Olivatko munasi kylmiä?Mulli75 kirjoitti:Mistä johtuu etten saanut kananmunan valkuaista kovaksi vaahdoksi sitä vatkatessa ? Sekaan ei eksynyt keltuaista eikä muitakaan vieraita aineita.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Ei ollut.SaintJohnPerse kirjoitti:Olivatko munasi kylmiä?Mulli75 kirjoitti:Mistä johtuu etten saanut kananmunan valkuaista kovaksi vaahdoksi sitä vatkatessa ? Sekaan ei eksynyt keltuaista eikä muitakaan vieraita aineita.
Saunalahti eikä irc-galleria toimi. Kone tökkii. Onko vika koneessa vai sivustoissa, pääsettekö ko. paikkoihin?
Tyhmä kysymys kun jepellä on tuore tyttöystävä. Nehän on jatkuvasti tulessa!!SaintJohnPerse kirjoitti:Olivatko munasi kylmiä?Mulli75 kirjoitti:Mistä johtuu etten saanut kananmunan valkuaista kovaksi vaahdoksi sitä vatkatessa ? Sekaan ei eksynyt keltuaista eikä muitakaan vieraita aineita.
Tulin järkiini ja ehdin jo kääriä ranteisiini paksut siteet.ninnithequeen kirjoitti:Saunalahti eikä irc-galleria toimi. Kone tökkii. Onko vika koneessa vai sivustoissa, pääsettekö ko. paikkoihin?
ninnithequeen kirjoitti:irc-galleria
MIKSI pitää päästä irc-galleriaan?
Mä keskustelen siellä serkkujeni ja veljeni kanssa lähinnäBliss kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti:irc-galleria
Ja yhen naapurin tädinkin. (hän on 50)
Miksi Amazing Racesta ei tehdä kotimaista versiota?
Ei niil oo varaa.Bliss kirjoitti:Miksi Amazing Racesta ei tehdä kotimaista versiota?
Joku suomalaiset nirppanokat erämetsällä 30 vrk vois kyllä toimia...
Bliss kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti:irc-galleria
Miksi sun piti kysyä näitä? Halusitko ihan oikeasti tietää mitä ninni tekee irc-galleriassa tai haluatko nähdä AR:n finski-versionBliss kirjoitti:Miksi Amazing Racesta ei tehdä kotimaista versiota?
ArvaaVihtahousu kirjoitti:Bliss kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti:irc-galleria
MIKSI pitää päästä irc-galleriaan?Miksi sun piti kysyä näitä? Halusitko ihan oikeasti tietää mitä ninni tekee irc-galleriassa tai haluatko nähdä AR:n finski-versionBliss kirjoitti:Miksi Amazing Racesta ei tehdä kotimaista versiota?
^ ÊT? Ei kandee kysyä semmoista, mihin myös muut ei halua tietää vastausta
Ei. Se on pirun hyvä harrastus. Oi jos olis enempi aikaa......McJanne kirjoitti:Onko ratsastaminen niin homo harrastus että se aiheuttaa ylenmäärin keskustelua?
^ Yhdyn tähän. Mutta mä luotan että keväällä aikaa järjestyy tällekin haaveelle...
Onko ilmaan laskettu ilokaasua vai miks mun suupielet kääntyy normaalin alavireisyyden sijaan pikkasen yläkanttiin?
Onko ilmaan laskettu ilokaasua vai miks mun suupielet kääntyy normaalin alavireisyyden sijaan pikkasen yläkanttiin?
On.McJanne kirjoitti:Onko niin homo?
-
- Kitisijä
Painatko enemmän ennen aamuliikuntaa, kuin aamuliikunnan + 0,5L vettä jälkeen?
Jokainen mun punnitus on ollut aamulla n. 1-2h aamupalan jälkeen. Huomenna on punnitus klo 10.15 neuvolassa, ja aamusta pitäis vedessä liikkua + nauttia aamupala sen jälkeen. Paljonkohan paino heittää normaali aamupainosta tämän takia?
Jokainen mun punnitus on ollut aamulla n. 1-2h aamupalan jälkeen. Huomenna on punnitus klo 10.15 neuvolassa, ja aamusta pitäis vedessä liikkua + nauttia aamupala sen jälkeen. Paljonkohan paino heittää normaali aamupainosta tämän takia?
The great club outshines the individual, always and forever.
Täällä. Kesytetyt ei oo nääs oikein mun juttu.McJanne kirjoitti:Millä tallilla käyt?
Kuuuuka mut on mukamas norannut kun muokkaamisen jälkeen joutuu odottelemaan muutaman sekunnin? Tunnustakaa!!
^
No höh, eihän syyllinen voi ilmoittautua kun ei näe sun kysymystä.
No höh, eihän syyllinen voi ilmoittautua kun ei näe sun kysymystä.
Olen ilkeä!!BettyB. kirjoitti:^ Etkä edes tajunnut lainata??
Höh, no OK! EN minä toki!BettyB. kirjoitti:Kuuuuka mut on mukamas norannut kun muokkaamisen jälkeen joutuu odottelemaan muutaman sekunnin? Tunnustakaa!!
-
- Kitinän uhri
Jaa siitäkö se johtuukin? josko olis vaan hidas yhteys tai hidas kone?BettyB. kirjoitti:Kuuuuka mut on mukamas norannut kun muokkaamisen jälkeen joutuu odottelemaan muutaman sekunnin? Tunnustakaa!!
Mikä perkeleen cristal snow? Onko tää taas joku typerä suomalainen julkihomo tekemässä paskaa musaa tyyliin teuvo loman?