Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Aito_Johanna

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

NuoriDaavid kirjoitti:Toivottavasti ei. Aika mielivaltaiselta tuo kuulostaa. Miten yo-lautakunta pystyy arvioimaan, miten sairaus tai vamma on kyseisen abiturientin suoritukseen vaikuttanut?
En ole ainakaan koskaan kuullut, että sairauden perusteella olisi nostettu pisteitä (ehkä jossain tuollaisessa edellä kuvatussa ääritapauksessa voisi tulla kyseeseen). Yksi pahasti lukihäiriöinen (vaikka sehän ei sinänsä ole sairaus eikä vamma) pääsi kerran äidinkielestä läpi, vaikka sen pisteet eivät oikeastaan olisi riittäneet. Ja sitten on ollut joku käsivammainen, joka on saanut tehdä kokeet koneella yms.
Pyry-Matias

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Chap kirjoitti:Kuvittelisin, että jos on joku erityisen painava syy alentuneeseen suorituskykyyn (esim. HIV), voi saada paremman arvosanan jos on jäänyt pisteen tai pari arvosanarajasta.
Tai jos on jäänyt alakynteen palstäväittelyssä. Tai tullut noratuksi. Ymmärtääköhän lautakunta varmasti, kuinka totaalisesta asiasta kitinöinnissä on kyse?
prosessi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Pyry-Matias kirjoitti:
Chap kirjoitti:Kuvittelisin, että jos on joku erityisen painava syy alentuneeseen suorituskykyyn (esim. HIV), voi saada paremman arvosanan jos on jäänyt pisteen tai pari arvosanarajasta.
Tai jos on jäänyt alakynteen palstäväittelyssä. Tai tullut noratuksi. Ymmärtääköhän lautakunta varmasti, kuinka totaalisesta asiasta kitinöinnissä on kyse?
Toivottavasti. Auttaako minua mitenkään se, että Crowbar diagnosoi minut Kitinän mielisairaimmaksi? Jos vaikka sillä saisi ne kahdentoista vuoden takaiset matikan pisteet sille tasolle, millä niiden olisi pitänyt olla. Häpeän edelleen sitä, että sain tyhmän M:n.
NuoriDaavid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Chap kirjoitti:Kuvittelisin, että jos on joku erityisen painava syy alentuneeseen suorituskykyyn (esim. HIV), voi saada paremman arvosanan jos on jäänyt pisteen tai pari arvosanarajasta.
Tai jos on jäänyt alakynteen palstäväittelyssä. Tai tullut noratuksi. Ymmärtääköhän lautakunta varmasti, kuinka totaalisesta asiasta kitinöinnissä on kyse?
Toivottavasti. Auttaako minua mitenkään se, että Crowbar diagnosoi minut Kitinän mielisairaimmaksi? Jos vaikka sillä saisi ne kahdentoista vuoden takaiset matikan pisteet sille tasolle, millä niiden olisi pitänyt olla. Häpeän edelleen sitä, että sain tyhmän M:n.
Ollaanhan 30-luvulla hylättyä väitöskirjaakin nyt hyväksymässä post rectum.

Varmaankin tuo ilmiselvä vääryys saataisin korjattua. Voin kunnian ja omantunnon (en kuitenkaan omani) kautta todistaa, että olet eksentrinen ihminen.
Chap

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Chap »

Miksi SJP:tä sensuroidaan?
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Chap kirjoitti:Miksi SJP:tä sensuroidaan?
Miksi ei sensuroitaisi?

EDIT: Jos viittasit noihin valkoisiin pilkkuihin niin se todistaa että taidat olla vähän tymä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:valkoisiin pilkkuihin
Hetken aikaa löi tyhjää, mutta sitten tajusin, että metallimiehet käyttävät mustaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Chap

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Chap »

1108 kirjoitti:
Chap kirjoitti:Miksi SJP:tä sensuroidaan?
Miksi ei sensuroitaisi?

EDIT: Jos viittasit noihin valkoisiin pilkkuihin niin se todistaa että taidat olla vähän tymä.
Aina voi hävitä. Viittasin SJP:n n. 20 viimeisimpään viestiin.
Chap

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Chap »

Suvinen kirjoitti:
Chap kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Miksi ei sensuroitaisi?

