa niiden kannalta on nopeus, ei niinkään se, että saavatko välityspalkkion 100k€, vai 90k€, jos myyntiaika ensimmäisessä on 3kk ja jälkimmäisessä viikonloppu ja siten yksi näyttö.
=> Kyllä sulla itselläkin pitää jokin käsitys olla, mitä sellaisesta asunnosta pyydetään/maksetaan. Katso välittäjien sivuja ja oikotietä. Igglolla taitaa olla omilla sivuilla tietoja asuntojen pyyntihinnoista ja toisaalta toteutuneista kaupoista. Ympäristöministeriön data löytyy asuntojen hinnat.
Toivottavasti tulee hyvä kauppa.
Näin uuden viikon aluksi on tietenkin soveliasta alkaa metsästämään uutta neulaa levynsoittimeen. Pikku-ukko työsti edellisen toimintakelvottomaksi. Palaute annettu. Nyt on niin, että se lafka, josta aikaisemmin hankintani tein, on laittanut pillit pussiin. Googletus on tehty ja jonkin sortin infoa on takataskussa. Silti minua kiinnostaisi tietää mistä sinä ostaisit levysoittimesi neulan ja miksi juuri sieltä? Tässä kohtaa suosin pääkaupunkiseutua – ihan sillä varjolla, että voisin käydä noukkimassa neulan talteen ilman postituksen odottamisen tuskaa. Mun hopeanuoli on aina nopeampi kuin keltainen etena
-
- Kitisijä
no on sillä jotain, molemmissa on enemmän tai vähemmän kylmä! Kohta mullakin on oikea pakastinBettyB. kirjoitti:Lokerolla ei oo mitään tekemistä oikean pakastimen kanssa.Georgina kirjoitti:Toisaalta lokero lienee oikeaa pakastinta lämpimämpi.
Mulla on kokemusta pohjoisesta länsirannikosta elokuussa. Suosittelen erittäin lämpimästi. Ja siellä pohjoisessa voi tehdä muutakin kun shopata ja kruisailla autolla...Suvinen kirjoitti:Kokemuksia pohjoisvaltioista elokuussa? Entä länsirannikko?
VOI VITTU!!!
Lost loppu vähän hölmösti. Nyt spoilatkaa mulle luvan kanssa, kuoliko Charlie oikeasti, meneekö Jack ja jotkut muut (ketkä) takasin saarelle kolmannella kaudella?
Ärsyttääääääääääää.....
Lost loppu vähän hölmösti. Nyt spoilatkaa mulle luvan kanssa, kuoliko Charlie oikeasti, meneekö Jack ja jotkut muut (ketkä) takasin saarelle kolmannella kaudella?
Ärsyttääääääääääää.....
No olihan se, mut ninni on tuttuun tapaanasa taas ihan kahvilla.Suvinen kirjoitti: Siis monesko kausi Lostista loppui? Luulin, että se oli jo kolmas.
-
- Kitisijä
Neljäs kausi alkaa muistaakseni vasta 31.1., joten ei voi spoilata.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Mää vähän veikkaisin et Charlie kuoli oikeasti, oli niin dramaattinen, niin dramaattinen poismeno.ninnithequeen kirjoitti:VOI VITTU!!!
Ärsyttääääääääääää.....
Toki tuossa sarjassa on mahdollista, että pelastautui jossain ilmataskussa, kelluu kakovana rantaan puolen tuotantokauden jälkeen ja kertoo nähneensä jälleen uuden hirviön.
Mistä johtuu etten saanut kananmunan valkuaista kovaksi vaahdoksi sitä vatkatessa ? Sekaan ei eksynyt keltuaista eikä muitakaan vieraita aineita.
No aivan. Näinhän se on juu. *hyvä minä*masa kirjoitti:No olihan se, mut ninni on tuttuun tapaanasa taas ihan kahvilla.Suvinen kirjoitti: Siis monesko kausi Lostista loppui? Luulin, että se oli jo kolmas.
Ärsyttää edelleen, kyllä voi yks sarja saada pienen pään sekasin
Kenen hautajaisista Jack Katelta kysyi? Miksi hää haluu takas saarelle? Onko mulla omaa elämää?