EDIT: Jos viittasit noihin valkoisiin pilkkuihin niin se todistaa että taidat olla vähän tymä.
Aina voi hävitä. Viittasin SJP:n n. 20 viimeisimpään viestiin.
Joo mä ainakin tunnustaudun vähän tymäksi. Mistä nyt on kymysys?
Sitähän tässä just yritetään selvittää.
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Hetken aikaa löi tyhjää, mutta sitten tajusin, että metallimiehet käyttävät mustaa.
Tyhjää louskuttaa vieläkin, metallimiehet käyttää järkeä.


Kuva
Chap

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Chap »

1108 kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Hetken aikaa löi tyhjää, mutta sitten tajusin, että metallimiehet käyttävät mustaa.
Tyhjää louskuttaa vieläkin, metallimiehet käyttää järkeä.

[Kuva]
Kylläpäs metallimies käytti nyt järkeään kun niba-veljensä konsanaan. Kukaan ei tajunut selityksestä mitään.
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Chap kirjoitti:Kukaan ei tajunut selityksestä mitään.
Oliko isäsi ja äitisi serkuksia? Lolita tarkoitti Kitinän mustaa skiniä, minä käytän perinteistä vaaleaa. Mustalla skinillä valkoiset pisteet olisivat näkyneet.

NiiQ dah.
Chap

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Chap »

1108 kirjoitti:Mustalla skinillä valkoiset pisteet olisivat näkyneet.
Näkyväthän ne valeellakin skinillä. Jos käyttää silmiään, that is.
NuoriDaavid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Chap kirjoitti:Miksi SJP:tä sensuroidaan?
Miksi ei sensuroitaisi?

EDIT: Jos viittasit noihin valkoisiin pilkkuihin niin se todistaa että taidat olla vähän tymä.
Aina voi hävitä. Viittasin SJP:n n. 20 viimeisimpään viestiin.
Olisiko itse jostain syystä poistanut? Mutta miksi?
Chap

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriDaavid kirjoitti:
Chap kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Miksi ei sensuroitaisi?

EDIT: Jos viittasit noihin valkoisiin pilkkuihin niin se todistaa että taidat olla vähän tymä.
Aina voi hävitä. Viittasin SJP:n n. 20 viimeisimpään viestiin.
Olisiko itse jostain syystä poistanut? Mutta miksi?
Epäilen, että häntä sensuroidaan kotoa käsin. Kenties feministien salaliitto?
BettyB.

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:Olisiko itse jostain syystä poistanut? Mutta miksi?
Jäi tyttöystävälleen kiinni Kitinöinnistä ja nyt on pakko sensuroida? Olishan SUN tää pitänyt tajuta.

Ja ps. mustaa, vaikken metallimies olekaan.
NuoriDaavid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
Chap kirjoitti: Aina voi hävitä. Viittasin SJP:n n. 20 viimeisimpään viestiin.
Olisiko itse jostain syystä poistanut? Mutta miksi?
Epäilen, että häntä sensuroidaan kotoa käsin. Kenties feministien salaliitto?
Voip hyvinnii olla joku mustasukkaisuusdraama.
prosessi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vaola kirjoitti:Missäs pk-seudulla olisi valikoimiltaan paras eläintarvikeliike? Oikeastaan millään muulla kuin jyrsijän kamoilla ole merkitystä.
Itiksen Faunatar vissiin. Mutta itse olen aikoinani suosinut Teollisuus-Etolaa, sieltä saa hauskempia osia häkkilabyrintteihin.
Geep

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Geep »

Mä en edelleenkään tykkää Faunattaresta mut itikses on kiva se Megaeläin Tallinnanaukiolla. Sieltä löytyy (ahtaasti) jyrsimillekin kaikki, tai no gerbiileistä vaan itelläni kokemukset.
prosessi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

prosessi kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Missäs pk-seudulla olisi valikoimiltaan paras eläintarvikeliike? Oikeastaan millään muulla kuin jyrsijän kamoilla ole merkitystä.
Itiksen Faunatar vissiin. Mutta itse olen aikoinani suosinut Teollisuus-Etolaa, sieltä saa hauskempia osia häkkilabyrintteihin.
Itse asiassa yhdistelin noita pienempiä läpinäkyviä eläinkauppojen terraarioita toisiinsa Etolan läpinäkyvillä pehmeillä muoviputkilla. Oli ruokahuone, kaiveluhuone täynnä sellaista tunnelinkaivuuhöttöä, kivikkohuone, kiipeilyhuone jossa oksia ja pohjana kaarnalastua, "punttisali" muovisine juoksupyörineen ja kiipeilytikkaineen, hiekkakylpyhuone täynnä chinchillojen kylpyhiekkaa jne. Kyseisessä labyrintissa asuneiden hamstereiden luonteet oli mahdollista erottaa toisistaan sen perusteella, missä huoneissa ne viihtyivät parhaiten. Oli sporttista hamsteria, ruokahuoneessa pysyvästi bunkkaavaa, luonnonläheistä kiipeilyhullua ja tunnelifanaatikkoa. Kääpiöhamsteri puolestaan rakasti sitä hiekkaa, makasi siellä aina selällään, laineiden liplatus, aurinko ja cocktailvarjo vain puuttuivat.
BettyB.

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mäkään en tykkää Faunattarista, niissä tulee aina sellanen rahastuksen fiilis. Mä asioin koira-asioissa eräässä Järvenpääläisessä liikkeessä, ei siis taida nyt auttaa asiaa :D
prosessi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

BettyB. kirjoitti:Mäkään en tykkää Faunattarista, niissä tulee aina sellanen rahastuksen fiilis.
Tämä totta, mutta valikoimaahan tuossa kysyttiin, ja saman kokoluokan eläinkauppoja voi olla vaikea löytää. Jos taas olisi kysytty eläinkauppaa, jossa on erityisen kiva käydä, olisin ehdottanut Paratiisilintua. Kyllä sieltäkin ainakin ne perustavarat jyrsijöillekin löytyvät.
ninnithequeen

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Itiksessä on muuten se uudempikin eläintarvikeliike, siinä Muksulan vieressä. Mää asioin siellä, on edullista.
Geep

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Geep »

prosessi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Mäkään en tykkää Faunattarista, niissä tulee aina sellanen rahastuksen fiilis.
Tämä totta, mutta valikoimaahan tuossa kysyttiin, ja saman kokoluokan eläinkauppoja voi olla vaikea löytää. Jos taas olisi kysytty eläinkauppaa, jossa on erityisen kiva käydä, olisin ehdottanut Paratiisilintua. Kyllä sieltäkin ainakin ne perustavarat jyrsijöillekin löytyvät.
Mun ikuisella boikottilistallani... Käyttivät (aikanaan ainakin) about eniten ja törkeiten näitä tukkukauppiaita ja olin pariinkin kertaan todistamassa miten eläimiä kuljetettiin mestoille. Oon kyllä käyny sen jälkeen ostamassa dunaboksin ja pari juomapulloa puodista kun en millään jaksanut kävellä Töölössä bunkatessani muualle. Mut nou nou, paska paikka. Se hajukin!

Oravia teki mieli päästää sieltä vapauteen, hyi mua. :D

Ja kehujakin, ketjuista 4Pets on aina miellyttäny. Linnut sijotettu kauas pikkujyrsimistä ja tilat asialliset. Itiksen Mustista ja Mirristä hain viimeks purua, jestas miten ihanan tyhjä eläimetön liike. :]
prosessi

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Geep kirjoitti:Mun ikuisella boikottilistallani... Käyttivät (aikanaan ainakin) about eniten ja törkeiten näitä tukkukauppiaita ja olin pariinkin kertaan todistamassa miten eläimiä kuljetettiin mestoille.
Jos tarkoitat pienehköihin pahvilaatikoihin ahdettuja pienjyrsijäryhmiä, niin itse asiassa se on eläinystävällisin tapa kuljettaa niitä. Pimeys, ahtaus ja seura ovat jyrsijöille turvallisuustekijöitä, kunhan matkat eivät kestä yli puolta tuntia.
Oravia teki mieli päästää sieltä vapauteen, hyi mua. :D
Et oo ainoo! (Ne pitäis kieltää.)